DumpStats voor Diwa88 👶

19,866 +22249 -2383

Kudos

#3544 (Top 1.1089%)

Kudos/dag 7.48
Kudos/reaguursel 22.58
Meeste kudos op 1 reaguursel 1993
Minste kudos op 1 reaguursel -481

880

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.33
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 17.5
Reacties per reaguursel 0.61
Meeste reaguursels op 1 dag 30
Aantal x weggejorist 37
Geregistreerd op 17-03-2019
Eerste reactie op 17-03-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

12 kudos 2026-06-15 17:22:40 door Robb78 op Crisis in het onderwijs
Nou ik ben docent en mentor op een 3 vmbo kader in Lelystad.
Als je die kids een beetje aankan, is het het meest chille en dankbare beroep ooit.
Ik zou het echt iedereen aanraden

1 kudos 2026-06-15 15:40:27 door jan1000001 op Concessies doen
Had je die vraag niet 10 jaar geleden kunnen stellen aan GroenLinks?

3 kudos 2026-06-15 15:07:48 door Schuurm op Crisis in het onderwijs
Ik zou een goeie zijn, vooral voor degene die wel willen en een klein deel van de rotte appels krijg ik ook wel mee, maar de rest heeft snel een probleem en aangezien dat tegenwoordig niet de lijn is die scholen aanhouden zal ik dus weer mogen vertrekken.

-5 kudos 2026-06-15 13:39:58 door Creatieloos op In plons van vreugde
Eens om 18:30 gebeld, toen ik belde was hij net bezig af te rekenen, vroeg meteen foto van slot, en adres.
Om 18:50 was hij er, om 19:30 betaald, terwijl ik betaalde, werd hij gebeld, en vroeg meteen foto van slot, en adres.
250 euro, en 40 minuten, en ervoor en erna ook 250 euro.
Ik denk erover om slotenmaker te worden.

-3 kudos 2026-06-15 12:28:45 door Diwa88 op Concessies doen
@LuchtSirene | 15-06-26 | 13:46: Ik heb je vraag nu 6 keer gelezen en volgens mij, hoe ironisch, daardoor daadwerkelijk een hersenziekte opgelopen.

-7 kudos 2026-06-15 11:46:17 door LuchtSirene op Concessies doen
Hahaha.. linkse retoriek.
Dus jij verwijt de partij van uitsluiting van partijen die jou in eerste instantie hebben uitgesloten? Wat voor een hersenziekte heb je als ik vragen mag?

-3 kudos 2026-06-12 14:04:48 door belco1998 op Paus is steeldief
De meeste christenen komen niet verder dan de kruis van een naburige dominee als kind.

0 kudos 2026-06-05 17:29:10 door NatteKiwi op Hele levenswerk weg
Controleer die vakman nou maar goed. Beunhazen genoeg, die wel de melk hebben horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt.

1 kudos 2026-06-05 15:39:43 door ijstijger2 op Hele levenswerk weg
En vervolgens blijkt het werk van jouw 'vakman' ook niet zo geweldig en gaat de boel alsnog plat. Enige verschil: je hebt er een hoop geld meer aan uitgegeven.

0 kudos 2026-06-05 12:33:37 door ikdenkwat op Hele levenswerk weg
Nou als het een tornado is geweest dan ga jouw overkapping als een vlieger de lucht in.

3 kudos 2026-05-12 12:37:34 door Handige Harrie op Paard is luchtballon
@Hornoks | 12-05-26 | 14:30: Dat vind ik wel erg rigoureus, ook de grote boodschap kan toch prima op een toilet buitenshuis..

-2 kudos 2026-03-16 09:37:55 door Stumpert1001 op Klaar mee
Welke namen? Ik vraag dit voor mijn ongeboren zoon.

3 kudos 2026-03-16 06:27:47 door Wakemeister op The Prodigy concert in 1997
Er schijnen mensen te zijn, die nooit zien waarvoor ze eigenlijk komen, omdat die ondanks alle goede bedoelingen de camping nooit afkomen. Of te laat, vaak veel te vroeg, om dan toch nog even weer gauw naar de camping te gaan, om vervolgens toch weer te laat te vertrekken. Of besluiten de dag erna een nieuwe poging te wagen, maar dan echt ook. De dag erna in dezelfde valkuil trappen, even heen en weer lopen voor wat te eten en dan weer op de camping blijven. En dat al zo vaak gedaan hebben dat het met de huidige prijzen nu écht héél erg zonde is van het geld. En daarom besluiten om niet meer te gaan. Prodigy wél gezien in 2001, liggend vanaf de Alpha-heuvel, met één oog. Wel een heel groot oog.

2 kudos 2026-02-13 19:13:37 door Dresselhuis op Vrijdag de 13e hé
Alleen is dit geen bovenleiding van het spoor maar zijn het hoogspanningskabels van het energienet. Verder prima observatie.

5 kudos 2026-02-13 16:45:52 door Lucky Suky op Vrijdag de 13e hé
@herrJoepVonD | 13-02-2026 | 17:05: Wie is Hint? En waarom kan hij/zij nooit schrijver van een novelle worden?

-2 kudos 2026-02-13 15:59:44 door PSYx op Vrijdag de 13e hé
Ja te lui om het even 100m verderop alvast neer te zetten..

5 kudos 2025-12-18 15:09:38 door Schraalhans op Beste kapper never ooit
Ik dacht: hoe komt ie dan zo lelijk? Maar goed, met een hete stijltang bij je zaakje de boel rechttrekken zal de verklaring wel zijn.

9 kudos 2025-11-28 16:27:18 door realhustler op Stadje in Spanje is niet bang
Ik was er, zeker de moeite waard. Ik had graag meer tijd gehad om wat meer rond te lopen. Er is ook een arena met een stierenvecht museum, interessant.

0 kudos 2025-11-28 15:16:45 door Diwa88 op Ben je er klaar voor?
@Cobaltum | 28-11-25 | 15:50: aha, ik mag dus niet meer mijn zorgen uiten over het feit dat ik het verschil niet meer zie tussen echt, fake en ai.
'Acteerwerk' mag wel? Gebruik ik dat toch gewoon?

-1 kudos 2025-11-28 15:12:57 door Diwa88 op Politie agent wil knokken
@Ed-Random | 28-11-25 | 14:16: omdat agenten ook maar mensen zijn? En soms ook menselijke trekjes vertonen nadat ze constant uitgedaagd worden door mensen die totaal geen respect tonen tegen de politie?