125,694 +131117 -5423
Kudos
#343 (Top 0.1073%)
| Kudos/dag | 25.21 |
| Kudos/reaguursel | 43.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3467 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -554 |
125,694 +131117 -5423
Kudos
#343 (Top 0.1073%)
| Kudos/dag | 25.21 |
| Kudos/reaguursel | 43.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3467 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -554 |
2,896
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.58 |
| Topreaguursels | 34 |
| Woorden per reaguursel | 33.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.39 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 29-10-2012 |
| Eerste reactie op | 29-10-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-22 09:51:36 door druimpert op Consumentenprogramma Kassa stopt
Bij Radar loopt die zelfingenomer ginger rond die zo respectloos als de ziekte is, die zou ik er ook uit trappen
2 kudos 2026-06-22 08:34:45 door mr.Cam op Consumentenprogramma Kassa stopt
Vooral dat laatste is er aan de hand.
3 kudos 2026-06-22 08:08:02 door xspalm op Consumentenprogramma Kassa stopt
*om geld te verdienen
6 kudos 2026-06-21 19:30:41 door Rozemary op Brobbey had zachte voetjes
moeten ze ook accoord gaan met een salaris van een jong iemand , miljoenen verdienen en niet presteren dan word je afgezeken
3 kudos 2026-06-21 17:35:00 door Vlerkestein op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
@Doelkoes, letterlijk gewoon discriminatie.nl voor melden van deze dubbele moraal
6 kudos 2026-06-21 16:36:03 door Doelkoes op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
ik zoek me t lazarus naar het discrimiantiemeldpunt, enig idee waar ik die kan vinden?
6 kudos 2026-06-15 20:48:52 door zusje v Christina op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Die rechter heeft zeker ook een hond.
10 kudos 2026-06-15 20:48:19 door zusje v Christina op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
En ze hadden ze zeer zeker wel verkracht als ze niet gepakt waren.
2 kudos 2026-06-15 14:49:34 door ForHolland. op Crisis in het onderwijs
@Meeroever | 15-06-26 | 15:42: Ik heb bijna 12 jaar lang eigen methodes geschreven voor Biologie voor leerjaar 1 en 2 vmbo K/GT/T klassen en ik kan je vertellen dat het veel meer tijd kost om dat lesmateriaal zelf in zijn geheel te ontwikkelen en bij te houden, dan de uren voorzorg/nazorg die je voor die lessen krijgt. Zelfs met 5 parallelklassen was dat een pittige opdracht. Terwijl, als de school ervoor zou kiezen om de leerlingen 10 euro in te laten leggen per boek (wat neerkomt op 2500 euro aan inkomsten) en je de docent hiermee zou betalen of in uren "vrij roosteren", dan zouden de leerlingen 40 euro goedkoper uit zijn per jaar en zou je lesmateriaal hebben dat veel beter toegespitst is op wat je zelf wil lesgeven.
Maar die mogelijkheid is er voor scholen vaak niet, of ze doen het gewoonweg niet. Want het is één ding om lessen te maken en te geven, het is toch echt een tweede ding om dit allemaal in een goedlopend boek te gieten met bijpassende opdrachten, etc.
-2 kudos 2026-06-15 13:42:21 door Meeroever op Crisis in het onderwijs
@jamaarikweethetbeter | 15-06-26 | 15:35: Een docent is niet verplicht een methode te gebruiken. Alleen alles zelf bedenken is veel werk, maar niet onmogelijk.
5 kudos 2026-06-15 13:35:15 door jamaarikweethetbeter op Crisis in het onderwijs
Ik mis ook het onderdeel dat kwaliteit van het onderwijs ook met het materiaal te maken heeft. Het is bekend dat er een paar drukkerijen zijn die al het materiaal bepalen. Laat het onderwijs zelf het materiaal bepalen, waarvan zij vinden dat het goed lesmateriaal is en niet gebaseerd op: "dit is het goedkoopste boekje".
Daarnaast is de ontwikkeling van tech (social media) zo'n beetje in parallel met de opkomst en de neergang van kennis bij leerlingen.
1 kudos 2026-06-08 22:25:50 door ikvindhelemaalmooi op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
*vernielt
-2 kudos 2026-06-04 16:49:54 door StevenQ op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
Of gewoon hetzelfde land
https://www.youtube.com/watch?...
11 kudos 2026-06-03 18:06:44 door Liegebeest op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Meenemen naar repair-café een optie?
Als ze dat in je woonplaats hebben dan.
-2 kudos 2026-06-03 18:05:47 door Farnk op RIP het Westen
Linkse Rat gewoon niet war. Probeer maar niet je linkse vriendjes te verdedigen. Misschien deed Henry wel iets fout maar op deze manier doodgaan klopt toch gewoon niet. En ja dan wordt het gebruikt door rechtse politici net zoals de brandstichting in Loosdrecht gebruikt werd door linkse politici. Waar is de middenweg. Waar we wel opvang kunnen regelen voor mensen die dit echt nodig hebben en niet voor die gelukzoekers die dit misbruiken.
1 kudos 2026-05-26 17:15:37 door Baron Von Awesome. op Dit varkentje laat zich niet zomaar wassen
Dames?
0 kudos 2026-05-25 16:42:55 door Rikkie1 op Scheermesjesdief
@Befbabe | 25-05-26 | 18:10: die van het Kruidvat zijn ook goed en naar verhouding goedkoop..
7 kudos 2026-05-25 16:10:30 door Befbabe op Scheermesjesdief
Daarom gebruik ik alleen nog maar scheermessen waar breekmesjes in gaan. Zoals een shavette en safety razor. 100 mesjes voor 8 euro en in de shavette gaat een halve. Dus voor die zijn het effectief 200 mesjes. Zelfs al pak ik elke keer dat ik scheer een nieuw mesjes (wat ik niet doe, ze gaan bij mij makkelijk een paar weken mee), dan nog ben je goedkoper uit dan met die dingen van gilette enzo.
1 kudos 2026-05-23 03:51:02 door Poerlepapvanbaatje op Alexia krijgt vraagje over relatie
Omdat wij ervoor betalen. Dus dan wil ik ook weten wat ze doet en met wie ze het doet. Liefst nog met beeld erbij.
1 kudos 2026-05-22 23:05:22 door DeSerafijn op Alexia krijgt vraagje over relatie
Ja het is of het één of het ander hè. Als je een koningshuis hebt, dan is hun leven tot op zekere hoogte een publiek goed, dat is wat een koningshuis is, dat zijn dan mensen wiens leven een functie heeft in de identiteit van een natie. Of je hebt geen koningshuis, dan hoef je je inderdaad niet te bemoeien met het privéleven van die mensen.
Inderdaad belachelijk dat we nog een koningshuis hebben.
5 kudos 2026-05-22 20:33:50 door Tobbertje op Alexia krijgt vraagje over relatie
@geenspam | 22-05-26 | 20:33: dan moeten alle bijstandstrekkers ook met hun billen bloot
7 kudos 2026-05-22 18:33:27 door geenspam op Alexia krijgt vraagje over relatie
Zolang ze van publiek geld leven moeten ze accepteren dat ze ook deels publiek bezit zijn. Het zou een beetje schraal als er miljoenen publiek geld tegenaan werden gegooid en alles wat je er voor terugkreeg wat suffe fotomomentjes uit Lech zijn. Van mij mogen ze, zolang ze van publiek geld leven, permanent gefilmd worden, hang maar webcams in het paleis.
8 kudos 2026-05-22 18:19:03 door Attelenooje op Alexia krijgt vraagje over relatie
Dat doet de overheid ook bij ons, maxima promoot cbdc en dan lullig doen om een vraagje of haar dochter een relatie heeft met iemand...? Als er gevraagd werd of ze slikt snap ik het nog maar dit is gewoon kinderachtig.
3 kudos 2026-05-18 18:06:30 door freakspark op Homo pest homo's
@Spellinghamer: Dat lijkt me een gegeven, geen gezegde.
1 kudos 2026-05-18 16:56:34 door Spellinghamer op Homo pest homo's
Dat lijkt me een gezegde, geen traditie.
1 kudos 2026-05-13 11:09:37 door bintang op Inzending Duitsland Eurovisie 2026
Toen Rudolf Hess solo ging in Engeland, werd het al minder, hoewel we er nog wel Spandau Ballet aan te danken hebben..
-2 kudos 2026-05-12 17:59:38 door spaceface op Inzending Duitsland Eurovisie 2026
Nou sluit het vooral niet uit! Kijk naar Ben en Ruurd.
4 kudos 2026-05-03 20:56:49 door McGuyer op HowTo: Vegan burger maken
Nou niet echt het smakelijkste stukje van het filmpje.
1 kudos 2026-04-30 10:45:31 door Athene_Noctua op Titonic
En zij ook niet. Maar het had ook niet gehoeven, vet blijft drijven.
2 kudos 2026-04-18 16:08:26 door Wiccalicious op Ooms zijn leuk
Een kleuterdrumstel doet het altijd goed op verjaardagen.
2 kudos 2026-04-18 14:23:10 door Kenny0031 op Ooms zijn leuk
Juist niet elektrisch, daar kunnen de ouders de baterijen uithalen.
2 kudos 2026-04-05 09:05:52 door Meeroever op Beroepsmatig roken
zaaien
0 kudos 2026-04-04 09:43:12 door kamazoetra op Zwartrijdende puber met grote muil
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-04 09:36:06 door Meneer.Reaguurder op Zwartrijdende puber met grote muil
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-24 21:45:52 door WIIRNOTRDY4AI op $26 miljoen voor je boerderij
Wat kunnen we ertegen doen?
31 kudos 2026-03-24 17:39:28 door curryworstspecial op $26 miljoen voor je boerderij
gaat? dat is al zeer lang een probleem.
3 kudos 2026-02-28 10:29:26 door DrAtomic1 op 21 Tomahawk raketten vliegen over Irak
Dat lijkt sterk op een Amerikaans propaganda kanaal op Reddit.
Dat gezegd hebbende, Iran heeft de afgelopen maanden ongeveer 40K burgers gedood; als je dan gaat ingrijpen doe het dan eerder.
4 kudos 2026-02-07 09:06:07 door PisFinger op Geronseld om explosieven te leggen
Thema straatschulden; een dingetje tussen erbij horen en een drukmiddel om makkelijk beïnvloedbare (kansloze) jongeren voor criminelen activiteiten in te zetten die daardoor nog verder kansloos en crimineel worden.
2 kudos 2026-01-31 14:29:54 door Dizsaidup op Ongelukkige woordkeuze voor een eerste date
Ik zag eigenlijk alleen de lepel in zijn bakje kwark. Was ook het enige interessante aan dit filmpje.
0 kudos 2026-01-28 18:21:59 door Waarschijnlijk op Even oude cultuur snuiven
Ik zeg 18.
14 kudos 2026-01-27 22:23:10 door Jepsor op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
@Niksaantoetevoegen | 27-01-26 | 20:40: Je had wel goed gewaarschuwd hoor maar wat een ongelooflijk respectloze website is dat zeg. Die naam en dat logo dat het grappig moet maken ofzo? Ik hoop dat de nabestaanden dit nooit te zien krijgen.
0 kudos 2026-01-27 21:20:03 door Hanglamp op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
Waarvan 6 ernstig.
9 kudos 2026-01-27 19:40:47 door Niksaantoetevoegen op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
Wat een ravage. Waarschuwing, niet voor zwakke maag: https://watchpeopledie.tv/h/ve...
14 kudos 2026-01-27 18:54:31 door persic op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
@LieverSudoDanZwitsal | 27-01-26 | 19:13: De overige 3 in kritieke toestand in het ziekenhuis.
63 kudos 2026-01-27 18:13:13 door LieverSudoDanZwitsal op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
Dus 3 hebben het overleefd? Dat had ik niet verwacht.
7 kudos 2026-01-27 17:28:45 door keesclosed op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
Er mogen er maar 9 in toch?
0 kudos 2026-01-19 10:25:46 door Moesse-Kiekuh op Houding en gedrag is het probleem
Hoe zou jij het anders vormgeven dan?
6 kudos 2026-01-18 20:56:33 door metdedeurinhuis op Houding en gedrag is het probleem
Aan het gedrag van mensen
16 kudos 2026-01-18 20:34:19 door 666Paulito op Houding en gedrag is het probleem
Mensen, 100%
-2 kudos 2026-01-17 12:17:19 door Nerbreg op Cambuur komt thuis!!!
Daar zijn deze droeftoeters met name debet aan ja.