8,662 +10335 -1673
Kudos
#8595 (Top 2.6895%)
| Kudos/dag | 18.01 |
| Kudos/reaguursel | 15.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 898 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -85 |
8,662 +10335 -1673
Kudos
#8595 (Top 2.6895%)
| Kudos/dag | 18.01 |
| Kudos/reaguursel | 15.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 898 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -85 |
576
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.2 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 16.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.52 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 34 |
| Geregistreerd op | 28-02-2025 |
| Eerste reactie op | 28-02-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-19 07:27:27 door Anyways op Meneer op kantoor
Dit is haar partner. Je ziet haar IG-account in het scherm staan, even opzoeken en je ziet hem meermaals voorbijkomen.
-1 kudos 2026-06-18 15:19:13 door vqd6jak85 op Meneer op kantoor
Jaa naja das gewoon softcore porno
2 kudos 2026-06-14 17:07:25 door elrufus op Oranjebus fanwalk
Neem nog een glaasje azijn
0 kudos 2026-06-10 19:00:57 door Laag-Bij-De-Grond op Witte kerst in juni
@Brammosopdefiets | 10-06-26 | 19:16: dat kan niet, na zo'n hagelbui heb je één grote grindbak om in te rijden. Daar weet Jos wel raad mee.
-2 kudos 2026-06-10 17:16:28 door Brammosopdefiets op Witte kerst in juni
Dat moet Jos Verstappen zijn
0 kudos 2026-06-10 17:05:16 door NatteKiwi op Witte kerst in juni
Net de auto geturtlewax'ed. Die arme turtles een beetje beschermen tegen de hagel.
8 kudos 2026-06-10 17:02:29 door Balloze binnenkater op Witte kerst in juni
De filmtert schakelt zijn alarmlichten in dus ik denk dat je gelijk hebt.
4 kudos 2026-06-07 17:25:44 door Graham op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Hier in de stad staat er tegenwoordig bewaking bij de ingang. Vond het enorm overdreven, maar al het tuig bleef buiten dus diende het wel zijn doel. Wel jammer dat dit tegenwoordig nodig is..
9 kudos 2026-06-07 17:06:43 door GraafSteno op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Al is het maar omdat de sufste attractie al 17,50 kost.
5 kudos 2026-05-16 15:41:02 door Murphys_Law op Nog een LIVE van Max
De Nürburgring ligt in Duitsland, midden in het bosrijke Eifelgebergte in de deelstaat Rijnland-Palts.
Het Neurenberg-tribunaal vond plaats in de Duitse stad Nürnberg (Neurenberg) (Beieren).
Een reconstructie van het proces van Neurenberg | ANDERE TIJDEN
https://youtu.be/PvPvkD2GVBY?s...
Opdat je er wat van kan leren.
0 kudos 2026-05-16 15:37:41 door BigfootXS op Nog een LIVE van Max
Niet dus
4 kudos 2026-05-16 15:34:12 door StevenQ op Nog een LIVE van Max
Dat ligt bijna 400KM van Nürburg waar dat circuit is
9 kudos 2026-05-16 15:27:35 door hetpoesjevantanteloesje op Nog een LIVE van Max
Wat heeft dat met Nürburg te maken
1 kudos 2026-05-13 16:27:44 door vlasteler op Autoracen met vrouwmens
ik zou een poll starten als ik jou was.
0 kudos 2026-05-12 23:37:46 door owikzegmaarwat op Lekker smikkelen
gewoon normale chips hoor, dat zijn geen pringles. trouwens, er was laatst een chips-test in de krant, pringles scoorde het slechtst. ik weet niet wie er wel goed scoorden maar de naturel chips van de jumbo scoorde wel goed.
2 kudos 2026-05-12 18:21:32 door mikkelokkio op Lekker smikkelen
Ja gadver. Pringles.
39 kudos 2026-05-12 17:22:14 door StuurSmurf op Steeldieven bij voetbalclub
Misschien niet de eerste diefstal? Opstelling is duidelijk op de ingang gericht.
46 kudos 2026-05-12 16:54:40 door Parabolicus op Lekker appen op de fiets!
Niet zeiken Zadel, dit is gewoon toegestaan. Die puistenkop moet zijn ogen op de weg houden!
41 kudos 2026-05-12 15:53:26 door freakspark op Steeldieven bij voetbalclub
Weet je niet. Kan ook van een seniorenteam zijn. Deze jochies gaan niet jatten in hun eigen kleedkamer.
11 kudos 2026-05-08 16:58:28 door krekwakzeg op Weekend!
de bus staat er nog steeds na grote housefeesten
0 kudos 2026-05-05 22:49:37 door DiePanzerVorwaerts3 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
@Badderbeest! | 05-05-26 | 17:05:
Ga je nu met droge ogen zitten beweren dat Trump een geweldige vent is? Want dan heb jij er ook niks van begrepen.
5 kudos 2026-05-05 17:55:24 door Jesdetsmie2 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
@Badderbeest Allemaal niet relevant maar dan pak je toch een ticket naar Amerika en ga ze dat daar vertellen.
0 kudos 2026-05-05 15:05:13 door Badderbeest! op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Ja, maar de Amerikanen zijn een bondgenoot van de Israëliërs en Trump is de leider van de Amerikanen en Trump is een fascist die vrouwen by the pussy grabt, dus de bondgenoot van de Satan is de vijand en de vijand van de vijand is de bondgenoot. Dat de vijand van de vijand zelf werkelijk niets met vrijheid, vrouwenrechten, LHBTQI+ en andersdenkenden op heeft maakt dan helemaal niets meer uit. De witte man is het probleem, Trump voorop!
4 kudos 2026-05-03 16:57:54 door Dweeziltje op Koos beenloos
Wat mooi dat je zo oprecht bent.
3 kudos 2026-05-03 16:56:38 door altijd-guus op Koos beenloos
Gelukkig ben je wel oprecht....dat je niet gewoon maar een beetje wat lafjes jezelf dingen afvraagt en zo...
-2 kudos 2026-05-03 15:36:09 door Greenhorn op Hoera!
@Handige Harrie | 03-05-26 | 17:33: En als bijvoegelijk voornaamzetsel?
0 kudos 2026-05-03 15:34:35 door lievhebbert op Hoera!
Ik word daar ook moe van maar ik word vermoeider van dit taalgebruik. Of eigenlijk het gebrek eraan.
0 kudos 2026-05-03 15:33:48 door Handige Harrie op Hoera!
Ik word moe van mensen die kk als bijwoord gebruiken.
11 kudos 2026-05-02 16:09:05 door biblebeltsurvivor op Mevrouw wast de auto even grondig
gewoon goed ondergoed dragen
4 kudos 2026-05-02 15:21:58 door vlasteler op Komt die solo
https://dumpert.nl/item/657831...
0 kudos 2026-04-27 18:14:44 door Loosecanon op Spoorpark fittie woehoe!
-weggejorist-
-2 kudos 2026-04-27 18:10:24 door Deleukste op Ruzie bij de talkshow van Gertje
@Baron Von Awesome. | 27-04-26 | 20:06: Willen we nou hier of daar zijn? Verwarrend
0 kudos 2026-04-27 18:06:35 door Baron Von Awesome. op Ruzie bij de talkshow van Gertje
@maxammie | 27-04-26 | 19:07: ik denk toch dat wel meer hier daar willen zijn.
-4 kudos 2026-04-27 17:43:20 door Pernis op Ruzie bij de talkshow van Gertje
Plus van mij!
0 kudos 2026-04-27 17:14:38 door Wurrumnie op Spoorpark fittie woehoe!
@Metallerespectmaar | 27-04-26 | 18:36:
En een smerige uitgedrukte peuk bij je bordje
24 kudos 2026-04-27 17:07:55 door maxammie op Ruzie bij de talkshow van Gertje
en dat zegt iemand die onder de kont van britt dekker wil zijn.
3 kudos 2026-04-27 16:38:51 door Klerkberk op Spoorpark fittie woehoe!
@Metallerespectmaar | 27-04-26 | 18:36: Dan zijn het duidelijk Tokkies.
Die vergeten altijd hun vaatwasser mee te nemen, als ze gaan picknicken.
5 kudos 2026-04-27 16:36:15 door Metallerespectmaar op Spoorpark fittie woehoe!
En een heel vies pannetje. Laten we die niet negeren.
0 kudos 2026-04-27 10:41:25 door aanmatigend op Oekraïners doen fly-over
Misschien gaan ze daarom wel met de helikopter?
8 kudos 2026-04-26 16:17:31 door giggity op Oekraïners doen fly-over
Waren mensen maar net zo verbolgen over die hooligans die anderen in gevaar brengen in het stadion en die zogenaamde demonstranten die de halve stad afbreken omdat volgens hun anderen het land kapot maken.
4 kudos 2026-04-26 16:15:13 door Rikkert223 op Mevrouw is boos op de plisie
Wanneer gaan we?
4 kudos 2026-04-24 15:08:49 door AudiA7 op Opgefokte anabolen figuurtje zoekt ruzie
Waarom deze lelijke uitvoering altijd mongolen aantrekt blijft mij een raadsel. Over het algemeen zijn mensen in lelijke auto's (bijvoorbeeld een prius) vrij beschaafd.
23 kudos 2026-04-08 18:18:21 door garegozer op Hé hallo, woensdag!
Toepasselijk zwitsal logo
2 kudos 2026-04-08 16:59:16 door BigfootXS op Meisjes op de steiger
Of je bent nog nooit in de buurt van een voorbips geweest, of je vriendin mag zich vaker wassen.
11 kudos 2026-04-06 15:47:13 door Est.90 op Als diesel straks een tientje de liter kost
Met haar mooie kar
8 kudos 2026-04-04 14:30:05 door Fiets op Spartamet met helm
gezien je naam zit het in de familie.
-13 kudos 2026-04-04 14:01:11 door ikvindhelemaalmooi op Ai gaat nu echt te ver
Godver ik moest lachen.
-3 kudos 2026-03-30 08:30:17 door Wobbeh op RE: Die plastic doppen op je fles
@madbart; poeh wat ben je kwaad man, doe je even kalm aan?
3 kudos 2026-03-30 01:42:17 door madbart op RE: Die plastic doppen op je fles
Wat lul je nou Ex gameking. Hij runt Blammo en dus ook gamekings. En zit nog wekelijks met items aan tafel hoor.
https://www.gamekings.tv/...
0 kudos 2026-03-29 21:11:32 door jamaarikweethetbeter op RE: Die plastic doppen op je fles
Dat is toch gewoon een verdienmodel. Diep van binnen weet ie dat ie onzin uitkraamt. Maar luisteraars en volgers levert geld op.