15,331 +15856 -525
Kudos
#4785 (Top 1.4973%)
| Kudos/dag | 15.22 |
| Kudos/reaguursel | 20.72 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 459 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -74 |
15,331 +15856 -525
Kudos
#4785 (Top 1.4973%)
| Kudos/dag | 15.22 |
| Kudos/reaguursel | 20.72 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 459 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -74 |
740
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.73 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 26.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 01-09-2023 |
| Eerste reactie op | 21-09-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
35 kudos 2026-06-22 20:53:43 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Vreselijk die uitkeringstrekkers, hup het land uit en in eigen land opvangen!
4 kudos 2026-06-21 11:38:13 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Pak dat ding dan ook gewoon onderaan vast!
4 kudos 2026-06-21 11:25:49 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Ik lijdt als onderdaan dagelijks onder het juk en het gevolg van de ijzerenhand van het heerschap van onze koning Willie.
1 kudos 2026-06-21 11:20:58 op Koning Willey is lekker ad-rem
Mag echt wel..nog altijd vliegtuigen vol tokkies die 8 dagen all inclusive in een zwembad gaan liggen in het zuiden van Europa.
35 kudos 2026-06-19 20:17:07 op Messi is een diva
Waar is Jaap Stam als je hem nodig hebt.
0 kudos 2026-06-19 09:51:27 op Prima reclame
Was alles maar zo makkelijk als in: "wat daar gebeurt elimineert mijn verantwoordelijkheid voor alle andere problemen".
42 kudos 2026-06-19 09:48:28 op Prima reclame
De steun aan Oekraïne mag van mij veel verder gaan en we mogen ons actief gaan bemoeien met de verdediging van onze veilige en vreedzame samenleving. Sterker nog, dit had zo snel mogelijk moeten gebeuren. Steeds weer zie je dat Rusland de randen opzoekt, bijvoorbeeld door steeds weer die kerncentrale aan te vallen. Het wordt tijd dat we ons leger eens gaan inzetten waar het voor bedoelt is, namelijk ons beschermen tegen totale gekken die maar één taal kennen, die van agressie en vernietiging. Waarom wachten tot Rusland wel een kerncentrale opblaast? Vrij laf ook om het de Oekraïners op te laten lossen voor ons in mijn ogen. Zijn wij wel bereid om dezelfde offers te leveren als Oekraïne? Nu komt de eerste reactie hierop natuurlijk van iemand die zegt of ik zelf ga vechten. Ja, ik ben zeker voorstander van dat een hele bevolking zich actief voorbereid op oorlog en ieder zijn aandeel hierin moet nemen. Neem als voorbeeld Finland, die weet wat de gevolgen zijn als je het niet doet.
4 kudos 2026-06-19 09:44:23 op Prima reclame
Haha, is dat de opdracht nog steeds voor het trollen leger? Zorgen dat er onenigheid ontstaat over de financiering van hen die vechten voor onze vrijheid? De eensgezindheid van Europa wordt toch nog altijd zwaar onderschat.
2 kudos 2026-06-17 13:21:16 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Voor iemand die slechts benieuwd is, schrijf je wel veel intenties toe aan alles en iedereen. Vreemd, heel vreemd.. Al ben ik niet benieuwd naar jouw beweegredenen.
12 kudos 2026-06-15 11:58:31 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
De mensen die potentieel racisme in de gaten houden zijn natuurlijk helemaal geil nu. Ik vind het direct willen verwijderen van deze scheids ridicuul en een extreme reactie op basis van intenties die zij toeschrijven aan iemand. Wel te verwachten van mensen die elke nanoseconde analyseren op zoek naar racisme. Ik had ergens de hoop dat de "cancelcultuur" op z'n retour was.
5 kudos 2026-06-15 11:53:14 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
De NOS doet hier geen onderzoek naar, maar de Fifa doet hier onderzoek naar. Die ziet er niet direct racisme in, maar onderzoekt of er racisme te zien is. Een groep mensen die potentieel racisme in de gaten houdt, wil de scheidsrechter gelijk verwijdert hebben.
15 kudos 2026-06-15 10:16:36 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Ah, respect voor een ander en de wereld om je heen. Daar ontbreekt het nog wel eens aan in onze cultuur vind ik.
-24 kudos 2026-06-14 09:05:41 op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
Dit is slachtvee.
8 kudos 2026-06-11 08:32:03 op Amsterdam krijgt een AZC
Als jij dan al je rechten inlevert en op flikkert uit dit land. Wel zo eerlijk als je niet meer mee wil doen. Wat een heerlijke toekomst gaan we tegemoet als we alleen nog mensen overhouden die iets willen bijdragen aan de samenleving.
29 kudos 2026-06-08 08:33:03 op Burenruzie gaat verkeerd
Succes voor de betrokken sociaalwerker deze maandagmorgen. Wat een teringzooi maken die lui er van zonder "ouderlijk" toezicht.
13 kudos 2026-06-06 09:38:36 op Spannende helikopterrit
"oooooeeeh, what does this button do??? No Diddi, no!"
0 kudos 2026-06-05 16:37:19 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Dit is pure ernst wat hij met ons deelt over zijn opa. Gek dat je dat niet serieus neemt. Vraag jezelf liever af hoe je kan bijdragen aan het oplossen van dit probleem.
37 kudos 2026-05-31 09:55:08 op Politie uitdagen is klappen vragen
Mooie reclame weer voor het politievak. Elke dag is anders, de ene dag ben je een kankergezwel en de volgende dag neuken ze je de kanker. Soms zelfs allebei tegelijk. Dat dit ongestraft kan is schandalig. Hoe machteloos kan je staan als agent..
39 kudos 2026-05-30 08:37:31 op Humor van vroeger
Fijn hè zo'n open samenleving waarin humor en maatschappelijke thema's tegen elkaar mogen schuren om ruimte te creëren voor debat en ontmoeting. Tegelijk zorgt het voor weerbaarheid en verdraagzaamheid jegens anderen die wellicht dingen net iets anders doen dan jij (oude vrouwtjes beroven bijvoorbeeld), maar waarmee je aan het eind van de dag kan lachen om grappen over en van elkaar.
-8 kudos 2026-05-29 08:18:34 op Plofkraak Drachten
Ik hoop dat die lui lik tijdens stuk krijgen.
-4 kudos 2026-05-29 08:16:41 op D*cks out for Harambe
Succes met je wantrouwen en haat in het leven. Mooi overzichtelijk zo toch op basis van kleur?
12 kudos 2026-05-27 20:18:17 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Normen en waarden!
14 kudos 2026-05-18 12:37:36 op Romeo inzet tijdens demonstratierecht
Gebeurde mij niet dit weekend, terwijl er "ook niets aan de hand was".
21 kudos 2026-05-16 13:40:26 op Sweden in de eerste halve finale Eurovision 2026
Dit nummer klinkt alsof ik het al duizend keer op 538 heb gehoord.
30 kudos 2026-05-13 11:14:28 op Beer kiest het hazenpad
Die haan voelt zich helemaal het mannetje nu de beer voor hen wegrent.
7 kudos 2026-05-13 09:32:01 op Gratis elektrische sto.. wacht wat?
Ik had er 1 op diesel, maar dat is ook te duur geworden.
0 kudos 2026-05-11 10:25:47 op Hebben ze nou je auto helemaal gestript?
Was je naar de bingoclub in Amsterdam geweest?
41 kudos 2026-05-09 17:03:13 op Het weekendfeestje!!!
Zo ziet de hel er uit voor mij.
3 kudos 2026-05-05 08:23:02 op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Zeikstraal!
1 kudos 2026-05-04 10:24:37 op Je hebt geluk dat je in de EU woont, waar vrijheid van meningsuiting bestaat!
Nee ik vind het niet lastig als mensen verschillen van mening/inzicht. Sterker nog, ik hoop dat we dit kunnen behouden binnen de EU. Alleen wordt er in dit filmpje bewust een andere context verzonnen om weerstand jegens de EU aan te wakkeren. Rusland en tegenwoordig ook zeker Amerika, hebben daar groots belang bij. Dit wordt doelbewust ingezet door Rusland waarna de publieke opinie de rest doet. Want haat en onvrede zijn makkelijk te beïnvloeden emoties, veel makkelijker dan een open en vrij debat gebasseerd op feiten en inzichten.
11 kudos 2026-05-04 06:54:22 op Je hebt geluk dat je in de EU woont, waar vrijheid van meningsuiting bestaat!
Ah, de Russische trollen zijn weer wat actiever de laatste tijd op Dumpert volgens mij. Dit filmpje + onderschrift en merkwaardige pluskudo's voor bedenkelijke reaguursels doen dat vermoeden groeien.
1 kudos 2026-05-02 13:30:27 op Ik praat niet met jou!!!
Als afleiding voor drones inzetten? Dronevoer?
2 kudos 2026-05-01 19:55:39 op Gigant wint van gigant
Bassie en Adriaan! Als ze die quiz per ongeluk winnen en een reis naar Amerika mogen maken. Ik heb de videoband nog.
4 kudos 2026-05-01 16:40:13 op Sla maar!
Dat volk wat telkens demonstreert en zogenaamd voor "Nederland" op komt, ben ik ook liever kwijt dan rijk. Hersenloze stakkers.
10 kudos 2026-04-29 11:29:53 op Dikke schijt eraan..
Prachtig zulke positiviteit!
16 kudos 2026-04-28 17:16:15 op Kanye geeft iedereen een pass
En dat bepaal jij? Ik vind je een hypocriete zwarte man met zo'n opmerking.
9 kudos 2026-04-26 08:45:59 op Mevrouw is boos op de plisie
Heel ergelijk en absurd! Zelfde gehad met boeren die te pas en te onpas hun trekker op de snelweg zetten, terwijl ze allang hun punt hadden gemaakt, net als deze lui. Destijds mocht ik ook niet omdraaien van de politie, want ze waren er als de kippen bij om automobilisten te controleren. Ik heb het wel gedaan, omdat ik vond dat belangrijker werk te doen had dan het tafereel wat zich voor mij afspeelde. (was na een late dienst (22:30) en ik moest de vroege dienst ook weer draaien vanwege ziekte onder collega's) Steeds meer mensen draaiden hun auto en nooit meer wat gehoord. Tip voor iedereen die vast komt te staan door zulke idioten en de maatschappij draaiende houdt, burgerlijke ongehoorzaamheid mag best in zulke gevallen. Sorry voor geen mand.
-1 kudos 2026-04-25 09:01:31 op Dust devil heeft honger
Ja, dan zal onze lieve Heer daar wel een goede reden voor hebben gehad jegens deze man.
16 kudos 2026-04-25 08:58:42 op Hagenees met ballen in thuisvak van Den Bosch
Hoe moeilijk kan het in godsnaam zijn om zulke doorgesnoven kneuzen te identificeren en een stadionverbod op te leggen? Het is verdomme net een schoolplein waar jochies ruzie krijgen met elkaar omdat "hIj VoOr PsV iS". En je dan helemaal het mannetje voelen...zo ontzettend droevig.
0 kudos 2026-04-24 08:40:20 op Bezorger was tuinier
-weggejorist-
2 kudos 2026-04-22 06:40:47 op Balletje biertje
Fijn om eens geen oplichter te zien. Je weet nooit welke smerige trucjes ze allemaal kunnen uithalen.
3 kudos 2026-04-17 07:11:47 op Twee dames versus politie
Ja dat mag allemaal en die vrouwen mogen niet eens agenten fysiek aanvallen, flauw zeg. Ik zou gaan protesteren tegen deze gang van zaken en vergeet niet een paar agenten tegen het hoofd te slaan. Wel op de A12, want daar mag het.
13 kudos 2026-04-17 07:07:40 op Twee dames versus politie
Een protest tegen sociale huurwoningen waar deze nietsnutten gesubsidieerd mogen verblijven, blijft zeker uit?
2 kudos 2026-04-15 08:18:32 op Wetenschapper doet onderzoek
Ben ik er toch ingetuind. Als het allemaal nep is, waarom gaan we dan niet naar Pluto, of Uranus?
15 kudos 2026-04-09 17:15:48 op Keukenspecialist flipt finaal
Lijkt me leuk als een ieder deze man gaat bestoken met mails en belletjes wanneer de keuken nou eens geïnstalleerd wordt. Ik denk dat hij geen enkel overzicht heeft namelijk.
11 kudos 2026-04-01 13:30:08 op DIY firework shell
Ja lachen joh als de bom naast de kamer van je buurjongetje ontploft en hij overlijdt door brand. Jaren celstraf alstublieft voor deze onmensen.
5 kudos 2026-03-26 19:12:41 op Help, volgens mij heb ik een fout gemaakt
Je hebt de batterij en de propeller precies en exact verkeerd om, dat zie je toch gelijk?
15 kudos 2026-03-26 19:09:01 op Teringlijertjes hebben een nieuw trucje
Dit had ik toch even zelf opgelost als familie zijnde..moet er niet aan denken dat zulke honden er met een fop straf mee wegkomen.
10 kudos 2026-03-26 13:12:06 op Teringlijertjes hebben een nieuw trucje
Waarom trapt niemand die lui ter plekke de vernieling in? Als je ziet dat een oud iemand een trap krijgt dan is het toch gelijk zwart voor de ogen en er op?
-53 kudos 2026-03-21 14:39:50 op Opgelost?
Gewoon betalen kut! Niet de verantwoordelijkheid van de AH om elke keer de kosten te vergoeden als iemand te ziek, zwak of misselijk is om de deur te openen. Mocht je moeder overlijden, dan loopt het abbonement nog door tot einde contracttermijn, zie de voorwaarden. #vvd #individualisme #gezondinvesteringsklimaat