124,340 +129640 -5300
Kudos
#339 (Top 0.1061%)
| Kudos/dag | 25.99 |
| Kudos/reaguursel | 44.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3467 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -554 |
124,340 +129640 -5300
Kudos
#339 (Top 0.1061%)
| Kudos/dag | 25.99 |
| Kudos/reaguursel | 44.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3467 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -554 |
2,803
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.59 |
| Topreaguursels | 34 |
| Woorden per reaguursel | 33.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 29-10-2012 |
| Eerste reactie op | 29-10-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2025-11-30 18:58:39 door Erwaseenseen op Je maakt weer wat mee in je plaatslijke snackbar
Dat zijn de ergsten. Komen uit het riool opborrelen.
4 kudos 2025-11-30 17:42:15 door Yzerstaaf op Je maakt weer wat mee in je plaatslijke snackbar
En dan ook nog eens appelsap van de AH hebben.
10 kudos 2025-11-30 15:51:24 door Rozemary op Je maakt weer wat mee in je plaatslijke snackbar
Maar wel kijken he pik
-2 kudos 2025-11-29 18:54:17 door Loosecanon op File rijden, dagelijkse kost
Ik heb een trucje: zeg je: ik minde of ik minte?
-1 kudos 2025-11-29 17:15:15 door Dispuutspik op File rijden, dagelijkse kost
Ik snap niet waarom je gemint wordt
0 kudos 2025-11-16 10:49:33 door SlinkseRukker op Zwarte Piet in Yerseke
@koffiemelksuiker, wellicht is een democratisch land niks voor jou. Al eens gekeken waar je naar wil emigreren?
5 kudos 2025-11-15 15:15:13 door Meeroever op Zwarte Piet in Yerseke
@Rovig | 15-11-25 | 16:12: Die stoppen hopelijk met die onzin volgend jaar
-8 kudos 2025-11-15 15:14:52 door Koffiemelksuiker op Zwarte Piet in Yerseke
Wil sowieso niks te maken hebben met links denkenden.
39 kudos 2025-11-15 15:12:50 door Rovig op Zwarte Piet in Yerseke
Met de tegenstanders net zo min. Hoe maak ik nu een keuze?
0 kudos 2025-11-01 15:53:09 door Leegzwembad op Wordt Marco erin geluisd?
Want die staan tegenwoordig bekend om hun goeie uitspraken en geschikte straffen.
0 kudos 2025-11-01 09:13:15 door PaprikaChipz op Wordt Marco erin geluisd?
Het midden toch?
21 kudos 2025-11-01 00:29:31 door roger1122 op Wordt Marco erin geluisd?
Of de linker
2 kudos 2025-10-30 07:12:14 door 64kbgeheugen op Timmermans stapt op
@StevenQ | 29-10-25 | 22:31: Dit dus. En hij heeft dit ook meerdere keren genoemd. Echter luisteren mensen niet naar zijn woorden. Ze luisteren alleen als Geert weer eens roept dat Timmermans de grenzen open wil gooien. Dat wil niemand in de Nederlandse politiek behalve een paar 0 zetel partijen.
-3 kudos 2025-10-29 21:54:57 door nuttert op Timmermans stapt op
100% mee eens. Met een pittige asiel agenda hadden ze de verkiezingen misschien wel gewonnen. Genoeg arbeiders die op ze zouden stemmen als ze echt voor die klasse op zouden komen. Die klasse heeft het meeste last van de afkalvender verzorgingsstaat en wonen in de wijken met de niet westerse immigranten. Onbegrijpelijk dat je je achterban zo verloochent.
Ook al noemt pvdaGL nu een max aantal asielzoekers van 60.000, ze hebben zich compleet ongeloofwaardig gemaakt.
-3 kudos 2025-10-29 21:31:40 door TheShape op Timmermans stapt op
Een realistischer immigratiebeleid samen met Groen Links zie ik helaas niet gebeuren.
5 kudos 2025-10-29 21:31:20 door StevenQ op Timmermans stapt op
Dat hebben ze, maar jij hebt waarschijnlijk nooit het partijprogramma gezien
Ze willen openstaan voor mensen die vluchten voor oorlog en vervolging maar verder niet, ook PVDA-GL wil geen economische vluchtelingen die helemaal geen recht hebben op asiel en wil in tegenstelling tot de meeste rechtse partijen WEL de misstanden met arbeidsimmigratie aanpakken
2 kudos 2025-10-29 21:28:27 door Diem2222 op Timmermans stapt op
Allemaal mosterd na de maaltijd. Eerst sorry zeggen het asielbeleid van afgelopen decennia. Sorry naar een Wilders. Jetten idem met zijn strengere beleid. Ja nu ineens wel als de rapen haar zijn. Lafaards.
11 kudos 2025-10-28 21:02:41 door ViciOmnia op De echte stemwijzer
@VettePech | 28-10-25 | 21:59: onzin, andersom mag dat ook
-5 kudos 2025-10-28 20:59:05 door VettePech op De echte stemwijzer
Ja maar niet andersom
0 kudos 2025-10-28 16:33:40 door desneeuwruimer op Ondertussen bij het Eenvandaag-debat
@Parabolicus | 28-10-25 | 06:22: Neem ik mee voor de volgende.
3 kudos 2025-10-28 05:22:41 door Parabolicus op Ondertussen bij het Eenvandaag-debat
@desneeuwruimer | 27-10-25 | 22:38: Ik krijg altijd jeuk bij de term 'uitsluiten', niets persoonlijks verder.
4 kudos 2025-10-27 21:38:42 door desneeuwruimer op Ondertussen bij het Eenvandaag-debat
@Parabolicus | 27-10-25 | 21:58: Ik ging voor een poging tot het aankaarten van de overdreven woke-kultuur die gebezigd wordt door een aantal personen in dit filmpje na een grapje van de heer Jetten en een glimlach te bereiken, door het op ludieke wijze te strooien met de volgende definitie:
sek·sis·me (het; o)
1discriminatie op grond van het geslacht
Maar ik begrijp dat het niet goed valt?
-5 kudos 2025-10-27 20:58:35 door Parabolicus op Ondertussen bij het Eenvandaag-debat
@desneeuwruimer | 27-10-25 | 21:23: je maakt een gebbetje, hoop ik?
-10 kudos 2025-10-27 20:49:23 door Eenopa op Ondertussen bij het Eenvandaag-debat
Zit je nou jetten te verdedigen? D66 trol op dumpert? Het moet niet gekker worden
50 kudos 2025-10-27 20:23:19 door desneeuwruimer op Ondertussen bij het Eenvandaag-debat
Jawel, er zijn waarschijnlijk ook wel een aantal dames die met ons kroonprinsesje de bosjes in willen kruipen. die worden in deze grap buiten gesloten dus is deze seksistisch.
0 kudos 2025-10-26 16:04:46 door konijn55 op Verhaal halen bij Lidewij de Vos
@relaasbaas | 26-10-25 | 16:22: Een bindend referendum kost daarbij 100 miljoen euro per keer en maakt in z'n algemeenheid de qua besluitvorming trage democratie nog trager.
21 kudos 2025-10-26 15:22:25 door relaasbaas op Verhaal halen bij Lidewij de Vos
@Sportweek | 26-10-25 | 15:56: In het geheel mee oneens. ''De democratie'' is niet genegeerd. Nog los van de vraag wat ''de democratie'' eigenlijk is. We hebben sinds 1848 een parlementaire, gekozen democratie (hier en daar wat aangevuld eind jaren '10 van de vorige eeuw) en daarmee is dat altijd al 'gewoon' een democratie geweest. Een direct gekozen democratie is er nooit ergens ter wereld geweest. Ja, in zekere zin was dat bij de Oude Grieken het geval, maar daar mochten slaven, vrouwen en mensen van buitenaf niet meebeslissen. Een directe democratie, zoals bijvoorbeeld bij een bindend referendum, zaait naar mijn idee alleen maar onrust en stookt de gemoederen op onder een bevolking dat waarschijnlijk voor 90% geen kennis heeft over de materie. Dat heeft in de kern niet iets te maken met het democratisch versus antidemocratische waar jij aan refereert. Dat heeft veel meer te maken met de opbouw van de partijen. Zoals bijvoorbeeld bij de PVV, waarbij je feitelijk niet stemt op gekozen volksvertegenwoordigers, maar op 1 persoon (in casu Geert Wilders). Wat indirect betekent dat de anderen (Faber, Agema etc) per definitie geen inspraak hebben op wat er besloten wordt. Ik zou het zelf heel eng vinden als ik stem op slechts 1 persoon waarbij er niets of niemand is die zijn/haar ideeën controleert of reguleert.
4 kudos 2025-10-26 14:56:01 door Sportweek op Verhaal halen bij Lidewij de Vos
Als je de 'democratie' lang genoeg negeert, krijg je steeds meer extremen. Ik denk dat een referendum dit weer kan normaliseren.
We zien de laatste maanden ook dat de hoogopgeleide Buitenhof kliek komt met hun democratisch versus antidemocratisch riedeltje. Ze zijn gewend dat de democratie voor hun kliekje werkt.
9 kudos 2025-10-26 14:52:48 door De Buurmans op Verhaal halen bij Lidewij de Vos
Soms ben je te bang
-8 kudos 2025-10-25 19:35:51 door Dopoog op Weet je al wat je gaat stemmen?
Ongeldig stemmen wordt evenredig verdeeld. Dus nutteloos. Stem dan op de kleinste partij.
21 kudos 2025-10-25 08:32:13 door Kirchroatsjer op Weet je al wat je gaat stemmen?
Ik vind het jammer dat veel mensen geen gebruik maken van het ongeldig stemmen. Weet je niet op wie je wil stemmen? Allemaal klootzakken? Stem dan ongeldig. 100% opkomst met 70% ongeldig dat is een lekker signaal naar de winnaar van de verkiezingen.. ontevreden met de politiek? Kom van je zolder af en stem ongeldig. Ja sorry, je moet wel naar buiten even.
26 kudos 2025-10-25 08:23:30 door Srandweerman_Bam op Weet je al wat je gaat stemmen?
Ze willen allemaal een huis, maar lopen doordeweeks rond in een winkelcentrum. Tsja. Waarom hebben jullie stemrecht?
-101 kudos 2025-10-25 07:15:10 door RoccoG op Weet je al wat je gaat stemmen?
Ik ga niet stemmen. Als je stemt maak je het systeem mogelijk en heb je geen recht van klagen.
3 kudos 2025-10-23 20:24:30 door Captain_Flintstone op Meneer wil zijn patatje goedkoper
Maar dat patatje is dus alsnog 6x duurder geworden.
12 kudos 2025-10-23 19:33:58 door Pjotr K op Meneer wil zijn patatje goedkoper
Hij ziet er niet uit alsof hij werkt
6 kudos 2025-10-17 21:51:56 door Blotus op Je date oppikken
Vast niet zijn eerste date.
69 kudos 2025-10-17 18:00:44 door Blackov op Je date oppikken
en je ziet het ook aan het feit dat het moment dat zij er afvliegt, er geknipt wordt
3 kudos 2025-10-16 18:53:50 door heinzel op Parkeerplekje reserveren is asociaal
Ze krijgen het daar ook wel als voorbeeld, met een grote kleuter als president
0 kudos 2025-10-12 18:32:29 door Broek der Broeken op Discussietopic: willen we meer of minder AI?
Gek genoeg is een manier om AI te herkennen een andere AI. In het middelbaar onderwijs wordt al vrij breed gebruik gemaakt van tools om te herkennen in hoeverre verslagen door leerlingen geschreven zijn of door AI. Gooi het verslag in die tool en dan komt er een getal uit van bijvoorbeeld "65% geschreven door AI". Feilloos? Nee zeker niet. Maar tot op heden goed genoeg om de pannenkoeken ertussenuit te halen die AI hebben gebruikt. Je hoeft ook geen waterdicht bewijs te hebben want vanaf dat moment wordt het een pedagogisch spelletje om de leerling even het vuur aan de schenen te leggen tot 'ie toegeeft hoe de vork in de steel zit.
3 kudos 2025-10-12 17:55:33 door ReserveBelg013 op Geen mens is illegaal?
Gewoon uitzetten en nooit meer aan.
0 kudos 2025-10-08 18:51:04 door Hornoks op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
@lordwally | 08-10-25 | 17:15: Typisch gelul van iemand die op populisten stemt:
'een totale ontmanteling en opheffing van dit land'
'die Frans'
'loopt te gooien met miljarden'
'iets totaal onzinnigs'
Nergens ook maar iets concreets, alleen maar roeptoeteren vanuit de onderbuik.
Als dit land ergens door ontmanteld of opgeheven zou worden, dan is dat wel het stemrecht van de kuddes gekkies en wappies die bovenop Mount Stupid staan te blaten.
Het wordt de hoogste tijd dat het rationele midden weer de standaard wordt, en de extremisten (links, rechts of religieus) weer terug in de marge verdwijnen waar ze thuishoren.
0 kudos 2025-10-08 15:57:42 door A-nagel op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
@Waterplantje | 08-10-25 | 16:06: Ik kon hier echt enorm om lachen. Laatst kwam ze namelijk niet heel ver!
1 kudos 2025-10-08 15:15:12 door lordwally op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
@Hornoks | 08-10-25 | 16:54: nou ja... moeten we dan 'groenlinks' serieus nemen? Als je dat programma ziet betekent het allrrn maar een totale ontmanteling en opheffing van dit land. En daar luisteren mensen dan wel serieus naar? Of die Frans? Of die kerel van D66, die loopt te gooien met miljarden (van ons geld, niet het zijne natiurlijk) voor iets totaal onzinnigs?
-1 kudos 2025-10-08 15:01:29 door Attelenooje op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
Het ironische is dat volt zegt dat ze de wetenschap ontkennen maar vervolgens zelf niet inhoudelijk een debat willen voeren met een wetenschapper (biochemicus).
5 kudos 2025-10-08 14:58:12 door Polyvalentevent op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
@thebeast4000 | 08-10-25 | 16:09: Volt heeft WEL gewoon openbare jaarverslagen hè. Het enige dat enigszins in de buurt komt van buitenlandse sponsoring is de jaarlijkse bijdrage van de Spinoza Circle. een pan-Europese beweging. Helaas voor je opereert die beweging vanuit (oprichtingsland) Nederland.
0 kudos 2025-10-08 14:58:01 door grotgraver op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
@Godjeminaz | 08-10-25 | 16:34: Lees eens een krant.
-2 kudos 2025-10-08 14:54:05 door Hornoks op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
@Waterplantje | 08-10-25 | 16:06: Je bedoelt dat ze dezelfde onzin wat beter weet te verpakken?
Die hele partij is gewoon totaal niet serieus te nemen.
0 kudos 2025-10-08 14:34:02 door Godjeminaz op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
@thebeast4000 | 08-10-2025 | 16:09:
Bron?
-7 kudos 2025-10-08 14:09:00 door thebeast4000 op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
volt wordt uit het buitenland gesponsord, net zoals d66. maar dat is een linkse sponsor, dan mag het natuurlijk weer wel.
6 kudos 2025-10-08 14:06:56 door Waterplantje op Volt trekt zich terug uit lijstrekkersdebat met FVD over klimaat
Dacht het toch wel, wellicht heb jij de partijleider te veel gehoord, luister maar eens naar Lidewij de Vos. Zij is zeer sterk in de politiek dusver!