9,364 +9648 -284
Kudos
#7986 (Top 2.4989%)
| Kudos/dag | 1.67 |
| Kudos/reaguursel | 25.58 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -66 |
9,364 +9648 -284
Kudos
#7986 (Top 2.4989%)
| Kudos/dag | 1.67 |
| Kudos/reaguursel | 25.58 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -66 |
366
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.07 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 20.3 |
| Reacties per reaguursel | 1.08 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 48 |
| Geregistreerd op | 15-01-2011 |
| Eerste reactie op | 03-02-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
Topcomment 1373 kudos 2026-06-05 21:56:29 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Mijn zoon (10) voetbalt ook graag. Op deze leeftijd zijn er al teams die bestaan uit voornamelijk (ik zal het netjes houden) kinderen met een andere achtergrond. Bizar vind ik het hoe ver dit afstaat van een sportief potje voetbal. Schelden, overtredingen maken en totaal geen respect hebben voor de tegenstander. Aan de zijlijn sta je als ouder en je wilt je niet misdragen en worden afgeschilderd als schreeuwende tokkie omdat dit ver buiten de perken gaat. Wat een verschrikkelijk mismakend volkje is het toch en dat wordt met de paplepel ingegoten. Als vaker heb ik tegen de trainers gezegd, je moet de wedstrijd stoppen en het verlies van de wedstrijd maar aanvaarden. Deze wedstrijden moet je boycotten en alleen dan zullen er maatregelen worden genomen. Weigeren om tegen deze droeftoeters te spelen, als je het zo mag noemen! Zij horen niet thuis in onze competities en moeten verbannen worden zodat onze kinderen kunnen genieten van een mooi sportief potje voetbal.