DumpStats voor Britt_Dekkers_Zadel

8,662 +10335 -1673

Kudos

#8595 (Top 2.6895%)

Kudos/dag 18.01
Kudos/reaguursel 15.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 898
Minste kudos op 1 reaguursel -85

576

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.2
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 16.3
Reacties per reaguursel 0.52
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 34
Geregistreerd op 28-02-2025
Eerste reactie op 28-02-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-19 07:27:27 door Anyways op Meneer op kantoor
Dit is haar partner. Je ziet haar IG-account in het scherm staan, even opzoeken en je ziet hem meermaals voorbijkomen.

0 kudos 2026-06-10 19:00:57 door Laag-Bij-De-Grond op Witte kerst in juni
@Brammosopdefiets | 10-06-26 | 19:16: dat kan niet, na zo'n hagelbui heb je één grote grindbak om in te rijden. Daar weet Jos wel raad mee.

0 kudos 2026-06-10 17:05:16 door NatteKiwi op Witte kerst in juni
Net de auto geturtlewax'ed. Die arme turtles een beetje beschermen tegen de hagel.

5 kudos 2026-05-16 15:41:02 door Murphys_Law op Nog een LIVE van Max
De Nürburgring ligt in Duitsland, midden in het bosrijke Eifelgebergte in de deelstaat Rijnland-Palts.

Het Neurenberg-tribunaal vond plaats in de Duitse stad Nürnberg (Neurenberg) (Beieren).

Een reconstructie van het proces van Neurenberg | ANDERE TIJDEN
https://youtu.be/PvPvkD2GVBY?s...
Opdat je er wat van kan leren.

0 kudos 2026-05-12 23:37:46 door owikzegmaarwat op Lekker smikkelen
gewoon normale chips hoor, dat zijn geen pringles. trouwens, er was laatst een chips-test in de krant, pringles scoorde het slechtst. ik weet niet wie er wel goed scoorden maar de naturel chips van de jumbo scoorde wel goed.

11 kudos 2026-05-08 16:58:28 door krekwakzeg op Weekend!
de bus staat er nog steeds na grote housefeesten

0 kudos 2026-05-05 15:05:13 door Badderbeest! op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Ja, maar de Amerikanen zijn een bondgenoot van de Israëliërs en Trump is de leider van de Amerikanen en Trump is een fascist die vrouwen by the pussy grabt, dus de bondgenoot van de Satan is de vijand en de vijand van de vijand is de bondgenoot. Dat de vijand van de vijand zelf werkelijk niets met vrijheid, vrouwenrechten, LHBTQI+ en andersdenkenden op heeft maakt dan helemaal niets meer uit. De witte man is het probleem, Trump voorop!

3 kudos 2026-05-03 16:56:38 door altijd-guus op Koos beenloos
Gelukkig ben je wel oprecht....dat je niet gewoon maar een beetje wat lafjes jezelf dingen afvraagt en zo...

-2 kudos 2026-05-03 15:36:09 door Greenhorn op Hoera!
@Handige Harrie | 03-05-26 | 17:33: En als bijvoegelijk voornaamzetsel?

0 kudos 2026-05-03 15:34:35 door lievhebbert op Hoera!
Ik word daar ook moe van maar ik word vermoeider van dit taalgebruik. Of eigenlijk het gebrek eraan.

0 kudos 2026-05-03 15:33:48 door Handige Harrie op Hoera!
Ik word moe van mensen die kk als bijwoord gebruiken.

3 kudos 2026-04-27 16:38:51 door Klerkberk op Spoorpark fittie woehoe!
@Metallerespectmaar | 27-04-26 | 18:36: Dan zijn het duidelijk Tokkies.
Die vergeten altijd hun vaatwasser mee te nemen, als ze gaan picknicken.

8 kudos 2026-04-26 16:17:31 door giggity op Oekraïners doen fly-over
Waren mensen maar net zo verbolgen over die hooligans die anderen in gevaar brengen in het stadion en die zogenaamde demonstranten die de halve stad afbreken omdat volgens hun anderen het land kapot maken.

4 kudos 2026-04-24 15:08:49 door AudiA7 op Opgefokte anabolen figuurtje zoekt ruzie
Waarom deze lelijke uitvoering altijd mongolen aantrekt blijft mij een raadsel. Over het algemeen zijn mensen in lelijke auto's (bijvoorbeeld een prius) vrij beschaafd.

2 kudos 2026-04-08 16:59:16 door BigfootXS op Meisjes op de steiger
Of je bent nog nooit in de buurt van een voorbips geweest, of je vriendin mag zich vaker wassen.