469 +510 -41
Kudos
#49834 (Top 15.5935%)
| Kudos/dag | 4.47 |
| Kudos/reaguursel | 12.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 66 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -40 |
469 +510 -41
Kudos
#49834 (Top 15.5935%)
| Kudos/dag | 4.47 |
| Kudos/reaguursel | 12.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 66 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -40 |
38
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.36 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 02-03-2026 |
| Eerste reactie op | 12-03-2026 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-21 19:22:30 door Loosecanon op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
Appie is een sjappie.
3 kudos 2026-06-15 09:01:47 door Cesare Lombroso op Ondertussen bij het Witte Huis
@RanzigeKachel | 14-06-26 | 18:24: "Trump vecht tegen corruptie"? Welke websites bezoek jij? Als hij niet slaapt, is hij bezig met zijn balzaal, de refectiepool en triomfboog. Hij verkoopt prularia (horloges, sneakers, telefoons, petjes, gitaren, parfum, nft's, munten) in het Witte Huis alsof het de Action is. Allemaal terwijl zijn familie en de mensen om hem heen bezig zijn hun zakken te vullen met staatsgeld.
-11 kudos 2026-06-14 17:27:11 door grotgraver op Ondertussen bij het Witte Huis
@RanzigeKachel | 14-06-26 | 18:24: Ik denk niet dat ze het ooit (willen) snappen.
Het is makkelijker om de linkse kranten te geloven die alles wat ie doet negatief in het nieuws brengt.
-14 kudos 2026-06-14 16:24:10 door RanzigeKachel op Ondertussen bij het Witte Huis
@Cesare Lombroso Trump is niet verantwoordelijk voor hoge olieprijzen. Benzineprijs in nederland is nu onder de 1 euro de liter. De rest gaat naar onze overheid. Dat hij tegen corruptie aan het vechten is is een goed iets. Hij zet alleen medische hulp zonder spoed stop aan criminele illegalen, niet voor Amerikanen. Belastingverlagingen zijn goed voor iedereen. De overheid moet eens stoppen met zoveel uit te geven. Trump heeft niets te maken met een beursgang, dat heeft niets te maken met pensioenen en niets te maken met onze pensioenen. Als je dan dingen verzint, kom dan met echte argumenten.
10 kudos 2026-06-14 16:14:50 door Cesare Lombroso op Ondertussen bij het Witte Huis
@Metjas | 14-06-26 | 17:24: Ja, Trump is verantwoordelijk voor de hoge benzineprijzen, corruptie, het stopzetten van sociale en medische hulp aan mensen in zijn eigen land, terwijl hij wel kans ziet om zichzelf en zijn rijke vriendjes een belastingverlaging te geven. En zijn partij stelt Musk in staat om met de beursgang van zijn bedrijf de pensioenen van miljoenen te plunderen, en het heeft hoogstwaarschijnlijk ook gevolgen voor jouw pensioen.
-8 kudos 2026-06-14 15:24:43 door Metjas op Ondertussen bij het Witte Huis
't Zit je diep he?
-1 kudos 2026-06-11 12:01:31 door Harry_Wubbe op Lekker ding met gouden keeltje
Zou kunnen, mijn vrouw zingt in ieder geval niet zo.
1 kudos 2026-06-10 11:57:28 door 68crat68 op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Volgens sommige reaguurders alle (dom)rechtse stemmers en vooral niet de gelukszoekers uit landen waar incest gebruikelijk of geaccepteerd is
-1 kudos 2026-06-07 14:20:42 door Loosecanon op Backflip op hoge hakken leren
Goed gedaan Mike! Kwam er ook koffie op je toetsenbord? Groetjes van tante Sjaan.
0 kudos 2026-06-07 12:19:56 door Touwtje_ op Backflip op hoge hakken leren
@Naamzonderspaties | 07-06-26 | 13:47: Lekker gefeliciteerd pik!
-3 kudos 2026-06-07 11:47:26 door Naamzonderspaties op Backflip op hoge hakken leren
Hartelijk gefeliciteerd daarmee.
9 kudos 2026-06-01 17:58:30 door Rest in privacy op Leuk zo'n roadtrip
Maar dan met een d.
-10 kudos 2026-06-01 17:30:50 door Koning Veritas op Leuk zo'n roadtrip
Maar stiekem weten we wel beter hรจ.
0 kudos 2026-05-03 07:12:18 door Tochmaardan op Je houdt van ze รณf je vreet ze op
Ik ook, en moet zeggen dat ik me afvroeg of ik inderdaad zou overwegen haar daarmee te plezieren. Stond op het punt haar te vragen of ze naar Bolsward zou willen komen.