DumpStats voor ikvindje 👶

-40 +417 -457

Kudos

#279629 (Top 87.4984%)

Kudos/dag -0.89
Kudos/reaguursel -0.6
Meeste kudos op 1 reaguursel 97
Minste kudos op 1 reaguursel -114

67

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.49
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.1
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 11-05-2026
Eerste reactie op 11-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-38 kudos 2026-06-15 06:00:27 op Zomerjurkjes!
Wel lekker hoor als je als vrouw gewoon een IQ van 60 hebt en alsnog geld kan verdienen door gewoon je kutje te laten zien. Nooit zal ik respect hebben voor dit soort volk. Is het zelfde als rellende tokkie voetbal supporters

7 kudos 2026-06-15 05:57:03 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Neer maaien dit soort volk dan leren het heel snel af. Ze doen dit omdat ze weten dat ze ermee weg komen. sta je daar als "volwassen" man

10 kudos 2026-06-14 01:43:27 op Wk lange afstand kotsen
ik weet dat mensen boef bagger vinden maar zo slecht wist ik niet

8 kudos 2026-06-13 19:52:13 op Even de parasol verplaatsen
dit soort mensen mogen geen kinderen krijgen. .gewoon preventief. Als je door alcohol niet meer kan nadenken dan is het spelen met vuur

0 kudos 2026-06-11 03:11:37 op Slalommen op de snelweg
deze filmmerts maken ook niks mee. Waarom doet hij dat? nou als je dat niet kan bedenken weten precies hoeveel IQ je hebt.

97 kudos 2026-06-04 14:01:14 op Met je blote reet in de trein staan
geef die man een broek en een huis met volledige inboedel en gratis geld. Dan komt het wel weer goed volgens Halsema volkeren

7 kudos 2026-06-04 14:00:10 op Met je blote reet in de trein staan
ik kan niet wachten dat de racisme termen weer in mijn linker oor komen. of moet ik zeggen extreem rechtse oor? ik weet het niet meer

-41 kudos 2026-06-02 23:24:31 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
misschien had die eigen naar van die auto zijn dochter in elkaar geslagen.. en dacht hij ik neem wraak op zijn auto.. dan vind ik dit nog heel erg meevallen .. ik ken vaders die de eigenaar een andere huidskleur hadden gegeven.. blauw ! mocht woke bruin denken.

-4 kudos 2026-05-31 20:56:10 op McFittie
dat McDonalds het label Restaurant mag hebben.. Je kan het beter een tokkie zaak noemen voor domme mensen. Let op alle domme mensen worden nu boos op mij

-6 kudos 2026-05-31 20:53:19 op Zieke trickpitch
scheid keurt het goed maar hij was naast de plaat

3 kudos 2026-05-31 14:53:18 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
dit is wel het aller minst erge wat een motor rijder kan doen..

1.Te hard rijden
2.Veel lawaai maken met uitlaat
3.Tussen auto's door schieten
4.Aggressief inhalen
5.Wheelies of stoer rijgedrag
6.Onnodig gas geven bij stoplichten
7.Te dicht achter auto's rijden
8.Groepen motorrijders die de weg overnemen
9.Plotseling opduiken in dode hoek
10.Parkeren op stoepen of rare plekken

40 kudos 2026-05-31 14:34:32 op Fucken met vuurtje
Ja mongolen en vuur! Is geen goede combo

6 kudos 2026-05-31 12:44:22 op Crossen met auto
stel je doet iets doms.. en je denkt dan erna.. laat ik het uploaden.. dan bewijst je alleen dat je nog dommer was dan dat je dacht dat je was.

5 kudos 2026-05-29 18:47:44 op Zeekoe op een scooter
life is tough.. Als je zo reageert op dit alleen al dan gaat er wat mis in je leven.

17 kudos 2026-05-29 18:41:40 op Fatbikert zit op telefoon
ik wou net naar xvideo's gaan maar ik ga dit gewoon 20x opnieuw bekijken. Heb het wel heel erg te doen met de slachtoffer hoor. Ik hoop dat haar auto gauw gemaakt word. Zagen jullie hem spartelen? Oh dat is het mooiste stukje. Die doet dit niet meer

-25 kudos 2026-05-27 19:03:22 op Boa huisbezoek
Deze BOA treed buiten de wet en had dit helemaal niet mogen doen. Aangiftes zijn gedaan

3 kudos 2026-05-27 19:00:19 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Als mensen zoals jij als eerst naar de maan gaan.. Dan heeft Aarde nog hoop. Je bent ook een hypocriet en je wilt graag deugen net als de andere woke linkse mensen. Maar 1 asiel zoeker in je huis nemen. ho maar. Jij rode lelijke gepeste dakduivel. Je snapt nu wel waarom dat toen al was he?

9 kudos 2026-05-25 22:31:04 op Put vol met poep
boeie.. goed voor de economie.. en deze meneer is er ook blij mee en heeft werk en kan eten kopen voor zijn gezin.. beter dan gratis geld geven aan mensen die hier even komen profiteren vanuit veilige landen waar ze doorheen kwamen. tiszoooo

0 kudos 2026-05-25 08:07:51 op Het leven met triple D
VInden mannen vrouwen aantrekkelijk als ze praten met een focal fryyyyy stem?

6 kudos 2026-05-23 16:10:51 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Waarom zou je water in een emmer gooien als het vol is? we hebben huizen te kort en ik snap de logica niet behalve dat er geld mee gemoeid is. Dus de mensen die voor het VOLK moet zorgen.. Gaan eerst andere verzorgen.. Terwijl er zeeen van ruimte is in hun land

gooi een paar container woningen neer daar en ze hebben hun eigen ding.

Het is van het zieke af dat de Roverheid dit gewoon ongestraft kan doen en het is echt een godswonder dat er niks gebeurd is.

BESCHAMEND !

21 kudos 2026-05-23 09:25:09 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Je eigen ondergang filmen en uploaden.. Ja dat betuigd niet echt van intelligentie. Bedankt voor de les wat andere NIET moeten doen.

5 kudos 2026-05-22 14:15:54 op Frustratie du jour
Je leven is niet op orde. Maar ja als de staat je kan neuken ja dan pakken ze die kans.

7 kudos 2026-05-22 12:04:22 op Goedemorgen!
Vrouwen met een gooise air.. Vind ik alles behalve leuk om naar te luisteren. Vinden mannen dat echt geil ? dat wil ik wel weten

-3 kudos 2026-05-22 11:53:42 op Ondertussen op de silent muziekbingo
Wel mooi om te zien dat de man in vrouwen kleding over andere kan denken dat ze raar zijn maar zelf denken dat hij normaal is.

0 kudos 2026-05-22 11:51:31 op Outfitcheckkk in het pashokje
Valt me nog mee dat zij hem er niet uit stuurt.. Eigenlijk elke persoon die 20 plaatjes van zichzelf heeft of meer. Zijn RED flags.

-32 kudos 2026-05-22 02:03:52 op Volvo is graag haantje de voorste
De mooiste plek is in het midden.. geen vracht wagen lekker op cruise.. 100+6 .. lekker chill.. Mensen die zo rijden hebben diaree aanval of gewoon stress in hun leven.
Linkerbaan stress rijders .. midden relaxed.. rechts werk verkeer

0 kudos 2026-05-22 02:00:37 op Trump als Gollum
Je moet je hart vullen met liefde, niet met haat. Maakt jou ook een lelijk persoon. Je moet wel even naar je huisarts voor een goed gesprek en hulp vragen. Liefde.. is alles wat je nodig hebt.