DumpStats voor Newtons_3e_wet

4,370 +4576 -206

Kudos

#15310 (Top 4.7906%)

Kudos/dag 1.34
Kudos/reaguursel 15.12
Meeste kudos op 1 reaguursel 428
Minste kudos op 1 reaguursel -60

289

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 19.4
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 23-11-2016
Eerste reactie op 30-07-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-18 19:34:39 op Trappie jij bent 'm
Ik hoop dat je broertje zijn wraak ook online gooit.

7 kudos 2026-06-17 21:49:05 op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Hoi Ilovefatchicks, ik moet vaak gniffelen om je reacties, maar even wat beter lezen voor je weer een topreaguursel probeert te scoren zou wel fijn zijn. Fijne avond!

3 kudos 2026-06-13 11:24:49 op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
Ik zal langzaam typen voor je om het zo makkelijk mogelijk te maken. Stel: jij rijdt in een Porsche en houdt je netjes aan de maximumsnelheid, en ik rijd in een Fiat Panda en houd mezelf ook netjes aan de maximumsnelheid. Dan gaan we even snel, ook al kun jij sneller.

25 kudos 2026-05-30 20:59:24 op Politie uitdagen is klappen vragen
Die kerel spoort niet... Ze hadden hem niet weg moeten jagen met een paar klappen maar oppakken (met eventueel een paar corrigerende tikken) en direct naar een gesloten instelling moeten brengen. Opgeruimd staat netjes.

-60 kudos 2026-05-25 23:28:19 op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Tsjonge jonge... Waar ik ben opgegroeid zou de wijkagent 5 minuten meedoen en dan de kraan dichtdraaien (Niet dat we dat dat zouden doen, maar toch). Daar komt de politie al met wapenstokken uit het busje stappen zonder dat er nog maar iets ernstigs aan de hand is. Waar moet dat heen met dit land?

0 kudos 2026-05-21 23:01:17 op Kapsalon zonder vork
Nah, elke debiel heeft een doel. Kogels van de tegenstander op maken natuurlijk.

2 kudos 2026-05-18 14:34:50 op 74% geïdentificeerd!
Is ook niet iets wat we als maatschappij kunnen beïnvloeden. We kunnen helpen met het voor de rechter brengen, daarna is het aan de rechter. Stel hè... Er staat er een onschuldig tussen (wat ik betwijfel. Dan is er toch nog niets jammer aan dat die persoon niet gestraft wordt. Als de rechter ze schuldig heeft bevonden aan bejaarden oplichten? In de hoogste boom...

5 kudos 2026-05-07 10:37:18 op BREEK: Ali B. de bak in
Preventief voorzien van een enkelbandje gezien het vluchtgevaar.

2 kudos 2026-04-03 14:10:01 op Scheer ons niet over 1 kam!
Vanochtend haalde ik uit de jaszak van mijn kind van vijf jaar een fietssleutel... Ze heeft geen fietsslot aan haar fiets hangen (wel een cijferslot). Ik vroeg haar hoe ze eraan kwam. Nou, die had ze op het schoolplein gevonden. Die mocht ze vanochtend in mijn aanwezigheid even inleveren bij de juf. Ik hoop van harte dat deze les haar lang bijblijft. "Is het niet van jou, blijf je er vanaf."

20 kudos 2026-03-29 11:42:25 op Tankterroristen in Belgie
Domme Belg heeft het antwoord al maar ziet het zelf niet. Hij kan gewoon even over de grens met Nederland rijden... Hartstikke rustig bij de pomp daar!

2 kudos 2026-03-23 23:37:45 op He Murat?
Ohja? En dat kenteken van hem is ook legaal op de openbare weg?

43 kudos 2026-03-23 16:53:30 op Game over: Lief pinmeisje <3
Ohja, de politie wil graag weten of ze dit vaker moeten doen: Op www.politie.nl/gezocht/game-over staat onderaan "Hoe tevreden ben je over de GameOver?!-campagne?". Hier kun je 1 tot 5 sterren achterlaten met eventueel een toelichting.

Op mobiel zie ik het niet, desktop wel.

3 kudos 2026-03-22 19:43:26 op Grote drop
prachtig figuur, hopelijk ook een leuk karakter en dan kan ze iemand ooit heel blij maken.

4 kudos 2026-03-07 21:00:45 op Ff voelen
Ze blijft er wel lekker rustig bij staan.

155 kudos 2026-02-21 08:03:18 op Oogverblindende sport dat shorttracken
Update: "Inmiddels is er bericht vanuit Milaan over de situatie Sellier. Het gaat 'oké' met het oog van de Poolse, meldt NOS. Ze is in de arena al gehecht en voor nader onderzoek naar het ziekenhuis gebracht, maar de verwachting is dat ze niets ernstigs heeft overgehouden aan de valpartij."

4 kudos 2026-02-16 22:23:44 op Actie-reactie
Ik vind helemaal mooi.

11 kudos 2026-02-08 21:57:09 op Kies je kont
C mag van mij wel mee.

7 kudos 2026-02-06 18:47:10 op Oplichter vermomd als PostNL bezorger
Klinkt goed! Wanneer is het eerste seizoen te zien? Alleen al als voorlichting voor in verzorgingshuizen een goed idee!

2 kudos 2026-01-30 11:09:44 op Pakketje in de brievenbus s.v.p.
Je hebt een baan/functie geaccepteerd, daar ga je gewoon je stinkende best voor doen. Wil je dat niet? Prima, zoek ander werk.

14 kudos 2026-01-24 17:46:13 op Aftermath: Auto rijdt door gevel
Bus botst op auto, leek me wel duidelijk, misschien filmpje even naar de redactie sturen. Maar gezond boerenverstand bij de auteur was ook wel fijn.

10 kudos 2026-01-17 00:35:41 op Simpele vraag
Hebben wij hetzelfde filmpje gekeken? HIJ zei meerdere keren "biological", zie o.a 1:15, 2:20, 2:29

43 kudos 2026-01-15 20:05:56 op Robert gestopt met dombo's pesten
Dit keek ik vroeger toch wel bijna elke avond... Nog bij mijn ouders wonend, op mijn slaapkamer met mijn tv met ingebouwde videorecorder... Goeie ouwe tijd. Rust in vrede Jensen!

-7 kudos 2026-01-10 16:32:40 op Winterklassieker
Prettig aan de ogen, geen haast, ze ligt op ijs.