20,342 +20839 -497
Kudos
#3460 (Top 1.0827%)
| Kudos/dag | 92.05 |
| Kudos/reaguursel | 25.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 593 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
20,342 +20839 -497
Kudos
#3460 (Top 1.0827%)
| Kudos/dag | 92.05 |
| Kudos/reaguursel | 25.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 593 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
804
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.64 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 21.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 31 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 15-11-2025 |
| Eerste reactie op | 15-11-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
10 kudos 2026-06-13 17:27:57 op Faalhaaskarma
Er is anders eerst een pijl die wijst dat je van de rijbaan af moet. De kruis staat er niet opeens.
11 kudos 2026-06-13 17:07:48 op Faalhaaskarma
Ja, toen reden er al Tesla's..
Misschien kun je ook nog vragen of het met een aardappel is gefilmd.
116 kudos 2026-06-13 11:34:17 op Kinderbrommer op je auto
Dit is een typische fatbikerijder. Echt totaal geen medelijden mee, hopelijk heeft hij wat botbreuken en is zijn kinderbrommer onherstelbaar kapot.
Wel even netjes de schade aan de auto vergoeden..
-4 kudos 2026-06-13 10:07:25 op Ferdy knuffelt met transgenders in Thailand
En in Arnhem lopen behoorlijk wat transgenders rond. Maar ze dragen daar geel-zwarte kleding om mensen te waarschuwen voor gevaar.
1 kudos 2026-06-13 10:02:48 op Ritje met het reuzenrad
Dit is minder risicovol dan zwemmen in open water daar.
-1 kudos 2026-06-12 22:41:40 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Omdat de afnemer iedereen is. Jong, oud, rijk, arm, hoogopgeleid, laag opgeleid, wit, zwart.
35 kudos 2026-06-12 22:04:09 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Hij had over de auto voor hem heen moeten rijden inderdaad.
Knuppel..
12 kudos 2026-06-12 22:03:30 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Er zijn wat rotondes, overige verkeer. Geen ideale omstandigheden om goed door te rijden. Dat zijn de omstandigheden soms. Laat staan dus zeer "sportief" dan wel aso te rijden zoals de witte auto wil. Maar geef jij de dashcammert maar de schuld..
27 kudos 2026-06-12 21:56:08 op Buurvrouw vs buurvrouw
Die ene buurvrouw laat niet met zich parasollen.
0 kudos 2026-06-11 23:25:10 op Al me dierbare persoonen
"Ja ma kheb een nier verkogt n un tatoeer gevonde die t pecies voor 1000 uero doet".
2 kudos 2026-06-11 23:21:41 op Al me dierbare persoonen
Niet als je stiften meeneemt. Dat geeft de beurt wat kleur.
30 kudos 2026-06-11 23:19:13 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Fortraffic gesayd!
-7 kudos 2026-06-11 21:20:00 op Samenvatting uit Belfast
Ik begrijp dat de beelden van de steekpartij/poging onthoofding intense woede naar boven ophalen. Maar de mensen met een migrantieachtergrond die nu gepakt zijn lijken me niet de personen die er een puinhoop van maken, maar vooral gewoon een leven willen leiden.
Er is genoeg ander gelukzoekend tuig dat een enkeltje land van herkomst verdient. Pak deze mensen maar aan.
1 kudos 2026-06-11 20:44:20 op Overval op juwelier in Arnhem
De bus is teruggevonden, de daders zijn er op motor verder door gegaan.
5 kudos 2026-06-11 20:43:07 op Overval op juwelier in Arnhem
Als je heel goed kijkt zie je hem in de struiken liggen. Een lantaarnpaal zag hij 1,2,3 niet. De begroeiing geeft enige bescherming en zal de kogels wat dempen. Een schuilplaats is altijd beter dan niks.
19 kudos 2026-06-11 20:38:48 op Overval op juwelier in Arnhem
De Steenstraat in Arnhem. Ook redelijk dichtbij het politiebureau. Een volkse winkelstraat waar vaak iets te beleven is. Het is bijzonder dat de politie er niet meteen is, vaak zijn ze al in de straat vanwege de dynamiek daar.
Vorig jaar zijn een paar jochies in een naastgelegen straat nog gepakt toen ze een goudzaak midden in de nacht wilden leegplukken.
Hopelijk pakken ze dit tuig ook, maar ik heb er een hard hoofd in.
37 kudos 2026-06-11 20:35:27 op Overval op juwelier in Arnhem
Voor hem een thuiswedstrijd. Zijn familie in de advocatuur is hetzelfde. Misselijke mensen.
0 kudos 2026-06-11 17:57:07 op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
Een leuk rijmpje: Egypte heeft de mummy en jij bent een dummy.
2 kudos 2026-06-10 22:31:42 op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
Die kan met een goed verhaal terugkomen bij therapie.
17 kudos 2026-06-10 20:46:54 op Hoger, hoger, hoger!!!
Maar goed dat hij de andere kant niet op ging, want dan lag hij op de A12.
19 kudos 2026-06-10 20:22:43 op Invoegen zonder brein
Neem een dashcam en je hebt elke week zo'n filmpje. Net zoals van die medeweggebruikers die hem gewoon naar links gooien om in te halen, ook al is de ruimte er niet. Ze dwingen het wel af en jij anticipeert maar.
De mens is een hufter geworden.
0 kudos 2026-06-09 22:43:54 op Brute beroving
-weggejorist-
3 kudos 2026-06-08 23:22:17 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Dit zijn alleen geen Limburgers.
-47 kudos 2026-06-08 22:04:30 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Dit is geen woonwijk. Dit is de doorgaande weg van Ewijk. Een klein dorp vlakbij Nijmegen. Hier rijdt 95% van de mensen zeker niet de 30 km/u dat daar mag.
De BMW-rijder is een lulletje rozenwater. Maar de filmer zal een zwaar leven hebben als hij daar elke dag fietst. En veel meldingen maken bij de politie.
1 kudos 2026-06-08 21:37:55 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Ik vind beide sneu. Dat zelfgeile Ultrawereldje in Nederland, vertegenwoordigd door veelal onzekere puistenpubers met een bivakmuts. En dit Amerikaans volk wat voetbal doet lijken op de musical van groep 8.
2 kudos 2026-06-08 19:14:10 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Het is mij allemaal prima, maar het is wel een clowneske vertoning van een volk dat denkt "soccer" te hebben uitgevonden.
5 kudos 2026-06-08 19:00:11 op Paardelul heeft geen geduld
Daar zitten oude mensen in. Die hebben altijd haast.
79 kudos 2026-06-08 17:59:42 op Hopeloze brakechecker
Wat een stuk verdriet in de Seat. Ga dan met de trein als je medeweggebruikers gaat zieken.
-2 kudos 2026-06-08 10:42:46 op Jenga in de Vomar
Ik ben blij dat we geen Vomar hier in de buurt hebben. Dat zegt niets over de Vomar zelf overigens.
18 kudos 2026-06-08 10:40:22 op Aftermath burenruzie Burgum
Ik denk niet dat ze weer verkering krijgen. Alhoewel...In deze kringen weet je het nooit. Over een jaar is de filmster waarschijnlijk oma geworden.
2 kudos 2026-06-08 10:10:06 op Jongen is blij en doet salto van boarding
Hoe bedenk je het ook op zo'n moment..
5 kudos 2026-06-08 07:14:02 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Dat is gewoon hoe die man het zei. Zijn Nederlands is niet zo goed.
9 kudos 2026-06-07 23:20:58 op Ik maak me onzichtbaar
Het zijn niet de meest intelligente dames...
17 kudos 2026-06-07 20:04:42 op Gratis kusje bij je koffie?
Die had een koffie verkeerd besteld zo te zien.
1 kudos 2026-06-07 20:02:49 op Caravanongeluk
Ze hadden Snollebollekes op staan.
8 kudos 2026-06-07 20:01:06 op Politie gebruikt taser! Tijdens achtervolging op het alkmaardermeer
De taser in zijn rug? Dan vaarde hij met de stroom mee.
9 kudos 2026-06-07 18:25:03 op Tuglife draait
De DJ-boot-h.
8 kudos 2026-06-07 18:24:10 op Interpretatieve dans compi
Is er een reaguurder die dit weekend familiedag heeft gehad? Samen met Ome Cor oude filmpjes van YouTube voor de dag gehaald.
17 kudos 2026-06-07 18:08:15 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Is dit in elkaar slaan? Dat hyenaratje lukt het niet eens fatsoenlijk tikken uit te delen.
80 kudos 2026-06-07 16:19:30 op Tewaterlating van de andere kant
Een vervelende golf op de weg komt vaker voor.
2 kudos 2026-06-07 16:18:27 op Max komt niet van de lijn in Monaco
Vorig jaar wist Max een hoop te masceren. Het hele seizoen kwam op zijn conto. Maar de armoede dit jaar bij Red Bull is niet te masceren. Ze laten hem gewoon in de steek met prutswerk.
2 kudos 2026-06-07 16:07:32 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Op dit rechte stuk zijn vaak ongelukken omdat iedereen op de rem moet trappen. Je staat er soms stil om een kilometer verder weer door te kunnen rijden. Maar door de onverklaarbare filevorming ontstaan er kop/staartbotsingen.
15 kudos 2026-06-07 16:04:24 op Max komt niet van de lijn in Monaco
Max is dit seizoen alsof je een topvoetballer op flippers laat voetballen. Wat een sportieve armoe bij Red Bull voor het 2e opvolgend seizoen.
5 kudos 2026-06-07 14:57:00 op Pride Utrecht 2026
Gewoon verkapt Carnaval. Waar mensen zich 4 dagen als een debiel gedragen en verkleden. En daar zijn we ons allemaal van bewust, even lekker gek doen. Maar als je normaal gevonden wilt worden moet je vooral profileren dat dit het normaal is.
127 kudos 2026-06-07 14:46:14 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
America ligt in gemeente Horst aan de Maas.
4 kudos 2026-06-07 14:29:50 op Een man loopt een bar binnen...
Die is gewoon gewend te slikken.
4 kudos 2026-06-07 13:16:06 op Hollanders in de bergen
Sinds Dirk de wodka heeft ontdekt gaat het bergafwaarts met hem.
1 kudos 2026-06-07 12:15:54 op Dronken jochies rammen gevel fietsenmaker
Die zijn de borg kwijt gok ik zo..
5 kudos 2026-06-07 10:25:29 op Van ver zien aankomen..
En dan een ton met tape om de fietser heen. Fake troep.
1 kudos 2026-06-06 21:25:40 op Scooter <3 fietsert
Aan de vlaggen in de verte en de bomen te zien komt de wind vanaf links voor hem. Dan zou hij toch naar rechts moeten sturen bij een hardere vlaag?