DumpStats voor freddiekrokedie

6,120 +6790 -670

Kudos

#11737 (Top 3.6726%)

Kudos/dag 1.07
Kudos/reaguursel 27.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 2049
Minste kudos op 1 reaguursel -87

225

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 16
Reacties per reaguursel 0.56
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 22-10-2010
Eerste reactie op 22-10-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-86 kudos 2026-04-18 18:55:58 op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
Mooie is nog dat iedereen dacht dat er veel ging veranderen nu Orban weg is. Magyar is gewoon Orban in een ander jasje dus bijna alles blijft hetzelfde. En daar hebben de Hongaren veel mazzel mee!

-52 kudos 2025-02-28 19:47:31 op Fittie! Zelensky VS Trump
Precies wat Trump aan het einde zegt en wat de meesten mensen volledig missen of ontgaan. Het komt er behoorlijk lomp allemaal uit bij Trump. Maar hij probeert een uit de klauwe te lopen oorlog te stoppen die mogelijke met al die oorloghitsers hier in europa tot een een ww3 gaat uitlopen. En ik dat is niet omdat Rusland europa aanvalt (die mogelijkheid hebben ze niet zonder kernwapens), maar omdat europa zich ermee gaat bemoeien en er soldaten uit europa mee gaan vechten. En dan gaat het mis. Maar dat ziet schijnbaar niemand!

-31 kudos 2026-03-23 22:02:47 op Uitvoegen of toch invoegen
Dat is die nieuwe wetgeving van ons huidige kabinet. Zodra je richting aangeeft moeten andere voor jou aan de kant! Anders krijg je zo last van je nekje om je fucking spiegel te kijken!

-29 kudos 2025-03-10 13:16:03 op Internetfittie Elon en Poolse minister
Een post van Trump of Musk en alle typgeiten die een hekel aan deze twee personen hebben staan weer netjes in het gelid om dingen te zeggen.

-27 kudos 2025-02-25 17:46:49 op Macron bij Trump op de bank
Is dumpert tegenwoordig een plaats voor internet trollen die Trump bashen?

-12 kudos 2026-06-15 16:24:43 op Crisis in het onderwijs
En laten wij niet vergeten dat het bedrijf die de boeken in het onderwijs brengt (van Dijk educatie) is opgekocht door George Soros. En laat dat figuur nou een bepaald agenda volgen (het dom houden van de bevolking, zodat ze niet meer nadenken over de wereld).

-10 kudos 2025-08-23 21:57:43 op Past prima hoor
Arm been verhouding klopt ook niet echt:S

-9 kudos 2024-11-04 21:42:58 op Sander Schimmelpjenis geeft Jinek er van langs
Heel naar menneke die sander! Denkt over alles gelijk te hebben met ze debiele stukjes in de volkskrant, welke die trouwens elke keer kopieert van andere stukjes.

-8 kudos 2023-07-12 15:21:38 op BREEK: TBS-er ontsnapt dichtbij natuurgebied
Wat verachtelijke randdebiel is het ook. Iets aan ze blik zegt me ook, dat die ooit in het nieuws komt met iets erg wat die gedaan heeft met een kind ofzo!

-8 kudos 2024-06-05 17:13:50 op Gezellig druk op het station
op de snelweg ontwijk je een gat met de auto. Waarom stuurt die trein dan niet langs de storing?

-6 kudos 2025-09-19 19:05:16 op Tuurlijk! Goud voor Famke!
Kan ik ook dit! Doe er alleen een hele dag over en dan struikel in nog over elke hoorde heen met me dikke pens!

-6 kudos 2026-06-11 18:32:43 op Omar Artan weer thuis in Somalië
Wat doen al die mensen daar nog op die tribune vraag je je dan af. Waarom hebben ze niet allemaal een betaald huis en zakgeld van de hardwerkende Nederlander

-4 kudos 2025-10-06 08:45:15 op Geen donut
En nog krijg je min kudos. Rechtse praatjes mogen niet hoor. En dan roepen ze dat rechtse mensen fascisten zijn.

-3 kudos 2024-11-12 17:44:02 op Zo fiets je naar de Lidl
Kan die niet gewoon Nederlands praten die kleine apenkop! Ohh wacht, dit is eindelijk eens normale opvoeding en taal gebruik. Goed bezig jochie!

-3 kudos 2026-06-01 18:54:39 op Creepshotter in boom aangepakt
Gelukkig was dit ook overal op het nieuws. Ohh nee wacht, we moeten natuurlijk niet gaan vertellen dat het gelukzoekersvolk in Loosdrecht harstikke leuken mannen zijn met allemaal kaartjes van hun medemens gekregen dat ze zo leuk zijn en het verdienen hier te zijn.

-1 kudos 2026-04-08 11:32:58 op 85 rijden op de rechterbaan
Mensen die het eng vinden op de snelweg horen gvd niet op de snelweg! Dit soort figuren zorgen juist voor files en gevaar.

0 kudos 2024-07-23 19:53:42 op AD heeft weer mooi nieuws
Ik ben blij met de progressie van elk jaar meer. Is toch iets om verdomd trots op te zijn. Zoals een wijze ooit zei: Stilstand is achteruitgang, dus doordraaien is het motto!

0 kudos 2010-10-29 19:22:05 op Hebbon
Je komt in amsterdam tenminste niet vast te zitten met je wieltjes tussen het tramspoor!

0 kudos 2010-10-22 15:22:29 op Koken met obesitas
Zelfs der fucking ogen zitten dicht door het dik zijn:O

0 kudos 2024-12-20 21:46:31 op Aanslag met auto op kerstmarkt in Maagdenburg
Het nadeel is dat de meeste Iraanse mensen beetje zoals ons zijn en niks met wat aan de macht is hebben. Dus je raakt de goeie om de verkeerde te pakken.