DumpStats voor straatkat

30,316 +33820 -3504

Kudos

#2106 (Top 0.6590%)

Kudos/dag 4.34
Kudos/reaguursel 14.1
Meeste kudos op 1 reaguursel 1714
Minste kudos op 1 reaguursel -137

2,150

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.31
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 12.3
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 39
Geregistreerd op 13-05-2007
Eerste reactie op 13-05-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-28 kudos 2026-06-21 08:30:36 door speed50 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
En wat is er dan zo leuk of bijzonder aan. Trouwens ik vind het wel leuk voor Advocaat en Curacao dat ze een punt gepakt hebben. Heel knap toch

0 kudos 2026-06-19 17:21:34 door Balhijger op Verdrietig
Er zit iemand sinaasappelen te snijden.

0 kudos 2026-06-08 17:03:44 door Poopulist op Ik maak me onzichtbaar
@Waarschijnlijk | 08-06-26 | 09:06: moet dit een soort van correctie voorstellen? Want als dat zo is mag ik hopen dat je nog op school zit.

0 kudos 2026-05-28 10:50:37 door vlametrodebessen op Zeg Koeman, zou je geen spits meenemen die wél scoort ipv Weghorst?
@Harry_Wubbe | 28-05-26 | 11:46: Koeman wist niet eens welke speler bedoeld werd. Dat is nogal schrijnend. Daarnaast kan Brobbey ook sluren en oorlog maken. Je hebt met Weghorst en Brobbey dus ook 2 dezelfde spelers. En je zit nu eenmaal niet breed in je scorende spitsen. Dan was iemand met 11 doelpunten (bij een degradant) in de PL geen vreemde keuze geweest.

0 kudos 2026-05-24 22:11:11 door Od-Ball op Zondagmorgmiddag relaxmomentje
@mafkeezzz | 24-05-26 | 16:47: Ik ben er met 2 benen ingetrapt.
Dankjewel, ik heb ik een deuk gelegen, en dat had ik even nodig.

-14 kudos 2026-05-24 18:02:18 door SnotYoung op Tokkies in Breda slopen terras
Zou je die opmerking ook gemaakt hebben als je niet anoniem was geweest? Of was je dan toch voorzichtiger geweest?

8 kudos 2026-05-13 07:01:18 door tikkerdetik op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Het scheelt waarschijnlijk dat klimaatactivisten op de snelweg doorgaans op die plek geen alcohol drinken, geen bierblikjes naar de politie gooien en minder snel de confrontatie opzoeken. Daardoor ontstaat ook een andere dynamiek met de politie en is de aanpak vaak minder hard.

Bij de ongeregeldheden rond het AZC zie je juist vaker dat geweld en provocatie een rol spelen. Sommige betrokkenen zullen dan zeggen dat het optreden van de politie escalerend werkt, terwijl anderen vinden dat het gedrag van de relschoppers zelf de aanleiding is voor stevig ingrijpen.

4 kudos 2026-04-29 12:05:14 door Nerbreg op KO-ningsdag
@Waarschijnlijk | 29-04-26 | 13:33: dan moet je dat ding er als die sodemieter proberen uit te trekken