1,853 +2263 -410
Kudos
#26622 (Top 8.3303%)
| Kudos/dag | 1.38 |
| Kudos/reaguursel | 12.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -143 |
1,853 +2263 -410
Kudos
#26622 (Top 8.3303%)
| Kudos/dag | 1.38 |
| Kudos/reaguursel | 12.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 217 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -143 |
152
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 39.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.57 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 25-11-2021 |
| Eerste reactie op | 22-10-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-23 17:56:50 door Aldobrandini op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Debombdiggity | 23-06-26 | 16:29: Def P de pseudokunstenaar, megaruk, net als de Osdorp Posse. Maar leuk om te zien dat er nog iemand naar die linkse rakkers luistert. Echt gare hiphop-/punkmuziek. Destijds vergeleken ze Janmaat ook met Hitler en moedigden ze mensen aan om zijn huis in de fik te steken. En ja hoor, de NPO zette de Osdorp Posse direct op de kaart... Echt gare, doorgesnoven alcoholistenmuziek ;)
2 kudos 2026-06-23 17:48:37 door Aldobrandini op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@KleinKonijntje | 23-06-26 | 17:13: Ik woon in Amsterdam Oost en nodig u hier graag uit . U praat om de brij heen. U moet zich schamen met uw negatieve kijk op de Nederlandse bevolking. U heeft geen idee blijkbaar wat dit op demografisch gebied voor Europa gaat betekenen. U geeft niks om onze cultuur. U geeft niks om de toekomst. Mensen als u zijn een bron van negativiteit en u staat voor niks. Oninspirerend en bitter, fijne dag
-5 kudos 2026-06-23 15:16:26 door KleinKonijntje op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Debombdiggity | 23-06-26 | 16:29: meer mensen zouden dat moeten luisteren... Vroeger waren we tegen nazi's met z'n allen...
-7 kudos 2026-06-23 15:13:49 door KleinKonijntje op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Aldobrandini | 23-06-26 | 13:18: dus volgende keer dat het om een nederlander gaat die iets doet neem jij ook verantwoordelijkheid op je? Wat heeft iemands afkomst te maken met wat iemand doet? Je mag overal vandaan komen maar je moet je gewoon gedragen. Net als dat ik geen agressiviteit wil tolereren wil ik dat ook niet met racisme. Jullie moesten je schamen met z'n allen. Als je hier alleen blanke en blonde mensen had waren er nog steeds van dit soort problemen. Ik woon in de provincie, alleen maar boeren hier, nog steeds gezeik hoor. Elk weekend weer. Ik woon vlak bij een camping, alleen maar witte mensen, altijd gezeik. Heel veel drugs, heel veel drank, vrouwen die lastig gevallen worden, geen kleurling te zien. Het zijn mensen, allemaal mensen en mensen zijn inherent slecht, helaas
0 kudos 2026-06-23 14:29:25 door Debombdiggity op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@Aldobrandini | 23-06-26 | 13:18: wel een lekker nummer. https://open.spotify.com/track...
15 kudos 2026-06-23 11:18:41 door Aldobrandini op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
@KleinKonijntje | 23-06-26 | 13:13: Zou u mij willen helpen begrijpen, hoe een persoon als u denkt? Wanneer bereikt voor u het punt dat het om cijfers per hoofd van de bevolking gaat? Want dat is waar deze persoon op doelt. Het is toch van de zotten dat u iemand die dit deelt uitmaakt voor 'schijnheilige Hitler'? Echt gestoord radicaal gedrag
0 kudos 2026-06-23 11:13:20 door KleinKonijntje op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
-weggejorist-
-27 kudos 2026-06-23 11:12:29 door STD-C309 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Mensen van andere afkomst gebruiken ook drugs en alcohol. Wat wil je nou precies zeggen.
7 kudos 2026-06-06 10:30:15 door Negerzoenenjodenkoek op Totale mafklapper op de weg
Wiens oom moet de rijbewijzen innemen?
11 kudos 2026-05-23 22:03:01 door verknift op Luilakken Delft
Traditie? Het gebeurt pas sinds 2022.. En met Luilak heeft het amper iets te maken, dat waren namelijk kinderen met blikjes achter de fiets om 6u, niet volwassenen met motoren zonder dempers om 4u door je straat. De zwijgende meerderheid van Delft vind het eigenlijk best asociaal.
3 kudos 2026-05-23 20:21:06 door zup op Luilakken Delft
Mannen? Hahaha, jochies bedoel je toch zeker
3 kudos 2026-05-23 20:16:42 door Petrike op Luilakken Delft
De flitspaal aan de voorhofdreef gewoon volgend jaar weer later terugkomen, geen last van die mannen gehad
6 kudos 2026-02-28 17:44:23 door ImBigSmoke op Moslim boos door etende medereiziger
Dat is het nadeel van dit internationaal slachtoffersyndroom en bijbehorend minderwaardigheidscomplex.
7 kudos 2026-02-06 16:42:20 door shorpy op Hij rijdt letterlijk...
in de slip door het regen
3 kudos 2026-02-01 16:54:35 door Miel98 op Wij eisen de nacht op.
De 'heren' vluchten hoogstens voor hun eigen 'vrouw' thuis.
8 kudos 2026-01-29 21:33:09 door freakspark op Alex Pretti had op 13-januari al een aanvaring met ICE waar hij zelf de confrontatie opzoekt
@HarrieDeBoswachter | 29-01-26 | 21:52: dat is niet wat ik zag op die beelden. Heb je een bron waarop dat te zien is?
-2 kudos 2026-01-29 20:53:59 door KNijverdal op LOL. Pedant en zelfingenomen radiomannetje boos op waarheid
-van g=k. Geeft niet hoor. Graag gedaan.
0 kudos 2026-01-29 20:52:49 door HarrieDeBoswachter op Alex Pretti had op 13-januari al een aanvaring met ICE waar hij zelf de confrontatie opzoekt
Zijn vuurwapen ging af nadat er 'gun gun gun' geroepen werd en hij naar achteren greep naar zijn holster. Samenkomst van omstandigheden door iemand die zich constant bewust in die situatie zet. 3 keer in 1 week aan het vechten met anti terreur eenheden. Totaal geen medelijden mee.
2 kudos 2026-01-27 19:50:18 door Koenraadkleefpasta op Skimeisje vond het een goed idee..
omlachen is het nieuwe omdenken
0 kudos 2026-01-09 19:25:22 door Braakselplek op Is deze sneeuwtje echt?
@Truuske89 | 09-01-26 | 17:58: https://www.volkskrant.nl/nieu...
-5 kudos 2026-01-09 16:58:34 door Truuske89 op Is deze sneeuwtje echt?
@Braakselplek | 09-01-26 | 17:35:
Uruguay....
5 kudos 2026-01-09 16:35:09 door Braakselplek op Is deze sneeuwtje echt?
*Paraguay.
4 kudos 2025-12-25 15:15:38 door Not Illuminati op Vette boeren in DUMPERTREETEN met Jorieke Sterken!
Jij komt vast uit Urk.
0 kudos 2025-12-25 09:36:24 door shorpy op Vette boeren in DUMPERTREETEN met Jorieke Sterken!
7.675 mensen.
-1 kudos 2025-12-17 20:35:50 door Guppie1961 op Gestolen Ferrari crasht op elektriciteitspaal
Die had een tik gehad van ome agent op zijn wiel
2 kudos 2025-12-12 16:45:14 door FuctoryPilot2 op Wolf wil happen op Dwingelderveld, van der Valk (Spier)
Zoeken hem op? Alsof ze ergens midden in een bos lopen. Weet niet wat voor filmpje jij gezien hebt maar ik zie een enorm veel belopen wandelpad en een verhard fietspad waar dus ongetwijfeld ook veel mensen overheen komen.
1 kudos 2025-12-07 08:51:16 door Zoishetookweer op Tommy vlogger blaast Tesla op
@Attelenooje | 06-12-25 | 17:32: iedereen kunnen pakken die iets afsteekt, in plaats van nog te moeten onderzoeken of iets legaal of illegaal is
4 kudos 2025-12-06 16:32:31 door Attelenooje op Tommy vlogger blaast Tesla op
Het is nu al verboden en een potje met zo'n knal kan je al niet legaal krijgen. Ook niet in onze buurlanden. Dus wat lost een vuurwerkverbod op?
7 kudos 2025-12-06 15:46:56 door Streamertje op Tommy vlogger blaast Tesla op
ja want die ontploffing kwam door legaal NL vuurwerk......
0 kudos 2025-11-24 18:54:10 door Fokko Flip op Tesla crasht bij achtervolging
@Leguit | 24-11-25 | 18:02: iswelzo...
feiten.
-22 kudos 2025-11-24 17:02:13 door Leguit op Tesla crasht bij achtervolging
Die is niet gewond, dit is het veiligste automerk in de geschiedenis ter wereld.
Vorige week knalde er nog een taxichauffeur in een Tesla tegen een tram. De tramchauffeur was zwaargewond, ontspoort, dubbelgevouwen noem maar op. De Tesla chauffeur had nergens last van.
-7 kudos 2025-11-02 10:03:46 door Lucky Suky op Duitsers op de weg…
Op het weggeknipte rechts inhalen na dan...
5 kudos 2025-10-26 09:46:14 door Zoepvogel op Mijn bijdrage voor dumpert dashcam
Op film, door toedoen van die lezen e.d. lijken de afstanden altijd veel groter en ziet de wereld er anders uit.
In het echt is dit al behoorlijk dicht op je neus als daar met hoge snelheden en het verkeer dat juist ook nog nadert plots een motor langs komt zeilen.
Vergeet niet dat jij in je luie stoel dit al 10x kan bekijken en bestuderen. De bestuurder heeft die luxe niet.
8 kudos 2025-09-22 16:59:59 door JaapAap2 op Reet laten zien aan de waterwerper
iemand die zijn reed laat zien aan de politie en dan over een prima instelling beginnen.... hij hoort misschien thuis in een instelling...
54 kudos 2025-09-22 15:11:54 door Pimmetjes op Reet laten zien aan de waterwerper
Met een prima instelling was hij daar niet geweest
0 kudos 2025-09-20 23:27:22 door Niettus op Demonstranten slopen D66-gebouw
Ja, met rubberen kogels mag ik hopen
3 kudos 2025-09-15 17:50:22 door de_cloaca_van_je_oma op Geen podiumceremonie bij de Vuelta?
Op het internet wordt nog wel eens "you deserve what you tolerate" gezegd. We tolereren te veel. Bij de Guardia Civil zouden ze het nieteens in hun hoofd halen te proberen.
24 kudos 2025-08-20 07:38:47 door Fullbackkareltje op Booslul doet koffie gooien
Ik begrijp uit jouw verhaal dat je het goed vindt als je dochter haar kauwgom uit het raam gooit, zolang er geen auto langsrijdt. Dat blijft behoorlijk asociaal.
6 kudos 2025-08-19 04:28:08 door Anti.Care op Wolf in het wild
Heb je het wel mooi op beeld als hij je kind uit de kinderwagen trekt en de bossen insleurt..
3 kudos 2025-08-14 15:00:08 door oudhollandsch op BREAKING BREAKNIEUWS: HVA doet UITVINDING VAN DE EEUW!
Sjoemelgroen is volgens mij het nieuwe woord
4 kudos 2025-07-22 17:46:52 door KABAAL op Geen internet in het dorp
Watte?
2 kudos 2025-06-21 16:30:10 door darkracer125 op Discussie in Helmond
direct de moraal ridder te spelen?
de mongool in het zwarte busje is de gene die stopt EN uitstapt om verhaal te halen.
terwijl de dashcammer geen signalen gegeven heeft.
hij verwacht gewoon voorrang en remt laat omdat ie er niet op gerekend had geen voorrang te krijgen.
maar je zult vast de bestuurder van het zwarte busje zijn.
10 kudos 2025-06-21 10:28:21 door Amstef op Discussie in Helmond
Typisch gevalletje van ik weet niets maar ik heb een toetsenbord dus ik geef maar een anti opmerking
-9 kudos 2025-06-09 08:23:22 door darkracer125 op Crash met politieauto | Dumpert Dashcam 42
"steeds meer" suggesteerd dat er dashcammers zijn die niet in de fout zitten.
dat kan dus niet.
6 kudos 2025-05-08 11:19:56 door LinkseRukker43 op Krijgen de wappies toch gelijk?
Een kleine notitie voordat jouw comment uit de context wordt gehaald: Waar je het hier over hebt is 'cloud-seeding'. Hierbij wordt zilverjodide in wolken aangebracht om kleine waterdruppels bij elkaar te laten klonteren, zodat ze zwaarder worden en als regen naar beneden vallen. Vaak is dit om te voorkomen dat het op de dag van het evenement zelf regent. Manipulatie van het weer is dus enkel mogelijk op een relatief kleine schaal.
0 kudos 2025-03-22 10:22:56 door Rest in privacy op Op weg naar het weekend
@Dr. Klatergoud | Hij lokt een reactie uit met zijn verbeteractie. Het is aan het beperkte brein dat hierop reageert, wat deze reactie zal zijn.
4 kudos 2025-03-22 10:10:11 door SenorCucaracha op Op weg naar het weekend
Ik zou een afspraak maken bij Hans , alleen de kwaliteit is anders.
22 kudos 2025-03-22 09:59:17 door Dr. Klatergoud op Op weg naar het weekend
Kan je me uitleggen hoe je een brakecheck uitlokt? Ik rijd al 13 jaar en het is mij nog nooit overkomen dat ik daartoe werd uitgelokt.
0 kudos 2025-03-22 09:32:51 door JakkesBa op Op weg naar het weekend
Simpele ziel!
22 kudos 2025-03-22 09:29:11 door Boeliez op Op weg naar het weekend
Lever je rijbewijs maar in want inzicht heb je in ieder geval niet.