DumpStats voor Rappe_Willem

4,401 +5395 -994

Kudos

#15234 (Top 4.7669%)

Kudos/dag 1.5
Kudos/reaguursel 10.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 257
Minste kudos op 1 reaguursel -227

429

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.54
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 20-06-2018
Eerste reactie op 20-06-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-23 17:58:22 door Eenechteslet op Heethoofd op de weg
Mmm nee niet helemaal.
wat je vaak ziet inhalen, knipperlicht uit, en hem ervoor tyfen...

maar dat mag dus niet.
Om de ingehaalde bestuurder niet af te snijden, moet je na het invoegen een veilige volgafstand achterlaten. In meters betekent dit per snelheid:
Bij 80 km/u: Minimaal 44 meter ruimte overlaten (je legt circa 22 meter per seconde af).

Ofwel inhalen op een 80kmh weg moet je eigenlijk er eerst 44 meter er tussen laten. Deze Volvo wilde 1 auto inhalen in een gat van nog geen 8 meter.


Bij 100 km/u: Minimaal 56 meter ruimte overlaten (je legt circa 28 meter per seconde af).Bij 120 km/u: Minimaal 66 meter ruimte overlaten (je legt circa 33 meter per seconde af).Bij 130 km/u: Minimaal 72 meter ruimte overlaten (je legt circa 36 meter per seconde af).

7 kudos 2026-06-23 17:34:50 door LonelyWanker op Heethoofd op de weg
@Marlenka | 23-06-26 | 19:30:
Waarom zou je geen 2 of meer auto's inhalen als er niks aankomt?
Als er 2 auto's voor je rijden met 50 km/u op een 80 weg bijvoorbeeld?
Je mag er wel 10 inhalen

-10 kudos 2026-06-23 17:30:40 door Marlenka op Heethoofd op de weg
Ik zal eerlijk zeggen: Op een weg als dit haal ik nooit 2 auto's tegelijk in. Het maakt me geen zak uit hoe langzaam ze gaan. Het is bij mij: 1 auto per keer. En ik heb er ook een behoorlijke hekel aan als iemand anders dat doet die achter mij rijdt. En het gebeurt zo af en toe, maar ik snap er niks van. Maar iemand tegenhouden, dat zou ik niet gauw doen tenzij ik zou weten dat diegene misschien ten dode op is geschreven.

5 kudos 2026-04-12 08:40:16 door Progue op Fan ziet DJ Lafuente
Of je houdt gewoon van leuke auto's en hebt eindelijk het geld om er zelf een te kopen.

1 kudos 2026-04-03 12:18:27 door bud1 op Dumb guy not giving way
@ZemydeDeeuw | 03-04-26 | 11:52: En waarschijnlijk al 2x total loss geweest en opgelapt door Ali en z'n neefjes. Veel van die 'dikke' auto's waar onze afrikaanse vrienden in rijden zijn niet bepaald de beste exemplaren.

1 kudos 2026-04-03 12:18:10 door dtje22 op Dumb guy not giving way
Vergeet niet; ongeveer 35% tot 47% van alle afgesloten persoonlijke leningen in Nederland is bedoeld voor de aankoop van een auto, waarmee dit het populairste leendoel is.

Of het verstandig is om hier geld voor te lenen, is een ander verhaal..

-13 kudos 2026-04-03 08:59:15 door K. Letskoek op Dumb guy not giving way
Er vragen over stellen, laat staan er over na te denken om er vragen over te stellen, is namelijk etnisch profileren en racisme.

16 kudos 2026-02-22 19:05:26 door Hayfork op Polo heeft haast
Drugs of slippers. Bij beide is het de angst voor degene die het hen uitdeelt.

19 kudos 2026-02-08 17:51:17 door ZemydeDeeuw op Piñata bij Utrecht - Feyenoord
Durven ze niet want dan rollenbollen de politici weer over elkaar heen over vermeend racisme. En aan elke talkshow tafel kunnen ze dan weer de woke act opvoeren.

2 kudos 2026-01-25 11:43:32 door Zolderkamervragen op Andere tijden: Rubens Barrichello heeft horrorcrash
@Hasj_en_Wietje | 25-01-26 | 12:37: Maar da's Alonso, die kan dus niet dood.
Da's familie van Norris, Chuck Norris wel te verstaan.
De man is ongewild de coolste man op de grid, al jaren.
En bovendien is hij de enige die Michael Schumacher twee keer heeft verslagen (2005 en 2006), da's geen toeval meer, dan ben je gewoon een hele grote.