23,395 +25865 -2470
Kudos
#2930 (Top 0.9168%)
| Kudos/dag | 18.64 |
| Kudos/reaguursel | 16.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1354 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -137 |
23,395 +25865 -2470
Kudos
#2930 (Top 0.9168%)
| Kudos/dag | 18.64 |
| Kudos/reaguursel | 16.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1354 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -137 |
1,421
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.13 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 21.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 16-01-2023 |
| Eerste reactie op | 16-01-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 19:46:59 op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Heerlijk juist, zo af en toe.
2 kudos 2026-06-24 14:41:10 op Picobello zwembadbouw
Soms ben je te bang! Hij niet in ieder geval.
9 kudos 2026-06-23 22:28:10 op Hond uitlaten in Amsterdam
Dat is nou een dominatrix, en ze zal er goed voor betaald krijgen door meneer.
6 kudos 2026-06-23 22:25:15 op Afslagje gemist
Heng heng heng heng…….
0 kudos 2026-06-23 19:48:45 op Koken daar! Koken daar!
Dat wordt hele heftige goedmaakseks binnenkort, je hoort dat ze elkaar stiekem heel leuk vinden……
8 kudos 2026-06-22 08:40:41 op Inzoom van de spontane wildwaterbaan
Wat is een belijd voor een stuk gereedschap?
1 kudos 2026-06-22 00:45:34 op Paarshaar met Groenhaar
Kin of nek, kies één van de twee!
-1 kudos 2026-06-21 20:37:09 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@rickjjje | 21-06-26 | 20:15: Je krijgt het daar tegenwoordig ook gewoon digitaal, en uit het verleden weet ik bog dag je daar ook niet perse voor liep.
13 kudos 2026-06-21 17:47:25 op Brobbey verwoest Zweden
De meeste ai meuk is echt om te janken. Maar dit is dan wel weer heel dik.
25 kudos 2026-06-21 17:44:18 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Ik identificeer me als een bi queer non binaire neger, dus ik sta vooraan, en je mag mn ouwe gouwe pik pijpen wijfie!
19 kudos 2026-06-21 11:16:53 op Nederland pakt alvast de beker
Flikker op met je ai slob. Rommel dit.
41 kudos 2026-06-21 11:15:10 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Wat een verschrikkelijke enge vent ben jij uploader! Dikke NSB-er die je bent.
Wat die Audi doet is geen goed woord voor. Maar de moeite die jij in dit filmpje hebt gestoken, inclusief afbeeldingen van het google bedrijfsprofiel, dat maakt jij een absolute engerd waar ik graag bij uit de buurt blijf. Trieste vent zonder leven.
1 kudos 2026-06-18 19:23:17 op Zo, eindelijk vakantie..
Bondkraagje met de camper onderweg naar Marrakech.
2 kudos 2026-06-18 18:38:32 op Auto vliegt in brand op de A28
Ja ik zie het al, te warme banden.
2 kudos 2026-06-18 08:29:52 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Als je teveel speed snuift ga je op den duur vaag praten.
15 kudos 2026-06-18 08:22:51 op Kosso niet goed begrijpen
Doe als je dit soort beweringen hebt dan in ieder geval een aantal wetenschappelijke publicaties als bron, dan kom je een klein beetje minder dom over.
11 kudos 2026-06-17 10:33:38 op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
De uitdrukking die ze voor dit figuur gebruiken in dit filmpje is eigenlijk wel terecht.
25 kudos 2026-06-17 09:04:00 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Als je weet waar Algarije ligt, verbaast het je niets.
12 kudos 2026-06-16 21:53:04 op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
Allemaal even melden bij marktplaats. Kan hij/zijn in ieder geval een nieuw account maken.
https://www.marktplaats.nl/v/d...
17 kudos 2026-06-16 17:12:22 op Ja betrapt, zo netjes zijn die jongens dus niet!
Dat een kleine groep japanners de rommel van de rest van hun landgenoten opruimt is natuurlijk erg netjes.
Maar als iedereen nou gewoon sowieso z'n eigen pleuriszooi had meegenomen dan was ook dat niet nodig.
-1 kudos 2026-06-16 08:31:55 op Spleetoogmexicaan doet Koreameisje na bij WK
Engerd!
5 kudos 2026-06-15 18:14:57 op Fed Ex! Goede middag.
Als er één stel kneuzen tussen zit is het wel UPS.
7 kudos 2026-06-15 17:13:23 op Wat klopt hier niet?
De vluchtheuvel moet nog gedaan worden, te zien aan het kleurverschil op de tegels bij bijv, de stoep.
-2 kudos 2026-06-14 21:43:23 op Agent lift ff 185 kg
Chinesium.
1 kudos 2026-06-14 21:09:46 op Het WK op de Duitse televisie
Deel twee, zoete poesjes in de alpenwei was ook mooi.
11 kudos 2026-06-14 10:01:20 op Als je nummertje erop komt
Welke versie van Darude - Sandstorm is dit?
1 kudos 2026-06-13 22:09:53 op Meisje op de minibike
Ja, en dus?
-1 kudos 2026-06-13 16:33:57 op Meisjes geven kus door
Lekker liplezen bij die in het roze broekje.
6 kudos 2026-06-13 16:32:29 op Meisje heeft pookoehh gemaek
Dood het met vuur!
-13 kudos 2026-06-13 14:43:14 op Jaloerse vriend?
Een keer? Ik denk dat die redelijk vaak gebeurd. Net als ouders die vergeten dat er een baby in de auto ligt en hun auto dan in de volle zon parkeren en er achter komen dat baby'tje lief hartstikke morsdood is.
5 kudos 2026-06-12 17:55:44 op Lekker dansje
Snif snif….
67 kudos 2026-06-12 16:08:43 op Echte liefde is
Het is jullie gegund. Wees goed voor elkaar!
5 kudos 2026-06-11 17:21:30 op Jaaa geslaagd!
als je geen geld hebt voor een fatsoenlijke tuin flikker je hem gewoon vol met witte stenen inderdaad. Wat een triestheid.
5 kudos 2026-06-10 23:54:33 op Opa haat blikjes
Jaaaa, en nu met meloenen en je voorhoofd!
https://youtu.be/WN6Wq-82hj0?s...
0 kudos 2026-06-10 23:50:36 op Hoger, hoger, hoger!!!
Gauw!
19 kudos 2026-06-10 23:49:49 op Slalommen op de snelweg
Eerlijk, die neiging heb ik ook wel eens gehad. Maarja, dan speelt je verstand ineens op, en ga je weer verder met je saaie kutleven.
3 kudos 2026-06-10 07:43:34 op Goeiedinsdag
Liegebeest!
2 kudos 2026-06-10 07:41:39 op Lekker weekendje intents
Op 0.6 sec zie je wel degelijk glas liggen ij de dorpel van de deur.
5 kudos 2026-06-09 20:37:49 op Muntjes rapen in de V.S
Dat heb je gewoon zelf in de hand.
-1 kudos 2026-06-05 19:06:08 op Ondertussen op Aziatische school
@AnnoNiemeReagluurder | 05-06-26 | 18:49:
Had ik het toch bijna goed….
-12 kudos 2026-06-05 18:45:28 op Ondertussen op Aziatische school
Ik denk dat dit Jappen zijn, geen Chinezen.
12 kudos 2026-06-05 07:25:06 op Spannend bankje op het busstation
Te vroeg vriend, te vroeg. En ook niet eens grappig.
0 kudos 2026-06-04 19:11:06 op Jajaja schat
Verwijnt ik……jaja.
22 kudos 2026-06-04 08:33:31 op Ey maat effe driften in de regen
Wel een mooie brommert, stuk beter dan al die raceplee's en fatbikes!
-1 kudos 2026-05-31 18:25:32 op Motorrijdert doet dansje
Je wordt ook vanzelf wel blij van motorrijden. Althans, ik wel. Geeft je toch een gevoel van vrijheid. En dan die mechanische pracht tussen je benen…..hoewel dames die met een Hitachi die ook wel bereiken.
3 kudos 2026-05-30 22:11:59 op Klootviool, ff stukje touren
Nou gewoon, ff peukie roken.
5 kudos 2026-05-30 20:00:33 op Verkeersaso gespot
Je hoort de Voorburgse kak in de stem van die vrouw.
12 kudos 2026-05-30 19:59:26 op Undercover politie identificeert als wegpiraat
Helemaal netjes was het niet. Maar je had ook gewoon de mogelijkheid om even je gas los te laten, dan was er geen probleem.
Je hebt het verkeersinzicht van een pinda.
-7 kudos 2026-05-30 09:49:55 op Dumpert musthave auto review
Leuk ding, alleen de vraag is hoeveel rondjes je kan rijden, en hoe lang hij z'n vermogen houdt.
Bij veel ev's is bijvoorbeeld op de helft van de nurburging de batterij al oververhit en gaat het vermogen omlaag.
42 kudos 2026-05-30 09:42:20 op Kinderbrommer klapt op busje
Ik rij met m'n auto altijd met een hele grote boog om die kindebrommers heen. De meeste kinderen op zo'n fiets hebben het verkeersinzicht van een pinda.
Snap niet dat de overheid niet een minimum leeftijd van 16 jaar stelt voor e-bikes. Kinderen mogen toch ook niet op een snorfiets rijden?