DumpStats voor Bierendbotje

3,334 +4584 -1250

Kudos

#18552 (Top 5.8051%)

Kudos/dag 1
Kudos/reaguursel 7.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 206
Minste kudos op 1 reaguursel -88

422

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.13
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.4
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 02-06-2011
Eerste reactie op 05-05-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 13:19:15 op Mea Culpa Thijs Römer
De eerste paar seconde had ik het idee dat dit een parodie was op het concert van Kanye West

4 kudos 2026-06-22 13:15:36 op Duitse parkeergarage snapt het
De vrouwenparkeerplaatsen zijn groter vanuit de gedachte dat vrouwen, kinderen + kinderwagen etc meehebben. En dat ze dan een keer wel fatsoenlijk in het vak staan is een bijkomend voordeel.

-2 kudos 2026-06-21 19:47:05 op Express bezorging door DHL
Was het maar waar dat de bezorgdiensten het terugbetalen aan de webshop. Ze zeggen gewoon dat het goed is bezorgd en sturen je een linkje met wat gegevens van de laatste scan.

13 kudos 2026-06-16 14:34:33 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Is dit AI? want op 0:03t/m0:04 is het een hele ander groep mensen dan vanaf 0:06. Terwijl opa wel bij 0:03 t/m 0:04 ziet en ook iets lijkt te pakken. Of zijn dit verschillende momenten en is dit meerdere keren gebeurt?

27 kudos 2026-06-11 19:08:41 op Rob houdt van vlees
Dit bericht is toch gewoon gemaakt met AI met als doel Belarus als het beloofde land neer te zetten, door in te spelen op recente topics. 12 kinderen? Specifiek parken in Belarus? Kom op we zien toch allemaal wel dat dit "niet echt" is.

3 kudos 2026-06-10 23:49:27 op De toekomst is hier
Zelfs deze zal mij vertellen dat we niet compatible zijn

1 kudos 2026-06-10 23:36:15 op Amsterdam krijgt een AZC
Om iedereen zijn stem echt gehoord te laten worden en dus echt democratisch bezig te zijn dan moet je het verdelen over het land na rato van voor/tegenstemmers.

11 kudos 2026-06-08 18:57:44 op President Trump is boos.
Op dit moment zijn er gigantisch veel ai gestuurde bots actief op alle sociale media, dus zou me niets verbazen dat ze hier ook actief zijn. Aan de andere kant geloof ik ook best dat er genoeg mensen echt zo denken.

-37 kudos 2026-06-07 09:19:36 op Man doet lijm in sleutelgat
Bij het lezen van je reaguursel twijfel ik of je buren echt asociaal zijn, of dat jij een beetje Karen in je hebt zitten.

25 kudos 2026-06-05 22:19:01 op Inhalen voor gevorderen
Ik weet niet precies waar de dodehoek van zo'n busje zit, maar volgens mij heb jij hem gevonden en blijf je er het liefst een hele rotonde in.

11 kudos 2026-05-31 13:57:01 op Ondankbaar zusje is boos
Als mijn zus dit bij mij thuis zou proberen viel de schade echt wel mee. Wat bier op de grond, een halve fles cola en een magnetron maaltijd.

-4 kudos 2026-05-30 15:26:38 op Bus vs rijinstructeur
Een echt goede rijinstructeur had natuurlijk deze situatie allang zien aankomen, en leert zijn leerling te anticiperen op de gekheid van invoegen van de gemiddelde bus.

-9 kudos 2026-05-28 22:22:58 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Zit een kern van waarheid in, maar vergis je niet, aan de andere kant gebeurt precies t zelfde. Zoek je oplossing niet in extremen, maar in het midden.

-38 kudos 2026-05-28 20:07:01 op Unihorn geeft geen fuck
Unihorn had misschien niet zo grof voorrang moeten nemen, maar ik snap niet waarom dashcammert hier zo boos om wordt.

14 kudos 2026-05-24 20:12:53 op De megafoon staat te hard
Tegenwoordig is het hier in de stad ook wekelijks raak. Er is iedere dag wel een reden om in de stad te staan schreeuwen. De ene dag staan ze voor de bio industrie, dan tegen azc, dan voor palastina, dan weer voor Israël, en als deze allemaal vrij hebben staan ze er voor fucking Jezus. Waar is de tijd gebleven van straat verkopers ontwijken, ik mis dat vergeleken met dit.

-3 kudos 2026-05-23 17:41:09 op Demo op het spoor
Wat doet de politie nu verkeerd? Behalve eerst afwachten totdat prorail t spoor vrijgeeft zodat t veilig is. Daarna wordt iedereen er netjes weggehaald.

3 kudos 2026-05-15 19:10:47 op Even checken
Beste gebruik je afwasmiddel en groene zeep. Maakt goed schoon en ontvet ook als een malle.

-4 kudos 2026-05-14 12:54:46 op Starter op de huizenmarkt
Je doet nu net of goud een stabiele waarde vertegenwoordigd, maar ook deze wordt bepaald door vraag en aanbod net als de huizenmarkt. Zo'n vergelijking zou dus nergens op slaan.

3 kudos 2026-05-14 12:43:57 op Marokkaanse NL-ers missen wat
Gok toch dat zij een van de velen is. Dit denk ik omdat die ik ken ook zo denken en zijn, zowel mannen als vrouwen. Het jammere is dat een kleine groep heel prominent en op een verkeerde manier aanwezig is. Deze groep zie je meer omdat deze hangen/schreeuwen op straat. Waar de rest gewoon thuis is.

17 kudos 2026-05-10 23:16:12 op Noppen laten zien aan de grensrechter
Verbied dan meteen alles dat geld kost en waar "ik" niks aan heb. Dus enkel nog de wegen onderhouden tussen mijn huis en dat van mijn werk en vrienden. Uitkeringen en toeslagen verbieden tenzij ik ze nodig heb. En als we dan toch bezig zijn verhoog de btw en accijnzen op wijn en verlaag deze op bier.

8 kudos 2026-05-08 21:51:29 op Eitje doorgeven
Dat is dan dus mooi 17 jaar te laat

7 kudos 2026-04-29 12:04:53 op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Het demonstratierecht mag wat mij betreft wel wat worden aangepast. Bijvoorbeeld door de kosten van politie inzet, schades etc door te rekenen. Als het echt zo belangrijk is om te demonstreren dan zouden zulke kosten voor XR, maar ook voor bijvoorbeeld de els rechts onzin geen enkel probleem moeten zijn.

-5 kudos 2026-04-25 20:20:59 op Schaapjes geven geen fuck om demo
Zeg je nu dat die schapen een bekeuring moeten krijgen? Over de demonstranten kan je het niet hebben, want er waren er in ieder geval 200 opgepakt.

-6 kudos 2026-04-23 23:21:47 op Herres in Loosdrecht
Ga dan alsjeblieft ergens anders wonen. Is toch weer 1 extra woning op de woningmarkt. Alle beetjes helpen.

-4 kudos 2026-04-23 09:59:56 op ME ramt pubers in Loosdrecht
Hopelijk gaan ze bij mij geen AZC in de buurt bouwen. Je zal maar weken vooraf dagelijks zoveel man in je voortuin hebben staan.

2 kudos 2026-04-22 11:24:49 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
Ik heb gehoord dat ze de populatie willen uitdunnen door mensen die bij positieve ontwikkelingen wat te zeiken hebben te verwijderen.

15 kudos 2026-04-16 23:44:10 op Twee dames versus politie
Tuurlijk zijn er wel problemen rondom asielzoekers, maar het grootste gedeelte wat hier protesteert gaat af op onderbuikgevoel en een heb op Facebook gestaan argumentatie.

2 kudos 2026-04-10 22:44:51 op Wasmachines in China
In mijn studententijd heb ik geleerd dat je alles gewoon bij elkaar kan doen en op 40graden kan wassen.