16,747 +17984 -1237
Kudos
#4314 (Top 1.3499%)
| Kudos/dag | 15.59 |
| Kudos/reaguursel | 14.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 465 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -102 |
16,747 +17984 -1237
Kudos
#4314 (Top 1.3499%)
| Kudos/dag | 15.59 |
| Kudos/reaguursel | 14.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 465 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -102 |
1,169
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.09 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 8.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 16-07-2023 |
| Eerste reactie op | 16-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 15:19:43 door PeterPandemie op Standbeeld voor Messi onthuld in Argentinië
Ronald Mcdonald?
2 kudos 2026-06-23 19:58:11 door nassischijf op Even de hangstoel stabiliseren
@Dweeziltje | 23-06-26 | 21:29: Ik zie de upload graag verschijnen.
5 kudos 2026-06-23 19:36:06 door Badkamertegel1 op Even de hangstoel stabiliseren
Eerst zien dan geloven
46 kudos 2026-06-23 19:29:31 door Dweeziltje op Even de hangstoel stabiliseren
Niet te snel oordelen, misschien zit de buurvrouw daar altijd in haar blote tieten.
-11 kudos 2026-06-23 19:16:48 door HeldOpWitteSokken op Even de hangstoel stabiliseren
Scheelt toch weer een camera kopen denk ik.
27 kudos 2026-06-19 18:26:44 door Creatieloos op 4-Jarige over het randje duwen
En dan te bedenken dat die instructeurs wel eens een touwtje vergeten vast te maken.
0 kudos 2026-06-18 18:21:18 door Cognitief Dissonant op Vader helpt zijn kleine meisjes
kan ook best hoor. Toiletten zijn over het algemeen geen enge plekken en je bent er zelf bij
-2 kudos 2026-06-16 07:28:57 door btrhmmtpndksnhglslg op Dames, kaarttruc?
www.hansanders.nl
2 kudos 2026-06-15 21:31:57 door bit3m3 op Dames, kaarttruc?
Je schrijft ordinair verkeerd.
13 kudos 2026-06-15 19:35:00 door Stommiie op Dames, kaarttruc?
Nouja, het is mijn kleur niet persé maar voor een keer...het zijn wel mooie dames, lekker ordinair ook!
-42 kudos 2026-06-15 19:25:54 door TheForstman op Dames, kaarttruc?
Verkeerde filmpje gereaguurd?
2 kudos 2026-06-14 09:19:53 door Hunebedbouwer op Dikke bakken jonge
Goh..origineel reaguurdel!
-1 kudos 2026-06-13 19:09:03 door dikkejenkie op Achterop bij de stunt
Wel vragen? Geen antwoorden?
0 kudos 2026-06-13 17:58:05 door Dump-Pie-Dump op Achterop bij de stunt
fatbike
0 kudos 2026-06-11 15:42:06 door Flexibessie op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@prakkert | 11-06-26 | 17:03: ja of zoals we hier zien ruimte achter dat lelijke gele ding
-7 kudos 2026-06-11 15:03:44 door prakkert op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Ohw oké, dan mag het. Soms kun je niet anders en was er plek zat achter die mevrouw.
2 kudos 2026-05-23 14:44:07 door Bromevape op Het wiel opnieuw uitvinden
Nee, dat was American History X
0 kudos 2026-05-23 14:17:29 door Yabadabedoe op Het wiel opnieuw uitvinden
Nee, dat was Dolf Jansen.
-8 kudos 2026-05-12 16:22:00 door Zwollywood87 op Doei katje
Lekker joh voor je beestje. 3x per dag aan de lijn naar buiten. Alles voor je eigen plezier.
6 kudos 2026-05-02 12:22:56 door grotgraver op Hendheving doet spelleetje
@Pimmetjes | 02-05-26 | 13:18: vestzak, broekzak verhaal. NafetsstefaN heeft gewoon gelijk.
Als er meer politie is kunnen ze die taken die jij zo belangrijk vind er gewoon bij doen.Zo was het vroeger ook.
7 kudos 2026-05-02 11:18:04 door Pimmetjes op Hendheving doet spelleetje
BOA's houden zich met hele andere dingen bezig zoals horeca-/ terras- /parkeervergunningen. BOA's worden bovendien uit gemeentebelastingen betaald en agenten uit rijksbelastingen. Dus wat jij voorstelt gaat helemaal niet.
-2 kudos 2026-05-01 08:15:49 door mr.Cam op Vet, een MG huren in Marokko!
@TommeltjeHorlepiep | 30-04-26 | 20:48: Ik koop bewust niets uit China wanneer mogelijk. Dat lukt in 90% van de gevallen ook makkelijk. Het is vaak wat duurder, maar ook duidelijk betere kwaliteit.
1 kudos 2026-04-30 21:59:19 door giggity op Vet, een MG huren in Marokko!
@vanonder | 30-04-26 | 21:48: Je zolder bedoel je.
8 kudos 2026-04-30 19:48:37 door vanonder op Vet, een MG huren in Marokko!
@TommeltjeHorlepiep | 30-04-26 | 20:48: Nah, ik denk dat ik meer Japanse en Duitse degelijkheid hier in mn huis heb staan.
-12 kudos 2026-04-30 18:48:10 door TommeltjeHorlepiep op Vet, een MG huren in Marokko!
Al je apparaten zijn Chinees.
8 kudos 2026-04-26 17:07:35 door WateenKutzooiisdit op Wie gaat hier in de fout?
Rijbewijs ?
Heb je die nodig dan ?
-3 kudos 2026-04-22 18:47:05 door owikzegmaarwat op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
Waarom moskee, scientology is net zo kut, van mij mogen ze die lui lekker pranken. schimmige kerk wat je net zo goed een sekte kan noemen, die amerikaanse celebs aantrekt zoals tom cruise voor gratis reclame en "kijk eens wij zijn heus niet verdacht hoor"/
2 kudos 2026-04-22 17:10:25 door Zedelijke_stoner op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
@Y.A.V.I.S | 22-04-26 | 17:34:
Die wereldwijde sekte doet ten minste alleen dingen die het daglicht niet kunnen verdragen richting hun eigen leden.
9 kudos 2026-04-22 16:46:36 door Eenopa op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
@Y.A.V.I.S | 22-04-26 | 17:34: dat is exact hetzelfde.. zijn allemaal sektes.
10 kudos 2026-04-22 15:45:56 door ReaguurderPrimaris op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
@Y.A.V.I.S | 22-04-26 | 17:34: Euh...met wat bedoel je nou wie??
-16 kudos 2026-04-22 15:34:50 door Y.A.V.I.S op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
Ja, want een religieuze instelling is hetzelfde als een wereldwijde sekte.
19 kudos 2026-04-22 14:56:20 door R2_MeToo op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
@jemeentut | 22-04-26 | 16:24: Hoezo? We leven hier toch niet in zo'n zandbak als daar?
-12 kudos 2026-04-22 14:24:10 door jemeentut op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
Wel eerst schoenen uit natuurlijk.
0 kudos 2026-04-11 13:53:35 door DwarsLezer op Bezorger heeft kudtdag
Je moet wat als bedrijf waarvoor je werkt geen telefoonhouders wil aanschaffen op hun afgetrapte bezorgfietsen, zodat je überhaupt weet waar je je bestelling moet afleveren door de navigatie op je telefoon te gebruiken...
1 kudos 2026-04-07 07:28:23 door NafetsstefaN op Goeiemorgen
En ook nog met een broodmes.
0 kudos 2026-03-31 20:57:42 door Athene_Noctua op Skatemeisje kan een trucje
En daarna nog even grinden.
-3 kudos 2026-03-31 16:55:42 door HenkHè! op Skatemeisje kan een trucje
Half pijpen?
2 kudos 2026-03-29 09:14:47 door Pilslikker op Kannibaal doet mensenvlees verhaaltje
Doorgeslikt
6 kudos 2026-03-28 17:40:58 door Stummy op Kannibaal doet mensenvlees verhaaltje
Die rookt liever crack.
2 kudos 2026-03-27 09:19:50 door IndigenousDutchMan op Baby denkt even te stikken
Zeker wel, alleen eerst invriezen
1 kudos 2026-03-27 08:04:07 door pietpvv op Als woorden tekort schieten
Misschien.
0 kudos 2026-03-27 07:55:49 door Forza_Ruud_Krol op Baby denkt even te stikken
@Zenge | 27-03-26 | 07:33:
En dan blijft dat andere halve knakworstje alleen achter. Zielug.
0 kudos 2026-03-27 06:33:15 door Zenge op Baby denkt even te stikken
In een half knakworstje kan een kind nog steeds stikken.
-2 kudos 2026-03-27 05:25:06 door Madco3 op Baby denkt even te stikken
@gagen1515 | 26-03-26 | 22:51: Ik schil mijn water altijd.
En zout, zout schil ik ook altijd. je weet immers maar nooit.
0 kudos 2026-03-26 23:42:33 door mikkelokkio op Als woorden tekort schieten
-weggejorist-
11 kudos 2026-03-26 22:25:58 door Rabarber op Baby denkt even te stikken
@gagen1515 | 26-03-26 | 22:51: Tuurlijk wel, gewoon het mes in het midden onder de kraan.
7 kudos 2026-03-26 21:51:23 door gagen1515 op Baby denkt even te stikken
Die moeder zei toch dat hij aan 't drinken was. Water kun je niet snijden.
35 kudos 2026-03-26 20:32:38 door owjajoh op Baby denkt even te stikken
Druiven met knakworst. Rare combinatie
5 kudos 2026-03-17 07:23:29 door Crocks96 op Succes iedereen, ik sla linksaf!
Ja je moet het tegenwoordig heel sluw doen. Want anders weer racisme en zo.
-2 kudos 2026-03-15 09:48:27 door BertHoeMeinWille op Krekels in je huis
Ja, jammer dat filmer zijn prioriteiten niet op orde heeft.