1,254,329 +1315975 -61646
Kudos
#6 (Top 0.0019%)
| Kudos/dag | 322.86 |
| Kudos/reaguursel | 37.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 7012 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -4659 |
1,254,329 +1315975 -61646
Kudos
#6 (Top 0.0019%)
| Kudos/dag | 322.86 |
| Kudos/reaguursel | 37.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 7012 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -4659 |
33,329
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 8.58 |
| Topreaguursels | 585 |
| Woorden per reaguursel | 10.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.52 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 67 |
| Aantal x weggejorist | 301 |
| Geregistreerd op | 24-10-2015 |
| Eerste reactie op | 25-10-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-14 21:22:45 door Bloemschikliefhebber op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Tsja, nu hebben we antifa, xr, blm, kozp en andere extreem linkse wappiegroeperingen die de bende regelmatig kort en klein slaan.
17 kudos 2026-06-14 18:27:00 door CrankyCrampon op Mega heftige crash op dashcam
Helemaal mee eens, even doorrijden tot het kruispunt en daar een u-turn maken. Niet dwars het verdrijvingsvlak over met je ongeduldige hoofd
2 kudos 2026-06-14 18:16:31 door Hetlievemeisje op Lekker stukje vlees op de BBQ
Hoppa, met z'n zessen!
-2 kudos 2026-06-14 17:53:39 door Depunt op Subtiel het water in
Niet liegen, Jij rolt die rots af en na afloop is al het water weg.
2 kudos 2026-06-14 17:44:05 door Spats-65 op Zomerjurkjes!
https://www.youtube.com/watch?...
0 kudos 2026-06-14 16:15:10 door dikkejenkie op Kan iemand de kraan uitzetten?
Het is zo erg.
3 kudos 2026-06-14 11:27:46 door Zweepwiel op Nachtje venray gaat fout
Nee, hoor. Hij kan het gewoon terugkijken.
5 kudos 2026-06-14 11:00:00 door Garnalio op Lekker stukje vlees op de BBQ
7, of zit er een vegetariër tussen
0 kudos 2026-06-14 08:39:03 door Siks7Ate9 op Honden arriveren bij het zwembad
Niet iedere hond kan al zwemmen, vaak wel maar niet bij allemaal is het van nature om direct te kunnen zwemmen. Was wel heel erg leuk om mijn hond te leren zwemmen, kon het daarna ook erg goed. Hond ervoor was bijna een waterrat, die moest je bij een bepaalde brug aan de riem doen anders sprong ze in het water.
0 kudos 2026-06-14 07:26:03 door PaprikaChipz op Zwerm bijen op de vleugel
Dit is toch wel bijzonder.
0 kudos 2026-06-14 06:09:36 door Dwayne Wayne op Zwerm bijen op de vleugel
Niks bijzonders
0 kudos 2026-06-14 03:15:46 door Gossiepoessie op Versierde wagen slopen gaat fout
@WarmeDeklap69 | 13-06-26 | 21:06: Afzagen net onder de knie.
-3 kudos 2026-06-14 00:44:50 door Ikenmijnmening op Tik...
Op zulke momenten wens je dat de politie ook naar Dumpert kijkt. Vetfiets jochies even een flinke tik... ik ben voor!
0 kudos 2026-06-13 22:18:21 door Pimmetjes op Vertrekken in style
En dan zit je ineens in en AH commercial
2 kudos 2026-06-13 21:56:12 door Dweeziltje op Kan iemand de kraan uitzetten?
@Vage_eddie | 13-06-26 | 23:50: Dank je, nu je het zegt hoor ik het ook opeens.
5 kudos 2026-06-13 21:51:52 door Lekkerwijf op Wk lange afstand kotsen
Omdat daar alleen de stukjes in blijven hangen
8 kudos 2026-06-13 21:50:12 door Vage_eddie op Kan iemand de kraan uitzetten?
Ze zegt "in wat voor koortsdroom leef ik tegenwoordig".
Verder zegt ze dat ze een domme muts is, zonder dat ze zegt dat ze een domme muts is.
-4 kudos 2026-06-13 21:33:53 door simvastatien op Honden arriveren bij het zwembad
Is goed.
Leuk je te hebben leren kennen.
Suc6 in het hiernamaal.
0 kudos 2026-06-13 21:17:09 door Dweeziltje op Zwerm bijen op de vleugel
-weggejorist-
6 kudos 2026-06-13 20:55:36 door Petskast op Tik...
Dank U.
0 kudos 2026-06-13 20:41:45 door Forza_Ruud_Krol op Een bus met een identiteitscrisis
Dit is niet fenderneutraal.
4 kudos 2026-06-13 20:35:34 door iSpunk op Zwerm bijen op de vleugel
Het vliegtuig, laatste met zijn "hand" op de vleugel, wint een vliegtuig!
14 kudos 2026-06-13 20:17:21 door Kameleon4 op Zwerm bijen op de vleugel
potje gele neuqseks met de koningin
2 kudos 2026-06-13 20:15:11 door owikzegmaarwat op Vertrekken in style
Je bedoelt een Vliegende eekhoorn? https://images.squarespace-cdn...
1 kudos 2026-06-13 20:07:39 door Kirchroatsjer op Vertrekken in style
Dat wordt een teleurstelling als je als hamster die flat eerst moet beklimmen.
38 kudos 2026-06-13 19:51:14 door freddiefred op Kan iemand de kraan uitzetten?
Dit mokkel is echt een eersteklas randdebiel.
0 kudos 2026-06-13 19:06:18 door WarmeDeklap69 op Versierde wagen slopen gaat fout
ze hebben zijn been moeten amputeren....
-1 kudos 2026-06-13 18:49:26 door Bertie Wooster op Een bus met een identiteitscrisis
Hier kwets jij de hele transportsector mee.
0 kudos 2026-06-13 18:39:39 door vlaamse-rietschieter op Zwerm bijen op de vleugel
-weggejorist-
3 kudos 2026-06-13 18:29:31 door qreaguurder op Een bus met een identiteitscrisis
er zijn ook bussen en vliegtuigen "in the war"
6 kudos 2026-06-13 17:55:18 door Kameleon4 op Mexicaan is goed voorbereid
hij had 20 telefoons bij
12 kudos 2026-06-13 17:35:49 door Viesbillendoekje op Tik...
Het is dan ook wel een flinke Petskast!
0 kudos 2026-06-13 15:32:25 door dikkejenkie op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
@Dweeziltje | 12-06-26 | 20:56: Weg.
1 kudos 2026-06-13 10:27:49 door Kneiterlinks op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Op je 20e heb je genoeg gedachtes mee gekregen met je opvoeding, die vooral je ouders en omgeving is aan te rekenen en niet jezelf.
Persoonlijk heb ik juist meer respect voor nu normale mensen die vroeger abnormaal waren. Je bent dan van ver gekomen en hebt dus hard gewerkt om normaal te worden.
Ik heb meer veel meer moeite met iemand als Musk die met 10-0 voorsprong geboren is en de meest gestoorde dingen doet en zegt.
0 kudos 2026-06-13 08:08:23 door Creatieloos op MegaRun 2026
En wat heb je daar uiteindelijk aan?
1 kudos 2026-06-13 07:57:35 door borrelbouter op Buurvrouw vs buurvrouw
Eigenlijk wel, ja. In Amsterdam staan er 20 hyena's omheen te filemn en aan te moedigen.
0 kudos 2026-06-13 06:41:06 door LieverSudoDanZwitsal op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Dan zou ik er zelf met m'n handen vanaf blijven maar haar van harte gunnen dat mannen haar schoonheid waarderen.
5 kudos 2026-06-13 05:59:06 door Vwiend op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Dan had hij haar vast een dilf gevonden...
-9 kudos 2026-06-13 05:56:06 door Schraalhans op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
@Dweeziltje | 13-06-26 | 00:32: gast, als dit nou jouw dochter zou zijn?!
0 kudos 2026-06-13 05:07:11 door Linkin op Straaljagers komen gedag zeggen
Chemtrails, duh
4 kudos 2026-06-12 22:38:05 door Dweeziltje op John Deere 2954D
Grenzeloze, proost!
6 kudos 2026-06-12 22:37:52 door Stopuit op John Deere 2954D
Ja echt hé!
Ik ben ook verkocht en haal er ook één.
-8 kudos 2026-06-12 22:32:40 door Dweeziltje op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Milf, sorry ik werd opeens heel enthousiast.
2 kudos 2026-06-12 22:29:53 door VettePech op Doktertje spelen..
Zeg dat maar tegen Boris Becker
0 kudos 2026-06-12 21:57:12 door powerpoes op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@Loosecanon | 12-06-26 | 21:13: nee, als je net op de tijd de trein haalt is dat "perongeluk", schoon ik "peron-geluk" ook goed zou rekenen.
0 kudos 2026-06-12 21:56:10 door powerpoes op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Vooral verschil dat de een [niet in een functie met landelijke bekendheid] daar wel open over is geweest, terwijl de ander bij z'n sollicitatie/aanstelling huichelachtig verzwegen heeft ooit een jeugdige misstap gemaakt te hebben
0 kudos 2026-06-12 21:45:41 door Schuurm op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@AsyFrost | 12-06-26 | 19:58: Op het moment dat Donald voorzitter was, was zijn mening in Nederland zeer extreem.
0 kudos 2026-06-12 21:24:27 door KenJijDeSwaffelman op Uitkijken met je steekwagentje
@vansuyle.com | 12-06-26 | 14:20: Die vuist op 0:20 is mijn favoriet.
0 kudos 2026-06-12 20:52:34 door A.tractie op Straaljagers komen gedag zeggen
Onzichtbare aardstralen.
-10 kudos 2026-06-12 20:22:01 door DJBuddyFoxy op Badmode op de poesloop! #2
Die laatste huilt helemaal niet.