DumpStats voor ItisIAgain

17,380 +20747 -3367

Kudos

#4124 (Top 1.2904%)

Kudos/dag 3.14
Kudos/reaguursel 16.82
Meeste kudos op 1 reaguursel 1458
Minste kudos op 1 reaguursel -258

1,033

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.19
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 12.3
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 21
Geregistreerd op 22-04-2011
Eerste reactie op 22-04-2011

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-24 12:18:23 op Vanavond ben jij de baas
@PietDeKetser | 24-06-26 | 11:40: Volgens mij klopt de damageberekening niet. Een 2/4 Y'shtola met twee Buster Swords (+3/+2 elk) is een 8/8, geen 10/8. Daarnaast heeft Y'shtola vigilance, dus ze zou niet moeten tappen bij het aanvallen. Tenzij er nog een andere buff of ability meespeelt die niet wordt genoemd

0 kudos 2026-06-21 13:45:00 op Nederland - Zweden
@dikkejenkie | 21-06-26 | 12:31:
Da Real Jenkyman.....

3 kudos 2026-06-21 09:21:04 op Summerville scoort de 5-1
en nu net doen alsof er geen goede reden was om pessimistisch te zijn

0 kudos 2026-06-13 08:22:10 op Nou, ik ga doei
niet gestopt voor een stopbord...... nou, nou

-1 kudos 2026-06-13 08:17:57 op Stroperigheid bij de NPO
@Imprivata | 12-06-26 | 19:57:
Misschien beter eens objectief te leren luisteren i.p.v. anderen nablaten

3 kudos 2026-06-07 09:38:46 op Jongetje wou de man uithange
Een "zatte knook" is een informele, in Nederland veelgebruikte uitdrukking (vooral in regio's als Zeeland) voor een flink aangeschoten of dronken persoon ('knook' als synoniem voor kerel/figuur).De term komt tegenwoordig ook geregeld voor in internet- en straatcultuur, zoals in video's op Dumpert, en in de volksmond is het een kleurrijke manier om iemand te omschrijven die te diep in het glaasje heeft gekeken

4 kudos 2026-06-06 08:33:01 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
FY Anna

"opzettelijk van het leven te beroven, met dat opzet, een of meerma(a)l(en) met een mes en/of een (huishoud)schaar en/of snoeischaar, althans met een of meerdere scherp(e) en/of puntig(e) voorwerp(en), heeft gestoken en/of gesneden in en/of tegen de hals en/of op het hoofd en/of in het lichaam van voornoemde [slachtoffer] , terwijl de uitvoering van dat voorgenomen misdrijf niet is voltooid;"

3 kudos 2026-06-03 10:41:07 op RIP het Westen
@FonzeOfficial | 03-06-26 | 10:31:
Heb ik gedaan, niets kunnen vinden
je roeptoetert maar wat
wat ik wel vond was het sluiten van het Zuyderland Ziekenhuis in Heerlen
waar ze absoluut geen waardering voor kreeg

2 kudos 2026-06-03 10:19:34 op RIP het Westen
@onkl | 03-06-26 | 10:05:
welke verbeteringen heeft Agema doorgevoerd welke zoveel waardering hebben opgeleverd?

-5 kudos 2026-06-03 10:09:33 op RIP het Westen
tbf
Staat ook niet vermeld in de Belgische bron

0 kudos 2026-05-31 09:23:37 op Dumpert Schatkamer: Homo's
@Hanslof | 31-05-26 | 06:26:
Zet dat onder elke reactie op een dashcammer

2 kudos 2026-05-30 15:50:03 op Goedemorgen
@Hunebedbouwer | 30-05-26 | 15:03:
Dus, anderen draaien nachtdienst, je punt is?

0 kudos 2026-05-30 14:36:45 op Goedemorgen
@Blackov | 30-05-26 | 14:35:
nee lullo, het verschil is dat hij ervan geniet gezien het filmpje

10 kudos 2026-05-30 12:13:27 op Warm in Belgie
En over een paar jaar Braboneger 2

-12 kudos 2026-05-29 18:15:30 op Motorrijder heeft ongeluk
@BennieDeKok | 29-05-26 | 18:13:
jij vind dat het minimaal een km moet zijn?

3 kudos 2026-05-23 10:06:59 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@StevenQ | 23-05-26 | 10:04:
Dus?, het moesten er nog meer worden omdat er x1000 mensen hier binnenkomen door asielaanvragen

1 kudos 2026-05-23 09:55:57 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@StevenQ | 23-05-26 | 09:47:

klein beetje maar

Eerste asielaanvragen in 2025: 24.140.Gezinsherenigers (nareizigers): 16.470.Totale opvang (peildatum begin 2025): Het COA ving toen circa 72.680 personen op, waaronder 53.800 asielzoekers en 18.870 statushouders.

124 kudos 2026-05-23 08:57:09 op Albon bots op marmot
Dashcammert gaf ook wel gas bij moet ik zeggen

3 kudos 2026-05-19 09:25:25 op Zeldzame hond gespot
Heb je nou echt geen idee hoe dom je klinkt als klaagt over reclame?

1 kudos 2026-05-16 09:43:43 op Een Verstappen klassiekert
of je hebt gekeken en weet niet wat er nou gebeurde en waarom Hamilton de binnenkant van de bocht niet kon halen en Max wel of je heb niet gekeken. Je reaguursel slaat iig nergens op

1 kudos 2026-05-14 11:54:35 op Starter op de huizenmarkt
@AyatollahKees | 14-05-26 | 11:47:
De rest klopt ook, salaris van mijn vrouw telde in die tijd voor maar 8 jaar mee
Ik betaalde 9.2% rente