DumpStats voor BromSnor86

20,342 +20839 -497

Kudos

#3460 (Top 1.0827%)

Kudos/dag 92.05
Kudos/reaguursel 25.3
Meeste kudos op 1 reaguursel 593
Minste kudos op 1 reaguursel -80

804

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.64
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 21.6
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 31
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 15-11-2025
Eerste reactie op 15-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

12 kudos 2026-06-09 20:50:54 door zoindepoepertt op Brute beroving
hoezo bijzonder? dit is geen nieuws site he, dit is een site waar willekeurige filmpjes ingezonden kunnen worden...
ik snap je gedachtegang wel, jij denkt dat dumpert met opzet dat nieuws over belfast weg laat, maar waarom maak je je druk over een website waar willekeurige filmpjes ingezonden worden? je kunt je beter druk gaan maken over nieuws sites die het weglaten!

1 kudos 2026-06-08 19:37:55 door BromSnor86 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Ik vind beide sneu. Dat zelfgeile Ultrawereldje in Nederland, vertegenwoordigd door veelal onzekere puistenpubers met een bivakmuts. En dit Amerikaans volk wat voetbal doet lijken op de musical van groep 8.

3 kudos 2026-06-08 09:42:31 door HihoSilver op Aftermath burenruzie Burgum
Klopt, én is ze waarschijnlijk opnieuw haar bijstandsuitkering kwijt aan het regelmatig laten weglaseren van de namen van haar ex-partners.

2 kudos 2026-06-07 14:18:27 door BromSnor86 op Max komt niet van de lijn in Monaco
Vorig jaar wist Max een hoop te masceren. Het hele seizoen kwam op zijn conto. Maar de armoede dit jaar bij Red Bull is niet te masceren. Ze laten hem gewoon in de steek met prutswerk.

-1 kudos 2026-06-07 14:15:05 door KoejoeloeckyLuke op Max komt niet van de lijn in Monaco
Ja vorig jaar deden ze ook niet mee om de titel, laat staan t/m de laatste race. Buiten dat is het natuurlijk belachelijk dat ze zelfs met al die motor bouw ervaring niet meteen een winnende kunnen leveren in het eerste seizoen met zeer complexe regels, idioot joh. Verwachtingsmanagement, blijft lastig voor sommigen.

4 kudos 2026-06-03 07:59:20 door Erikjan79 op RIP het Westen
Wacht maar tot ze de antisemitisme kaart uitbrengen.

-1 kudos 2026-06-02 20:34:43 door pietaz op Instant karma
Voor begeleid wonen vind ik dat grasveldje er anders wel bijzonder strak bij liggen

12 kudos 2026-06-02 19:35:51 door Rikkie1 op Instant karma
Nee hoor, zo zien alle buurten er tegenwoordig uit..

2 kudos 2026-05-27 09:29:58 door Madco3 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Inderdaad, Minstens gelijktrekken met het bedrag voor het vasthouden van een mobiele telefoon.
Aangezien beide een reële kans op een ongeluk veroorzaken.

-1 kudos 2026-05-27 07:51:10 door Forza_Ruud_Krol op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
@GeorgeSnapDeClooney | 27-05-26 | 07:16:
Dat laatste klopt, maar er is voor een EMG altijd sprake van een individuele afweging.
In dit specifieke geval zou het kunnen zijn (zou kunnen, ik was er niet bij, ik weet geen details) dat er wel zooi op de weg ligt, maar dat dat op zich niet tot zo'n gevaarlijke situatie leidt. Dan komt die EMG er niet.
De gevaarzetting voor de weginspecteur is ook beperkt, want de grijze auto rijdt al met een lage snelheid en de inspecteur zit nog behoorlijk veilig in zijn auto. Ook dat is vermoedelijk te weinig voor een EMG.
Helaas, zou ik bijna zeggen (hoewel ik uiteraard wel snap dat de lat voor een EMG hoog ligt, het is best een ingrijpende bestraffing).

28 kudos 2026-05-27 05:16:30 door GeorgeSnapDeClooney op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
@simvastatien goedzo! Je snapt al hoe Google werkt! Als je dan nu met die Google kunsten ook een cursus begrijpend lezen kan vinden, denk ik dat je er nog wel komt.
Voor de beeldvorming, het negeren van rode kruizen is extreem gevaarlijk rijgedrag en kan vrij letterlijk levens in gevaar brengen.

-56 kudos 2026-05-26 22:11:01 door simvastatien op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Het vergrijp van deze mevrouw/meneer/hen staat niet in verhouding tot de straf waar jij op doelt:
Je krijgt een Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer (EMG) van het CBR opgelegd na ernstige verkeersovertredingen, zoals gevaarlijk rijgedrag, bumperkleven of extreme snelheidsovertredingen.
Lees zelf maar op Google wat nog meer meegewogen wordt.