9,350 +9636 -286
Kudos
#7986 (Top 2.4989%)
| Kudos/dag | 1.66 |
| Kudos/reaguursel | 25.62 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -66 |
9,350 +9636 -286
Kudos
#7986 (Top 2.4989%)
| Kudos/dag | 1.66 |
| Kudos/reaguursel | 25.62 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -66 |
365
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.06 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 20.4 |
| Reacties per reaguursel | 1.08 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 47 |
| Geregistreerd op | 15-01-2011 |
| Eerste reactie op | 03-02-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 22:57:15 door Creatieloos op Miepsie in de New York Pizza Rotterdam
@DieRooieVanDumpert | 26-06-26 | 00:27: Dat is het niveau van tegenwoordigl
Dat je je daar nog over verbaasd.
0 kudos 2026-06-25 22:36:08 door Cesare Lombroso op Miepsie in de New York Pizza Rotterdam
@DieRooieVanDumpert | 26-06-26 | 00:27:
Da's Amsterdams.
1 kudos 2026-06-25 22:27:27 door DieRooieVanDumpert op Miepsie in de New York Pizza Rotterdam
"Verbaast"...
Tjonge, jonge jonge... wat een niveau.
0 kudos 2026-06-22 06:00:55 door bob de boarder op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-22 01:13:25 door Singularity2001 op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 21:40:25 door Janstom op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 18:12:53 door Nerbreg op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 17:46:19 door Mentale Retardatie op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 17:36:20 door RandyBiel op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 17:33:54 door jamaarikweethetbeter op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 17:31:31 door Jiggle_Physics op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 17:06:34 door Erikjan79 op Oranjemassa krijgt verrassing
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-16 17:06:54 door Poepiescheet69 op Schotse kilten in aantocht
Met de boys of de fatbike.
0 kudos 2026-06-12 09:17:43 door R@yMan op Rob houdt van vlees
@Knarf | 11-06-26
Je lult zwaar uit je nek.
1 kudos 2026-06-12 08:51:07 door zonder.pardon op Rob houdt van vlees
Kaartjes in het laagseizoen via de AH zijn 33 euro per stuk en kinderen tot 4 jaar zijn gratis. Met mijn 2 kinderen (1 onder de 4) waren we voor 99 euro een hele dag daar. Zelf broodjes gesmeerd en pakjes drinken meegenomen; heerlijk geluncht in de Gondoletta bootjes. Koop daar nog een ijsje en een kop koffie + parkeren en voor 125 euro ben je de hele dag uit met het gezin. Misschien kan niet iedereen het zich veroorloven maar vrijwel elk andere uitje voor een heel gezin kost hetzelfde of meer. Efteling biedt ongelooflijk veel waar voor je geld. En VIP lanes doen ze (gelukkig) niet aan.
2 kudos 2026-06-12 06:33:24 door Vip3r op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Vergeet de schandpaal niet. Dat zouden ze echt weer moeten invoeren.
4 kudos 2026-06-11 18:53:19 door De_GBS op Rob houdt van vlees
Tja, vroeger hadden we bijvoorbeeld 1 telefoonlijn per gezin, nu moeten ze stuk voor stuk een telefoon hebben met abonnement + databundel + extra spotify + de laatste nieuwe game pc met steam bundel voor de zoon + een dure elektrische fiets of fatbike voor de dochter. Vroeger hadden we gewoon een voetbal of basketbal en vulden we zo onze dagen. Er is heel veel veranderd, niet allemaal slechter, maar het kost allemaal extra geld dus ga je logischerwijs hier en daar ook wat minder aan kunnen besteden dan vroeger.
-1 kudos 2026-06-11 18:16:34 door Katdekat op Rob houdt van vlees
@Tokkiemagneet | 11-06-26 | 19:48:
Ga er dan niet heen als je het te duur vindt, pauper.
5 kudos 2026-06-11 17:51:21 door Knarf op Rob houdt van vlees
1. alle vergelijkbare pretparken in Europa zijn duurder
2. besteedbaar inkomen laatste jaren alleen maar gestegen
3. je valt niet om als je iets minder vlees eet.
4. Er is nog steeds aanbod van vlees in de Efteling
3 kudos 2026-06-11 17:48:51 door Tokkiemagneet op Rob houdt van vlees
180 piek ofzo aftikken voor het gezin en dan sta je alleen nog maar binnen.
-14 kudos 2026-06-09 16:42:27 door DampendAarsgat op Jij gaat de bus uit
Hetgeen wat is is met dit land zijn domme mongolen zoals jij
3 kudos 2026-06-06 06:49:33 door Jacob-Dubbel op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
@tommy84620 wij hebben ook overwogen te emigreren. Weet wel dat waar je ook heen gaat, je sociaal -10 achter staat. Dat is het voor ons nog niet waard; dan liever vechtend ten onder.
18 kudos 2026-06-06 06:08:27 door knoflookwindje op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
De KNVB is ook gewoon een groot probleem in deze. Die beboet liever de partij die niet komt opdagen in plaats van die clubs te beboeten die altijd maar lopen te vechten. Kleinere clubs kunnen gewoon niet altijd zo'n boete dragen.
41 kudos 2026-06-06 06:06:35 door Zeepvrijewasgel op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
@ditdusook | 05-06-26 | 22:35: Erg herkenbaar. Alleen staan de ouders hier niet apart want ze komen nooit naar hun kinderen kijken. Na jaren spelen in hetzelfde team de ouders van veel van die knapen nog nooit gezien. Rijschema's voor de uitwedstrijden negeren ze waardoor het altijd dezelfde ouders zijn die rijden. Intussen misdragen hun zonen zich op het veld, willen alleen spits staan, alleen naar één van hun matties spelen, naar trainingen komen ze niet, intimideren van niet zo mondige teamgenoten, zonder afmelden niet op komen dagen waardoor het te laat is leenspelers te regelen en door tekort de wedstrijd niet door kan gaan, elke week hetzelfde. Naar mijn mening dus veelal te wijten aan de instelling van de ouders.
Ik zie die paar uurtjes op zo'n zaterdagmiddag vanaf de zijlijn grote gelijkenissen met de hedendaagse maatschappij.
28 kudos 2026-06-06 05:56:28 door Vmbo-plutser2 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
@ditdusook | 05-06-26 | 22:35: Zo'n 25 jaar geleden was er zo'n kale tengere man die voor dit soort excessen waarschuwde, vraag me af wat er met hem gebeurd is....
24 kudos 2026-06-05 21:16:02 door Rabouter op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Dit speelde al een goeie 20 jaar geleden, toen ik zelf nog voetbalde. We speelde dit soort elftallen helemaal zoek door ze constant buitenspel te zetten, ze snapte er geen reet van. Dat liep vanzelf uit op een hoop geschreeuw van iedereen in en rond het veld. als het te grimmig werd stopte we de wedstrijd in overleg met de scheids, deden we dat niet dan hingen ze in onze schenen.
30 kudos 2026-06-05 21:07:12 door Lolbokje op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
@ditdusook | 05-06-26 | 22:35: je vergeet een regel. Als je contact wilt zoeken met de ouders dan nemen ze de telefoon niet op en ze kennen alleen Arabisch. (3e generatie)
226 kudos 2026-06-05 20:35:26 door ditdusook op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Mijn zoontje zit in een multikul team. Allemaal prima. Behalve de moslims. Komen alleen maar opdagen als ze zin hebben en bij voorkeur komen ze allemaal tegelijk niet opdagen (te weten, uitwedstrijden). Staan ze de ene keer met 3 wissels, de volgende week heb hebben ze er een tekort. De moslim ouders kijken je niet aan, zeggen geen dag, gaan op een apart hoekje v/h veld staan en vertonen sociaal totaal gestoord gedrag (oftewel, ze moeten ons niet als ongelovigen). En als er iets gedaan moet worden vinden de moslim ouders maar dat de club het moet regelen.
5 kudos 2026-06-05 20:25:03 door powerpoes op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
@Creatieloos | 05-06-26 | 22:11: wordt toch netjes benoemd zonder direct alle leden van één bevolkingsgroep over dezelfde kam te scheren?
93 kudos 2026-06-05 20:21:08 door tommy84620 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
@DumpertNerd1980 | 05-06-26 | 22:11: in alle lagen van de samenleving zijn we er zo gigantisch klaar mee en hebben we er zoveel hinder van maar we laten het allemaal maar gebeuren. Waarom laten we ons land zo naar de verdoemenis helpen. Ik wordt er zo treurig van dat ik maar eieren voor mijn geld kies en mogelijkheden aan het onderzoek ben om te emigreren om mijn kinderen nog een leuke zorgeloze toekomst te kunnen bieden. Triest is het!
300 kudos 2026-06-05 20:11:58 door DumpertNerd1980 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Racist! Ik bedoel realist!
-87 kudos 2026-06-05 20:11:52 door Creatieloos op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Plusje, maar ben je niet bang dat mensen je nu als racist en extreemrechts gaan benoemen?
1 kudos 2026-06-03 18:54:49 door Graham op Klazienaveen op zn best
Geen.
2 kudos 2026-05-30 07:53:32 door IkBenFreek op Kinderbrommer klapt op busje
@Zonderaccgeenpoen | 30-05-26 | 09:10: Je vergelijking gaat niet op: binnen de bebouwde kom is de toegestane snelheid voor een scooter lager dan wat deze fatbike vermoedelijk reed, bovendien is de plaats op de weg dan de rijbaan en niet het fietspad. Als een scooter met deze snelheid via het fietspad even voorbij zou komen knallen terwijl de bus allang bezig is met afslaan, dan denk ik niet dat de bus iets te verwijten valt en de (dubbele) fout bij de scooter zou liggen.
-2 kudos 2026-05-30 07:10:59 door Zonderaccgeenpoen op Kinderbrommer klapt op busje
Dus als er een scooter aankwam had hij deze ook niet kunnen zien aankomen ? Begrijp me niet verkeerd fatbiker debiel rijd veel te hard en let totaal niet op maar als de automobilist goed naar rechts had gekeken was dit ook niet gebeurd.
0 kudos 2026-05-29 17:41:57 door tommy84620 op Fatbikert zit op telefoon
@Vogelnest | 29-05-26 | 12:19: DUH!
10 kudos 2026-05-29 10:27:30 door Lekkerweertje op Fatbikert zit op telefoon
Als papa en mama geen broer en zus waren, dan had dit stuk inteelt meer hersencapaciteit gehad.
15 kudos 2026-05-29 10:19:16 door Vogelnest op Fatbikert zit op telefoon
@lammebertuz | 29-05-26 | 12:03:
Door je kind gewoon geen fatbike te geven?
-28 kudos 2026-05-29 10:03:30 door lammebertuz op Fatbikert zit op telefoon
Je bent volgens mij wel een beetje ziek in je hoofd. En hoe hadden papa en mama dit kunnen voorkomen? Degene die dat zeggen zijn vaak lullo's zonder kinderen.
5 kudos 2026-05-18 22:59:27 door Routine op Heel normaal in Rotterdam Zuid
En als je dit niet begrijpt, kun je rustig een kopje thee met ze drinken.
22 kudos 2026-05-01 15:00:17 door Games_Jandolfini op Israëlische meneer schopt non naar de tyfus
Ja ooit bedacht om het volk een beetje in het gareel te houden, en kijk hoeveel moois het gebracht heeft door de jaren heen.
1 kudos 2026-04-12 20:07:39 door FlauweHerder op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
rechts heeft het zover laten komen
4 kudos 2026-04-12 18:33:59 door RoccoG op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Nee met jou houding wordt het land er beter op zeg. Wel jammeren over buitenlanders die zich misdragen en dan zoiets als voorbeeld geven is echt wel een beetje aan de sneue kant. Dat kun je vast beter.
16 kudos 2026-04-12 13:02:38 door Dodebanaan op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Er is al jaren geen linkse landelijke regering geweest, dus niks "links"
-3 kudos 2026-04-12 09:56:35 door nexus1712 op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Dit heeft helemaal niets met links of rechts te maken.
2 kudos 2026-04-12 09:53:01 door Corsair-Gamer op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
De samenleving laat ook zelf gebeuren.
24 kudos 2026-04-12 09:51:51 door gheiurgerfbkebvii op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
toekomst? dagelijkse realiteit zul je bedoelen, en 't gaat niet meer weg, integendeel
0 kudos 2026-03-30 17:25:50 door Ilovedixi op Meer beelden vechtpartij Schagen
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-30 17:25:41 door godzill4 op Meer beelden vechtpartij Schagen
-weggejorist-
1 kudos 2026-03-29 07:07:38 door Caz076 op Fiets stallen in Japan
@tommy: klopt helemaal wat je zegt. Deze exacte woorden staan zelfs in de voorjaarsnota. Gezien bovengenoemde opgesomde kosten zal er geen futuristische fietsenstalling in Nederland worden geplaatst