351 +859 -508
Kudos
#54545 (Top 17.0676%)
| Kudos/dag | 4.56 |
| Kudos/reaguursel | 1.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 53 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -32 |
351 +859 -508
Kudos
#54545 (Top 17.0676%)
| Kudos/dag | 4.56 |
| Kudos/reaguursel | 1.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 53 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -32 |
264
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.43 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 6.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 27-02-2026 |
| Eerste reactie op | 09-04-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 19:13:16 door Steef-beetje-scheef op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
ik een green bastard
4 kudos 2026-06-24 14:16:40 door jellepelle221 op Picobello zwembadbouw
beneden?
3 kudos 2026-06-24 07:17:10 door Dannydeman op 121 jaar geleden..
Door mensen als jij worden mensen als Trump groot.
1 kudos 2026-06-23 20:32:42 door Godjeminaz op Aardverschuiving in India
Ben je al eens buiten West-Europa geweest?
12 kudos 2026-06-23 19:50:55 door Geheelnaarwaarheid op Aardverschuiving in India
Was het teveel moeite om "in de" te schrijven?
3 kudos 2026-06-23 13:07:54 door Petskast op Mag jij van jou man
Eerst reaguren, dan zuipen.
1 kudos 2026-06-20 21:15:45 door Cesare Lombroso op Warm. Kees vindt er wat van.
@Kwaaie tor | 20-06-26 | 16:47: En de meeste mensen betalen die belasting graag voor Kees.
6 kudos 2026-06-20 18:43:55 door Siks7Ate9 op Warm. Kees vindt er wat van.
@Kwaaie Tor, ik denk dat kees ook liever had gehad dat het niet nodig was. Helaas kan hij er ook weinig aan doen, behalve zo goed mogelijk proberen om mee te komen in een wereld die eigenlijk compleet niet overeen komt met hoe het allemaal moet gaan in zijn hoofd.
3 kudos 2026-06-20 14:47:44 door Kwaaie tor op Warm. Kees vindt er wat van.
Kees "geniet" lekker van alle belastingen die jij betaalt voor zijn verzorging. Jij heb overigens ook nog wat verzorging nodig gezien jouw gebrek aan interpunctie.
-2 kudos 2026-06-19 11:03:45 door Allesmag34 op Dumpert Hitteplan #1
ggaaayyyyyyy
0 kudos 2026-06-17 21:42:54 door JPR7019 op Irene Moors over Telekids
Filmpje overslaan dan!
2 kudos 2026-06-17 18:31:52 door DeSpuitendeZuiger op Breek de week..
Wel lekkere billen!
0 kudos 2026-06-17 12:09:38 door Rest in privacy op Iets te fanatiek met het gashendeltje
Wel eens van hoofdletters gehoord?
En dan heb ik het nog niet eens over de rest...
1 kudos 2026-06-16 20:38:28 door nieuwsgierige pelg op Doe een flip
Veel bandensleet gewenst. (vriendelijke felicitatie onder Vlaamse motorliefhebbers bij de aanschaf van een nieuwe machine)
-4 kudos 2026-06-13 10:26:32 door Plankveurdekop op Badmode op de poesloop! #2
Bij die tweede heb ik de eerste sleutel al gespot. Nu wil ik graag de tweede sleutel zoeken.
1 kudos 2026-06-10 13:47:41 door BenHur89 op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
@vuurbus | 10-06-26 | 11:52: Niet zo happen
2 kudos 2026-06-10 09:52:27 door vuurbus op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Volgens mij zijn er duidelijke spelregels , ze staan zelfs op borden geschreven .
1 kudos 2026-06-09 19:40:54 door De_GBS op Brandje in de trailer
@JPPP | 09-06-26 | 20:53: in combinatie met overdruk want het komt er op 0:20 al langs de scharnieren uitgespoten.
1 kudos 2026-06-09 18:53:10 door JPPP op Brandje in de trailer
Dit is meer een backdraft.
3 kudos 2026-06-09 18:35:12 door Peerke16 op De Stelvio opjakkeren
@Forza_Ruud_Krol | 09-06-26 | 17:33: niet iedereen, want deze maniak houdt enkel rekening met zijn eigen pleziertjes. Wat een droplul.
-1 kudos 2026-06-09 17:04:07 door A.tractie op Kijk mij eens..
Lul met je kut! Een contradictio in terminis, oftewel, dat is een zeer tegenstrijdige opmerking. 'Kutmotorfiets' is gewoon één woord.
-1 kudos 2026-06-09 16:38:16 door Dries68 op Kijk mij eens..
Kun je ook uitzetten
0 kudos 2026-06-09 16:12:05 door Aleksandr op Kijk mij eens..
Lekker is dat he? Vol gas en nergens naar hoeven kijken, altijd maximaal power zonder wheelie of wheelspin.
1 kudos 2026-06-09 16:02:32 door Mbryo op Kijk mij eens..
@VijfEuro | 09-06-26 | 17:56: ...Ehh, ach laat ook maar...
-2 kudos 2026-06-09 15:56:56 door VijfEuro op Kijk mij eens..
Wel goed dat je je eigen onkunde herkend!
-9 kudos 2026-06-09 15:33:51 door Forza_Ruud_Krol op De Stelvio opjakkeren
¿Hoebedoellu?
De Stelvio is razend populair onder motorrijders (en wielertoeristen) en die mogen daar gewoon rijden. Er gaat ook eigenlijk nooit wat mis, iedereen houdt rekening met elkaar.
4 kudos 2026-06-02 07:11:59 door Barthezje op Koeman bij de eerste paal
Harry Spaan? Volgens mij haal je 2 mensen door elkaar
0 kudos 2026-06-01 06:01:25 door redthehaghue op Jongen kan een kunstje
@rawa | 31-05-26 | 23:25:
* topreaguursel
En u snapt het concept 'topreaguursel' niet?
4 kudos 2026-05-31 21:45:19 door HandSolo op Hoofdpijn
Ja, want die zit normaliter op je voorhoofd.
-8 kudos 2026-05-31 21:25:45 door rawa op Jongen kan een kunstje
Gefeliciteerd, het eerste top reaguursel die in de min staat.
8 kudos 2026-05-31 21:07:22 door Stummy op Jongen kan een kunstje
Jij kan helemaal niks.
1 kudos 2026-05-28 13:35:15 door Ultrafox op Mevrouw, ikat zag u rijden met een telefoon in de hand, dat wordt een prent
Je kan sturen met je knieën.
Het vergt wat oefening, maar het kan.
-1 kudos 2026-05-28 11:54:41 door banditoz op Meisje op het flyboard
Ik denk dat jouw scherm kapot is of te vies van bepaalde activiteiten.
0 kudos 2026-05-25 18:29:29 door Poopulist op Geef maar toe
vreemde tekst. Bedoel je dat je elke rijles gaat slalommen en het alleen de eerste keer goed ging?
4 kudos 2026-05-25 16:18:37 door A.tractie op Vondelpark
Regimes*
0 kudos 2026-05-25 14:08:20 door Dr Pepper op Wat is dat voor eh...
In Australië is de vluchtstrook langs de snelweg tevens fietspad en als zodanig aangegeven.
1 kudos 2026-05-25 12:14:02 door ShoarmaSjaak op 7th Sunday foutje
@owikzegmaarwat | 25-05-26 | 12:37: Jij pist maar 1 keer per dag? Wat een domme opmerking is dat zeg..
1 kudos 2026-05-25 11:29:33 door Nordic_Stalker op Peter, dat kan dus niet meer..
Jij bent niet zo goed met taal hè?
-2 kudos 2026-05-25 10:37:57 door owikzegmaarwat op 7th Sunday foutje
Je kan ook gewoon thuis effe pissen/poepen voordat je de deur uitgaat, dat scheelt al heel wat.
5 kudos 2026-05-25 08:01:36 door darkracer125 op Pinksterjopen
vandaag is extra zondag. en als vandaag zondag is dan is morgen maandag.
maar vandaag is ook maandag dus tetten.
4 kudos 2026-05-23 16:47:04 door Ed_en_Willem op Powerbank knalt in de lift
Lekker genederlandst.
0 kudos 2026-05-23 16:40:16 door Creatieloos op Powerbank knalt in de lift
-weggejorist-
8 kudos 2026-05-22 10:14:45 door zoutzuurkanon op Goedemorgen!
Ik vind de borstvergroting zonde. Daarvoor was ze nog veel lekkerder
2 kudos 2026-05-22 10:13:04 door jemeentut op Wingsoeten vanaf Tianmen Mountain
Wanneer je zelfs je eigen naam met d-t schrijft, begrijp ik dat je geen tijd maakt voor grammaticale futiliteiten.
3 kudos 2026-05-22 08:38:52 door InternetNiet op Vaste klant komt lunchen
Ik weet niet wat jij op hebt, maar ik sla even over.
7 kudos 2026-05-22 08:07:05 door Berend_Breedreet op Goedemorgen!
Heel lekker. Het matige karakter zou ik voor lief nemen.
5 kudos 2026-05-22 08:02:48 door very-ferry op Politie rijdt vol door rood met 2 autos
hebben ze helemaal niet, maar dat hoeft dan ook helemaal niet.
-1 kudos 2026-05-22 08:00:15 door kaasj123 op Politie rijdt vol door rood met 2 autos
Heulemaal niet man
11 kudos 2026-05-22 07:59:33 door John McClane op Vaste klant komt lunchen
zinnen maken beter kan doen.
0 kudos 2026-05-21 17:11:25 door Tochmaardan op Dus ik scroll even op instagram
Ja, misschien wel, of niet natuurlijk.