2,304 +2842 -538
Kudos
#23552 (Top 7.3696%)
| Kudos/dag | 2.75 |
| Kudos/reaguursel | 7.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 166 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
2,304 +2842 -538
Kudos
#23552 (Top 7.3696%)
| Kudos/dag | 2.75 |
| Kudos/reaguursel | 7.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 166 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
300
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.36 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 24-10-2016 |
| Eerste reactie op | 08-03-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-20 18:52:03 op Altijd leuk in Ter Apel
Dagelijks steekpartijen in het AZC, hij is wel knap anoniem binnen op deze manier
8 kudos 2026-06-16 16:50:34 op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
Ik zou het vervolg wel eens willen zien
22 kudos 2026-06-16 16:45:50 op Kind en hond
Hoe lief het ook mag lijken, ik laat mijn hond never nooit niet alleen met een baby, al vertrouw ik het 99,9%, ook die 0,1% is voor mij teveel risico.
3 kudos 2026-06-16 16:43:04 op Auto duwt door
waarschijnlijk zat je er al achter, binnenbaan op de rotonde, en potverdikkie, je zit er nog steeds achter!
7 kudos 2026-06-14 21:35:45 op Geen vuilnismannen nodig
Doe mij nog maar een extra papieren rietje en een houten lepeltje. Wat zijn wij ook allemaal gek met elkaar hier!
18 kudos 2026-06-13 17:51:40 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Tof dat hij überhaupt stopt, veel anderen zouden gewoon doorfietsen.
4 kudos 2026-06-09 07:41:08 op Vuurwerkshow op de snelweg
En dan jezelf lopen filmen voor de socials, dan ga je toch wel af
1 kudos 2026-06-09 07:38:02 op Wielrennermegabotsing
Dit is van een paar weken terug, die gozer is er voor gestraft (uiteraard)
-2 kudos 2026-06-09 07:30:24 op Bezorgscootah heeft z'n bandjes niet goed opgewarmd
ik kon niet zien of hij beroofd werd
2 kudos 2026-06-09 07:28:42 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
dashcam met heeft een te hoge bloeddruk. Waarschijnlijk was hij al aan het ouwehoeren voor de kruising, vandaar het toeteren.
3 kudos 2026-06-08 11:02:27 op 15 jaar oefenen..
Lijkt er wel op
8 kudos 2026-06-07 23:30:37 op Caravanongeluk
je remt al eerder omdat het slingert, en toch vol gas door. Dan ben je toch niet slim bezig!
35 kudos 2026-06-07 16:46:26 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Is dit serieus.. Ga van de weg af als er hulpverleners aan komen!
0 kudos 2026-06-07 16:44:27 op Karper gevangen
Daar kan ik van genieten, hoef ik ook niet te antwoorden of ik al iets heb gevangen.
0 kudos 2026-06-06 23:57:48 op Onderweg naar het festival
Zien is geloven
24 kudos 2026-06-03 05:11:28 op Oude vent let niet op motorrijders
Goed geanticipeerd, en netjes afgehandeld, zo kan het ook
2 kudos 2026-05-31 21:06:31 op Big boy wil aan boord van de Big Boy
Maar dat was hij van plan.
16 kudos 2026-05-30 08:23:08 op Buurvrouw flipt volledig de pan uit
Waar is dit zeg, kunnen ze daar geen tuin onderhouden.
13 kudos 2026-05-28 20:43:44 op Hoorn in je harses
Dit is ook in 2 dagen zo gegroeid!
3 kudos 2026-05-28 20:40:56 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Het wordt wel tijd dat er een grens gemaakt worden tussen vluchtelingen en gelukszoekers. Die kunnen direct wel rechtsomkeert! Maar Ter Apel en omgeving een beetje ontlasten zou wel prettig zijn. Dus neem tijdelijk wat van dat volk op in plaatst van dit kinderachtige gedoe, daar is het veel te warm voor!
4 kudos 2026-05-27 22:07:25 op Telegraafstagiair mocht ook een item maken
Het niveau van de Telegraaf.
11 kudos 2026-05-26 21:21:29 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Valt mij mee dat 'het' niet uit de auto kwam!
15 kudos 2026-05-24 00:56:57 op Demo op het spoor
Hebben de beroepsdemonstranten weer een prikkertje geplaatst op de kaart waar ze weer mensen gaan lastig vallen. Sla er toch eens op los zoals in Denemarken!
12 kudos 2026-05-19 18:40:32 op Ik krijg geen KKlucht
Wanneer je dat woord maar steeds kan gebruiken heb je lucht genoeg.
2 kudos 2026-05-19 18:39:28 op Vogelpark Avifauna in Den Haag
Wat een stelletje zwijnen zijn jullie daar in die grote steden.
14 kudos 2026-05-17 23:49:15 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Het kan dus wel!
11 kudos 2026-05-14 09:15:20 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Hier in de Veenkoloniën, in Musselkanaal heb je complete gezinnen, daar heb je totaal geen last van. Ter Apel is een ander verhaal. Meer dan de helft zijn gelukzoekers, mannen alleen die overlast, inbraken en plunderingen veroorzaken. Bijna elke dag een paar keer 112 meldingen van een steekpartij in dat kamp. Dat gaat volledig in de doofpot. Zorg ervoor dat je echte vluchtelingen hier naar binnen haalt en de gelukzoekers het land uit gooit dan zijn er geen problemen meer.
Maar ik heb het idee dat de COA rijkelijk beloond wordt door Europa om per hoofd een groot bedrag per dag te vangen.
34 kudos 2026-05-13 19:18:28 op Gijzeling in Turkijee
Rijp voor het AZC ter Apel
1 kudos 2026-05-13 19:14:43 op Telefoon op de fiets
Omdat je in je woonwijk gewoon je auto er neer mag zetten.
6 kudos 2026-05-05 22:18:55 op De grootste treindouche van Europa
Mat54, heb er nog een paar jaar aan mogen werken in Groningen.
18 kudos 2026-04-30 22:58:11 op Palliedemo voor de kerk in Renswoude loopt uit de hand
Waarom wordt er maar een kant opgeslagen.
-6 kudos 2026-04-27 09:04:34 op Bezorgde burgers in Loosdrecht
Het hoeft niet zo moeilijk te zijn, degene achter dat tafeltje heeft drie deuren. veilige landers, vluchtelingen Afrika, vluchtelingen Oekraïne. Door die eerste deur kom je terecht in een container die je meteen retour zandbak brengt. Maar dit werkt niet, want de COA wordt rijkelijk beloond voor elke vluchteling die hier rondhobbelt.
Neemt niet weg dat ze daar in Loosdrecht rustig een paar jonge gasten uit ter Apel kunnen overnemen, ze zijn al ingewerkt, kennen elke Abus slot uit hun hoofd.
1 kudos 2026-04-26 14:40:29 op Ongelukkige koppijn
Je frustratie even wegtrappen op de tegenstander, maar dan raak je vol het hoofd van je maat. Lekker dan
9 kudos 2026-04-26 14:34:53 op Vance en Trump hals over kop geëvacueerd bij Correspondents' Dinner
Ach, is weer gespeeld, net als die schot in zijn oor. Alles voor Maga, Olie, grondstoffen en Dollars
0 kudos 2026-04-25 17:09:27 op Ongeduldige fietser vs trein
Een broekpoepert
20 kudos 2026-04-25 17:08:01 op Hoe goed was Bruce Lee?
In de Ai wereld kan alles
-8 kudos 2026-04-23 15:43:39 op ME ramt pubers in Loosdrecht
Ik probeer het even goed in mijn hoofd te krijgen. Wanneer ik bij de XR ga, op de A12 het verkeer en economie in on stuur breng krijg ik een schouderklopje. Op het moment dat er een demonstratie is die niet past in ons woke politieke wind mag er geslagen worden.
-1 kudos 2026-04-20 18:50:40 op Opgefokte mafklapper in Mercedes
wij is 3km
-3 kudos 2026-04-20 18:50:16 op Opgefokte mafklapper in Mercedes
100 is 100, dus als hij met elk harder wil inhalen, mag dat, want die mercedes mag ook maar wij harder. Je kan toch wel 10 seconden geduld opbrengen, moet je bij de bakker ook.
22 kudos 2026-04-20 18:44:14 op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
En nog geen spijt tonen van wat ze hebben gedaan. Mag ik naar huis, wat ga je doen met die fatbike, sorry meneer.... 0 respect!
33 kudos 2026-04-19 16:48:57 op Fatbike tuig knikkert fietser omver
Zwarte jassen, nektasjes en een kinderbrommer. Stereotype rat
38 kudos 2026-04-17 08:48:00 op Ben te traag als ik bestemming zoek vind agro gek
Zo druk had meneer in die bestelauto ook het dus ook niet.
-26 kudos 2026-04-17 08:40:24 op Bijna raak!
volgens mij had hij helemaal geen rood, gezien er geen pijl op het verkeerslicht zit.
5 kudos 2026-04-10 21:06:03 op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
Die agent die de overvaller van de Apple store stuk reed is toch ook niet vervolgd. Volgens mij kun je beide zaken bijna kopiëren.
-3 kudos 2026-04-10 20:34:17 op Wasmachines in China
lol, dat kwartje over tuffen in het gezicht tijdens ruzie was nog niet gevallen tot het volgende filmpje.
0 kudos 2026-04-08 08:51:38 op Trump is weer uit bed zo te zien
Je luistert teveel naar die oranje clown, de Navo heeft toch heel andere instructies om in actie te komen. Niet als Amerika zich laat opjutten door Israël om een oorlog te beginnen.
-1 kudos 2026-04-08 08:41:17 op Ik wil geen aandacht
Lieke en Jordi zijn een prima stel.
-1 kudos 2026-04-08 08:32:33 op 85 rijden op de rechterbaan
Nou, wanneer hij een baan opschuift alle deugneuzen van Dumpert er weer rechts voorbij willen.
2 kudos 2026-04-06 22:02:58 op Als diesel straks een tientje de liter kost
Vraag Halsema of ze nog een bakfiets over heeft
-9 kudos 2026-04-06 21:59:18 op Nextlevel brakecheckje
Wat een linksplak frustratie hier, terwijl het gros van auto naar auto hopt op de linkerbaan. Misschien kon hij wel even naar rechts, maar dan moet je soms vechten om weer naar links te komen.