DumpStats voor JanHuyghen

208,718 +213555 -4837

Kudos

#147 (Top 0.0460%)

Kudos/dag 113.99
Kudos/reaguursel 38.54
Meeste kudos op 1 reaguursel 6348
Minste kudos op 1 reaguursel -143

5,415

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.96
Topreaguursels 74
Woorden per reaguursel 13.6
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 172
Geregistreerd op 19-06-2021
Eerste reactie op 19-06-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-21 12:49:29 door Youtoo2 op Onkruid vergaat niet!
@Anus-Martius | 21-06-26 | 14:24: vergeet die oranje zelfbevlekker niet.

1 kudos 2026-06-19 12:54:51 door ikvindhelemaalmooi op Ff afkoelen
Het antwoord is ja overigens. Maar er komt netto zoveel warmte binnen dat je daar weinig van zal merken.

0 kudos 2026-06-17 06:58:18 door Rp87 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@RandyBiel | 16-06-26 | 18:20: en dat gaat ook echt wel gebeuren. Het is wachten tot er een algehele mobilisatie wordt afgekondigd. Er zijn 2 opties: een algehele mobilisatie of het beëindigen van de oorlog.
Dat laatste zie ik echter niet gebeuren. Gezichtsverlies lijkt mij geen optie voor Poetin. Daarnaast zijn er nog meerdere redenen te bedenken.

10 kudos 2026-06-16 16:20:45 door RandyBiel op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@Bertie Wooster | 16-06-26 | 16:49:
Momenteel worden er maandelijks 35.000 Russen uitgeschakeld, waar er naar 27.000 gerekruteerd worden. Rusland zal zijn strategie moeten aanpassen mocht het nog wat willen bereiken.

12 kudos 2026-06-16 15:10:41 door JanHuyghen op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@owikzegmaarwat dat duurt lang ja, het is ook een groot land met veel spaargeld, en veel mogelijkheden om hun olie te verkopen. Dat spaargeld is nu op, en de olie is steeds moeilijker te transporteren. Oekraïne bevrijdt intussen meer land dan dat de russen bezetten in een maand, de situatie begint spannend te worden aan het front. Georgie kan het beter uitleggen dan ik.
https://www.youtube.com/watch?...

41 kudos 2026-06-16 14:49:02 door Bertie Wooster op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Ik hoor ook dat Rusland langzaam instort, maar ben er een beetje bang voor dat dat in het zelfde rijtje hoort als Poetin die in 2022 nog maar een paar maanden te leven zou hebben.

5 kudos 2026-06-14 07:50:08 door Witteke3991 op Geen vuilnismannen nodig
Ik had juist begrepen dat er onder andere restafval van Italië naar Nederland wordt gehaald om de vuilverbrandingovens op gang te houden.

8 kudos 2026-06-11 13:30:28 door JanHuyghen op Rellen kijken in Noord-Ierland
@Belfastchild1974 en vervolgens staan ze raar te kijken dat er uitgerekend in Belfast rellen komen. De katholieken en protestanten daar kunnen niet eens door 1 deur, en dan gooien ze daar derdewereldvolk bij dat sowieso al schuurt met westerse normen en waarden. Als je de mensen waar je over regeert zo slecht kent dat je dit niet ziet aankomen, dan ben je het niet waard om politicus te zijn en zou je eigenlijk een beroepsverbod moeten krijgen.

5 kudos 2026-05-31 09:06:10 door Knalluh8497 op Gezellig in Parijs
@RW00 | 31-05-26 | 10:33: Als je het op die manier wil doen zou ik eerst bij onze oosterburen aankloppen, die hebben daar ervaring mee.

-3 kudos 2026-05-31 08:33:51 door RW00 op Gezellig in Parijs
@JanHuyghen | 31-05-26 | 10:00: Er moet zeker ingegrepen worden. Maar hoe? Mensen het land uit zetten? Dus eerst massaal mensen van bepaalde afkomst oppakken, dan op de trein zetten en naar een bepaalde plek brengen?

10 kudos 2026-05-31 08:00:01 door JanHuyghen op Gezellig in Parijs
@schnikkeltje ik heb in frankrijk gewoond en gewerkt, simpele ziel. Het allochtonenprobleem is daar zeer groot, er moet gewoon ingegrepen worden. Met je zo zien fransen eruit, mijn bruine anjer.

-13 kudos 2026-05-31 07:57:28 door MojoNL op Gezellig in Parijs
Jan o Jan... jij houdt er van lekker populistische dingen te blerren. Niet eens om kudo's te vergaren, want dat lukt hier makkelijk met populisme. Maar gewoon om dingen na te zeggen.
Weet je wel wat remigreren betekent? Ja het klinkt lekker en FvD heeft het in hun holle partijprogramma staan, maar het betekent 'de vrijwillig terugkeer naar land van herkomst'. Ik kan je garanderen dat 90% van de mensen uit dit filmpje IN europa zijn geboren.
.
En nu het probleem met populisme, het is het makkelijke oplossingen schreeuwen, zonder na te denken hoe je shit echt moet oplossen.
Want waar remigreert iemand naar toe als die al uit europa komt?
Zou mooi zijn als je de dialoog opzoekt en eens naar echt oplossingen gaat zoeken, ipv land uitzetten wat niet kan.

9 kudos 2026-05-31 07:53:01 door JanHuyghen op Gezellig in Parijs
@KindvandeDuivel natuurlijk bestaan die wel, maar ik vind het al moeilijk genoeg om met autochtone parasieten om te gaan, daar hoeven geen allochtonen bij. Je snapt toch wel dat de druk op de samenleving significant afneemt als je allochtone parasieten terug naar huis brengt?

-24 kudos 2026-05-31 07:51:52 door schnikkeltje op Gezellig in Parijs
Ben jij wel eens in Frankrijk geweest? Zo zien Fransen er uit, met je remigratie

-9 kudos 2026-05-24 17:12:17 door Okseltor op Het leven met triple D
Veel beloven, weinig geven, doet de gek in vreugde leven. In dit geval niet... laat het dan gewoon zien, joh!

24 kudos 2026-05-24 08:20:02 door Weggeefland op Lubach over Islamkritiek
Afgezien dat sommige culturen en religies absoluut niet samen gaan is dit land ook gewoon vol. Veel te veel mensen, veel te weinig natuur. Grenzen dicht

1 kudos 2026-05-19 18:18:32 door JanHuyghen op Stortregen op de A7
@Jessickqa2 dit soort sneeuwvlokkerigheid moet je gewoon niet stimuleren. Hij moet een paar ballen groeien en gewoon zijn bek houden als het regent.

5 kudos 2026-05-19 15:58:48 door deadrabbits op Vuurwerkje in de lucht
Yep en in Nederland is hetzelfde tolletje maar dan van 10cm verboden. Er is veel meer lol in het buitenland!