23,305 +25951 -2646
Kudos
#2950 (Top 0.9231%)
| Kudos/dag | 45.34 |
| Kudos/reaguursel | 14.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 893 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -89 |
23,305 +25951 -2646
Kudos
#2950 (Top 0.9231%)
| Kudos/dag | 45.34 |
| Kudos/reaguursel | 14.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 893 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -89 |
1,650
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.21 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 18.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 40 |
| Geregistreerd op | 27-01-2025 |
| Eerste reactie op | 27-01-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 07:37:31 door Markus81 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Aangezien de stamboom met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid cirkelvormig is zou je dan niet lang hoeven zoeken
1 kudos 2026-06-22 15:34:36 door Zolderkamerheldje op Putain zat in een dagelijkse dip.
Door de Oekraïnse geheime dienst*
2 kudos 2026-06-18 18:14:10 door Wilcosplinter op Reaguurder gaat naar het strand
nah, er zijn wel echt veel viespeuken en raddraaiers op de wereld. Ik sta er niet meer van te kijken.
-3 kudos 2026-06-18 17:34:11 door Plakzak69 op Reaguurder gaat naar het strand
Jajajajaja
4 kudos 2026-06-18 16:57:29 door Vanderlinde op Reaguurder gaat naar het strand
Nee. Het is mij en m'n vriendin ook een keer overkomen. Mafkees ging 15m van ons af terwijl we compleet afgelegen lagen; rukken.
1 kudos 2026-06-17 23:31:03 door IkZeiHetNogZo op Liev meisje <3 vogels
Dus daar heb je ervaring mee. Nou dat zegt meer over jou dan over haar of de politie.
Maar waarom zou je naast haar huis willen staan met een camers?
-3 kudos 2026-06-16 19:27:04 door A. Tractie op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
Glas geeft geen bijsmaak aan het bier, bij blik kan dat wel zo zijn, dus daarom kiezen veel mensen voor bier uit een fles.
1 kudos 2026-06-16 19:06:48 door nieuwsgierige pelg op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
Blikbier? Bij een leuk bezoek aan de brouwerij 'Kasteelbier' legde de meesterbrouwer uit dat eigenlijk blik het beste verpakkingsmateriaal is uit ecologisch standpunt en herbruikbaarheid. Maar je krijgt het zo moeilijk verkocht in de Lage Landen.
-3 kudos 2026-06-16 18:30:22 door Creatieloos op Struisvogel wil matten
Zijn dit nu die Fat Chicken, waar je de laatste tijd voveel over leest?
1 kudos 2026-06-16 14:29:32 door Wilcosplinter op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
@GoodspeeD | 16-06-26 | 10:17: ik ben net terug en kan het wel beamen: tot s'avonds laat zie je de "Salary Man" nog buiten struinen. In gesprek met een paar locals ook al meegekregen dat het aan de buitenkant voor toeristen heel mooi is, maar als inwoner niet altijd even rooskleurig is. Vooral als het je tegenzit en je niet aan het ideaal/hoge lat kan voldoen.
-1 kudos 2026-06-16 08:42:15 door KelderKebabKwab op Scooter bijna aangereden
@dedodododedadada | 16-06-26 | 08:42: Hij blijft voortdurend op het fietspad rijden, hij heeft dus blauwe kentekenplaten. Het geluid van zijn snorfiets klinkt ook niet heel erg als motorfiets of wel?
7 kudos 2026-06-16 08:17:18 door GoodspeeD op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
Japan is een prachtig land, en de mensen zijn ontzettend respectvol en eervol, maar je moet het land ook niet te zeer idoliseren. Ik ben er een aantal keren geweest voor werk en de werkcultuur is ronduit deprimerend. Althans in Tokio. Om 4/5 uur opstaan om een uur of twee in de trein te zitten om bij je werk te komen. Om 7 uur beginnen en niet voor de baas naar huis gaat stoppen met werken. Dat betekent meestal tot minimaal 19:00 of 20:00 uur werken. Vaak nog later. Om dan vervolgens weer een uur of twee in de trein te zitten om weer thuis te komen. Paar uurtjes slapen en dan begint het riedeltje weer van voren af aan. Iedereen is zo moe van het weinige slapen dat ze massaal in de trein of op kantoor in de pauze slapen.
3 kudos 2026-06-16 06:42:12 door dedodododedadada op Scooter bijna aangereden
@KelderKebabKwab | Wat hij hier fout doet is dat hij, als gemotoriseerde weggebruiker, rechts inhaalt. Hij gaat voor het gemak over een doorgetrokken streep en heeft überhaupt niets op die fietsstrook te zoeken.
16 kudos 2026-06-16 04:39:22 door Nietstemelden op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
Daar moet je wel van je zolderkamer afkomen en 16 uur per dag werken.
-1 kudos 2026-06-15 18:57:22 door KelderKebabKwab op Scooter bijna aangereden
Zo staat het niet in de wet. Daarnaast: het is hier geen kruising. De vrachtwagen jankt hem zonder knipperlicht gewoon een N.P. Gemarkeerde inrit op. Dus hoevaak de "dash"cammer hier ook het woord kanker gebruikt. Hij doet hier helemaal niks fout.
-3 kudos 2026-06-15 18:34:42 door daniyel008 op Scooter bijna aangereden
Hoe dan? Niemand verwacht dat hij hier ineens naar rechts gaat, geen knipperlicht niks
0 kudos 2026-06-15 18:31:11 door trucker0werner op Scooter bijna aangereden
precies en als je rechts inhaalt verwacht niemand dat.
Daarbij als je in iemands dodehoek zit dan weet je het ook niet. Zelfde als vrachtwagens hebben busjes ook een dode hoek
2 kudos 2026-06-15 13:09:07 door A. Tractie op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
*begrafenis
1 kudos 2026-06-15 12:45:55 door swekkertje op Snelrecht op zijn best!
Helaas, geen denkbeeldige internetpunten voor jou vandaag.
3 kudos 2026-06-15 12:40:53 door nergens_goed_voor op Snelrecht op zijn best!
Hoe is dat ironisch dan?
0 kudos 2026-06-15 12:39:16 door Creatieloos op Snelrecht op zijn best!
@Uhoortnogvanons | 15-06-26 | 14:05: Die hebben ook vaak niet zoveel geduld.
15 kudos 2026-06-15 12:05:52 door Uhoortnogvanons op Snelrecht op zijn best!
Ben jij een klein kind?
6 kudos 2026-06-15 09:54:04 door doemawat op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
@KanjerBolderman | 15-06-26 | 06:50:
Hij hint op één van de afleveringen waarin meneer Neuteboom de liedjes van een begrafenis zou verzorgen maar de cassettebandjes werden per ongeluk omgewisseld met die van Johnnie en Kees, welke 0900 lijnen begonnen.
1 kudos 2026-06-15 09:40:17 door Halal gehaktbal op Marmotten vechten om een sok
Ik ook. Twee jonkies, broer en zus. En na nog geen twee maanden waren het er opeens zes. Nog erger dan konijnen die beestjes.
26 kudos 2026-06-15 04:50:25 door KanjerBolderman op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Dat zou dan knap zijn want meneer Neuteboom is al 18 jaar dood.
0 kudos 2026-06-14 14:45:55 door etalon op Vertrekken in style
het is fucked up om te denken, maar eigenlijk is het waarschijnlijk dat je eindigt als kip.
slechts 30% van alle vogels zijn wilde vogels. 70% zijn kweekvogels. nu zitten daar ook wel eenden e.d. bij maar ik denk dat dat onder jouw o.i.d. valt.
In andere woorden, het is zelfs waarschijnlijk dat je als kip o.i.d. eindigt.
18 kudos 2026-06-14 09:39:06 door Superjeap op F18 gecrasht in Usa
Heb je ook een halsband om?
1 kudos 2026-06-14 09:08:01 door Superjeap op Vertrekken in style
@Vicieuze-viscositeit | 13-06-26 | 21:36: Van jouw Nederlands *word je ook niet gelukkig. *vogelbrein *vogellijf
0 kudos 2026-06-14 07:56:38 door Cochin op Vertrekken in style
En met wat geluk beland je dan in de kinderboerderij.
4 kudos 2026-06-14 06:18:44 door ochtendkoffie op Honden arriveren bij het zwembad
Hopelijk wordt het een prachtig laatste jaar
1 kudos 2026-06-14 05:04:59 door moraalsoldaat op Honden arriveren bij het zwembad
Ik heb altijd Ierse Wolfshonden. Fantastische honden, maar helaas worden die maar een jaar 7. Hooguit 8 of 9 als je veel geluk hebt.
13 kudos 2026-06-14 03:52:51 door mikkelokkio op Honden arriveren bij het zwembad
Een vuilnisbakkie bedoel je denk ik. Een asbak dat is m'n zwager.
1 kudos 2026-06-14 03:33:21 door Maxima_Hartman op Vertrekken in style
@Vicieuze-viscositeit | 13-06-26 | 21:36: Waarom zou je dan ongelukkig zijn denk je? Ik denk dat je als rondvliegend mens in een vogelllijf er intenser van geniet dan de andere vogels.
-20 kudos 2026-06-14 03:30:46 door Maxima_Hartman op Honden arriveren bij het zwembad
Daarom kun je beter een asbak nemen, daar zit een stuk minder inteelt doorheen en worden veel ouder. Ik zou er niet aan moeten denken om elke 15 jaar een nieuwe hond te moeten nemen.
71 kudos 2026-06-13 23:05:10 door ZeikStralend op Honden arriveren bij het zwembad
Ik heb al een tijdje HD, soms zelfs 4k
1 kudos 2026-06-13 21:47:23 door Zolderkamerheldje op Vertrekken in style
@Kameleon4 | 13-06-26 | 22:15: Toch nog altijd beter dan gripkip.
3 kudos 2026-06-13 21:16:27 door deadrabbits op Vertrekken in style
Je bent toch al een trekvogel
1 kudos 2026-06-13 21:06:36 door balen999 op Vertrekken in style
Ik zag net een gereïncarneerde eend lopen in een optocht in Mexico.
2 kudos 2026-06-13 20:44:24 door Balloze binnenkater op Wat is jouw reactie op naroepen?
*herenliefde
3 kudos 2026-06-13 20:43:46 door Balloze binnenkater op Wat is jouw reactie op naroepen?
Gewoon op beleefde wijze aangeven dat je niet van de hetenliefde bent.
2 kudos 2026-06-13 20:35:43 door Pb82 op Vertrekken in style
of eendags kuiken.
2 kudos 2026-06-13 20:29:11 door KopKaasKop op Vertrekken in style
Of een dodo.
15 kudos 2026-06-13 20:15:03 door Kameleon4 op Vertrekken in style
Of struisvogel, kun je nog niet vliegen.
Of als pinguïn, zelfde maar dan teringkoud
34 kudos 2026-06-13 20:12:27 door de bartsmitridder op Vertrekken in style
Reïnkanarie, heet dat.
-1 kudos 2026-06-13 20:00:45 door Hetlievemeisje op Vertrekken in style
Misschien word je een duif. Succes!
-5 kudos 2026-06-13 19:44:29 door Nummer 14 speciaal op Vertrekken in style
Wellicht incarneer je als eend, als Guus Geluk.
25 kudos 2026-06-13 19:36:18 door Vicieuze-viscositeit op Vertrekken in style
Mijn vraag is dan altijd, reïncarneer je dan ook met je eigen brein? Of krijg je dan een vogel brein? Want als je een vogel brein krijgt, krijg je er niks van mee en is het niet de ervaring die jij bedoelt. Maar als je met je mensen brein in een vogel lijf zit, wordt je ook niet erg gelukkig.
2 kudos 2026-06-11 12:12:45 door Depunt op Opa haat blikjes
54 blikjes waar er drie niet stuk zijn gegaan dat is 51x0,15=7,65 Euro aan statiegeld dus geen 4,50 Euro, Leugenaar!
10 kudos 2026-06-11 11:02:25 door BiTRiP op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Nou, in ieder geval nog meer.
3 kudos 2026-06-08 14:18:17 door NatteKiwi op Jonge Amsterdammers...
Daar hebben ze vaak een super-geavanceerd systeem voor ingeschakeld bij de meeste sauna's. Het heet de Bril Endurance Pro 3000 XL en bestaat uit een plankje van 25 bij 10 cm waar je je bril op kan leggen, vaak gemonteerd net buiten de sauna.