6,121 +6791 -670
Kudos
#11737 (Top 3.6726%)
| Kudos/dag | 1.07 |
| Kudos/reaguursel | 27.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2049 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
6,121 +6791 -670
Kudos
#11737 (Top 3.6726%)
| Kudos/dag | 1.07 |
| Kudos/reaguursel | 27.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2049 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
225
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.04 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 16 |
| Reacties per reaguursel | 0.56 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 22-10-2010 |
| Eerste reactie op | 22-10-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 08:55:29 door luchtheuvel op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Eigenlijk klopt de naam van het festival wel ... "Best Kept Secret". Wat een kutwijf.
-2 kudos 2026-06-21 14:26:43 door verkeerdekaaant op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Doen!
-1 kudos 2026-06-21 14:26:34 door penutbuttermuffin op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Wil dit best doen maar dan wel goed. Wie is deze dame?
1 kudos 2026-06-21 14:26:28 door Destille op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
@gertongert | 21-06-26 | 15:58: Ik vrees dat er niets gaat gebeuren als een blik werp op die site. Bovenaan staan twee artikelen over Wilders en één over Markuszower.
0 kudos 2026-06-21 13:58:54 door gertongert op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
als we dit met zijn alle melden kijken wat er gebeurt
1 kudos 2026-06-15 16:57:25 door Boer Kaverbod op Crisis in het onderwijs
Wappie-alert!
1 kudos 2026-06-15 16:39:16 door Pasta_Fari op Crisis in het onderwijs
Ga jij ff terug naar je Corona wappie facebook groep en snel!
5 kudos 2026-06-15 14:59:37 door Schuurm op Crisis in het onderwijs
Geen idee of Soros erachter zit, maar doe mij de boeken van 25 jaar geleden maar.
En dan vooral om de methodes. Mijn wiskunde zit op vwo+ niveau, maar bij de huidige groep 8 en 1e klas wiskunde had ik even moeite om te begrijpen wat de bedoeling was.
5 kudos 2026-06-15 14:46:49 door morsen op Crisis in het onderwijs
Dat bord dat je bij handenarbeid voor je kop hebt gespijkerd hebben ze er nooit meer af gehaald, of wel?
12 kudos 2026-06-15 14:31:34 door Forza_Ruud_Krol op Crisis in het onderwijs
Jou hoeft hij in elk geval niet aan te pakken dan.
17 kudos 2026-06-09 15:32:46 door G00se op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Af te vallen? Beste man?
21 kudos 2026-06-09 15:31:20 door McShamus op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Ik heb meer dan genoeg gehoord van die smerige vrouwenhandelaar.
38 kudos 2026-06-09 15:22:02 door IetsMetFiets op Lekker weekendje intents
Nee, dat zie je verkeerd. Ze verdienen te weinig aan het festival met de verkoop van tickets, bier en vreten, dus dit is een manier om in ieder geval geen verlies te draaien. Aldus de organisatie, zwemmend in goudstaven, gok ik zo.
41 kudos 2026-06-09 15:15:31 door Wateenaccountnaamzeg op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Wow, een van zijn slaven meld zich. Ik dacht dat het een mythe was maar jullie bestaan dus echt.
1 kudos 2026-06-01 20:02:00 door Lautjekrijgde op Creepshotter in boom aangepakt
@L33t_pooltable | 01-06-26 | 19:00: ga ff naar hans anders er staat gewoon een foto bij? hoezo je ziet niets ..
-4 kudos 2026-06-01 17:00:13 door L33t_pooltable op Creepshotter in boom aangepakt
Je ziet en leest letterlijk niet hoe die man eruit ziet of zijn achtergrond is. Beetje rare opmerking
7 kudos 2026-05-04 20:09:19 door Stam_plus_t op Gekkie gooit bijl door voorruit
gebeurt
4 kudos 2026-04-19 04:09:46 door Lautjekrijgde op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
@ravenderob | 18-04-26 | 19:21: Rusbot gespot hahaha
7 kudos 2026-04-18 19:23:48 door altijd-guus op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
Kolere zeg, wie heeft er hier een blikje orbantrollen opgetrokken?
11 kudos 2026-04-18 19:11:57 door nieuwsgierige pelg op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
Heeft Poetin jou dat gemaild? En jij gelooft dat dan?
26 kudos 2026-04-18 17:21:07 door ravenderob op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
Nou er zijn wel wat fundamentele verschillen hoor, niet opzichtig heulen met de Russen bevoorbeeld. Of iets doen aan de abjecte corruptie in het land. Zomaar dingen waar de gemiddelde Hongaar weldegelijk iets aan gaat hebben. Vandaar dat deze meneer Hongaar ook 2/3 van de stemmen heeft behaald.
2 kudos 2026-04-14 20:37:57 door Anaalintruder op Welkom terug op aarde!
Was ooit hd. Maar door de upliads en compressies op websites gaat 80% verloren. fijn hè!
15 kudos 2026-03-23 21:15:43 door Graham op Uitvoegen of toch invoegen
Vermoeiend figuur ben jij afgaande op je reaguursel.
6 kudos 2026-03-23 21:11:46 door mihcaielvanderplas op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Ik weet inderdaad zeker dat al die bedreigers de mensen waren die stonden te flyeren voor de partij van de dieren en GroenLinks bij de gemeenteraadsverkiezingen. Die universitaire meiden deinzen echt helemaal nergens voor terug. Ik ben ooit een keer bij een yoga les geweest, alleen maar kanker dit, kanker dat. Heel ziek volk inderdaad.
19 kudos 2026-03-23 19:43:31 door PhilippeCharpentier op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Niet alles draait om je cultuuroorlogje met je links/rechts geneuzel.
-12 kudos 2026-02-23 21:06:07 door Dispuutspik op Seriebandenlekprikker slaat toe
Hoe maak je dat eruit op?
24 kudos 2025-12-14 15:57:06 door Borlaaz op Meer beelden Bondi Beach aanslag
En ze bidden ook 5x per dag....
-29 kudos 2025-10-13 13:44:52 door Dumpwie op Unieke Voedsel-hulpactie per drone door Franky en Coen aan het front
Jij doet precies hetzelfde hier op Dumpert.
-1 kudos 2025-10-12 11:05:59 door bertbokworst op Opening van tulip time festival in Holland
Wel op kinderbrommer en homoheuptasje natuurlijk.
-2 kudos 2025-09-20 06:43:50 door PietjeSpanje123 op Martin Bosma stuurt Esther Ouwehand weg
Persoonlijk vond ik Otto van Rees (1881-1884) en Dick Dolman (1979-1989) ook niet slecht, maar die zijn natuurlijk van vóór jouw tijd.
3 kudos 2025-09-18 04:48:57 door PSYx op Polarisatie in Vathorst
Die woont daar denk ik niet. Maar een sticker gaat ook echt geen verschil maken, overal waar je een AZC neer zet gaan mensen klagen. Blokkeer gewoon de in/uit weg van heel Vathorst in XR stijl, weken lang, misschien dat dat effect heeft.
6 kudos 2025-09-17 17:53:44 door Rest in privacy op Polarisatie in Vathorst
Ach ja misschien hoopt ze eens op een verzetje
0 kudos 2025-09-17 17:00:09 door rickjjje op Polarisatie in Vathorst
-weggejorist-
-5 kudos 2025-09-06 07:24:44 door Rest in privacy op Een paar emmers olie naar binnen knikkeren
U bent lid van de Tweede Kamer? Doe een wetsvoorstel dan!
13 kudos 2025-09-04 18:18:49 door TheGhost8204 op Jongens scheuren met het scheurijzer
Ze? Jij bent zo te lezen ook stuk
17 kudos 2025-09-01 16:18:56 door SuqMadiq op Laserpen op politieheli schijnen
Ondertitelaar komt uit Wales denk ik.
65 kudos 2025-09-01 14:37:57 door Knalluh9784 op Laserpen op politieheli schijnen
Dat is toch precies wat hij zegt.
0 kudos 2025-08-09 16:43:06 door Headshot_happiness op Heldin verleent eerste hulp
-weggejorist-
7 kudos 2025-07-29 10:55:11 door Geendubbelpaspoortme op Aangifte gedaan tegen 2 jatparels
Amen.
7 kudos 2025-07-07 06:53:36 door DeBers op Polo knalt keihard door rood | Dumpert Dashcam 44
Om de oorzaak te achterhalen van een veel voorkomend probleem, moet je vaak naar de constante kijken. Volgens mij ben jij dat in dit geval.
21 kudos 2025-07-07 06:39:28 door Ghris op Polo knalt keihard door rood | Dumpert Dashcam 44
8 keer voelt een beetje te veel. Weet je zeker dat het aan anderen ligt?
23 kudos 2025-07-07 06:23:36 door Kreationist op Polo knalt keihard door rood | Dumpert Dashcam 44
Misschien wat meer afstand houden?
0 kudos 2025-06-19 18:09:50 door BusterZZZ op Straatartiest heeft vervelios
@R.van Hamelen | 19-06-25 | 14:13:
VVD-rechts heet dat.
2 kudos 2025-06-19 13:32:12 door arnonl op Straatartiest heeft vervelios
@R.van Hamelen | 19-06-25 | 14:13:
Er zit wel een verschil in naar ons land laten komen om te werken of ons land binnen laten zodat ze op een andermans zak kunnen teren en de boel slopen en jatten.
8 kudos 2025-06-19 12:55:34 door koningsmoke op Straatartiest heeft vervelios
@shakebeker | 19-06-25 | 14:14:
Links geeft dit soort mensen een baantje bij de overheid onder de noemer we willen diversiteit.
1 kudos 2025-06-19 12:42:11 door Dubbeltiet op Rotterdamse Mokromeneer is boos op BOA's om zwartrijdend zusje
*zijn
-3 kudos 2025-06-19 12:22:15 door Uhoortnogvanons op Straatartiest heeft vervelios
Dat lijkt mij ook een tikkie luguber, zo'n open arm.
1 kudos 2025-06-19 12:17:24 door Attelenooje op Straatartiest heeft vervelios
*ook een nederlands paspoort
3 kudos 2025-06-19 12:17:11 door jajas op Straatartiest heeft vervelios
Stemvee,partij van de arbeid,werd partij van de allochtonen,,werd partij van de armoede, werd partij van de anarchisten.
5 kudos 2025-06-19 12:15:12 door ikdenkwat op Straatartiest heeft vervelios
Die komen die snuiters niet tegen in hun habitat.