DumpStats voor ravenderob

28,303 +29322 -1019

Kudos

#2306 (Top 0.7216%)

Kudos/dag 17.37
Kudos/reaguursel 49.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 1122
Minste kudos op 1 reaguursel -245

572

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.35
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 24.9
Reacties per reaguursel 1.1
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 18-01-2011
Eerste reactie op 07-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 19:53:09 door prachtigmachtigmooi op Wist je dat in Finland
Goh wat stom van haar om daar gebruik van te maken (cynisch) Zij maakt dr geld makkelijk ja maar dat platform wordt toch aangeboden, dus geef haar eens ongelijk. En waarom is het meteen een hoertje wat ben jij? kantoor bitch of heftruck slet? ik zie een slimme meid die wellicht 20 jaar eerder met pensioen kan....

7 kudos 2026-06-23 12:23:17 door curryworstspecial op Wist je dat in Finland
ik zie veel liever reclame van dit niveau dan 9,99/10 van die brainrot video advertenties voor 9,99/10 van elke online video dat ik wil zien. wat boeit mij dat product als je springende tieten kan zien.

-1 kudos 2026-06-23 12:14:02 door ravenderob op Wist je dat in Finland
@harres80 | 23-06-26 | 13:12: Ja eh natuurlijk, ik zie tieten, ik klik altijd. Maakt het niet minder sneu.

-3 kudos 2026-06-23 11:12:33 door harres80 op Wist je dat in Finland
Je hebt wel gelijk hoor, maar heb je niet door dat jij zelf ook blijkbaar de behoefte had om op deze video te klikken en een reaguursel achter te laten? Je kunt haar moeilijk kwalijk nemen dat ze op deze manier aandacht probeert te krijgen als jij haar zelf letterlijk geeft waar ze op uit is.

5 kudos 2026-06-14 11:48:35 door Wateenaccountnaamzeg op Rapper sjors x john fatbike
@Vanderlinde | 14-06-26 | 13:32: Ik gun deze jongen zijn hobby, waren er maar meer mensen die gewoon deden waar ze zin in hebben ipv te klagen over andermans gedrag.

-9 kudos 2026-06-03 12:09:29 door Klerkberk op Bodycam beelden neergestoken Britse student
@Mister Write | 03-06-26 | 10:27: Dit is absoluut niet te vergelijken met bv. Floyd. In America gebeuren dit soort dingen met vooral zwarte mensen, systematisch. (wat overigens ook niet ontkent wordt). Toen George Floyd stierf in 2020 bestond de BLM beweging al 7 jaar. De gebeurtenissen met George Floyd waren zoal zo vaak bij dit soort gebeurtenissen, de bekende druppel. Hier nu net te doen alsof dit hier vergelijkbaar is, te doen alsof de blanke bevolking hier in dezelfde situatie is als de zwarte in America is ronduit schandalig. Wat met deze jongen is gebeurd is ook schandalig en verschrikkelijk, en verantwoordelijken moeten zeker gestraft worden. Maar deze jongen is niet gedood door de politie die systematisch blanken discrimineert.

-2 kudos 2026-06-01 10:29:07 door Kwaaie tor op Uitbater doet huilie bij PowNed
@very-ferry | 01-06-26 | 10:17: Als er bijna niemand meer komt is het snel afgelopen hoor. Je weet ook niet of er weer mensen gaan komen.

1 kudos 2026-06-01 08:17:25 door very-ferry op Uitbater doet huilie bij PowNed
Dat z'n toko nu op wankelen zou staan hierdoor kan natuurlijk helemaal niet gezien de tijdspanne, tenzij je echt een hele beroerde buffer hebt en je 2 weken met mogelijk verminderde inkomsten niet eens kunt overbruggen.

4 kudos 2026-05-29 10:14:57 door Nerbreg op Fatbikert zit op telefoon
Nederland vertokkitiseert en dat heeft ook gevolgen voor als jij jouw auto daar vaak parkeert. Ik houd er ook niet van maar zit ook te overwegen een camera te plaatsen omdat er eens in de twee weken (tokkie) voetbalsupporters door mijn wijk fietsen en het niet kunnen laten van de auto's af te blijven.

-2 kudos 2026-05-20 18:44:40 door LinkseRukker43 op Oeps sorry
@Orichinals | 20-05-26 | 17:01: Mensen maken fouten, daar dien je als bestuurder rekening mee te houden. Iedereen heeft deze fout wel eens gemaakt, alleen mensen zonder rijbewijs niet.

-1 kudos 2026-05-20 16:48:33 door Dr. Klatergoud op Oeps sorry
@Orichinals | 20-05-26 | 17:01: Je zou van mij ook de middelvinger krijgen als je zo zit te duwen. Gewoon normaal doen man, de werkdag zit erop. Lekker muziekje aan en rustig naar huis tuffen

-8 kudos 2026-05-20 15:01:00 door Orichinals op Oeps sorry
Maar wat is het probleem om het naderende verkeer op de voorrangsweg voorrang te verlenen? De opmerkingen van 'verkeerde inschatting', of van 'hij lette even niet goed op', dat is dan een diskwalificatie van de oprijdende bestuurder, want dan ben je het rijbewijs en je plaats op de weg niet waard. Dat handje was geen 'sorry', maar de extra middelvingers, in vijf delen, het doen alsof het de bestuurder spijt.

-1 kudos 2026-05-15 16:55:45 door mortus_cade op Dit is mijn huis
@flipflapfapkonijn | 15-05-26 | 17:37: Niets als je de politie vervolgens ook binnenlaat. Maar mocht je ze weigeren, dan is er inderdaad een machtiging nodig voor binnentreden ter aanhouding. Maar dan moet het wel om de woning gaan. Als het de schuur is kunnen ze gewoon zonder machtiging naar binnen.

-3 kudos 2026-05-15 16:05:19 door stofzuigerfanaat op Dit is mijn huis
Je mag de politie toch niet zomaar tegenhouden? Achteraf aanklagen kan, maar volgens mij is het strafbaar om politie te weerhouden van hun werk.

2 kudos 2026-05-15 15:37:16 door Roel45 op Dit is mijn huis
Ligt eraan wat dat snotjong heeft uitgespoken. Voor veel politietaken - zeker bij heterdaad mag de agent de tuin wel betreden. Daar is geen schriftelijke machtinging voor nodig. Maar je moet je zelf ook afvragen waarom je dat snotjong wil aanhouden. Moet je wel goed kunnen onderbouwen.

-3 kudos 2026-05-15 15:37:15 door flipflapfapkonijn op Dit is mijn huis
Dat is interresant. Als je een verdachte binnen zou laten in zo'n geval, heeft de politie dan een huiszoekingsbevelnodig om binnen te komen?

4 kudos 2026-05-10 09:00:32 door Sybjap op Kramer breekt in tranen uit
omdat de stumpert die het filmt niets heeft bereikt in het leven. als je andere gaat uitlachen dan voel je je zelf beter. zo herken je de simpele zielen onder ons.