DumpStats voor ZzMak

33,940 +37686 -3746

Kudos

#1837 (Top 0.5748%)

Kudos/dag 9.63
Kudos/reaguursel 13.13
Meeste kudos op 1 reaguursel 825
Minste kudos op 1 reaguursel -290

2,585

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.73
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 11.2
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 58
Geregistreerd op 31-10-2016
Eerste reactie op 31-10-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

12 kudos 2026-06-22 16:21:52 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Schaf eerst de kleine fracties tot vier leden af. Voer vervolgens een maximumvergoeding per persoon per vergadering in. Uit eten gaan is voor mij geen vergadering.

21 kudos 2026-06-15 13:40:56 op Stumper uit Fryslan
Misschien heeft hij zijn hersenen nu weer op de juiste plek zitten.

2 kudos 2026-06-13 23:41:17 op Domme vrouw
Zo Cammert, jij maakt ook wel spannende dingen mee in je leven

41 kudos 2026-06-13 23:24:36 op Ik kom te laat op werk volgens mij
Respect voor degenen die hun ouders, ongeacht de omstandigheden, nog willen en kunnen verzorgen. Zij stonden er ook voor ons toen wij hen nodig hadden. Het is dan mooi om iets voor hen terug te kunnen doen.

-45 kudos 2026-06-08 19:59:22 op Hopeloze brakechecker
Cammart had volgens mij de snelheid van de Seat ook wel een beetje kunnen inschatten en, hoe vervelend ook, even van het gas kunnen gaan. Nu zullen ze vast een hele 'leuke' vakantie te gemoed zien en mag iedereen nog maandenlang aanhoren wat voor idioot die Seat-rijder wel niet is.

12 kudos 2026-06-04 22:25:23 op Mark in Kyiv
Kale kloten vind ik ook wel een beetje griezelig.

-2 kudos 2026-05-29 23:31:04 op Bijna onder de vrachtwagen
Maar je bent geen motorrijder. De beste stuurlui staan aan wal. (P.s. ik ben wel motorrijder.)

3 kudos 2026-05-26 19:53:00 op Re: Show-off met je auto
Moet ik, als '57-er, spontaan aan de DAF 66 denken? Die kon vooruit en achteruit even hard rijden.

1 kudos 2026-05-26 19:48:14 op Snelweg-terreur
Nee! Mijn piemel is groter! Nee, echt niet....

51 kudos 2026-05-25 17:46:10 op Vondelpark
Gewoon meewerken, je verliest het toch.

5 kudos 2026-05-18 14:12:58 op Opvoeden tegenwoodig valt niet mee!
Ik denk dat opvoeding al op heel jonge leeftijd begint en het ziet er naar uit dat jij er te laat aan begonnen bent.

6 kudos 2026-05-15 15:45:37 op Band dist Joling
Ik verheug mij nu al op de Duitse wijnfeesten met de gezellige Nederlandse dweilorkesten.

21 kudos 2026-05-12 22:50:19 op Koters opvoeden
Menig kunnen hier wat van opsteken. Opvoeding begint bij de basis.

1 kudos 2026-05-06 11:55:38 op Hij valt
Is vernielen van andermans eigendom een nieuw vorm van piemelverlenging?

31 kudos 2026-05-05 21:26:46 op Idioot op A10 heeft haast
Weer een Cammart die kritiek heeft op een ander, maar eerst eens een keertje in de eigen spiegel moet kijken.

-8 kudos 2026-05-05 20:40:01 op Vreselijke aso op de snelweg
Wat mij betreft mogen ze een traject controle voor links rijders ook wel gaan invoeren.

-43 kudos 2026-05-05 20:05:43 op FUUUUTT!!! Betrapt!
Als je je vooraf een beetje inleest voordat je op vakantie gaat, weet je dat er altijd ratten rondlopen. Iedereen draagt zijn eigen verantwoordelijkheid en moet je er zelf voor zorgen dat dit soort situaties niet kunnen gebeuren.

9 kudos 2026-05-02 12:41:50 op Goeie remmen!
Er zit er ook altijd weer een idioot tussen. Zucht..