DumpStats voor BromSnor86

20,342 +20839 -497

Kudos

#3460 (Top 1.0827%)

Kudos/dag 92.05
Kudos/reaguursel 25.3
Meeste kudos op 1 reaguursel 593
Minste kudos op 1 reaguursel -80

804

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.64
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 21.6
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 31
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 15-11-2025
Eerste reactie op 15-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-13 17:27:57 op Faalhaaskarma
Er is anders eerst een pijl die wijst dat je van de rijbaan af moet. De kruis staat er niet opeens.

11 kudos 2026-06-13 17:07:48 op Faalhaaskarma
Ja, toen reden er al Tesla's..

Misschien kun je ook nog vragen of het met een aardappel is gefilmd.

116 kudos 2026-06-13 11:34:17 op Kinderbrommer op je auto
Dit is een typische fatbikerijder. Echt totaal geen medelijden mee, hopelijk heeft hij wat botbreuken en is zijn kinderbrommer onherstelbaar kapot.

Wel even netjes de schade aan de auto vergoeden..

12 kudos 2026-06-12 22:03:30 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Er zijn wat rotondes, overige verkeer. Geen ideale omstandigheden om goed door te rijden. Dat zijn de omstandigheden soms. Laat staan dus zeer "sportief" dan wel aso te rijden zoals de witte auto wil. Maar geef jij de dashcammert maar de schuld..

0 kudos 2026-06-11 23:25:10 op Al me dierbare persoonen
"Ja ma kheb een nier verkogt n un tatoeer gevonde die t pecies voor 1000 uero doet".

-7 kudos 2026-06-11 21:20:00 op Samenvatting uit Belfast
Ik begrijp dat de beelden van de steekpartij/poging onthoofding intense woede naar boven ophalen. Maar de mensen met een migrantieachtergrond die nu gepakt zijn lijken me niet de personen die er een puinhoop van maken, maar vooral gewoon een leven willen leiden.

Er is genoeg ander gelukzoekend tuig dat een enkeltje land van herkomst verdient. Pak deze mensen maar aan.

5 kudos 2026-06-11 20:43:07 op Overval op juwelier in Arnhem
Als je heel goed kijkt zie je hem in de struiken liggen. Een lantaarnpaal zag hij 1,2,3 niet. De begroeiing geeft enige bescherming en zal de kogels wat dempen. Een schuilplaats is altijd beter dan niks.

19 kudos 2026-06-11 20:38:48 op Overval op juwelier in Arnhem
De Steenstraat in Arnhem. Ook redelijk dichtbij het politiebureau. Een volkse winkelstraat waar vaak iets te beleven is. Het is bijzonder dat de politie er niet meteen is, vaak zijn ze al in de straat vanwege de dynamiek daar.

Vorig jaar zijn een paar jochies in een naastgelegen straat nog gepakt toen ze een goudzaak midden in de nacht wilden leegplukken.

Hopelijk pakken ze dit tuig ook, maar ik heb er een hard hoofd in.

37 kudos 2026-06-11 20:35:27 op Overval op juwelier in Arnhem
Voor hem een thuiswedstrijd. Zijn familie in de advocatuur is hetzelfde. Misselijke mensen.

17 kudos 2026-06-10 20:46:54 op Hoger, hoger, hoger!!!
Maar goed dat hij de andere kant niet op ging, want dan lag hij op de A12.

19 kudos 2026-06-10 20:22:43 op Invoegen zonder brein
Neem een dashcam en je hebt elke week zo'n filmpje. Net zoals van die medeweggebruikers die hem gewoon naar links gooien om in te halen, ook al is de ruimte er niet. Ze dwingen het wel af en jij anticipeert maar.

De mens is een hufter geworden.

-47 kudos 2026-06-08 22:04:30 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Dit is geen woonwijk. Dit is de doorgaande weg van Ewijk. Een klein dorp vlakbij Nijmegen. Hier rijdt 95% van de mensen zeker niet de 30 km/u dat daar mag.

De BMW-rijder is een lulletje rozenwater. Maar de filmer zal een zwaar leven hebben als hij daar elke dag fietst. En veel meldingen maken bij de politie.

1 kudos 2026-06-08 21:37:55 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Ik vind beide sneu. Dat zelfgeile Ultrawereldje in Nederland, vertegenwoordigd door veelal onzekere puistenpubers met een bivakmuts. En dit Amerikaans volk wat voetbal doet lijken op de musical van groep 8.

79 kudos 2026-06-08 17:59:42 op Hopeloze brakechecker
Wat een stuk verdriet in de Seat. Ga dan met de trein als je medeweggebruikers gaat zieken.

-2 kudos 2026-06-08 10:42:46 op Jenga in de Vomar
Ik ben blij dat we geen Vomar hier in de buurt hebben. Dat zegt niets over de Vomar zelf overigens.

18 kudos 2026-06-08 10:40:22 op Aftermath burenruzie Burgum
Ik denk niet dat ze weer verkering krijgen. Alhoewel...In deze kringen weet je het nooit. Over een jaar is de filmster waarschijnlijk oma geworden.

1 kudos 2026-06-07 20:02:49 op Caravanongeluk
Ze hadden Snollebollekes op staan.

8 kudos 2026-06-07 18:24:10 op Interpretatieve dans compi
Is er een reaguurder die dit weekend familiedag heeft gehad? Samen met Ome Cor oude filmpjes van YouTube voor de dag gehaald.

2 kudos 2026-06-07 16:18:27 op Max komt niet van de lijn in Monaco
Vorig jaar wist Max een hoop te masceren. Het hele seizoen kwam op zijn conto. Maar de armoede dit jaar bij Red Bull is niet te masceren. Ze laten hem gewoon in de steek met prutswerk.

2 kudos 2026-06-07 16:07:32 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Op dit rechte stuk zijn vaak ongelukken omdat iedereen op de rem moet trappen. Je staat er soms stil om een kilometer verder weer door te kunnen rijden. Maar door de onverklaarbare filevorming ontstaan er kop/staartbotsingen.

15 kudos 2026-06-07 16:04:24 op Max komt niet van de lijn in Monaco
Max is dit seizoen alsof je een topvoetballer op flippers laat voetballen. Wat een sportieve armoe bij Red Bull voor het 2e opvolgend seizoen.

5 kudos 2026-06-07 14:57:00 op Pride Utrecht 2026
Gewoon verkapt Carnaval. Waar mensen zich 4 dagen als een debiel gedragen en verkleden. En daar zijn we ons allemaal van bewust, even lekker gek doen. Maar als je normaal gevonden wilt worden moet je vooral profileren dat dit het normaal is.

4 kudos 2026-06-07 13:16:06 op Hollanders in de bergen
Sinds Dirk de wodka heeft ontdekt gaat het bergafwaarts met hem.

1 kudos 2026-06-06 21:25:40 op Scooter <3 fietsert
Aan de vlaggen in de verte en de bomen te zien komt de wind vanaf links voor hem. Dan zou hij toch naar rechts moeten sturen bij een hardere vlaag?