DumpStats voor Kwakkert

2,304 +2842 -538

Kudos

#23552 (Top 7.3696%)

Kudos/dag 2.75
Kudos/reaguursel 7.68
Meeste kudos op 1 reaguursel 166
Minste kudos op 1 reaguursel -91

300

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.36
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.1
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 24-10-2016
Eerste reactie op 08-03-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-20 18:52:03 op Altijd leuk in Ter Apel
Dagelijks steekpartijen in het AZC, hij is wel knap anoniem binnen op deze manier

22 kudos 2026-06-16 16:45:50 op Kind en hond
Hoe lief het ook mag lijken, ik laat mijn hond never nooit niet alleen met een baby, al vertrouw ik het 99,9%, ook die 0,1% is voor mij teveel risico.

3 kudos 2026-06-16 16:43:04 op Auto duwt door
waarschijnlijk zat je er al achter, binnenbaan op de rotonde, en potverdikkie, je zit er nog steeds achter!

7 kudos 2026-06-14 21:35:45 op Geen vuilnismannen nodig
Doe mij nog maar een extra papieren rietje en een houten lepeltje. Wat zijn wij ook allemaal gek met elkaar hier!

1 kudos 2026-06-09 07:38:02 op Wielrennermegabotsing
Dit is van een paar weken terug, die gozer is er voor gestraft (uiteraard)

8 kudos 2026-06-07 23:30:37 op Caravanongeluk
je remt al eerder omdat het slingert, en toch vol gas door. Dan ben je toch niet slim bezig!

0 kudos 2026-06-07 16:44:27 op Karper gevangen
Daar kan ik van genieten, hoef ik ook niet te antwoorden of ik al iets heb gevangen.

3 kudos 2026-05-28 20:40:56 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Het wordt wel tijd dat er een grens gemaakt worden tussen vluchtelingen en gelukszoekers. Die kunnen direct wel rechtsomkeert! Maar Ter Apel en omgeving een beetje ontlasten zou wel prettig zijn. Dus neem tijdelijk wat van dat volk op in plaatst van dit kinderachtige gedoe, daar is het veel te warm voor!

15 kudos 2026-05-24 00:56:57 op Demo op het spoor
Hebben de beroepsdemonstranten weer een prikkertje geplaatst op de kaart waar ze weer mensen gaan lastig vallen. Sla er toch eens op los zoals in Denemarken!

12 kudos 2026-05-19 18:40:32 op Ik krijg geen KKlucht
Wanneer je dat woord maar steeds kan gebruiken heb je lucht genoeg.

11 kudos 2026-05-14 09:15:20 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Hier in de Veenkoloniën, in Musselkanaal heb je complete gezinnen, daar heb je totaal geen last van. Ter Apel is een ander verhaal. Meer dan de helft zijn gelukzoekers, mannen alleen die overlast, inbraken en plunderingen veroorzaken. Bijna elke dag een paar keer 112 meldingen van een steekpartij in dat kamp. Dat gaat volledig in de doofpot. Zorg ervoor dat je echte vluchtelingen hier naar binnen haalt en de gelukzoekers het land uit gooit dan zijn er geen problemen meer.
Maar ik heb het idee dat de COA rijkelijk beloond wordt door Europa om per hoofd een groot bedrag per dag te vangen.

1 kudos 2026-05-13 19:14:43 op Telefoon op de fiets
Omdat je in je woonwijk gewoon je auto er neer mag zetten.

-6 kudos 2026-04-27 09:04:34 op Bezorgde burgers in Loosdrecht
Het hoeft niet zo moeilijk te zijn, degene achter dat tafeltje heeft drie deuren. veilige landers, vluchtelingen Afrika, vluchtelingen Oekraïne. Door die eerste deur kom je terecht in een container die je meteen retour zandbak brengt. Maar dit werkt niet, want de COA wordt rijkelijk beloond voor elke vluchteling die hier rondhobbelt.
Neemt niet weg dat ze daar in Loosdrecht rustig een paar jonge gasten uit ter Apel kunnen overnemen, ze zijn al ingewerkt, kennen elke Abus slot uit hun hoofd.

1 kudos 2026-04-26 14:40:29 op Ongelukkige koppijn
Je frustratie even wegtrappen op de tegenstander, maar dan raak je vol het hoofd van je maat. Lekker dan

-8 kudos 2026-04-23 15:43:39 op ME ramt pubers in Loosdrecht
Ik probeer het even goed in mijn hoofd te krijgen. Wanneer ik bij de XR ga, op de A12 het verkeer en economie in on stuur breng krijg ik een schouderklopje. Op het moment dat er een demonstratie is die niet past in ons woke politieke wind mag er geslagen worden.

-3 kudos 2026-04-20 18:50:16 op Opgefokte mafklapper in Mercedes
100 is 100, dus als hij met elk harder wil inhalen, mag dat, want die mercedes mag ook maar wij harder. Je kan toch wel 10 seconden geduld opbrengen, moet je bij de bakker ook.

-26 kudos 2026-04-17 08:40:24 op Bijna raak!
volgens mij had hij helemaal geen rood, gezien er geen pijl op het verkeerslicht zit.

5 kudos 2026-04-10 21:06:03 op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
Die agent die de overvaller van de Apple store stuk reed is toch ook niet vervolgd. Volgens mij kun je beide zaken bijna kopiëren.

-3 kudos 2026-04-10 20:34:17 op Wasmachines in China
lol, dat kwartje over tuffen in het gezicht tijdens ruzie was nog niet gevallen tot het volgende filmpje.

0 kudos 2026-04-08 08:51:38 op Trump is weer uit bed zo te zien
Je luistert teveel naar die oranje clown, de Navo heeft toch heel andere instructies om in actie te komen. Niet als Amerika zich laat opjutten door Israël om een oorlog te beginnen.

-1 kudos 2026-04-08 08:32:33 op 85 rijden op de rechterbaan
Nou, wanneer hij een baan opschuift alle deugneuzen van Dumpert er weer rechts voorbij willen.

-9 kudos 2026-04-06 21:59:18 op Nextlevel brakecheckje
Wat een linksplak frustratie hier, terwijl het gros van auto naar auto hopt op de linkerbaan. Misschien kon hij wel even naar rechts, maar dan moet je soms vechten om weer naar links te komen.