19,866 +22249 -2383
Kudos
#3544 (Top 1.1089%)
| Kudos/dag | 7.48 |
| Kudos/reaguursel | 22.58 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1993 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -481 |
19,866 +22249 -2383
Kudos
#3544 (Top 1.1089%)
| Kudos/dag | 7.48 |
| Kudos/reaguursel | 22.58 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1993 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -481 |
880
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.33 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 17.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.61 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 30 |
| Aantal x weggejorist | 37 |
| Geregistreerd op | 17-03-2019 |
| Eerste reactie op | 17-03-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-19 20:27:15 door MVahl op Buien in zeeland/ hansweert
Nee, denk het niet.
0 kudos 2026-06-15 23:57:50 door Jandeman-1996 op Crisis in het onderwijs
Kennelijk ben je niet op de hoogte van de carrière van de Dream School directeur!?
2 kudos 2026-06-15 21:04:53 door NakZuKouw op Momentje pakken gaat fout
Je zou daar maar staan met je goeie gedrag en die vent op je hoofd krijgen.
4 kudos 2026-06-15 17:58:26 door MakeEarthGreatAgain op Fietsen mee naar America
Het klopt toch, anders moet je een Uber nemen!
12 kudos 2026-06-15 17:22:40 door Robb78 op Crisis in het onderwijs
Nou ik ben docent en mentor op een 3 vmbo kader in Lelystad.
Als je die kids een beetje aankan, is het het meest chille en dankbare beroep ooit.
Ik zou het echt iedereen aanraden
0 kudos 2026-06-15 17:05:14 door Okikidoki op Fietsen mee naar America
Ik denk dat ze ook op een andere manier makkelijk minder geld kunnen uitgeven.
1 kudos 2026-06-15 15:40:27 door jan1000001 op Concessies doen
Had je die vraag niet 10 jaar geleden kunnen stellen aan GroenLinks?
3 kudos 2026-06-15 15:07:48 door Schuurm op Crisis in het onderwijs
Ik zou een goeie zijn, vooral voor degene die wel willen en een klein deel van de rotte appels krijg ik ook wel mee, maar de rest heeft snel een probleem en aangezien dat tegenwoordig niet de lijn is die scholen aanhouden zal ik dus weer mogen vertrekken.
16 kudos 2026-06-15 13:55:52 door Kaaskopje072 op Momentje pakken gaat fout
Aan de reacties van de andere mensen bij het podium te zien is dit de standaard manier.
4 kudos 2026-06-15 13:54:57 door Loosecanon op In plons van vreugde
Creatieloos: een sluitend verhaal, ik zeg plausibel.
3 kudos 2026-06-15 13:49:12 door nash op Momentje pakken gaat fout
ik niet. heerlijk dit
-5 kudos 2026-06-15 13:39:58 door Creatieloos op In plons van vreugde
Eens om 18:30 gebeld, toen ik belde was hij net bezig af te rekenen, vroeg meteen foto van slot, en adres.
Om 18:50 was hij er, om 19:30 betaald, terwijl ik betaalde, werd hij gebeld, en vroeg meteen foto van slot, en adres.
250 euro, en 40 minuten, en ervoor en erna ook 250 euro.
Ik denk erover om slotenmaker te worden.
-3 kudos 2026-06-15 12:28:45 door Diwa88 op Concessies doen
@LuchtSirene | 15-06-26 | 13:46: Ik heb je vraag nu 6 keer gelezen en volgens mij, hoe ironisch, daardoor daadwerkelijk een hersenziekte opgelopen.
-7 kudos 2026-06-15 11:46:17 door LuchtSirene op Concessies doen
Hahaha.. linkse retoriek.
Dus jij verwijt de partij van uitsluiting van partijen die jou in eerste instantie hebben uitgesloten? Wat voor een hersenziekte heb je als ik vragen mag?
-3 kudos 2026-06-12 14:04:48 door belco1998 op Paus is steeldief
De meeste christenen komen niet verder dan de kruis van een naburige dominee als kind.
20 kudos 2026-06-12 12:04:59 door unfortunatelypeanutbutter op Paus is steeldief
Het kruis van een volwassen man is best bijzonder ja.
0 kudos 2026-06-05 17:29:10 door NatteKiwi op Hele levenswerk weg
Controleer die vakman nou maar goed. Beunhazen genoeg, die wel de melk hebben horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt.
1 kudos 2026-06-05 15:39:43 door ijstijger2 op Hele levenswerk weg
En vervolgens blijkt het werk van jouw 'vakman' ook niet zo geweldig en gaat de boel alsnog plat. Enige verschil: je hebt er een hoop geld meer aan uitgegeven.
0 kudos 2026-06-05 12:33:37 door ikdenkwat op Hele levenswerk weg
Nou als het een tornado is geweest dan ga jouw overkapping als een vlieger de lucht in.
3 kudos 2026-05-12 12:37:34 door Handige Harrie op Paard is luchtballon
@Hornoks | 12-05-26 | 14:30: Dat vind ik wel erg rigoureus, ook de grote boodschap kan toch prima op een toilet buitenshuis..
2 kudos 2026-05-12 12:30:00 door Hornoks op Paard is luchtballon
Een echte pro gebruikt daarom oordopjes.
-2 kudos 2026-04-24 23:08:02 door Dirk-teur op Meisje loopt ladder
Zij lijkt toch meer inhoud te hebben dan jij hier laat zien.
-2 kudos 2026-03-16 09:37:55 door Stumpert1001 op Klaar mee
Welke namen? Ik vraag dit voor mijn ongeboren zoon.
3 kudos 2026-03-16 06:27:47 door Wakemeister op The Prodigy concert in 1997
Er schijnen mensen te zijn, die nooit zien waarvoor ze eigenlijk komen, omdat die ondanks alle goede bedoelingen de camping nooit afkomen. Of te laat, vaak veel te vroeg, om dan toch nog even weer gauw naar de camping te gaan, om vervolgens toch weer te laat te vertrekken. Of besluiten de dag erna een nieuwe poging te wagen, maar dan echt ook. De dag erna in dezelfde valkuil trappen, even heen en weer lopen voor wat te eten en dan weer op de camping blijven. En dat al zo vaak gedaan hebben dat het met de huidige prijzen nu écht héél erg zonde is van het geld. En daarom besluiten om niet meer te gaan. Prodigy wél gezien in 2001, liggend vanaf de Alpha-heuvel, met één oog. Wel een heel groot oog.
0 kudos 2026-03-16 03:16:58 door EdwinKelder op The Prodigy concert in 1997
Oh ja De Staat, dat kneuzenfeest dat een miljoen euro subsidie nodig was. https://nos.nl/op3/artikel/212...
-7 kudos 2026-03-15 23:46:54 door Balloze binnenkater op Klaar mee
Haha, alsof jij die haar kan geven, ze roept gewoon hulp in.
2 kudos 2026-02-13 19:13:37 door Dresselhuis op Vrijdag de 13e hé
Alleen is dit geen bovenleiding van het spoor maar zijn het hoogspanningskabels van het energienet. Verder prima observatie.
5 kudos 2026-02-13 16:45:52 door Lucky Suky op Vrijdag de 13e hé
@herrJoepVonD | 13-02-2026 | 17:05: Wie is Hint? En waarom kan hij/zij nooit schrijver van een novelle worden?
0 kudos 2026-02-13 16:05:11 door herrJoepVonD op Vrijdag de 13e hé
Hint wordt nooit schrijver van een novelle!
-2 kudos 2026-02-13 15:59:44 door PSYx op Vrijdag de 13e hé
Ja te lui om het even 100m verderop alvast neer te zetten..
1 kudos 2026-02-13 15:59:26 door Snelleneddy op Vrijdag de 13e hé
mand.
-1 kudos 2026-01-02 08:48:55 door HangoverHero op Beste shot van het jaar
50%, het lukt of t lukt niet.
2 kudos 2026-01-01 17:08:37 door Santtulainen op Beste shot van het jaar
Ai, kansberekening is niet mijn sterkste kant.
4 kudos 2026-01-01 17:06:32 door SimonMc op Beste shot van het jaar
1 op een biljart.
4 kudos 2026-01-01 17:06:20 door vaat_slabbetje op Beste shot van het jaar
1 op biljart?
5 kudos 2026-01-01 17:06:05 door Routine op Beste shot van het jaar
In dit filmpje, 100%.
-1 kudos 2025-12-18 17:26:52 door De Houtzagerij op Beste kapper never ooit
En, alle plooien uit je zak gestyled?
5 kudos 2025-12-18 15:09:38 door Schraalhans op Beste kapper never ooit
Ik dacht: hoe komt ie dan zo lelijk? Maar goed, met een hete stijltang bij je zaakje de boel rechttrekken zal de verklaring wel zijn.
0 kudos 2025-11-29 09:51:39 door Esthertje op Stadje in Spanje is niet bang
ik had een seat ronda vroeger.
8 kudos 2025-11-28 17:26:39 door Hornoks op Ik doe het zelf wel
Maryammerdan.
11 kudos 2025-11-28 17:22:37 door PizzaTheHut op Ik doe het zelf wel
Yasminkukel
14 kudos 2025-11-28 17:06:59 door ArieKnarie op Stadje in Spanje is niet bang
En terug, is dat ook de moeite waard?
9 kudos 2025-11-28 16:27:18 door realhustler op Stadje in Spanje is niet bang
Ik was er, zeker de moeite waard. Ik had graag meer tijd gehad om wat meer rond te lopen. Er is ook een arena met een stierenvecht museum, interessant.
0 kudos 2025-11-28 15:16:45 door Diwa88 op Ben je er klaar voor?
@Cobaltum | 28-11-25 | 15:50: aha, ik mag dus niet meer mijn zorgen uiten over het feit dat ik het verschil niet meer zie tussen echt, fake en ai.
'Acteerwerk' mag wel? Gebruik ik dat toch gewoon?
-1 kudos 2025-11-28 15:12:57 door Diwa88 op Politie agent wil knokken
@Ed-Random | 28-11-25 | 14:16: omdat agenten ook maar mensen zijn? En soms ook menselijke trekjes vertonen nadat ze constant uitgedaagd worden door mensen die totaal geen respect tonen tegen de politie?
1 kudos 2025-11-28 14:50:36 door Cobaltum op Ben je er klaar voor?
Iid acteer werk
3 kudos 2025-11-28 13:16:09 door Ed-Random op Politie agent wil knokken
En *poef*, met 1 zin alle respect dat er in jaren tijd opgebouwd is, ineens verdwenen.
5 kudos 2025-11-21 14:42:20 door ShakespeareanTragedy op De feminisme circel is rond
Misschien kunnen we het met röntgenfoto's doen, daar tekent het verval niet zo.
-4 kudos 2025-11-21 14:20:11 door lordwally op De feminisme circel is rond
Geweldig, de tranen lopen over mijn wangen nu..... de 12 lekkerste.....whaaaaaaaaaa
3 kudos 2025-11-14 15:34:33 door Umlaut op Protesteren tegen Sinterklaas!
Een soort black friday bedoel je?