DumpStats voor Jongbelegenvlees

16,256 +17052 -796

Kudos

#4477 (Top 1.4009%)

Kudos/dag 9.74
Kudos/reaguursel 47.12
Meeste kudos op 1 reaguursel 3657
Minste kudos op 1 reaguursel -107

345

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 20.2
Reacties per reaguursel 1.05
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 25-11-2021
Eerste reactie op 29-11-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 09:46:33 door altijd-guus op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
@ja maar, en dus? | 25-06-26 | 11:17: Ja dat zou inderdaad misschien wel wenselijk zijn, maar zoals het driekoppigeaapje als zegt, we kunnen nu stomweg niet zonder hen. Vergeet niet dat we daarnaast nog zo'n 80 duizend Amerikaanse militairen hebben zitten in de Europa met allerlei zeer zware wapens. Daar gaat een enorme dreiging vanuit richting de rest van de wereld, maar ook naar ons (Navo-landen) mocht de VS zich tegen ons keren...Vergeet niet dat over ongeveer 2 jaar deze oempaloempa verdwijnt uit het witte huis en we waarschijnlijk weer op een normale manier verder kunnen met een alliantie van 80 jaar samenwerken. Diezelfde alliantie die ons ook 80 jaar vrede heeft gebracht en dat wil jij weggooien om dat een of andere rasnarcist het voor eigen gewin even wil verkloten.
Dus denk even na voor je je oude schoenen weggooit....zorg dat je wel een paar nieuwe hebt.

-3 kudos 2026-06-25 09:17:47 door ja maar, en dus? op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
Ik heb liever een NAVO zonder de USA. Zo dwingen we onszelf in een sterke defensie en een sterke defensie-industrie. Met alle technologie die daarbij hoort. En dan mag de grote, rode smurf het lekker zelf met China uitvechten.

4 kudos 2026-06-19 18:12:57 door Cerbrus op BMW van 30 K naar de kleaute
Op het moment dat hij de auto inhaalt, piekt hij (als ik het goed zie) op 156 km/h. Dan valt zo'n bocht toch tegen... Mja, Als een idioot inhalen voor een blinde bocht is dan ook een keuze.

1 kudos 2026-06-09 21:18:33 door ShakespeareanTragedy op Ornamentje in je voortuin
Lul nice over waar je geen verstand van hebt. In principe valt elk object wat je kunt zien in of vanaf de openbare ruimte onder de welstandscommissie. Je zoekt het maar uit en je zoekt het maar even op. Dat zou je al gedaan kunnen hebben piemel dat je er bent.

-3 kudos 2026-06-09 20:54:36 door Ganz op Ornamentje in je voortuin
@ShakespeareanTragedy | 09-06-26 | 20:54: Welstandscommissie gaat over gebouwen niet over objecten.

4 kudos 2026-06-09 18:54:27 door ShakespeareanTragedy op Ornamentje in je voortuin
Spacevogel zegt niks raars. De welstandscommissie kijkt wat voor visuele impact een gebouw, object, de kleur en verhoudingen hiervan op de omgeving heeft. Het kan ook om de kleur van kozijnen gaan of een muurschildering bijvoorbeeld. Als men klachten heeft komen deze bij de welstandscommissie terecht en die behandelt deze. Dus blaas niet zo hoog van de toren met je 'verjaardagskenniskringdeler' en 'vereniging van huisvrouwen' of we sturen de welstandscommissie naar jouw adres, ze vinden vast wel iets om over te zeiken.

-5 kudos 2026-06-09 15:16:56 door Ganz op Ornamentje in je voortuin
@SpaceVogel | 09-06-26 | 15:45: ha, de verjaardagskenniskringdeler. Zeg dan iets als, is dit goedgekeurd door de vereniging van huisvrouwen. Is zelfde onzin.

2 kudos 2026-06-08 16:24:34 door JM83 op Lekker
Filmpje gemaakt door de bijrijder, en een screenshot gemaakt. O en likes OP Dumpert ja. Kusje aan oudbelegenzuurvlees

5 kudos 2026-06-08 13:54:59 door ikbenaf op Lekker
110 op de teller is 105 echte km, dus valt wel mee.

-2 kudos 2026-05-27 09:41:38 door Nordic_Stalker op Vleeske bakken gaat fout
Geef dat woord eens even heel gauw terug, da's gewoon Nederlands hè?
Inleveren!
Ga zelf maar een taal verzinnen, Vlaanderlands of zoiets.

6 kudos 2026-05-25 10:40:01 door mr.bever007 op Domme Gans
@Konttenen | 25-05-26 | 11:33: Je bent nog aansprakelijk ook als je hierdoor een ongeluk veroorzaakt. Lekker bezig man! Dit is - hoe helaas voor de dieren ook - remmen zonder verkeersnoodzaak.

-3 kudos 2026-05-25 10:27:36 door owikzegmaarwat op Domme Gans
Uiteindelijk zou je willen dat dieren weten dat ze niet zomaar een weg moeten oversteken

10 kudos 2026-05-25 09:53:26 door martijnenco op Domme Gans
@Konttenen | 25-05-26 | 11:33: Ik hoop dat je geen rijbewijs hebt.

-17 kudos 2026-05-25 09:33:50 door Konttenen op Domme Gans
Ik had dit ook gedaan, dieren gaan bij mij altijd voor.

1 kudos 2026-05-25 08:22:40 door A.tractie op Pinkster-BDM
Ik ken haar als alice_only van RedGIFs. Veel plezier!

1 kudos 2026-05-18 20:34:43 door GwoonAmber op Stuur hulp!
Deze zijn van Zuiker met de Z gemaakt van gen Z-wak.

3 kudos 2026-05-18 08:29:40 door Omnium3 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
De equivalent? Ik vermoed dat je intelligentie-equivalent wilt schrijven, maar je bedoelt waarschijnlijk intelligentiequotiënt.

2 kudos 2026-05-13 10:54:17 door banditoz op Pakjesboot stil in Tenerife
@borrelbouter | 13-05-26 | 11:44: Nee wel je huiswerk doen, dit is zielepiet. Niet de kindertjes in de war brengen!

0 kudos 2026-05-06 18:13:04 door MojoNL op Niet opletten..
Wie zegt dat hij les heeft gehad?
Volgens mij heeft deze gast niet eens zijn basisschool afgemaakt

5 kudos 2026-05-06 11:26:46 door Helly Hansom op Niet opletten..
volgens mij wilde die verhaal halen bij die auto achter hem. gevalletje karma dus

12 kudos 2026-04-29 07:07:59 door RW00 op Dikke schijt eraan..
Maar ga je met plezier naar je werk en voel je je aan het einde van de dag niet alsof jouw ziel aan je bureaustool is blijven plakken?