10,369 +12021 -1652
Kudos
#7175 (Top 2.2451%)
| Kudos/dag | 7.26 |
| Kudos/reaguursel | 16.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4452 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -154 |
10,369 +12021 -1652
Kudos
#7175 (Top 2.2451%)
| Kudos/dag | 7.26 |
| Kudos/reaguursel | 16.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4452 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -154 |
625
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.44 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 11.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 19 |
| Geregistreerd op | 27-07-2022 |
| Eerste reactie op | 28-07-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-08 17:13:05 door Uhoortnogvanons op Paardelul heeft geen geduld
Autokneus had ook de fiets kunnen pakken.
-7 kudos 2026-06-08 14:55:28 door Ruitn op Paardelul heeft geen geduld
Of gewoon in de wei blijven.
4 kudos 2026-06-05 11:57:46 door Spongeb15 op Clowntje in huis
Je gevoel klopt
-1 kudos 2026-06-05 09:18:24 door teleersteenstot10 op Praktijkles natuurkunde
@Stummy | 05-06-26 | 10:43: Karma is een begrip uit het Sanskriet dat letterlijk 'actie', 'daad' of 'werking' betekent. Het is de universele wet van oorzaak en gevolg: elke bewuste gedachte, intentie en handeling die je verricht, roept een reactie op en bepaalt uiteindelijk wat je in dit of een volgend leven terugkrijgt.
Actie = op het treinstel klimmen
Reactie = electrische schok
-1 kudos 2026-06-05 08:45:28 door Dirk-teur op Praktijkles natuurkunde
@Stummy | 05-06-26 | 10:43: Wie heeft hij kwaad gedaan dan?
-1 kudos 2026-06-05 08:43:25 door Stummy op Praktijkles natuurkunde
Ja, dit is een gevalletje karma? Of snap je niet wat karma betekent?
-1 kudos 2026-06-05 08:43:15 door Mister-mistur op Praktijkles natuurkunde
Hoezo karma? Had die jongen wat op zijn kerfstok?
-1 kudos 2026-05-24 09:20:08 door nieuwsgierige pelg op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
@teleersteenstot10 | 24-05-26 | 10:57: Reageren op kleine spellingsfoutjes, maakt je een spellings-Karen.
-7 kudos 2026-05-24 08:57:11 door teleersteenstot10 op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
*doorbrengt
3 kudos 2026-05-07 16:54:22 door SlowJack op Eerste beelden Ali B in de bak
Als het maar voorgoed is dan
14 kudos 2026-05-07 13:35:18 door R2_MeToo op Eerste beelden Ali B in de bak
Plan B.
11 kudos 2026-05-05 15:31:00 door Forza_Ruud_Krol op DSI in Westerbork
"een persoon met onbegrepen gedrag"
"een verwarde man"
"overdragen aan een zorgkader"
Wat een eufemismen toch weer.
"Een gevaarlijke gek taseren, platspuiten en in de isoleer gooien" lijkt mij duidelijker.
3 kudos 2026-04-29 09:59:24 door Nietstemelden op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Op jonge leeftijd is dit veel effectiever. Dus beginnen we met jou.
3 kudos 2026-04-29 09:49:23 door Godjeminaz op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Zo te horen ben jij nog een puber.
1 kudos 2026-04-29 08:48:41 door Nihilon op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
-2 kudos 2026-04-29 08:05:03 door Piet.Beuk op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Ben jij dat, Drion?
21 kudos 2026-04-29 08:04:04 door Flow op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Goed, maar dan beginnen we met jouw familie, ok?
6 kudos 2026-04-28 05:45:01 door krekwakzeg op Koningsdag 2026
voor mij zit er geen 1 bij die ik naar huis zou sturen
2 kudos 2026-04-24 12:27:15 door Diwa88 op Hoe doet een rotonde?
Een rotonde zorgt voor veiligheid op een gevaarlijk kruispunt. Noem dat maar niets!
-2 kudos 2026-04-24 11:50:39 door Zolderkamervragen op Hoe doet een rotonde?
Jawel, rond wezen.
1 kudos 2026-03-21 11:05:27 door xienixinAI op Banjosnelheid meet flessentikkerij
Balalaika
9 kudos 2026-03-21 11:03:38 door Carazy Android op Banjosnelheid meet flessentikkerij
Een Balalaika bedoel je!
-3 kudos 2026-02-17 06:20:02 door Voppa op Satan verveelde zich weer eens
Denk je?
3 kudos 2026-01-25 16:19:54 door PiratenSmurf op Dit is een heel slecht idee
thnx, nu kon ik doorspoelen
-1 kudos 2026-01-23 23:45:29 door schorpioen58 op Bezoekers in het ziekenhuis
Ratten vangen en bij zo'n PvdD dwaas in huis loslaten.
1 kudos 2026-01-23 13:13:50 door ByteRider op Bezoekers in het ziekenhuis
@redthehaghue | 23-01-26 | 12:41: Amsterdam? Ik dacht toch echt Almere te zien!
11 kudos 2026-01-23 11:41:21 door redthehaghue op Bezoekers in het ziekenhuis
Dit is Amsterdam...
-13 kudos 2026-01-09 18:48:33 door dissie op Het weekend!
idd want de keuze krijg je nooit vriend
23 kudos 2026-01-05 07:07:26 door Lauwekak op Even jurkje passen
Ben je niet goed bij je hoofd???
51 kudos 2026-01-05 06:46:23 door Thatsjustlikeyouropinionman op Even jurkje passen
Jij snapt er geen reet van!
1 kudos 2025-12-24 14:44:27 door AmraniPlatje op Gemeentewerklulzfilmpje uit Rotterdam
Recent nog wel eens in Rotterdam geweest of niet? Zeg maar de laatste 30 jaar?
-1 kudos 2025-12-22 15:24:05 door Brammosopdefiets op Reaguurders kerstborrel
vertel je verhaal
0 kudos 2025-11-13 23:58:22 door WigaDan op Trucje jongens, komt ie
En uiteindelijk wordt het de MRI scan...
0 kudos 2025-11-13 10:28:19 door LiberoHeinzKessler op Trucje jongens, komt ie
@Vlektyfus | 13-11-25 | 10:08: Wel eerst een glasscherf in het gras neerleggen.
0 kudos 2025-11-13 09:08:09 door Vlektyfus op Trucje jongens, komt ie
Ach, dan pakt de grasmaaier hem wel
2 kudos 2025-11-03 16:49:44 door StevenQ op Voor- en na
Nep, want iedereen die wel eens afgevallen is weet dat je huid niet in een paar maanden weer zo strak is
1 kudos 2025-11-03 16:08:54 door pamtastic op Voor- en na
Nep en verdomd goed filter is toch allebei nep?
1 kudos 2025-10-23 07:53:25 door AmanitaMuscaria op Handige hulp
@Akiron | 23-10-25 | 08:08: Fantastisch model was ze.
Ik weet niet of je haar weleens "in haar vrije tijd" hebt gezien, leuke meid om te zien maar gewoon, leuke meid, zie je er nog 10 van lopen op een dag.
Maar dan staat ze voor de camera en KNALLLLLLL, compleet ander persoon!
Dat hebben alleen de echt goede modellen. Kim Feenstra heeft dat ook, die weet ook echt te knallen voor die camera.
Doutzen heeft dat NIET.
9 kudos 2025-10-23 06:08:50 door Akiron op Handige hulp
Ik mis de tijd dat Ancilla zich in strakke PVC en latex pakjes liet zien.
-2 kudos 2025-10-01 11:31:05 door Y.A.V.I.S op Pizzabakker gooit geen pizza
En ik maar hopen op een welgemeende: "godver de godver".
10 kudos 2025-09-30 14:23:46 door Lars2020 op Botsinkje met kinderbrommers loopt uit de klauwen
Condooms voor de anale penetratie...
9 kudos 2025-09-30 14:02:37 door VoorbeeldDindo op Botsinkje met kinderbrommers loopt uit de klauwen
mandverband
6 kudos 2025-09-14 11:21:31 door Liegebeest op Bente kent haar klassiekers
Gewoon weer terug op het oude niveau dus.
-2 kudos 2025-09-14 10:12:47 door NiCeY op Fietsert vs kopstootmobilist
@XxMrVincexX | 14-09-25 | 10:18:
Mocht ik in de praktijk meemaken wat ik suggereer, en ik krijg na iemand hierop aan te spreken volledig onterecht en onredelijke grote bek gaat het bij mij jeuken. Ja.
7 kudos 2025-09-14 08:18:50 door XxMrVincexX op Fietsert vs kopstootmobilist
@NiCeY | 14-09-25 | 10:06: als het gaat jeuken? in een normale wereld geven we nooit een kopstoot. Dat is gewoon zielig!! Misschien nam die UP wel voorrang en stak die fietser zijn hand up. En stopte de automobilist... Je weet het niet.
-10 kudos 2025-09-14 08:06:12 door NiCeY op Fietsert vs kopstootmobilist
@Badderbeest! | 14-09-25 | 09:56:
Misschien schoot die fietser, zoals vaak gebeurt, zonder te kijken de weg op. Elke schade als gevolg is nagenoeg altijd voor de automobilist omdat fietsers als de zwakkere weggebruikers worden gezien. Als je dan als automobilist ook nog weerwoord krijgt gaat het genoeg jeuken.
Maar: hieruit wordt niet veel duidelijk, dus we onthouden ons heel verstandig van enig oordeel.
10 kudos 2025-09-14 07:59:36 door Kontaktloos op Fietsert vs kopstootmobilist
Context is niet relevant als je als pauper een kopstoot geeft.
20 kudos 2025-09-14 07:56:19 door Ikzegjjjzagen op Fietsert vs kopstootmobilist
Wat voor context heb je nodig dan? Automobilist is een absolute pauper mongool.
30 kudos 2025-09-14 07:56:02 door Badderbeest! op Fietsert vs kopstootmobilist
Ik niet, die uplul geeft een laffe kopstoot omdat zijn vocabulaire ernstig te kort schiet.
-2 kudos 2025-09-14 07:54:59 door dutchy73 op Fietsert vs kopstootmobilist
Bloedneus