DumpStats voor Cor-Pulent

2,833 +3662 -829

Kudos

#20686 (Top 6.4728%)

Kudos/dag 0.88
Kudos/reaguursel 9.98
Meeste kudos op 1 reaguursel 378
Minste kudos op 1 reaguursel -116

284

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.5
Reacties per reaguursel 0.39
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 31-08-2017
Eerste reactie op 09-09-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

21 kudos 2026-06-20 12:29:21 op Goeiemorgen, heb je lekker geslapen vannacht?
Wauw, super! De meeste waardering heb ik voor al die dames die de verleiding van het vele of ongezonde eten kunnen weerstaan. Een kunst die ik zelf helaas niet beheers...

5 kudos 2026-06-11 21:35:52 op Samenvatting uit Belfast
@WierdKud | 11-06-26 | 21:31:
maar Nu.nl is dan eigenlijk extreem links geworden. Als je daar ietsje naast het midden iets post komt het niet door.Wellicht is dat een platform waar jij je dan beter kunt ventileren?

-30 kudos 2026-06-03 21:52:39 op Die ene NSB-collega
het is net als met roken, sommigen roken 50 jaar en lopen de marathon tegelijk. Zo is het ook met rijden met drank op, je moet een beetje geluk hebben

1 kudos 2026-05-08 13:31:39 op Ik ben god
van alles wat je kon zeggen was dit ongeveer het laatste wat in mij opkomt

-12 kudos 2026-01-17 17:16:38 op Geloof je al?
ok, ik snap het niet. Iemand die het even kan toelichten?

-4 kudos 2026-01-06 11:43:28 op Reddit-post gaat viraal
mooi dat je een betere kans gevonden hebt. Maar de rit naar de eemshaven maakte veel goed denk ik.

3 kudos 2025-11-17 22:17:48 op Opknapbeurtje geven
bij het eind zie je pas echt dat ie mooi aan het wor..

149 kudos 2025-11-02 16:54:51 op GTA Almelo VS lijpe Döner
ennnnn PLUSSEN maar!! kenteken is leesbaar dus zal niet heel veel moeite moeten kosten om de baardarien te achterhalen

48 kudos 2025-10-30 22:04:17 op No pyro no party!
stel je eens voor dat er niet op vuurwerk gecontroleerd zou worden, dan zou het hek van de dam zijn

11 kudos 2025-10-27 18:58:33 op Auto verlagen is problemen vragen
duidelijk verschil in oplossend vermogen, vrouwen gillen en een man had deze vlammen ondertussen ff uit gepist.

3 kudos 2025-08-27 20:23:17 op DAT WERKT TOCH NIET
flinke jongen die hem dan nog durft te helpen

9 kudos 2025-04-11 19:42:14 op Dumpert: Team Verkeer
@aarsje lik stein: een goed systeem zou het zijn als een overtreding bekeurt wordt met een boete die naar gelang je inkomen mee varieert. Een bijstandspersoon kan ernstig in de problemen komen van een keer door rood rijden, terwijl een prof voetballer zich de ballen uit de broek lacht om zo'n fooi.

37 kudos 2025-01-14 18:08:52 op Er beweegt iets in de mudder
het schijnt dat sommigen bewust dierenleed veroorzaken om het te kunnen filmen en de kudos binnen te halen. Just saying

25 kudos 2024-11-02 15:40:02 op Je blinde vriendin besluipen
@HermanDePermban | 02-11-24 | 15:33:
yep, ik kan dat bevestigen. Zelfs een blinde meid is geen optie

5 kudos 2024-09-26 16:44:43 op Roadrage du jour
Plussen die handel. De caddy is eenvoudig te herkennen aan het enigsinds verfrommelde plaatwerk bij het ra wiel.

133 kudos 2024-08-01 18:02:38 op Natoer is mooi
laatste zin deed mij toch nog net de plus aanklikken