DumpStats voor teleersteenstot10

10,369 +12021 -1652

Kudos

#7175 (Top 2.2451%)

Kudos/dag 7.27
Kudos/reaguursel 16.59
Meeste kudos op 1 reaguursel 4452
Minste kudos op 1 reaguursel -154

625

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.44
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 11.5
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 19
Geregistreerd op 27-07-2022
Eerste reactie op 28-07-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-25 12:33:14 op Schotten doen mars
Sprinkhanen 'drinken' zelf geen bier, maar het diertje wordt wel door de mens gebruikt als ingrediënt om bier te brouwen. Sprinkhanen zorgen voor een nootachtige, kruidige smaak en extra eiwitten in speciaalbieren, zoals die van het Nederlandse merk Beetles Beer.

66 kudos 2026-06-05 13:03:51 op Clowntje in huis
Het fake Ai gevoel is sterk in deze.

-1 kudos 2026-06-05 11:18:24 op Praktijkles natuurkunde
@Stummy | 05-06-26 | 10:43: Karma is een begrip uit het Sanskriet dat letterlijk 'actie', 'daad' of 'werking' betekent. Het is de universele wet van oorzaak en gevolg: elke bewuste gedachte, intentie en handeling die je verricht, roept een reactie op en bepaalt uiteindelijk wat je in dit of een volgend leven terugkrijgt.
Actie = op het treinstel klimmen
Reactie = electrische schok

14 kudos 2026-05-23 16:42:50 op Demo op het spoor
@Wateenaccountnaamzeg | 23-05-26 | 16:38: Het spoor oplopen en de vrije doorgang van treinen blokkeren is in mijn ogen bijzonder agressief.

3 kudos 2026-05-17 08:02:36 op Even een horloge kopen
@Borlaaz | 16-05-26 | 22:22: "Camperend" is een correct woord. Het is het tegenwoordig deelwoord van het werkwoord camperen.

-3 kudos 2026-05-14 09:12:04 op Vrije wil is mooi
Ik wist niet dat een krokodil 6 poten had.

0 kudos 2026-05-14 08:57:00 op Rob Jetten in ziekenhuis
@abul klapstoel | 13-05-26 | 17:42: Gezien het grote aantal problemen in Nederland: JA(21).

-3 kudos 2026-05-07 08:05:59 op Weer een job minder
Tja dat krijg de als steeds meer mensen een pesthekel aan voetbal krijgen.

-3 kudos 2026-05-02 12:28:06 op Twee emmertjes water haleen
We hebben geen water tekort. We hebben zelfs geen drinkwater tekort. Mogelijk in de toekomst, maar nu nog niet.

0 kudos 2026-05-02 08:43:25 op Ik praat niet met jou!!!
@DiePanzerVorwaerts3 | 02-05-26 | 00:39: Bipolair? Ik noem het nog gewoon manisch-depressief.

6 kudos 2026-05-01 07:20:35 op Das pech vlag weg
@Djuki | 01-05-26 | 02:24: "niet alleen niet welkom" is correct Nederlands. Het is een samentrekking die wordt gebruikt om te benadrukken dat er nog ergere of meer zaken aan de hand zijn dan alleen de genoemde ontkenning.

-48 kudos 2026-04-29 09:53:33 op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Ik stel voor om op iedereen ouder dan 75 actieve euthanasie toe te passen. Ruimt lekker op, minder gezeik, meer beschikbare huizen, goed voor de aarde.

3 kudos 2026-04-28 07:30:45 op Koningsdag 2026
Ik zou super tevreden zijn met nr. 2

22 kudos 2026-04-24 13:24:52 op Hoe doet een rotonde?
"Hoe doet een rotonde"? Een rotonde doet helemaal niets!

1 kudos 2026-04-23 09:15:04 op Madonna 67 jaar
Gaat al aardig Britney Spears achterna.

3 kudos 2026-04-21 12:05:22 op Koe op weg!
Volgens mij is dit een stier en geen koe.

2 kudos 2026-04-18 05:30:15 op Aal gevangen
@PSHH | 18-04-26 | 00:19: Het is verboden om palingen/alen mee te nemen. Ze moeten direct weer teruggezet worden.

1 kudos 2026-04-09 22:13:46 op Fietsvalpreventiecursus
Mensen die hun hele leven al fietsen leren opstappen en afstappen....mooi verdienmodel

7 kudos 2026-04-01 15:09:10 op Update over de situ Ulu Spor
Hè, wat is dat nou? Wedstrijden kunnen gewoon worden ingehaald? Niet per definitie verloren, want niet gespeeld? Dus eigenlijk helemaal geen sancties (die 5 punten zijn verwaarloosbaar)!

13 kudos 2026-03-03 09:25:50 op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
Duurder niet leuk, maar, indien tijdelijk, te overleven. Vervelende is alleen dat als de olie weer goedkoper wordt de prijzen niet naar beneden gaan.

8 kudos 2026-02-26 14:25:57 op Penalty van de week
In Amsterdam kun je die vraag binnenkort verwachten.