30,316 +33820 -3504
Kudos
#2106 (Top 0.6590%)
| Kudos/dag | 4.34 |
| Kudos/reaguursel | 14.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1714 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -137 |
30,316 +33820 -3504
Kudos
#2106 (Top 0.6590%)
| Kudos/dag | 4.34 |
| Kudos/reaguursel | 14.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1714 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -137 |
2,150
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.31 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 12.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 39 |
| Geregistreerd op | 13-05-2007 |
| Eerste reactie op | 13-05-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 06:45:07 door straatkat op Marktplaats krent te kakken zetten
@hitsigefred | 24-06-26 | 18:07: Al zet je ze in een huis kamper gedrag blijven ze vertonen
0 kudos 2026-06-24 18:04:54 door Luchtbakker op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen je eerste auto nog een Opel Kadett uit 1968 was en je daar trots op was.
3 kudos 2026-06-24 16:29:27 door insane op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen de kratten bier nog van hout waren en je door moest zuipen om de haard aan te houden in de winter.
1 kudos 2026-06-24 16:16:11 door Manny Ribera op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen de Batavieren nog met zijn drieën waren
3 kudos 2026-06-24 16:07:58 door hitsigefred op Marktplaats krent te kakken zetten
Hij woont in een rijtjeshuis dus eigenlijk is het geen kamper….
-2 kudos 2026-06-24 15:54:14 door brie-de-penis op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen wasbenzine nog gewoon benzine was ( en te betalen)
1 kudos 2026-06-24 15:27:12 door potjebier op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen de mist nog zo dik was dat je de fiets er tegen aan kon zetten
3 kudos 2026-06-24 13:22:00 door persic op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen Jezus nog gewoon Harrie heette.
2 kudos 2026-06-24 13:17:37 door Wizzo_the_Wizard op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen er nog geen water was, en de vissen moesten lopen.
4 kudos 2026-06-24 13:09:19 door Dj_Ziggy op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen je Poep nog met een lange oe schreef.
2 kudos 2026-06-24 12:59:54 door Farthdater op Vechtdalrally met lichtshowtje
Slop
13 kudos 2026-06-24 12:49:38 door A.D.H.D. op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen er nog geen influencers waren.
15 kudos 2026-06-24 12:40:10 door Routine op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen de boten van hout waren en de mannen van staal.
18 kudos 2026-06-24 12:14:25 door befklets op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen was de seks nog vies en de lucht nog schoon.
3 kudos 2026-06-24 12:00:34 door redthehaghue op Vechtdalrally met lichtshowtje
AI troep.
-1 kudos 2026-06-24 11:59:28 door altijd-guus op Vechtdalrally met lichtshowtje
maar euh....ik wil het eigenlijk wel weten jij dit weet...dus....hoe weet jij dit?
1 kudos 2026-06-21 10:07:36 door [[[Mad.doC]]] op WK kijken zonder de vrouwen
Crackertjetrek
4 kudos 2026-06-21 09:45:16 door Uhoortnogvanons op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Dan maar minder aardig: leer schrijven pik!
2 kudos 2026-06-21 08:48:22 door BertHoeMeinWille op WK kijken zonder de vrouwen
Net als we met de Zweden hebben gedaan.... afdrogen.
-17 kudos 2026-06-21 08:42:16 door Uhoortnogvanons op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Waaaar heb je last van? Mijn hemel, proza voor blinden.
-28 kudos 2026-06-21 08:30:36 door speed50 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
En wat is er dan zo leuk of bijzonder aan. Trouwens ik vind het wel leuk voor Advocaat en Curacao dat ze een punt gepakt hebben. Heel knap toch
3 kudos 2026-06-20 18:02:03 door Tsjerisgevaccineerd op Heftig treinongeluk in India
@van_Sukkelenburg | 20-06-26 | 17:32: Er wonen 200 miljoen moslims in India.
21 kudos 2026-06-20 15:32:10 door van_Sukkelenburg op Heftig treinongeluk in India
@DeBers | 20-06-26 | 17:21:
In India zal je niet zo snel boerka's zien.
-9 kudos 2026-06-20 15:21:22 door DeBers op Heftig treinongeluk in India
Jij kent deze plek?
0 kudos 2026-06-19 17:21:34 door Balhijger op Verdrietig
Er zit iemand sinaasappelen te snijden.
-4 kudos 2026-06-18 17:22:12 door Dunne_tet op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Omdat linkse mensen niet naast dit soort figuren hoeven te wonen en daarom de moreelridder uit kunnen hangen.
Not in my backyard-types maar het wel voor de rest van NL verzieken.
7 kudos 2026-06-17 09:45:39 door -PM- op Irene Moors over Telekids
Grijs Staverman
0 kudos 2026-06-14 18:10:32 door FartelierDesFromages op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
Uh nee.
0 kudos 2026-06-14 15:14:04 door lekkerNSFW op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
Ja als je in Nederland voor Nederland bent dan ben je opeens extreem rechts of een racist volgens de media
1 kudos 2026-06-14 11:39:24 door A. Tractie op Geen vuilnismannen nodig
*teringzooi
4 kudos 2026-06-14 06:17:35 door Ik spreek Nederlands op Honden arriveren bij het zwembad
Maar misschien houdt je hond er wel van?!
6 kudos 2026-06-14 06:17:18 door garegozer op Honden arriveren bij het zwembad
Vergeet je interpuncties niet
-2 kudos 2026-06-12 08:31:54 door Uncle Paulie op Overval op juwelier in Arnhem
Waarvan akte!
0 kudos 2026-06-10 14:03:07 door Hunebedbouwer op Doe maar een tunneltje
Deze is van Hamas ?
0 kudos 2026-06-08 17:03:44 door Poopulist op Ik maak me onzichtbaar
@Waarschijnlijk | 08-06-26 | 09:06: moet dit een soort van correctie voorstellen? Want als dat zo is mag ik hopen dat je nog op school zit.
3 kudos 2026-06-08 13:23:32 door nieuwsgierige pelg op Ik maak me onzichtbaar
Pics or it didn't happen.
-1 kudos 2026-06-08 07:06:38 door Waarschijnlijk op Ik maak me onzichtbaar
@Kaagweg | 08-06-26 | 08:00: Dat geduwd. Die geduwd...
-7 kudos 2026-06-08 07:00:37 door Kaagweg op Ik maak me onzichtbaar
* vriendje dat...
0 kudos 2026-06-01 15:31:54 door Koekaburra op Medische assistentie in Equador
Er klopte inderdaad één letter niet in de landnaam in de titel, maar het was niet de d
0 kudos 2026-05-28 10:50:37 door vlametrodebessen op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
@Harry_Wubbe | 28-05-26 | 11:46: Koeman wist niet eens welke speler bedoeld werd. Dat is nogal schrijnend. Daarnaast kan Brobbey ook sluren en oorlog maken. Je hebt met Weghorst en Brobbey dus ook 2 dezelfde spelers. En je zit nu eenmaal niet breed in je scorende spitsen. Dan was iemand met 11 doelpunten (bij een degradant) in de PL geen vreemde keuze geweest.
0 kudos 2026-05-28 10:20:25 door TweeKoplampen op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
@straatkat | 28-05-26 | 11:57: De factor irritatie bij de tegenstander op het eind van een wedstrijd, waardoor ze afgeleid raken en je makkelijker scoort. Weghorst is een kutvoetballer. En die heb je soms nodig.
-1 kudos 2026-05-28 09:57:14 door straatkat op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
@Harry_Wubbe | 28-05-26 | 11:46:
vertel wat kan Weghorst brengen dan?
4 kudos 2026-05-28 09:46:25 door Harry_Wubbe op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
Hij legt het uit.. hij neemt Weghorst mee omdat die in bepaalde situaties iets kan brengen wat de andere spitsen niet hebben.
Hij wil gewoon meer verschillende wapens in plaats van 10 dezelfde messen.
Hoe moeilijk is dat te begrijpen?
0 kudos 2026-05-25 08:54:00 door darkracer125 op Zondagmorgmiddag relaxmomentje
helaas heeft ie er geen volledige versie's van.
maar
https://www.instagram.com/reel... en
https://www.instagram.com/reel...
zijn de 2 versies die hij er van heeft.
dit is dezelfde uploader maar met een piano visual in plaats van de balletjes op noten.
https://www.instagram.com/reel... dit is wel het hele liedje.
0 kudos 2026-05-24 22:11:11 door Od-Ball op Zondagmorgmiddag relaxmomentje
@mafkeezzz | 24-05-26 | 16:47: Ik ben er met 2 benen ingetrapt.
Dankjewel, ik heb ik een deuk gelegen, en dat had ik even nodig.
-14 kudos 2026-05-24 18:02:18 door SnotYoung op Tokkies in Breda slopen terras
Zou je die opmerking ook gemaakt hebben als je niet anoniem was geweest? Of was je dan toch voorzichtiger geweest?
9 kudos 2026-05-24 14:47:28 door mafkeezzz op Zondagmorgmiddag relaxmomentje
https://youtu.be/xm3YgoEiEDc?i...
8 kudos 2026-05-13 07:01:18 door tikkerdetik op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Het scheelt waarschijnlijk dat klimaatactivisten op de snelweg doorgaans op die plek geen alcohol drinken, geen bierblikjes naar de politie gooien en minder snel de confrontatie opzoeken. Daardoor ontstaat ook een andere dynamiek met de politie en is de aanpak vaak minder hard.
Bij de ongeregeldheden rond het AZC zie je juist vaker dat geweld en provocatie een rol spelen. Sommige betrokkenen zullen dan zeggen dat het optreden van de politie escalerend werkt, terwijl anderen vinden dat het gedrag van de relschoppers zelf de aanleiding is voor stevig ingrijpen.
1 kudos 2026-05-08 07:01:59 door Raketijsje op Iedereen boos in de Achterhoek
Als je niet van bier houdt dan maken Duitsers er een sneeuwwitje van
4 kudos 2026-04-29 12:05:14 door Nerbreg op KO-ningsdag
@Waarschijnlijk | 29-04-26 | 13:33: dan moet je dat ding er als die sodemieter proberen uit te trekken