DumpStats voor Dale.

551 +715 -164

Kudos

#46131 (Top 14.4348%)

Kudos/dag 0.52
Kudos/reaguursel 39.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 521
Minste kudos op 1 reaguursel -93

14

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 21
Reacties per reaguursel 2.07
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 25-11-2021
Eerste reactie op 23-07-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-53 kudos 2026-06-16 00:06:06 op Dames, kaarttruc?
ik vind het juist vermakelijk xD

5 kudos 2026-05-28 23:50:02 op Wat moet je met algemene kennis
Waar vind hij toch deze mensen? Dit is toch niet te geloven... zou je ook zulke Nederlanders kunnen vinden...?

-93 kudos 2026-05-05 21:39:18 op Rood kruis = rijbaan bezet
Ja sorry maar het is ook echt onzinnig om hier 2 banen voor af te sluiten. Gewoon open laten. Iederen kan dit ruim van te voren zien. Man man man... wat een samenleving zijn we geworden zeg. Gaan we ook de baan afsluiten als er een ei ligt?

83 kudos 2026-01-12 00:18:15 op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
Ja meneer in van 2:17 in de blauwe auto moet niet zo opgefokt reageren. Maar de meneer in de VW moet ook gewoon inhalen. Of als ie dat niet kan erachter voegen.

30 kudos 2025-02-09 12:45:57 op Martijn maakt hem gewoon.
Het ergste is ook dat gemeente contracten afsluit met energieleveranciers waarin staat dat burgers niet mogen zelfladen. "er lag een contract met Vattenfall voor openbare laadpalen en daarin is afgesproken dat inwoners niet zelf mogen laden!" https://www.rtl.nl/nieuws/binn...

16 kudos 2025-02-08 23:44:27 op Ding dong
Gaat echt nergens meer over inderdaad. Alles word tegenwoordig vastgelegd, aan ene kant fijn, aan andere kanten pfffff.

-6 kudos 2024-11-30 21:09:33 op Hert ontweken, maar helaasch
Lijkt ook niet echt alsof bestuurder afremt. Of veiligheidslichten aandoet...

Topcomment 521 kudos 2023-07-23 22:15:05 op Lando's nieuwe hobby
Gewoon opzettelijk en ook zwaar respectloos naar de makers. De vaas kost zo'n 40.000 euro, zijn handgemaakt en koste zo'n 6 maanden om te maken. Hier een video van de bouwer; https://www.youtube.com/watch?... Als maker zou ik toch echt zwaar boos zijn.