22,962 +28567 -5605
Kudos
#3008 (Top 0.9412%)
| Kudos/dag | 22.76 |
| Kudos/reaguursel | 11.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1461 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -357 |
22,962 +28567 -5605
Kudos
#3008 (Top 0.9412%)
| Kudos/dag | 22.76 |
| Kudos/reaguursel | 11.34 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1461 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -357 |
2,024
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.01 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 15.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.58 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 66 |
| Geregistreerd op | 19-09-2023 |
| Eerste reactie op | 19-09-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 14:20:36 door TheJump op Heel mooi Zweeds bakje
Bleef het maar in die groepsapp, blijkbaar vond iemand het toch een goed idee Dumpert ermee te bevuilen.
0 kudos 2026-06-21 12:35:11 door Het Vragevuur op Nederland pakt alvast de beker
@dopert3 | 21-06-26 | 14:22:
Briljant!
17 kudos 2026-06-21 12:22:55 door dopert3 op Nederland pakt alvast de beker
Done: https://img.vlijstje.nl/1227/6...
0 kudos 2026-06-21 11:31:27 door Massiefje op Nederland pakt alvast de beker
Haha, deze prompt doet het verrassend goed, eigenlijk!
-1 kudos 2026-06-20 14:56:19 door Snuitje11 op ALARM: extreme hitte!
Gebruik dan ook gewoon tepelhoven voor hetzelfde.
2 kudos 2026-06-19 15:22:14 door Vogelnest op Motor skipt de file
@cftbl01 | 19-06-26 | 13:57:
Je hebt het continu over "volgas," maar je lult uit je nek. Volgas tussen file rijden is levensgevaarlijk en geen enkele normale motorrijder doet dat.
-
De meeste automobilisten geven gewoon netjes ruimte aan mottorijders. Een paar niet en dat zijn waarschijnlijk figuren zoals cftbl01.
-1 kudos 2026-06-19 15:07:29 door KindvandeDuivel op Motor skipt de file
Iets met rijopleiding? Maar goed ik rij nog steeds zonder rijbewijs.
4 kudos 2026-06-19 14:20:46 door Herrem op Motor skipt de file
@Hayfork | 19-06-26 | 13:12: Wat een onzin, zeg ik als motorrijder. Echt 95% van de automobilisten wijkt voor je en die andere 5% zien het gewoon niet, wat ook kan.
1 kudos 2026-06-19 13:53:06 door Schuurm op Motor skipt de file
@cftbl01 | 19-06-26 | 13:57: Als je pas als je blauw-blauw zit nog aan de kant moet gaan dan levert dat behoorlijke vertraging op.
Video's genoeg hoe traag dat gaat.
Kijk dan eens naar Duitsland, ook daar werkt het niet alstijd maar als er een goeie rettungsgasse is dan kan er flink doorgereden worden. Een file door een ongeluk is dan ook eerder opgelost.
16 kudos 2026-06-19 12:49:32 door T0mmy op Motor skipt de file
@cftbl01 | 19-06-26 | 13:57: Ook voor de motoren die gewoon netjes met een verschil van 10km/u door de file rijden, is het fijn als je een klein beetje ruimte maakt.
-5 kudos 2026-06-19 11:57:13 door cftbl01 op Motor skipt de file
@Hayfork | 19-06-26 | 13:12: Een motormuis is toch in de verste verte niet vergelijken met blauw-blauw???? Uiteraard ga je aan de kant voor een ambulance, maar waarom zou je met je motor volgas door de file moeten knallen ipv stapvoets zoals de wet voorschrijft?
En in Duitsland is het trouwens strikt verboden om met de motor door de file te rijden slimmerik.
43 kudos 2026-06-19 11:12:59 door Hayfork op Motor skipt de file
l
Lekker sociaal van je. Ga gewoon aan de kant, zodat diegene die niet gekooid zitten er langs kunnen, net als een ambulance, politieauto of brandweerwagen. In Duitsland is het niet meer dan normaal om die ruimte te geven, maar Nederlandse automobilisten hebben weer een te kleine pipi om toe te kunnen geven dat een ander wel bepaalde voordelen (en ook nadelen) heeft.
4 kudos 2026-06-15 15:30:17 door Jorisliev op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Hee dom jongetje, jij weet toch dat de Jappen de slechteriken waren, of heb je niet goed opgelet?
2 kudos 2026-06-15 15:05:02 door Koekwaussie op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
@Danoontje123 | 15-06-26 | 16:47: Ok ok ik ga al!
17 kudos 2026-06-15 14:47:06 door Danoontje123 op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Wat een onzin comment, moet ik mij ook schamen over wat Nederland heb gedaan over slavernij dan? Nee. Pleurt op. Koekwaus.
0 kudos 2026-06-15 07:55:33 door sheepstrike op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Hou dit gebrabbel maar lekker in je sneue Mannen Orange Army Barbecue Heroes app.
2 kudos 2026-06-07 17:42:20 door LaidBack op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Het ligt aan je instelling. Mijn zoons en hun vienden gingen daarom graag naar de botsauto's.
7 kudos 2026-06-07 17:22:38 door Graham op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Je vergeet de fatbikes en iets met remigratie daarmee was je reaguurder-bingo vol geweest.
0 kudos 2026-05-15 12:12:22 door Rest in privacy op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-14 23:50:31 door klokjerond op Hamza heeft extra vonkjes in zijn bougies gedaan
Onderjurk
10 kudos 2026-05-14 21:50:37 door Lekker Bezig op Voetgangkaren is boos
Er geldt voor fietsers geen maximum snelheid binnen of buiten de bebouwde kom tenzij bebording anders aangeeft.
0 kudos 2026-05-13 16:46:05 door BlauwePlatvink op Zwaartekracht..
of de 114 pogingen van deze persoon.
2 kudos 2026-05-12 20:05:18 door banaaninkont42 op Tiguanrijdert heeft poep in zijn ogen
Tiguan bestuurder is gewoon schuldig hoor, zeker met een dashcam filmpje krijg je hier de schade vergoed.
27 kudos 2026-05-12 13:55:17 door Sempke5151 op Tiguanrijdert heeft poep in zijn ogen
uit ervaring kan ik vertellen dat de verzekering van de tegenpartij soms best coulant is (iig 20jaar geleden( als je kan bewijzen dat je deze schade hebt gekregen doordat je bent uitgeweken en hiermee meer schade hebt voorkomen. nu maar hopen dat je het kenteken van de tiguan nog hebt kunnen filmen en/of die bestuurder meewerkend is.
3 kudos 2026-05-11 14:35:28 door spiderman op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
Een Glock? En ik dacht altijd dat ze hun tampons in die nektasjes bewaarden
12 kudos 2026-05-11 14:09:12 door VlaamseBelg op Jong scootertuig rijdt politie tegen het lijf
samengevat: 2 klootzakjes, waarvan 1 met enkelband en net vrij uit de gevangenis wegens geweldpleging, worden opgepakt omdat ze de controle verstoren. De chauffeur heeft een uitschuifbare matrak, de andere een glock in zijn handtasje. En 1 van die pummels probeerde het pistool van de agent te grijpen.
0 kudos 2026-05-11 12:32:29 door zup op Tomeloze inzet, toewijding en motivatie.
Ja, want met je broek op je enkels maar zonder keukenpapier krijg je natuurlijk nooit vragen.
31 kudos 2026-05-11 11:44:28 door Wehavegothim op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
Busje had ruimte zat om even iets in te houden, dashcammevrouw had anders 3 autolengtes naar achteren gemoeten om achter busje in te voegen. Busje is niet bereid normaal gedrag te vertonen en komt daarna nog verhaal halen. Busje is een lul
15 kudos 2026-05-10 13:09:18 door Reaguurdstert op Klootzak krijgt karma
Dit is geen zeeleeuw, en de man is diezelfde vakantie nog in elkaar getimmerd.
0 kudos 2026-05-09 20:24:53 door Niebang op Missie: Red de kip..
Wat kan mij dat nou verrekken.
0 kudos 2026-05-09 19:38:54 door Kenny0031 op Missie: Red de kip..
Dat weet ik.
2 kudos 2026-05-09 18:38:11 door Loosecanon op Missie: Red de kip..
Ik wist het ook, heb ik nu iets gewonnen?
3 kudos 2026-05-09 12:08:34 door Zerohero op Missie: Red de kip..
Ja.
1 kudos 2026-05-08 22:00:55 door banaaninkont42 op Telefoontje kwijt
@altijd-guus | 08-05-26 | 15:25: maar waarom zou je die vrijwillig in VVS zetten
1 kudos 2026-05-08 18:23:45 door nlnoob op Telefoontje kwijt
Als je in the middle of nowhere je werk/hobby gaat filmpen misschien niet zo gek om iets anders te gebruiken dan je enige communicatiemiddel?
3 kudos 2026-05-08 14:24:32 door SuqMadiq op Hoe heet jij
Jimmy is fan Joost Klein.
19 kudos 2026-05-08 13:25:07 door altijd-guus op Telefoontje kwijt
Er zijn ook andere apparaten waarmee je kunt filmen....
7 kudos 2026-05-08 11:00:10 door IIVQ op Op zoek naar een dubbele longtransplantatie?
*30e
0 kudos 2026-05-05 11:40:42 door Boutendraaier op Beelden bekladding Monument op de Dam
@--Geurkaars-- | 04-05-26 | 18:19: Met het verleden hebben deze 'mensen' klaarblijkelijk niets te maken.
20 kudos 2026-05-04 19:18:11 door zusje v Christina op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
Rare opmerking. Je mag er best wat van vinden, maar dan gooi je toch geen bijl door het raam...
4 kudos 2026-05-04 16:19:26 door --Geurkaars-- op Beelden bekladding Monument op de Dam
Uit het verleden blijkt dat ze echt gek kunnen zijn......
0 kudos 2026-05-04 16:19:10 door TommeltjeHorlepiep op Op de vlucht voor de politie
-weggejorist-
-70 kudos 2026-05-04 16:14:23 door TommeltjeHorlepiep op Karen hit and run
Oh moet dat van jou. Ik hoop dat je ptss meevalt van dit filmpje. Het is ws een oude wond in je die getriggerd is. Knuf.
0 kudos 2026-05-04 09:00:31 door grotgraver op Monstertruck rijdt in op menigte
Die hebben ze helaas al opgevolgd zo te zien.
4 kudos 2026-05-03 19:01:18 door Gouis van Laal op Liv heeft buiten de deur geneuqd
@BopBopBop | 03-05-26 | 14:49:
Goedendag, AIVD hier. U bent geselecteerd voor de pygopaten-afdeling.
6 kudos 2026-05-03 16:42:56 door wopfe op GTA Rotterdam Noord
Dat is dus gewoon een fietspad. Die lul gaat overigens richting centraal station, niet echt richting de vrijheid.
3 kudos 2026-05-03 13:50:31 door De_GBS op Hoeveel gouden troep Trump in het Oval office heeft geplaatst
Die staan ongetwijfeld al in Mar-a-Lago.
7 kudos 2026-05-03 13:27:30 door Loosecanon op Lekker brake checken op rotonde
Maak er maar 2 maanden van, ze zitten vol.
5 kudos 2026-05-03 12:49:46 door BopBopBop op Liv heeft buiten de deur geneuqd
AfwijkEnd schrijfgedrag is 1 van de signalen van pygopaten waar inlichtingen diensten naar kijkEn
12 kudos 2026-05-03 12:27:52 door freakspark op De slaapbus in Jakarta
Dat zegt meer over jou dan over dit filmpje.