2,644 +2999 -355
Kudos
#21600 (Top 6.7588%)
| Kudos/dag | 19.44 |
| Kudos/reaguursel | 19.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 211 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
2,644 +2999 -355
Kudos
#21600 (Top 6.7588%)
| Kudos/dag | 19.44 |
| Kudos/reaguursel | 19.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 211 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
139
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.55 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 08-02-2026 |
| Eerste reactie op | 09-02-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-23 20:23:31 door bulletje1960 op Drinkpauze van de Duutsers
Dat zeggen de Belgen weer van hun brouwsel, wat is het nu?
3 kudos 2026-06-23 16:25:48 door MeerMeerikke op Drinkpauze van de Duutsers
Zo, jij bent een stoere bierdrinker.
0 kudos 2026-06-23 14:55:37 door Espro op Drinkpauze van de Duutsers
Je reaguursel was inderdaad wastedtime
16 kudos 2026-06-20 11:53:06 door Ruleaz op Primeur op WK
Die moeten ze ook rood geven. Die had ook zijn hand voor de mond. Ik vind dat iedere speler die om een kaart vraagt meteen een kaart moet krijgen.
-2 kudos 2026-06-20 06:25:16 door Jajoh. op Wolkenbeweging boven Middelburg
Waar zie jij dat het een stad wordt genoemd…
2 kudos 2026-06-20 06:22:47 door Freddie M op Wolkenbeweging boven Middelburg
Zelfs Brouwershaven is een stad.
4 kudos 2026-06-20 06:16:14 door hmaapje op Wolkenbeweging boven Middelburg
https://nl.wikipedia.org/wiki/...
-1 kudos 2026-06-17 17:23:09 door nergens_goed_voor op Feesten, zuipen en zoenen..
bewaakzwijntje...+1
0 kudos 2026-06-17 16:57:58 door Vogelnest op Feesten, zuipen en zoenen..
@dissie | 17-06-26 | 15:20:
Probeer het eens met juiste interpunctie en normale Nederlandse woorden. Van deze onzin kan ik niets maken.
1 kudos 2026-06-17 15:29:03 door Eenechteslet op Feesten, zuipen en zoenen..
Alsof reguurders van hier keus hebben. gewoon pakken wat je kan voordat ze nuchter worden.
1 kudos 2026-06-17 13:42:03 door compulsive op Feesten, zuipen en zoenen..
Aldus wastedtime..
2 kudos 2026-06-17 13:26:27 door Uhoortnogvanons op Feesten, zuipen en zoenen..
Maar dat gaat natuurlijk niet werken als je bewaakmeisje leuk vindt en je je eerst richt op het knapste meisje.
-4 kudos 2026-06-17 13:20:20 door dissie op Feesten, zuipen en zoenen..
Dat werkt leuk bij een club meiden van 6 maar bij de elites voelen ze zicht een tweede kans en hebben ze in de tussentijd al contact met andere, je moet die zwijnen gewoon negere
6 kudos 2026-06-17 13:00:00 door metdedeurinhuis op Feesten, zuipen en zoenen..
Het standaard versiertrucje en dat presenteren als een gouden tip. En wat zit er bij jou op de bank?
0 kudos 2026-06-12 10:45:22 door PrinsAssepoester op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
Dit gebeurt toch al een eeuwigheid bij tennis? Met even onverstaanbaar Engels. Ik vind het volslagen logisch. Een beetje respect naar het publiek toe om tenminste uit te leggen waarom het spel opeens een grote afslag in gaat door de beslissing van een scheidsrechter.
11 kudos 2026-06-12 10:08:01 door Hatsosak op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
Wat is eigenlijk níét compleet kapot gemaakt door commercie? De zorg veranderde van patiënten helpen naar productie draaien, landbouwgrond werd een investeringsobject in plaats van grond om voedsel op te verbouwen, woningen werden beleggingsproducten, sociale media veranderden van contact houden in aandacht verkopen, de auto-industrie bleek soms creatiever met software dan met eerlijkheid en de farmaceutische industrie ontdekte dat chronische klanten financieel interessanter kunnen zijn dan genezen patiënten, etc, etc
2 kudos 2026-06-12 10:02:48 door Deugjerot op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
Ook in Mexico dus?
0 kudos 2026-06-12 08:38:41 door Trekpop101 op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
@BertHoeMeinWille | 12-06-26 | 10:28: * Amerika.
4 kudos 2026-06-12 08:28:58 door BertHoeMeinWille op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
*word ... En als America de regie heeft, weet je dat je om de oren geslagen wordt met reclame. Die drinkpauze is voor de teams een welkome time-out. Maar er zouden meer regels moeten gelden om tijdrekken te voorkomen. Dat aftellen van de scheids is al een goed begin, maar bv een tijdslimiet voor de bal over de middenlijn moet worden geschoten zou ook geen slecht idee zijn. Nog mooier wordt het met twee scheidsrechters en twee ballen.
0 kudos 2026-06-11 19:04:42 door martijnberendsen op Rob houdt van vlees
Hoop wel dat ie z'n kinderen hier laat, die hebben dat niet verdiend
2 kudos 2026-06-11 15:06:33 door Oola_Moonk op Rob houdt van vlees
Doe de groeten aan Lukashenko!
0 kudos 2026-06-11 12:41:13 door Langnek op Goeie techniek
nou en.
5 kudos 2026-06-11 11:49:54 door Creatieloos op Goeie techniek
Echt nep.
-1 kudos 2026-06-09 12:02:17 door Schuurm op Jij gaat de bus uit
@Jegebruikersnaam | 09-06-26 | 12:24: Is een een reguliere OV-bus de chauffeur dan niet de baas?
2 kudos 2026-06-09 11:32:30 door DumpertNerd1980 op Rollen omgedraaid
Dat is niet erg aardig naar mongolen toe.
34 kudos 2026-06-09 11:15:46 door LordFido op Jij gaat de bus uit
Hoe vaak in je leven ben jij een bus ingestapt, deed je normaal, had je betaald, ging netjes zitten en werd er zomaar uitgeflikkerd door de chaffeur? juist....
39 kudos 2026-06-09 10:24:37 door Jegebruikersnaam op Jij gaat de bus uit
Dit is geen reguliere OV-bus zo te zien en de buschauffeur weigert hem toegang. Hoeveel context heb je precies nodig? hij moet gewoon luisteren.
0 kudos 2026-06-03 16:26:59 door Plankveurdekop op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
Commerciële televisie is a bitch.
1 kudos 2026-06-03 10:55:03 door Wateenaccountnaamzeg op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
Amerikanen.
8 kudos 2026-06-03 06:38:04 door Loosecanon op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
We gaan er even uit voor de reclame, straks meer!
1 kudos 2026-05-25 17:50:17 door KenJijDeSwaffelman op Berg uw moeders en vrouwtjes maar
Wat denk je zelf!?
-1 kudos 2026-05-19 18:48:40 door Gemelkte Koe op Fotoshoot samen met een olifant
Fotogeniek!
1 kudos 2026-05-17 18:20:04 door der Staat op Hansie over de nakba
@Godjeminaz | 17-05-26 | 18:44: Je bedoelt toen wat omringende landen bedachten de gehele bevolking die vers gestichte staat maar meteen uit te roeien?
Niet helemaal. Ook daarvoor zijn er wat gezellige slachtingen onder Joden daar gedaan.
-3 kudos 2026-05-17 16:44:19 door Godjeminaz op Hansie over de nakba
@der Staat | 17-05-26 | 12:39:
Met de stichting van de staat Israel.
10 kudos 2026-05-17 10:39:56 door der Staat op Hansie over de nakba
Het lijkt er eerder op dt jij even bent vergeten waar dit zo'n beetje mee gestart is.
31 kudos 2026-05-17 10:21:21 door Zijkweif op Hansie over de nakba
Zoals Golda Meir ooit zei: "If the Arabs put down their weapons today, there would be no more violence. If the Jews put down their weapons today, there would be no more Israel."
8 kudos 2026-05-12 11:06:56 door GraafSteno op Meest epische blusser ooit
Klok. klepel. Zoek nog even verder.
-4 kudos 2026-05-11 21:37:43 door Lekker Bezig op Hoerenneukert geylt op jonge moppies
Laat het woordje begaafd maar weg.
0 kudos 2026-05-07 11:02:36 door KudtEV op En terecht!
@Ach.jochie.toch | 07-05-26 | 12:43: Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er Fransen wonen.
4 kudos 2026-05-07 10:43:32 door Ach.jochie.toch op En terecht!
@xspalm, omdat ik niet naar Frankrijk wil en omdat ik niet keer op keer naar dezelfde locatie wil. Niet zo moeilijk om je dat te bedenken toch.
-20 kudos 2026-05-07 08:43:47 door xspalm op En terecht!
Goedkoop. Maar dat is dus duurkoop. Gewoon een huis in Fr gekocht, kan ik net zoveel handdoekjes leggen als ik wil. Waarom doet niet iedereen dat?
0 kudos 2026-05-06 07:28:50 door Jessickqa2 op Sleutel kwijt? Klimmen maar!
Met Yusef achterop die lekker zijn piemol tegen de filmert aan schuurt.
-5 kudos 2026-05-05 23:30:54 door joostoponderzoek op Fietser maakt koprol na ruime bocht
ChapeauX
9 kudos 2026-04-30 21:14:59 door Het Vragevuur op Titonic
Gadver, wat is Dumpert toch sneeuwvlokkerig geworden.
-7 kudos 2026-04-30 20:52:05 door Funk001 op Titonic
Lachen om de dood is belangrijk, en gezond, maar dit is gewoon kut.
1 kudos 2026-04-30 20:35:50 door Broodmongol op Titonic
Godverdomme
1 kudos 2026-04-27 10:47:05 door Uncle Paulie op Overgevoelig voor een grap
@Hendrik-2112 | 27-04-26 | 08:19: 'ik vindt' is dan weer minder grappig.
2 kudos 2026-04-27 06:19:46 door Hendrik-2112 op Overgevoelig voor een grap
Ik vindt het nog steeds grappig om naar te kijken
-7 kudos 2026-04-26 21:36:19 door Orichinals op Overgevoelig voor een grap
Je kunt dezelfde poets net zo lang herhalen bij verschillende mensen, tot jij het niet meer leuk vind, of dat iemand je te pakken neemt, hardhandig, dan weet je, ik moet stoppen. Maar sommige leren het nooit. Het hysterische gedrag van deze vrouw, is een uitlaatklep van vele dingen, niet alleen deze gebeurtenis, tenminste dat is mijn analyse, er zit waarschijnlijk haar heel veel dwars, goed dat de man haar tegenhoudt. Het zou misschien wel de hardhandige les zijn geweest voor deze grappenmaker. Opzich vond ik de grap best leuk en nog relatief onschuldig, ook al is hij oud.
-41 kudos 2026-04-24 20:30:16 door Johanvb op Opgefokte anabolen figuurtje zoekt ruzie
En wie zegt dat deze persoon geen agent is? Ik zie tegenwoordig het verschil niet meer tussen opgefokte relschoppers en dito politie in burger.