DumpStats voor Kontaktloos 👶

19,884 +21272 -1388

Kudos

#3538 (Top 1.1071%)

Kudos/dag 32.54
Kudos/reaguursel 25.39
Meeste kudos op 1 reaguursel 1748
Minste kudos op 1 reaguursel -218

783

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.28
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 10
Reacties per reaguursel 0.59
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 16-05-2023
Eerste reactie op 21-10-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-08 18:43:42 door onkl op Bukken!
Ik aarzel bij menigeen sterk of zij ooit denken, dus dat klinkt wel plausibel.

1 kudos 2026-06-08 18:12:58 door Pipo der Clown op Bukken!
Joh, dat je dat zo snel hebt gezien! Hoe weet jij trouwens wat menigeen denkt?

3 kudos 2026-06-08 17:42:38 door RandyBiel op Bukken!
Per vierkante km zelfs meer dan in 'tornado alley' in de VS.

0 kudos 2026-06-05 21:33:09 door Kim Tuik op Inhalen voor gevorderen
In Drachten heb je ze next level: twee banen om op te rijden maar op de rotonde zelf is geen enkele markering aangebracht.
Waanzin.

0 kudos 2026-06-05 20:43:54 door kaboutermuts op Inhalen voor gevorderen
@Blackov | 05-06-26 | 20:33: Dat klopt, maar juist omdat we dat weten hebben we er veel baat bij om verkeersituaties zo simpel mogelijk te houden. (Al moet ik wel zeggen dat ik deze situatie niet te moeilijk vind, maargoed).

-5 kudos 2026-06-05 19:29:44 door Greenhorn op Inhalen voor gevorderen
@Pi_LePape | 05-06-26 | 21:17: Klopt die afslag wel, de afslag eerder niet. Ik refereer meer naar rotondes waar ik dagelijks mee te maken heb.

4 kudos 2026-06-05 19:17:49 door Pi_LePape op Inhalen voor gevorderen
@Greenhorn | 05-06-26 | 20:54:
Kijk anders het filmpje nog een keer, deze afslag heeft gewoon twee rijstroken. Vrachtwagen probeert de bocht af te snijden.

-6 kudos 2026-06-05 18:54:24 door Greenhorn op Inhalen voor gevorderen
Nederland is gewoon slecht in het maken van tweestrooks-rotondes. Als we de afrit nou ook tweestrooks zouden maken. Maar nee, je kunt naast elkaar de rotonde op, naast elkaar over de rotonde, maar je moet er één voor één vanaf. Degene die dat bedacht heeft, vindt het leuk om verkeersruzies uit te lokken.

7 kudos 2026-03-29 20:40:13 door Boortje6 op Teamwork 2.0
Dit is OSB en dat is heel sterk en gaat heel lang mee. Langer dan ouderwets vuren planken.

1 kudos 2026-03-04 20:34:51 door NiCeY op Verschil moet er zijn
@StevenQ | 04-03-26 | 12:01:
Is een functie van 9 tot 5. Eenmalig.

2 kudos 2026-03-04 12:21:05 door Klerkberk op Verschil moet er zijn
@thebeast4000 | 04-03-26 | 12:34: Het gaat er om wat de presidenten voor of na Trump hebben gedaan. Het gaat niet om rechts of links of democraat of republikein. Het gaat er om of het handelen van Trump als correct, en volgens beloften, legaal en zonder schade aan; eigen volk of economie, en anderen niet betrokken volken of landen, of onschuldigen gezien kan worden. En bovenal of het op de lange termijn wat oplost.
Het antwoord is "nee".
Trump handelt altijd en overal puur en alleen in eigenbelang.

3 kudos 2026-03-04 12:12:44 door Zjwikhoofd op Verschil moet er zijn
Oké, en wat nou als Amerika deze oorlog niet wint? Als hun doelstellingen, net als in Afghanistan niet realistisch blijken? Want zonder boots on the ground gaan ze vrij weinig bereiken. Dan hebben we straks vooral hogere olieprijzen, terwijl er voor Iraniërs niks verandert.

5 kudos 2026-03-04 11:47:26 door Prutsahr op Verschil moet er zijn
Is de reden voor het starten van de oorlog nog belangrijk voor men? Want fijn dat die dictator weg is, maar het zou ten minste het doel moeten zijn om er dan daadwerkelijk iets beters van te maken toch?
Vooralsnog blijkt Trump wederom geen plan te hebben: https://www.huffpost.com/entry...
Laat even tot je doordringen wat dat betekent. Miljarden dollars en waarschijnlijk vele mensenlevens worden opgeofferd zonder dat er een plan is. Het zal je maar gebeuren dat je wederom een zinloze oorlog wordt ingestuurd. We weten uit de geschiedenis al wat voor resultaat dat gaat opleveren. Vervolgens gaan we hier zeker weer klagen over vluchtelingen.

Maargoed als hij geen reden aangeeft. Waarom start hij dan een oorlog?
Alsof hij wil dat er bepaalde mensen uit het leger niet in de buurt zijn voor de midterms. Ik hoop dat ik ongelijk heb.

2 kudos 2026-03-04 11:34:25 door Kneiterlinks op Verschil moet er zijn
Werkt voor geen meter. Op elk topniveau zijn mensen makkelijk te vervangen. Tenzij je vrijwel alle experts op infrastructuur, zorg, onderwijs, belastingdienst, centrale bank, militair, etc. wegbombardeert. Die kan je niet vervangen en dan krijg je Libië en Irak (lees de miljoenen vluchtelingen naar Europa zoals we na 2011 zagen).

-5 kudos 2026-03-04 11:34:09 door thebeast4000 op Verschil moet er zijn
@JP8926 | 04-03-26 | 11:50: obama en biden hebben ook tijd genoeg gehad, wat hebben die precies gedaan?

21 kudos 2026-03-04 11:30:01 door Klerkberk op Verschil moet er zijn
En als dit regime dan kapot is moet er een nieuw regime komen. Liefst gekozen door het volk. Alleen is daar op het moment geen goed alternatief. Dus moet er eigenlijk een vredesmacht gestationeerd worden. Voor heel veel jaren. Maar dat gaat niet gebeuren. Trump en zijn vrienden gaan hier een tijdje tekeer en laten dan een tegen de overblijfselen van het regiem vrijwel kansloos volk het oplossen.
Ondertussen oorlog in vrijwel heel het Midden-oosten en de gas en benzineprijzen onbetaalbaar. Geen probleem voor Trump. Hij en zijn vriendjes verdienen hier dik aan.
En we zijn even wat minder met de Epstein-files bezig.

22 kudos 2026-03-04 10:50:55 door JP8926 op Verschil moet er zijn
Eens.
Alleen de motivatie en manier waarop deze seniele narcistische oempa loempa te keer gaat, daar kan je wel iets van vinden.