DumpStats voor Pater_piemelprak

23,395 +25865 -2470

Kudos

#2930 (Top 0.9168%)

Kudos/dag 18.64
Kudos/reaguursel 16.46
Meeste kudos op 1 reaguursel 1354
Minste kudos op 1 reaguursel -137

1,421

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.13
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 21.6
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 16-01-2023
Eerste reactie op 16-01-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-24 13:00:02 door Stumpert1001 op Picobello zwembadbouw
Domme mensen hebben geen angst, kunnen gevaar ook niet inschatten. Dat zou je als reaguurder toch moeten weten. En anders kijk je naar de gemiddelde rechts-stemmer.

0 kudos 2026-05-31 16:56:30 door dedodododedadada op Motorrijdert doet dansje
Update: Hitachi vond de associatie met de erotische industrie destijds niet bij het merk passen en heeft de productie van de originele Magic Wand overgedragen. Tegenwoordig heet het merk officieel Magic Wand.

9 kudos 2026-05-23 09:33:50 door geenspam op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Je hoeft geen waardeoordeel te vellen om te zeggen dat je het niet prettig vindt.

Persoonlijk vind ik die hoofddoeken altijd erg treurig, vooral op het strand. De schoonheid van vrouwen in de bloei van hun leven verbergen vanwege een gedachtegoed dat uitgaat van kwade bedoelingen van mannen staat erg ver van de vrijheid, blijheid die ik met zomer en strand associeer. Het dragen van een hoofddoek communiceert ook duidelijk de onwil om zich aan te passen aan Westerse waarden, wat op een Westerling natuurlijk ook niet al te prettig is.

5 kudos 2026-05-22 09:27:29 door RinuszonderRomana op Goedemorgen!
Ik maak liever een ritje in een Testarossa dan met Jade Anna. Denk dat die Ferrari een stuk spannender is.

8 kudos 2026-04-26 21:26:04 door Schuurm op Bezorgde burgers in Loosdrecht
Ik ben zelfs tegen het opvangen van vluchtelingen in Nederland.
Wel voor meer en goeie opvang in de regio en dat mag best wat kosten.
De vluchtelingen die het het meest nodig hebben halen het niet tot in Nederland.
Daarnaast kan er met het geld dat er hier 1 geholpen wordt, in de regio een veelvoud echt goed geholpen worden.

17 kudos 2026-04-26 17:42:25 door Naregeit op Lang weekend!
Prima, bekommer ik mij om nummers één en drie.

-2 kudos 2026-04-26 13:28:33 door Hatsiekiedeetjes op Mevrouw is boos op de plisie
Omdat naïef Nederland massaal op D66 heeft lopen stemmen. Die staan schouder aan schouder met deze XR demonstranten en pallie wappies.

0 kudos 2026-04-23 05:55:57 door Pater_piemelprak op Opnieuw demo in Loosdrecht
@Goorpijp | 23-04-26 | 00:20: Ja ik kan na al die jaren nog steeds niet fatsoenlijk tikken op mijn telefoon.
Een editfunctie zou voor mij een uitkomst zijn. Vaak zie ik pas na het versturen de typo's.

-1 kudos 2026-04-23 01:42:20 door baldiebla1 op Aandachtshoer doet aandachtshoeren
@Trekmuurfrikandel | 22-04-26 | 22:58: Ik heb de telefoon niet bij, maar ik ben opzich blij met het feit dat er niet een of andere lulhannes met me komt praten tussen mijn sets door. Dus in die zin: +1 individualisme.

-7 kudos 2026-04-22 22:20:37 door Goorpijp op Opnieuw demo in Loosdrecht
Hij heeft ook vaak het gevoel uit je vingers geslagen? Of is er een andere reden dat je zo belabberd typt?

10 kudos 2026-04-22 20:58:59 door Trekmuurfrikandel op Aandachtshoer doet aandachtshoeren
Ik train al 23 jaar en er is wel degelijk meer dan die strakke leggings veranderd. Vroeger werd er veel meer met elkaar gepraat, nu heeft 90% een koptelefoon op en zit tijdens de rust tussen de setjes maar wat dom te scrollen.

5 kudos 2026-04-10 16:12:33 door The_iron_boar op Jumbooooo
Ja, maar niet overal. Waar wel is inzichtelijk in de Digitale Wegenkaart Ontheffingen (DWO). De rotonde hier ligt bij de distributiecentrum van Jumbo in Beilen, A28, afslag 30.