2,564 +2863 -299
Kudos
#22029 (Top 6.8931%)
| Kudos/dag | 6.28 |
| Kudos/reaguursel | 17.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 261 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -133 |
2,564 +2863 -299
Kudos
#22029 (Top 6.8931%)
| Kudos/dag | 6.28 |
| Kudos/reaguursel | 17.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 261 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -133 |
145
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.36 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.55 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 02-05-2025 |
| Eerste reactie op | 12-05-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-22 15:50:16 door lykwein op Ongeduld probeert file te ontwijken
Of : Oh my gawddd!
3 kudos 2026-06-22 14:04:28 door bertbokworst op Ongeduld probeert file te ontwijken
Deens voor brug, heej bro! heej brug!
-1 kudos 2026-06-22 12:33:33 door Youtoo2 op Ongeduld probeert file te ontwijken
@Pikkestrijder | 22-06-26 | 14:08:
Ze bedoelen: we nemen je de maat.
2 kudos 2026-06-22 12:08:30 door Pikkestrijder op Ongeduld probeert file te ontwijken
Of 'maat' tegen mensen die ze voor het eerst zien.
1 kudos 2026-06-22 06:46:11 door Loosecanon op Carolla?
Dweeziltje: heffen ze daar nu ook al belasting op?
1 kudos 2026-06-21 19:24:34 door Dweeziltje op Carolla?
Kijk wel uit voor puntbelasting.
5 kudos 2026-06-21 18:09:24 door GansHanders op Twentekanaal waaghalzen
Deze kanaaltjes zijn iets dieper dan wat je in Amsterdam vindt.
14 kudos 2026-06-21 17:36:15 door grasmat1 op Twentekanaal waaghalzen
Er liggen vast wat rubberstoeptegels onder water.
0 kudos 2026-06-07 19:11:31 door VIinder op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Hier hoeven we ze ook niet hoor. Enkeltje Rottumerplaat is een betere optie
0 kudos 2026-06-07 19:09:51 door BeredenPlisie op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Ik hoef dat inteeltvolk hier niet, stuur maar lekker naar Karachi.
2 kudos 2026-06-07 17:14:34 door Rotwijf op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Dat vinden die simpele kinderen nooit.
12 kudos 2026-06-06 21:33:08 door scroob op Honger in Lloret
Liever dat ze daar blijven.
2 kudos 2026-06-04 22:20:11 door DominiqueWeesie op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Pimbinnentuyn | 04-06-26 | 23:00:
Welnee, dat doen advocaten helemaal niet, want zulke verzinsels worden genadeloos onderuitgehaald door getuigen-deskundigen (psychologen, psychiaters).
In dit geval hebben die deskundigen goed onderzoek kunnen doen en wat bleek: ze was op het moment van de misdaad volledig ontoerekeningsvatbaar.*
Ernstig psychisch gestoord dus. Geen verrassing natuurlijk. Oorzaken: borderline persoonlijkheidsstoornis, autismespectrumstoornis, PTSS en alcoholverslaving. Het is een triest verhaal, ook al is zij dader en geen slachtoffer.
Het allerergst is het natuurlijk voor haar slachtoffer. Wat moet die verschrikkelijk bang geweest zijn. Wat een gruwelijke ervaring. Op je 82e! Ik weet niet of het erg stom klinkt, maar dat ze toen 82 was, maakt het voor mij nog erger. Raar, want het is natuurlijk altijd vreselijk, ongeacht de leeftijd. Maar toch.
En dan al dat lichamelijke letsel... Afschuwelijk, afgrijselijk, op zulke verhalen slaap ik heel slecht. Arme, arme mevrouw.
*: bron: https://deeplink.rechtspraak.n...
4 kudos 2026-06-04 22:01:36 door Marmeladenglas op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Pimbinnentuyn | 04-06-26 | 23:00: Ze is wel door vier verschillende deskundigen onderzocht,. In Nederland vellen die eerst onafhankelijk van elkaar een oordeel. Pas daarna wordt gekeken of, en in welke mate, iemand als ontoerekeningsvatbaar wordt gezien. Er is dus een reële kans dat hun oordeel beter in elkaar steekt dan dat van ons.
12 kudos 2026-06-04 21:00:26 door Pimbinnentuyn op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@baldiebla1 | 04-06-26 | 22:55: Zij verklaarde dat zij in haar hoofd de dwingende 'opdracht' kreeg om iemand van boven de 65 jaar om het leven te brengen. De stemmen in haar hoofd gaven aan dat haar eigen ouders iets vreselijks zou overkomen als zij deze opdracht niet zou uitvoeren. De keuze voor het 82-jarige slachtoffer was willekeurig en puur gebaseerd op haar leeftijd. (zegt ze natuurlijk) ik geloof dat hoorde stemmen etc niet echt dat word ze vaak al influisterd door de advocaat.
8 kudos 2026-06-04 20:55:59 door baldiebla1 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Wtf. Waarom?
3 kudos 2026-06-04 10:13:56 door Uhoortnogvanons op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
*Hedendaagse
2 kudos 2026-06-04 09:09:40 door Pimbinnentuyn op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Toekomstige
-3 kudos 2026-06-04 08:00:43 door Lux-et-Libertas op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
Vrijwilligers doen zoals het woord zegt het vrij willig. Niet verplicht. Geen probleem voor alle mensen die niets vrijwillig willen of kunnen doen, maar ga daar niet op afzeiken. Ik heb het voorrecht om vrijwilligers te helpen die op eigen kosten boodschappen halen, een gratis grootkeuken ter beschikking krijgen voor het bereiden van zo'n 80 warme maaltijden voor daklozen. Ik haal deze vrijwilligers met grote warmhoudtassen op en breng ze naar het door de gemeente aangewezen uitgiftepunt. Als zij klaar zijn breng ik ze terug. Ik kan u verzekeren dat het wel wat meer vraagt dan een paar uurtjes uitdelen. De voorbereiding, boodschappen, verzamelen, het uitdelen (daklozen die proberen voor te dringen, daklozen die vegetarisch eisen, die met elkaar ruzie maken in de rij. Kort door de bocht en makkelijk zou zijn ermee te stoppen, echter er zitten verslaafden tussen, mensen met een laag i.q. en ook mensen die oprecht met tranende ogen dankbaar zijn) Om noch net niet met MAND af te sluiten: beoordeel (veroordeel) geen vrijwilligers waar je geen verstand van hebt.
2 kudos 2026-06-04 05:25:18 door Runnel op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
Je hoeft niet alles met elkaar te vergelijken toch? Er zijn goede daden in allerlei vormen en alle beetjes helpen.
13 kudos 2026-06-03 21:35:39 door Rest in privacy op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
Dat de voedselbank vrijwilligers je deze week geen bloemkool hebben verstrekt betekent niet dat je ze zo mag neerhalen. Zowel de helden chauffeurs als de vrijwilligers verdienen gewoon beiden een lintje.
31 kudos 2026-06-03 21:15:15 door zup op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
Oké, ik hap wel even, waarom kan iemand die 2 uur van zijn vrije tijd in de week geen lintje verdienen? En wat draag jij eigenlijk allemaal vrijwillig bij aan de samenleving?
-14 kudos 2026-06-03 21:12:55 door TUNF op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
@ShakespeareanTragedy | 03-06-26 | 23:10: nee hij maakt gewoon een terrecht punt dat Jan en alleman een lintje krijgen omdat ze voor bezigheid een hobby hebben ipv dat ze echt iets hebben gedaan wat verschil maakt.
31 kudos 2026-06-03 21:10:31 door ShakespeareanTragedy op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
Het lijkt alsof je positief bent, maar je loopt stiekem toch te janken omdat je niet anders kan.
2 kudos 2026-06-01 10:52:33 door redthehaghue op Vrouwen wassen tapijt
@SpaceVogel | 01-06-26 | 12:21:
Lozer is een gehucht in België...
-14 kudos 2026-06-01 10:34:24 door jamaarikweethetbeter op Vrouwen wassen tapijt
Je zal maar de hele dag dit soort doelloze kwetsende opmerkingen in je hoofd hebben zitten bij het zien van een willekeurige video, doodvermoeiend lijkt mij dat.
-6 kudos 2026-06-01 10:33:33 door TandjevanMichelaar op Vrouwen wassen tapijt
@SpaceVogel | 01-06-26 | 12:21: Daarom gaat hij ook de wasmachine in. Weer zo'n vieze vlek van die lozer. Gebruik gewoon een wc-papiertje de volgende keer.
-15 kudos 2026-06-01 10:21:45 door SpaceVogel op Vrouwen wassen tapijt
Of het is je tandarts, die jij niet betalen kan omdat je als lozer geboren bent.
3 kudos 2026-05-30 19:46:14 door Pimbinnentuyn op Politie uitdagen is klappen vragen
@kabouterkoning | 30-05-26 | 20:51: kom niet aan mijn speklapjes !
19 kudos 2026-05-30 18:51:41 door kabouterkoning op Politie uitdagen is klappen vragen
Eens, maar dat mag je niet zeggen. Alles minder dan "wat een verrijking voor de maatschappij" en je bent een nazi, racist, fascist etc. Feiten zijn ook racistisch en een beetje rechtse mening is not done. En over 20 jaar wordt het pas echt lachen, want dan zijn zij in de meerderheid! En dat je dan geen speklapjes meer mag eten is nog het minste van je problemen!
2 kudos 2026-05-22 22:28:02 door Shigoya op Horecauitbater is boos op buiteneters
ROADRUNNER
te Dalfsen
0 kudos 2026-05-22 19:41:41 door Ecclestone op Welke auto heb je?
@Greenhorn | 22-05-26 | 21:14: Doe ik nog steeds, gewoon voor de lol.
-2 kudos 2026-05-22 19:14:55 door Greenhorn op Welke auto heb je?
Vroeger gooide je luiers ook in de wasmachine. Tijden veranderen.
16 kudos 2026-05-22 13:00:02 door Uhoortnogvanons op Welke auto heb je?
En de Volkswagen Polo als boodschappenauto voor de vrouw.
10 kudos 2026-05-22 12:51:12 door Grote Superknurft op Welke auto heb je?
Net als dat Mercedes een auto voor nette heren was. Het kan verkeren...
2 kudos 2026-05-18 20:41:48 door Broek der Broeken op Begrafenis opa
Laten we eerlijk zijn, begrafenissen zijn ook verrassend gezellig als het een ouder iemand betreft. Iemand heeft een mooi en lang leven gehad, daar kan je gezellig over napraten en herinneringen bij ophalen en je ziet veel oude bekenden weer eens. Ik reken me nog lang niet tot de oudjes maar ook ik heb best goeie herinneringen aan het weerzien van neven en nichten die je niet elke dag ziet. De uitvaart van een jong iemand is echter een compleet ander verhaal. Daar overheerst toch de diepe droefenis van iemand die veel te vroeg heen is gegaan.
4 kudos 2026-05-18 15:54:08 door A.tractie op Begrafenis opa
Ik zou alleen al voor die lekkere kleffe begrafeniscake naar de uitvaart gaan. Een grote hap van zo'n plak nemen en dan een tijdje met zo'n cakebal in je gehemelte rondlopen.
7 kudos 2026-05-18 15:49:59 door RandyBiel op Begrafenis opa
Zijn dat dan 'funeral crashers'?
19 kudos 2026-05-18 15:38:26 door PisFinger op Begrafenis opa
Gratis cake!
7 kudos 2026-05-05 19:40:07 door DeBennieDeKok op Idioot op A10 heeft haast
Die rijdt tenminste door. Kun je van die middenlul niet zeggen.
6 kudos 2026-05-04 11:24:36 door Batavus_Droogstoppel op Aandacht, halloooo
Moet je het af en toe eens uit eigen initiatief doen.
Je moeder doet al genoeg voor jou en heeft dat jarenlang gedaan. Leg die telefoon een keer weg.
2 kudos 2026-05-01 21:38:06 door Athene_Noctua op Valid!
Ook wel: invalid(e)
-3 kudos 2026-04-20 14:31:43 door OmeWank op Schrok je?
om vervolgens bij de wasbeer een uur kwijt te zijn om die slakkensporen kwijt te raken
0 kudos 2026-04-20 11:54:49 door DwarsLezer op Ongeduldige mensen op de weg
Ze kloppen de hele tijd op zijn ruiten, of zo.
-2 kudos 2026-04-19 13:28:59 door konijn55 op Prankpoets loopt totaal uit de hand
Eens wordt is weer eens
-4 kudos 2026-04-19 13:16:56 door Viesbillendoekje op Prankpoets loopt totaal uit de hand
Is is eens.
5 kudos 2026-04-19 13:08:23 door likeurkeldertje op Prankpoets loopt totaal uit de hand
*eens
0 kudos 2026-04-12 20:07:39 door Nightcrawler.be op Sup?
Effe gegoogled. In Japan is het blijkbaar te krijgen voor zo'n 140 Euro per kilo.
-17 kudos 2026-03-01 18:57:04 door Loosecanon op Britney geeft dansles
Ja? Want jij had graag een uitgezakte nippel willen zien?
-3 kudos 2025-12-25 08:26:49 door 0XEDD1E666 op Dansen op K3
Zion.