DumpStats voor Pater_piemelprak

23,395 +25865 -2470

Kudos

#2930 (Top 0.9168%)

Kudos/dag 18.64
Kudos/reaguursel 16.46
Meeste kudos op 1 reaguursel 1354
Minste kudos op 1 reaguursel -137

1,421

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.13
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 21.6
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 16-01-2023
Eerste reactie op 16-01-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-23 22:28:10 op Hond uitlaten in Amsterdam
Dat is nou een dominatrix, en ze zal er goed voor betaald krijgen door meneer.

6 kudos 2026-06-23 22:25:15 op Afslagje gemist
Heng heng heng heng…….

0 kudos 2026-06-23 19:48:45 op Koken daar! Koken daar!
Dat wordt hele heftige goedmaakseks binnenkort, je hoort dat ze elkaar stiekem heel leuk vinden……

-1 kudos 2026-06-21 20:37:09 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@rickjjje | 21-06-26 | 20:15: Je krijgt het daar tegenwoordig ook gewoon digitaal, en uit het verleden weet ik bog dag je daar ook niet perse voor liep.

13 kudos 2026-06-21 17:47:25 op Brobbey verwoest Zweden
De meeste ai meuk is echt om te janken. Maar dit is dan wel weer heel dik.

41 kudos 2026-06-21 11:15:10 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Wat een verschrikkelijke enge vent ben jij uploader! Dikke NSB-er die je bent.

Wat die Audi doet is geen goed woord voor. Maar de moeite die jij in dit filmpje hebt gestoken, inclusief afbeeldingen van het google bedrijfsprofiel, dat maakt jij een absolute engerd waar ik graag bij uit de buurt blijf. Trieste vent zonder leven.

15 kudos 2026-06-18 08:22:51 op Kosso niet goed begrijpen
Doe als je dit soort beweringen hebt dan in ieder geval een aantal wetenschappelijke publicaties als bron, dan kom je een klein beetje minder dom over.

17 kudos 2026-06-16 17:12:22 op Ja betrapt, zo netjes zijn die jongens dus niet!
Dat een kleine groep japanners de rommel van de rest van hun landgenoten opruimt is natuurlijk erg netjes.

Maar als iedereen nou gewoon sowieso z'n eigen pleuriszooi had meegenomen dan was ook dat niet nodig.

5 kudos 2026-06-15 18:14:57 op Fed Ex! Goede middag.
Als er één stel kneuzen tussen zit is het wel UPS.

7 kudos 2026-06-15 17:13:23 op Wat klopt hier niet?
De vluchtheuvel moet nog gedaan worden, te zien aan het kleurverschil op de tegels bij bijv, de stoep.

-13 kudos 2026-06-13 14:43:14 op Jaloerse vriend?
Een keer? Ik denk dat die redelijk vaak gebeurd. Net als ouders die vergeten dat er een baby in de auto ligt en hun auto dan in de volle zon parkeren en er achter komen dat baby'tje lief hartstikke morsdood is.

67 kudos 2026-06-12 16:08:43 op Echte liefde is
Het is jullie gegund. Wees goed voor elkaar!

5 kudos 2026-06-11 17:21:30 op Jaaa geslaagd!
als je geen geld hebt voor een fatsoenlijke tuin flikker je hem gewoon vol met witte stenen inderdaad. Wat een triestheid.

19 kudos 2026-06-10 23:49:49 op Slalommen op de snelweg
Eerlijk, die neiging heb ik ook wel eens gehad. Maarja, dan speelt je verstand ineens op, en ga je weer verder met je saaie kutleven.

2 kudos 2026-06-10 07:41:39 op Lekker weekendje intents
Op 0.6 sec zie je wel degelijk glas liggen ij de dorpel van de deur.

0 kudos 2026-06-04 19:11:06 op Jajaja schat
Verwijnt ik……jaja.

-1 kudos 2026-05-31 18:25:32 op Motorrijdert doet dansje
Je wordt ook vanzelf wel blij van motorrijden. Althans, ik wel. Geeft je toch een gevoel van vrijheid. En dan die mechanische pracht tussen je benen…..hoewel dames die met een Hitachi die ook wel bereiken.

5 kudos 2026-05-30 20:00:33 op Verkeersaso gespot
Je hoort de Voorburgse kak in de stem van die vrouw.

12 kudos 2026-05-30 19:59:26 op Undercover politie identificeert als wegpiraat
Helemaal netjes was het niet. Maar je had ook gewoon de mogelijkheid om even je gas los te laten, dan was er geen probleem.

Je hebt het verkeersinzicht van een pinda.

-7 kudos 2026-05-30 09:49:55 op Dumpert musthave auto review
Leuk ding, alleen de vraag is hoeveel rondjes je kan rijden, en hoe lang hij z'n vermogen houdt.

Bij veel ev's is bijvoorbeeld op de helft van de nurburging de batterij al oververhit en gaat het vermogen omlaag.

42 kudos 2026-05-30 09:42:20 op Kinderbrommer klapt op busje
Ik rij met m'n auto altijd met een hele grote boog om die kindebrommers heen. De meeste kinderen op zo'n fiets hebben het verkeersinzicht van een pinda.

Snap niet dat de overheid niet een minimum leeftijd van 16 jaar stelt voor e-bikes. Kinderen mogen toch ook niet op een snorfiets rijden?