DumpStats voor fredddt 👶

351 +859 -508

Kudos

#54545 (Top 17.0676%)

Kudos/dag 4.56
Kudos/reaguursel 1.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 53
Minste kudos op 1 reaguursel -32

264

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.43
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 6.5
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 27-02-2026
Eerste reactie op 09-04-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-20 18:43:55 door Siks7Ate9 op Warm. Kees vindt er wat van.
@Kwaaie Tor, ik denk dat kees ook liever had gehad dat het niet nodig was. Helaas kan hij er ook weinig aan doen, behalve zo goed mogelijk proberen om mee te komen in een wereld die eigenlijk compleet niet overeen komt met hoe het allemaal moet gaan in zijn hoofd.

3 kudos 2026-06-20 14:47:44 door Kwaaie tor op Warm. Kees vindt er wat van.
Kees "geniet" lekker van alle belastingen die jij betaalt voor zijn verzorging. Jij heb overigens ook nog wat verzorging nodig gezien jouw gebrek aan interpunctie.

1 kudos 2026-06-16 20:38:28 door nieuwsgierige pelg op Doe een flip
Veel bandensleet gewenst. (vriendelijke felicitatie onder Vlaamse motorliefhebbers bij de aanschaf van een nieuwe machine)

1 kudos 2026-06-09 19:40:54 door De_GBS op Brandje in de trailer
@JPPP | 09-06-26 | 20:53: in combinatie met overdruk want het komt er op 0:20 al langs de scharnieren uitgespoten.

3 kudos 2026-06-09 18:35:12 door Peerke16 op De Stelvio opjakkeren
@Forza_Ruud_Krol | 09-06-26 | 17:33: niet iedereen, want deze maniak houdt enkel rekening met zijn eigen pleziertjes. Wat een droplul.

-1 kudos 2026-06-09 17:04:07 door A.tractie op Kijk mij eens..
Lul met je kut! Een contradictio in terminis, oftewel, dat is een zeer tegenstrijdige opmerking. 'Kutmotorfiets' is gewoon één woord.

0 kudos 2026-06-09 16:12:05 door Aleksandr op Kijk mij eens..
Lekker is dat he? Vol gas en nergens naar hoeven kijken, altijd maximaal power zonder wheelie of wheelspin.

1 kudos 2026-06-09 16:02:32 door Mbryo op Kijk mij eens..
@VijfEuro | 09-06-26 | 17:56: ...Ehh, ach laat ook maar...

-9 kudos 2026-06-09 15:33:51 door Forza_Ruud_Krol op De Stelvio opjakkeren
¿Hoebedoellu?
De Stelvio is razend populair onder motorrijders (en wielertoeristen) en die mogen daar gewoon rijden. Er gaat ook eigenlijk nooit wat mis, iedereen houdt rekening met elkaar.

4 kudos 2026-05-31 21:45:19 door HandSolo op Hoofdpijn
Ja, want die zit normaliter op je voorhoofd.

0 kudos 2026-05-25 18:29:29 door Poopulist op Geef maar toe
vreemde tekst. Bedoel je dat je elke rijles gaat slalommen en het alleen de eerste keer goed ging?

0 kudos 2026-05-25 14:08:20 door Dr Pepper op Wat is dat voor eh...
In Australië is de vluchtstrook langs de snelweg tevens fietspad en als zodanig aangegeven.

1 kudos 2026-05-25 12:14:02 door ShoarmaSjaak op 7th Sunday foutje
@owikzegmaarwat | 25-05-26 | 12:37: Jij pist maar 1 keer per dag? Wat een domme opmerking is dat zeg..

-2 kudos 2026-05-25 10:37:57 door owikzegmaarwat op 7th Sunday foutje
Je kan ook gewoon thuis effe pissen/poepen voordat je de deur uitgaat, dat scheelt al heel wat.

5 kudos 2026-05-25 08:01:36 door darkracer125 op Pinksterjopen
vandaag is extra zondag. en als vandaag zondag is dan is morgen maandag.
maar vandaag is ook maandag dus tetten.

8 kudos 2026-05-22 10:14:45 door zoutzuurkanon op Goedemorgen!
Ik vind de borstvergroting zonde. Daarvoor was ze nog veel lekkerder