DumpStats voor Slake

56,641 +58693 -2052

Kudos

#926 (Top 0.2898%)

Kudos/dag 16.29
Kudos/reaguursel 29.59
Meeste kudos op 1 reaguursel 2113
Minste kudos op 1 reaguursel -84

1,914

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.55
Topreaguursels 13
Woorden per reaguursel 14.6
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 31
Geregistreerd op 29-11-2015
Eerste reactie op 17-12-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-13 22:29:10 op Zwerm bijen op de vleugel
Die bijen kunnen vliegen, vinden hun koningin wel als die ergens anders een beter plekje heeft gevonden

5 kudos 2026-06-10 21:25:20 op Golftrucje
Motoriek van een callcenter medewerker

-3 kudos 2026-06-10 21:22:13 op Auto ff goed testen
Dit is toch wel indrukwekkend! Volgens mij zijn is die auto reteduur, ja ervoor gemaakt, maar of ik dan dit risico zou willen nemen om hem totallos te rijden?

22 kudos 2026-06-07 23:32:02 op Burenruzie gaat verkeerd
Mooi om te zien dat de tuinen redelijk groen zijn, staan zelfs plantjes in

4 kudos 2026-06-01 20:35:25 op Nog een Maltabiem voor je bakkes
Zonder context was dit even een heel verwarrende video, explosie en palmen en iemand je Arabisch spreekt, dacht Iran, toen een dame die schaars gekleed kan hardlopen en zag ik Malta staan, juist. Denk dat de Arabier zich wel even thuis voelde

98 kudos 2026-05-26 21:01:21 op Bizar bloedgevecht in de trein
"Waarom ben je hier? Waarom ben je gay, waarom?" Dit soort 'incidenten' moeten keihard worden afgestraft, gelijk terugzetten naar Gaza, Syrië or waar the f ze ook vandaan komen. Als de landen niet meewerken dan sturen we ze maar terug via pakketpost ofzo

18 kudos 2026-05-26 20:32:45 op Boa huisbezoek
Anders vertel je gelijk even waarvoor het is als je er toch staat

11 kudos 2026-05-18 20:05:05 op Nationalisten vs. antifascisten
Ik heb het idee dat deze verslaggever ook een antifa aanhanger is, reageert net zo achterlijk als al die lui die daar staan. Prima dat de agent hem negeert

3 kudos 2026-05-18 14:17:48 op Rotmuis!
In ieder geval een pussy

10 kudos 2026-05-18 14:16:37 op Moeilijk he
Ja, maar wel omslachtige manier. Hij had ook eerst de fles leeg kunnen schenken en daarna de stukjes plastic toe kunnen voegen

2 kudos 2026-05-16 08:22:56 op Hier spreekt de dronopolitie
De beelden die ik me voorstelde van het boek 1984 worden steeds meer werkelijkheid. We hebben er alleen wat langer over gedaan dan Orwell voorspelde

13 kudos 2026-05-09 13:17:48 op Noem je me nou een alcoholist?
4 flessen, wow! Heb gister beduidend minder gedronken dan dat en mijn lichaam heeft besloten dat ik vandaag al een probleem heb!

117 kudos 2026-05-03 11:05:34 op De wow-factor..
Hoe zou je de tv nou volledig kunnen filmen?

24 kudos 2026-05-02 20:55:30 op CEO Starbucks verdedigt achterlijk duur bakkie koffie
Starbucks is echt heel matig en connectie met je barista is echt onzin. Zijn genoeg goede koffie tentjes waar ze veel betere bonen met veel lekkerdere smaak voor minder dan Starbucks.

11 kudos 2026-04-30 13:26:09 op Dikke buzzerbeater
Als ik hem die duw op het einde zie geven heb ik het idee dat hij op de verkeerde spier zit

8 kudos 2026-04-30 13:21:10 op Nieuw kanten topje binnen
Als vrouwen teveel aan zichzelf laten doen dan lijken ze inderdaad meer op travestieten

-13 kudos 2026-04-27 17:08:30 op Racefietser vs brommerclub
Ik zie een brommer die per se een wielrenner een lesje wil leren en daarna zelf valt. Tsja