551 +715 -164
Kudos
#46131 (Top 14.4348%)
| Kudos/dag | 0.52 |
| Kudos/reaguursel | 39.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 521 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -93 |
551 +715 -164
Kudos
#46131 (Top 14.4348%)
| Kudos/dag | 0.52 |
| Kudos/reaguursel | 39.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 521 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -93 |
14
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 21 |
| Reacties per reaguursel | 2.07 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 25-11-2021 |
| Eerste reactie op | 23-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-17 21:49:08 op Liev meisje <3 vogels
-weggejorist-
-53 kudos 2026-06-16 00:06:06 op Dames, kaarttruc?
ik vind het juist vermakelijk xD
6 kudos 2026-06-14 20:11:15 op Als je nummertje erop komt
hij is wel wat dikker geworden...
5 kudos 2026-05-28 23:50:02 op Wat moet je met algemene kennis
Waar vind hij toch deze mensen? Dit is toch niet te geloven... zou je ook zulke Nederlanders kunnen vinden...?
-93 kudos 2026-05-05 21:39:18 op Rood kruis = rijbaan bezet
Ja sorry maar het is ook echt onzinnig om hier 2 banen voor af te sluiten. Gewoon open laten. Iederen kan dit ruim van te voren zien. Man man man... wat een samenleving zijn we geworden zeg. Gaan we ook de baan afsluiten als er een ei ligt?
83 kudos 2026-01-12 00:18:15 op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
Ja meneer in van 2:17 in de blauwe auto moet niet zo opgefokt reageren. Maar de meneer in de VW moet ook gewoon inhalen. Of als ie dat niet kan erachter voegen.
30 kudos 2025-02-09 12:45:57 op Martijn maakt hem gewoon.
Het ergste is ook dat gemeente contracten afsluit met energieleveranciers waarin staat dat burgers niet mogen zelfladen. "er lag een contract met Vattenfall voor openbare laadpalen en daarin is afgesproken dat inwoners niet zelf mogen laden!" https://www.rtl.nl/nieuws/binn...
16 kudos 2025-02-08 23:44:27 op Ding dong
Gaat echt nergens meer over inderdaad. Alles word tegenwoordig vastgelegd, aan ene kant fijn, aan andere kanten pfffff.
12 kudos 2024-11-30 21:11:12 op Dumpert Opsporing Verzocht, aflevering 16893
Wel snel gerommeld aan het slot? Was die zo makkelijk open te krijgen...? Als ik de Lockpickinglawyer moet geloven wel...
-6 kudos 2024-11-30 21:09:33 op Hert ontweken, maar helaasch
Lijkt ook niet echt alsof bestuurder afremt. Of veiligheidslichten aandoet...
31 kudos 2024-10-20 18:15:20 op MAGA ork heeft meltdown
Ze doet mij denken aan Ursula van de kleine zeemeermin.
-12 kudos 2024-08-06 18:12:18 op Dashcammert solliciteert naar verkeershufter van de week
@Flierp! | 06-08-24 | 18:06: onzin, beide passen zich aan. Werkt twee richtingen op.
11 kudos 2024-08-06 18:11:14 op Dashcammert solliciteert naar verkeershufter van de week
Als er een ding is die mijn vader mij heeft geleerd is dat rijden in het verkeer betekend dat je moet anticiperen op medeweggebruikers. Dashcammer is een oetlul hier.
Topcomment 521 kudos 2023-07-23 22:15:05 op Lando's nieuwe hobby
Gewoon opzettelijk en ook zwaar respectloos naar de makers. De vaas kost zo'n 40.000 euro, zijn handgemaakt en koste zo'n 6 maanden om te maken. Hier een video van de bouwer; https://www.youtube.com/watch?... Als maker zou ik toch echt zwaar boos zijn.