DumpStats voor ZzMak

33,940 +37686 -3746

Kudos

#1837 (Top 0.5748%)

Kudos/dag 9.63
Kudos/reaguursel 13.13
Meeste kudos op 1 reaguursel 825
Minste kudos op 1 reaguursel -290

2,585

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.73
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 11.2
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 58
Geregistreerd op 31-10-2016
Eerste reactie op 31-10-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-22 15:08:11 door Lekkerwijf op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Of een max. aantal vergaderingen waarbij gegeten moet worden.
Bij normale bedrijven is er volgens mij een maximum wat je aan je personeel aan eten mag geven/vergoeden, anders wordt het gezien als extra loon en dus extra belast.

4 kudos 2026-06-14 06:37:08 door doemaargewoonnormaal op Ik kom te laat op werk volgens mij
Mooie bespiegeling, helaas brengen de meeste ouders tegenwoordig kinderen het liefst naar opvang/opa en oma, zelfs op hun vrije dag. De kans dat deze ouders dit terugkrijgen van hun kinderen acht ik heel klein.

3 kudos 2026-06-08 19:25:00 door AlexP1981 op Hopeloze brakechecker
@Catalisator | 08-06-26 | 20:29: Om vervolgens het verkeer op de linkerbaan te hinderen ja. Mensen, blijf eens gewoon rechts rijden!!

9 kudos 2026-06-08 18:52:26 door afgelopen op Hopeloze brakechecker
Wat een onzin. Als je 140 rijdt mag je inderdaad van het gas, maar de Seatbestuurder is gewoon een achterlijke kneus die met 60 invoegt terwijl hij alle mogelijkheid heeft om gewoon normaal in te voegen en vervolgens nog gaat brakechecken.

14 kudos 2026-06-08 18:44:30 door QuietWhistler op Hopeloze brakechecker
Als jij vindt dat iemand die niet aan het invoegen is van zijn gas moet, dan ben je echt je rijbewijs niet waard.

20 kudos 2026-06-08 18:29:01 door Catalisator op Hopeloze brakechecker
?? ben ik nou gek of .... ( ja zo wie zo ) . Maar als invoegend verkeer moet je toch echt het overige verkeer voor laten gaan. sterker nog, je MOET je aanpassen. als de caravan/cammer besluit zijn gas los te laten voor de invoeger is dat heel erg aardig. Veel mensen gaan ook naar de linker baan als ze invoegers zien, maar wist je dat dat officieel niet mag.

1 kudos 2026-05-15 17:00:17 door Boortje6 op Band dist Joling
Duitse wijnfeesten?! Net als vroeger in Oudewater waar massaal de minder succesvolle wijnboeren hun niet te drinken bocht verkochten.

0 kudos 2026-05-05 18:49:44 door kaboutermuts op Vreselijke aso op de snelweg
@MikeTheMedic | 05-05-26 | 20:46: Wel wat aan de vroege kant voorgesorteerd, maar heel erg in de weg zitten ze ook weer niet.

0 kudos 2026-04-26 09:40:11 door BertHoeMeinWille op Trump trots op beleid
Dit is niet zielig, dit is een narcistische gevaarlijke gek, die in een paar maanden tijd de hele wereldeconomie op zijn kop zet.

6 kudos 2026-04-25 12:45:07 door vaginale douche op Oprotten kudtwielrenners!!!
al rijden ze achter elkaar, dan dien je in die Staten ook met een veilige tussengelegen afstand in te halen. vaak anderhalve meter. dus dan zal je hoe dan ook naar de andere rijstrook moeten en dat mag dus niet. Hoe vervelend dat ook is, gewoon rustig afwachten tot het inhaalverbod niet meer geld.

16 kudos 2026-04-25 12:00:33 door xspalm op Oprotten kudtwielrenners!!!
Ja ok, logisch dat hij dandie fietser gewoon platrijdt. Want over een doorgetrokken lijn is verboden.

-3 kudos 2026-04-24 10:54:55 door ikkee234 op Even mooi lang het water lopen
@Tochmaardan | 23-04-26 | 21:34: Voor een herhaling van je Nederlands op de basisschool, het is het water (water is ene onzijdig woord)

0 kudos 2026-04-24 09:57:10 door SpaceVogel op Tijd voor lunch
@ZeikStralend | 24-04-26 | 01:43: Soms denk ik dat dienstplicht wel goed zou zijn voor sommigen.

4 kudos 2026-04-24 07:13:42 door Het Vragevuur op Tijd voor lunch
@ZeikStralend | 24-04-26 | 01:43:
Vannacht klaagde je ook niet toen er iets tegen je huig spoot.

1 kudos 2026-04-24 07:00:20 door Kelvin25 op Hoi ik ben Kelvin
@Koning Veritas | 23-04-26 | 21:35: Gewoon een persoon die positiviteit wil verspreiden that's all

1 kudos 2026-04-23 23:43:54 door ZeikStralend op Tijd voor lunch
Maat, ik vind courgette al ranzig vanwege de textuur. Hoe denk je dat ik het ga vinden als het ook nog beweegt, knapt, en er snotterige warme wormeningewanden met stukjes harde madenkaak tegen m'n huig spuiten?

5 kudos 2026-04-23 19:35:03 door Koning Veritas op Hoi ik ben Kelvin
Ik ben altijd wel een beetje benieuwd wat voor figuur er achter dit soort stommiteiten zit.

0 kudos 2026-04-08 21:49:21 door HeeJijOokHier op Wacht, is dat...?
@Jegebruikersnaam | 08-04-26 | 18:15: We hadden het over leiders, niet over zielepoten.

17 kudos 2026-04-08 16:17:48 door hugey op Wacht, is dat...?
Dat je zijn beveiliging niet ziet, betekent niet dat hij zonder beveiliging over straat gaat.

6 kudos 2026-03-07 01:16:12 door Omnium3 op Vuurwerkverbod in NL
Hoezo "gebruik" je leestekens op plekken "waar" dat helemaal niet "nodig" is?
Ik vindt? Je hebt waarschijnlijk genoeg gezopen.

18 kudos 2026-02-27 00:40:59 door KelderKebabKwab op Politie komt er ff voor
Gaan we nou met twee maten meten omdat het politie is. Iedere burger die deze dwaze actie had uitgehaald wordt hier gekielhaald en dan mag dat nu niet. Het is gewoon een stomme impuls actie zonder kijken.