DumpStats voor robin_invisible

1,853 +2263 -410

Kudos

#26622 (Top 8.3303%)

Kudos/dag 1.38
Kudos/reaguursel 12.19
Meeste kudos op 1 reaguursel 217
Minste kudos op 1 reaguursel -143

152

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 39.6
Reacties per reaguursel 0.57
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 25-11-2021
Eerste reactie op 22-10-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-23 17:56:50 door Aldobrandini op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Debombdiggity | 23-06-26 | 16:29: Def P de pseudokunstenaar, megaruk, net als de Osdorp Posse. Maar leuk om te zien dat er nog iemand naar die linkse rakkers luistert. Echt gare hiphop-/punkmuziek. Destijds vergeleken ze Janmaat ook met Hitler en moedigden ze mensen aan om zijn huis in de fik te steken. En ja hoor, de NPO zette de Osdorp Posse direct op de kaart... Echt gare, doorgesnoven alcoholistenmuziek ;)

2 kudos 2026-06-23 17:48:37 door Aldobrandini op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@KleinKonijntje | 23-06-26 | 17:13: Ik woon in Amsterdam Oost en nodig u hier graag uit . U praat om de brij heen. U moet zich schamen met uw negatieve kijk op de Nederlandse bevolking. U heeft geen idee blijkbaar wat dit op demografisch gebied voor Europa gaat betekenen. U geeft niks om onze cultuur. U geeft niks om de toekomst. Mensen als u zijn een bron van negativiteit en u staat voor niks. Oninspirerend en bitter, fijne dag

-7 kudos 2026-06-23 15:13:49 door KleinKonijntje op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Aldobrandini | 23-06-26 | 13:18: dus volgende keer dat het om een nederlander gaat die iets doet neem jij ook verantwoordelijkheid op je? Wat heeft iemands afkomst te maken met wat iemand doet? Je mag overal vandaan komen maar je moet je gewoon gedragen. Net als dat ik geen agressiviteit wil tolereren wil ik dat ook niet met racisme. Jullie moesten je schamen met z'n allen. Als je hier alleen blanke en blonde mensen had waren er nog steeds van dit soort problemen. Ik woon in de provincie, alleen maar boeren hier, nog steeds gezeik hoor. Elk weekend weer. Ik woon vlak bij een camping, alleen maar witte mensen, altijd gezeik. Heel veel drugs, heel veel drank, vrouwen die lastig gevallen worden, geen kleurling te zien. Het zijn mensen, allemaal mensen en mensen zijn inherent slecht, helaas

15 kudos 2026-06-23 11:18:41 door Aldobrandini op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@KleinKonijntje | 23-06-26 | 13:13: Zou u mij willen helpen begrijpen, hoe een persoon als u denkt? Wanneer bereikt voor u het punt dat het om cijfers per hoofd van de bevolking gaat? Want dat is waar deze persoon op doelt. Het is toch van de zotten dat u iemand die dit deelt uitmaakt voor 'schijnheilige Hitler'? Echt gestoord radicaal gedrag

11 kudos 2026-05-23 22:03:01 door verknift op Luilakken Delft
Traditie? Het gebeurt pas sinds 2022.. En met Luilak heeft het amper iets te maken, dat waren namelijk kinderen met blikjes achter de fiets om 6u, niet volwassenen met motoren zonder dempers om 4u door je straat. De zwijgende meerderheid van Delft vind het eigenlijk best asociaal.

3 kudos 2026-05-23 20:21:06 door zup op Luilakken Delft
Mannen? Hahaha, jochies bedoel je toch zeker

3 kudos 2026-05-23 20:16:42 door Petrike op Luilakken Delft
De flitspaal aan de voorhofdreef gewoon volgend jaar weer later terugkomen, geen last van die mannen gehad

1 kudos 2025-12-07 08:51:16 door Zoishetookweer op Tommy vlogger blaast Tesla op
@Attelenooje | 06-12-25 | 17:32: iedereen kunnen pakken die iets afsteekt, in plaats van nog te moeten onderzoeken of iets legaal of illegaal is

4 kudos 2025-12-06 16:32:31 door Attelenooje op Tommy vlogger blaast Tesla op
Het is nu al verboden en een potje met zo'n knal kan je al niet legaal krijgen. Ook niet in onze buurlanden. Dus wat lost een vuurwerkverbod op?

-22 kudos 2025-11-24 17:02:13 door Leguit op Tesla crasht bij achtervolging
Die is niet gewond, dit is het veiligste automerk in de geschiedenis ter wereld.
Vorige week knalde er nog een taxichauffeur in een Tesla tegen een tram. De tramchauffeur was zwaargewond, ontspoort, dubbelgevouwen noem maar op. De Tesla chauffeur had nergens last van.

5 kudos 2025-10-26 09:46:14 door Zoepvogel op Mijn bijdrage voor dumpert dashcam
Op film, door toedoen van die lezen e.d. lijken de afstanden altijd veel groter en ziet de wereld er anders uit.
In het echt is dit al behoorlijk dicht op je neus als daar met hoge snelheden en het verkeer dat juist ook nog nadert plots een motor langs komt zeilen.
Vergeet niet dat jij in je luie stoel dit al 10x kan bekijken en bestuderen. De bestuurder heeft die luxe niet.

8 kudos 2025-09-22 16:59:59 door JaapAap2 op Reet laten zien aan de waterwerper
iemand die zijn reed laat zien aan de politie en dan over een prima instelling beginnen.... hij hoort misschien thuis in een instelling...

24 kudos 2025-08-20 07:38:47 door Fullbackkareltje op Booslul doet koffie gooien
Ik begrijp uit jouw verhaal dat je het goed vindt als je dochter haar kauwgom uit het raam gooit, zolang er geen auto langsrijdt. Dat blijft behoorlijk asociaal.

6 kudos 2025-08-19 04:28:08 door Anti.Care op Wolf in het wild
Heb je het wel mooi op beeld als hij je kind uit de kinderwagen trekt en de bossen insleurt..

2 kudos 2025-06-21 16:30:10 door darkracer125 op Discussie in Helmond
direct de moraal ridder te spelen?
de mongool in het zwarte busje is de gene die stopt EN uitstapt om verhaal te halen.
terwijl de dashcammer geen signalen gegeven heeft.
hij verwacht gewoon voorrang en remt laat omdat ie er niet op gerekend had geen voorrang te krijgen.

maar je zult vast de bestuurder van het zwarte busje zijn.

10 kudos 2025-06-21 10:28:21 door Amstef op Discussie in Helmond
Typisch gevalletje van ik weet niets maar ik heb een toetsenbord dus ik geef maar een anti opmerking

6 kudos 2025-05-08 11:19:56 door LinkseRukker43 op Krijgen de wappies toch gelijk?
Een kleine notitie voordat jouw comment uit de context wordt gehaald: Waar je het hier over hebt is 'cloud-seeding'. Hierbij wordt zilverjodide in wolken aangebracht om kleine waterdruppels bij elkaar te laten klonteren, zodat ze zwaarder worden en als regen naar beneden vallen. Vaak is dit om te voorkomen dat het op de dag van het evenement zelf regent. Manipulatie van het weer is dus enkel mogelijk op een relatief kleine schaal.

0 kudos 2025-03-22 10:22:56 door Rest in privacy op Op weg naar het weekend
@Dr. Klatergoud | Hij lokt een reactie uit met zijn verbeteractie. Het is aan het beperkte brein dat hierop reageert, wat deze reactie zal zijn.

22 kudos 2025-03-22 09:59:17 door Dr. Klatergoud op Op weg naar het weekend
Kan je me uitleggen hoe je een brakecheck uitlokt? Ik rijd al 13 jaar en het is mij nog nooit overkomen dat ik daartoe werd uitgelokt.