DumpStats voor DumpyShot

5,558 +7498 -1940

Kudos

#12735 (Top 3.9849%)

Kudos/dag 1.14
Kudos/reaguursel 10.43
Meeste kudos op 1 reaguursel 1161
Minste kudos op 1 reaguursel -202

533

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 14.3
Reacties per reaguursel 0.47
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 20-02-2013
Eerste reactie op 20-02-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-09 17:10:02 door UFO-piloot op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Tijdens het lessen op een motor is de leerling zelf verantwoordelijk. In een lesauto wordt inderdaad de rijinstructeur als bestuurder gezien, maar op een motor is de leerling de bestuurder.

1 kudos 2026-06-07 19:40:51 door Pindakaas2802 op Caravanongeluk
gezien het hoogteverschil zit je er vermoedelijk een paar honderd kilometer naast.

4 kudos 2026-06-07 09:18:01 door Kalmaanenrap op Plofkraker aangehouden direct na plof
@Hierisjemoederjongen | 07-06-26 | 07:34: Dwangarbeid onder gevangenen om kost, inwoning en schade veroorzaakt door het misdrijf te vergoeden lijkt mij een uitstekende manier om alle kosten te dekken en discipline en arbeidsethos op te bouwen, zodat men na de straf ook direct van waarde kan zijn (en dus interessant kan zijn voor werkgevers). Win-win-win-situatie dus, in plaats van dat halfzachte, elkaar aansteken met crimineel haantjesgedrag, regime wat er nu heerst in de gevangenissen

0 kudos 2026-05-30 23:18:05 door Schuurm op Verkeersaso gespot
@Pilow | 30-05-26 | 20:41: 11km, maar maar 8 minuten, dat is sneller schadeformulieren invullen.

3 kudos 2026-05-30 21:32:09 door very-ferry op Jerrycans afgepakt van herder
Kijk, dat ze het meenemen is 1 ding. Ze hadden op zich even contact kunnen opnemen, zoals meneer ook in het filmpje zegt. Maar goed, kan me voorstellen dat dat niet gebeurt. Maar heb dan wel het fatsoen om het gewoon terug te brengen, geef elkaar een hand en maak misschien een afspraak hoe dit in de toekomst te voorkomen. Maar fout erkennen maar dan zeggen: zoek het verder maar lekker uit, daar vind ik wel iets van.

3 kudos 2026-05-30 18:41:15 door Pilow op Verkeersaso gespot
Als je in zo'n situatie terecht komt, moet je gewoon accepteren dat je niet kan afslaan en een paar kilometer omrijdt. Niet op 't laatste moment halsbrekende toeren uithalen.

-2 kudos 2026-05-03 06:51:03 door NiCeY op Warm he !!
@owikzegmaarwat | 02-05-26 | 22:34:
gangbang style*

-15 kudos 2026-05-02 19:03:08 door Hallo123123123 op Warm he !!
@PSYx | 02-05-26 | 20:52: Even naar de Specsavers knulletje. Manmanman boomer.

-10 kudos 2026-05-02 18:52:04 door PSYx op Warm he !!
Kan best echt zijn, veel Aziaten laten hun ogen doen, lijkt hier ook het geval.

8 kudos 2026-03-28 03:18:39 door Kondtenman op J.Lo in Las Vegas
Mocht je willen. Een hoer kun je nog krijgen voor wat geld. Zij is onbereikbaar voor jou. En ook voor mij. Het leven is soms oneerlijk.

8 kudos 2026-03-27 16:04:25 door DumpyShot op Wablief?
@Mr.Turtles | 27-03-26 | 17:03: Heerlijke humor

4 kudos 2026-03-24 05:50:57 door McGuyer op He Murat?
Handhaving kan dat ook heel goed!

3 kudos 2026-03-24 05:01:06 door Rikkert223 op Motorrijder vs wielrenboomer
@Pimmetjes | 23-03-26 | 22:42: dit is opzettelijk een ongeval veroorzaken en dat is vrijwel het enige punt dat een fietser aansprakelijk gesteld kan worden, best knap dat die veldrijder dat nog lukt ook.

5 kudos 2026-03-23 22:04:56 door Omnium3 op Motorrijder vs wielrenboomer
@Pimmetjes | 23-03-26 | 22:42:

Rechts inhalen mag alleen als er voldoende ruimte is.
Als je rechts inhaalt waar dat eigenlijk niet veilig kan, kun je aansprakelijk zijn bij een ongeluk.

22 kudos 2026-03-23 21:42:42 door Pimmetjes op Motorrijder vs wielrenboomer
fietsers mogen auto's en motoren rechts inhalen. Fietsers moeten elkaar links inhalen, maar andere bestuurders mogen zij rechts inhalen.

8 kudos 2026-03-19 19:14:27 door Azijn op Fijne ochtenddrop!
Rot toch op moraalridder. Heb je gezien op welke site je zit? Viva forum is die kant op -->

0 kudos 2026-01-24 07:55:49 door germ op Ik wil door
Ah, dit heb ik met een volledige koelkast gehad die van een aanhanger pleurde. Tevens A28 bij Zwolle.

20 kudos 2026-01-04 05:59:37 door McGuyer op Vuurwerkshow Dronten
Als ze niet praten bouwen ze druk op en dan zouden ze de hele dag scheten laten.

-3 kudos 2026-01-02 16:34:02 door Zwijgendeminderheid op Meisje doet badkleding passen
Je insinueert een bepaalde goedkeuring voor bepaald gedrag, als een vrouw er aantrekkelijk uit ziet. Misschien even over je eigen sexuele frustratie heenstappen?