4,370 +4576 -206
Kudos
#15310 (Top 4.7906%)
| Kudos/dag | 1.34 |
| Kudos/reaguursel | 15.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 428 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
4,370 +4576 -206
Kudos
#15310 (Top 4.7906%)
| Kudos/dag | 1.34 |
| Kudos/reaguursel | 15.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 428 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
289
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 19.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 23-11-2016 |
| Eerste reactie op | 30-07-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 00:40:43 op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Laten we de F-jes van VV Oldenzaal nou eens een onvergetelijke dag bezorgen.
7 kudos 2026-06-18 19:34:39 op Trappie jij bent 'm
Ik hoop dat je broertje zijn wraak ook online gooit.
7 kudos 2026-06-17 21:49:05 op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Hoi Ilovefatchicks, ik moet vaak gniffelen om je reacties, maar even wat beter lezen voor je weer een topreaguursel probeert te scoren zou wel fijn zijn. Fijne avond!
-5 kudos 2026-06-13 11:28:25 op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
@ Stumpert1001 12-06-2026 @ 20:27
3 kudos 2026-06-13 11:24:49 op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
Ik zal langzaam typen voor je om het zo makkelijk mogelijk te maken. Stel: jij rijdt in een Porsche en houdt je netjes aan de maximumsnelheid, en ik rijd in een Fiat Panda en houd mezelf ook netjes aan de maximumsnelheid. Dan gaan we even snel, ook al kun jij sneller.
9 kudos 2026-06-06 20:10:33 op Plofkraker aangehouden direct na plof
Wat zullen die zich (terecht) dom hebben gevoeld.
0 kudos 2026-06-04 21:11:47 op “Wie als eerst bij het bankje is!”
Maar hoe hebben ze dat bordje daar gekregen hè?
4 kudos 2026-06-01 20:04:23 op Ontploffing vuurwerkfabriek Malta van alle hoeken
"(...) hoe het met André de Vries afgelopen is." Ja..... hij is dood.
66 kudos 2026-05-31 16:46:02 op Hagelstenen des doods in België
Het lijkt mij dat mensen dat doen om meer ruimte te creëren zodat iedereen kan schuilen.
25 kudos 2026-05-30 20:59:24 op Politie uitdagen is klappen vragen
Die kerel spoort niet... Ze hadden hem niet weg moeten jagen met een paar klappen maar oppakken (met eventueel een paar corrigerende tikken) en direct naar een gesloten instelling moeten brengen. Opgeruimd staat netjes.
0 kudos 2026-05-30 00:09:02 op Bult bout in Tubbargn
https://letmegooglethat.com/?q...
13 kudos 2026-05-27 21:36:07 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Deed ie maar eens wat! Werken ofzo.
-48 kudos 2026-05-26 19:37:51 op Mega classic van de dag
PLORK, Prachtig Lijf Omeunige Rot Kop
3 kudos 2026-05-26 00:11:11 op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Nee, nooit geweest, houdt ik ook graag zo.
-60 kudos 2026-05-25 23:28:19 op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Tsjonge jonge... Waar ik ben opgegroeid zou de wijkagent 5 minuten meedoen en dan de kraan dichtdraaien (Niet dat we dat dat zouden doen, maar toch). Daar komt de politie al met wapenstokken uit het busje stappen zonder dat er nog maar iets ernstigs aan de hand is. Waar moet dat heen met dit land?
10 kudos 2026-05-23 23:40:00 op Wat doe jij zoal de hele dag op je werk?
Die heeft geen stappenteller te nodig om te weten of hij zijn calorieën heeft verb(r)and voor die dag.
10 kudos 2026-05-21 23:04:11 op Space-X boosters komen weer thuis
Thunderbird 3
0 kudos 2026-05-21 23:01:17 op Kapsalon zonder vork
Nah, elke debiel heeft een doel. Kogels van de tegenstander op maken natuurlijk.
2 kudos 2026-05-18 14:34:50 op 74% geïdentificeerd!
Is ook niet iets wat we als maatschappij kunnen beïnvloeden. We kunnen helpen met het voor de rechter brengen, daarna is het aan de rechter. Stel hè... Er staat er een onschuldig tussen (wat ik betwijfel. Dan is er toch nog niets jammer aan dat die persoon niet gestraft wordt. Als de rechter ze schuldig heeft bevonden aan bejaarden oplichten? In de hoogste boom...
5 kudos 2026-05-07 10:37:18 op BREEK: Ali B. de bak in
Preventief voorzien van een enkelbandje gezien het vluchtgevaar.
7 kudos 2026-05-07 10:34:23 op BREEK: Ali B. de bak in
Opgeruimd staat netjes.
6 kudos 2026-05-03 13:35:33 op Biertje gooien op de klok
Is planking weer terug?
4 kudos 2026-04-30 00:50:22 op Wie heeft zin in een espresso?
Dit is toch gewoon perfect!
8 kudos 2026-04-14 18:23:18 op Geen Vader- en Moederdag cadeautjes meer voor ons
Zucht, de maatschappij is compleet verziekt.
2 kudos 2026-04-03 14:10:01 op Scheer ons niet over 1 kam!
Vanochtend haalde ik uit de jaszak van mijn kind van vijf jaar een fietssleutel... Ze heeft geen fietsslot aan haar fiets hangen (wel een cijferslot). Ik vroeg haar hoe ze eraan kwam. Nou, die had ze op het schoolplein gevonden. Die mocht ze vanochtend in mijn aanwezigheid even inleveren bij de juf. Ik hoop van harte dat deze les haar lang bijblijft. "Is het niet van jou, blijf je er vanaf."
7 kudos 2026-04-01 17:07:31 op Cameraman bij het vrouwenvoetbal houdt de actie centraal in beeld
Oké, nu kan ie echt een keertje: Naam en rugnummer?
20 kudos 2026-03-29 11:42:25 op Tankterroristen in Belgie
Domme Belg heeft het antwoord al maar ziet het zelf niet. Hij kan gewoon even over de grens met Nederland rijden... Hartstikke rustig bij de pomp daar!
2 kudos 2026-03-23 23:37:45 op He Murat?
Ohja? En dat kenteken van hem is ook legaal op de openbare weg?
43 kudos 2026-03-23 16:53:30 op Game over: Lief pinmeisje <3
Ohja, de politie wil graag weten of ze dit vaker moeten doen: Op www.politie.nl/gezocht/game-over staat onderaan "Hoe tevreden ben je over de GameOver?!-campagne?". Hier kun je 1 tot 5 sterren achterlaten met eventueel een toelichting.
Op mobiel zie ik het niet, desktop wel.
1 kudos 2026-03-23 16:04:38 op Vanaf nu herkenbaar: 79 Game Over?! verdachten overal te zien
Zodat het aantrekkelijk is voor de jeugd om een kijkje te nemen. Deze zullen de meeste omgang hebben met deze verdachten.
17 kudos 2026-03-23 15:59:19 op Vanaf nu herkenbaar: 79 Game Over?! verdachten overal te zien
tot op heden is 28% al opgepakt! ik ben groot voorstander van meer van deze campagnes! Zodra de 50% is aangetikt de lijst uitbreiden tot de volgende 100. #RedOnzeOuderen
3 kudos 2026-03-22 19:43:26 op Grote drop
prachtig figuur, hopelijk ook een leuk karakter en dan kan ze iemand ooit heel blij maken.
4 kudos 2026-03-07 21:00:45 op Ff voelen
Ze blijft er wel lekker rustig bij staan.
-10 kudos 2026-02-23 21:51:38 op Close call voor Mexicaanse ijzervreter
Praten is zilver, zwijgen is goud... Het kunnen navertellen blijkbaar lood.
20 kudos 2026-02-21 15:44:41 op Motoragent vs scooterknul
Dat handje van hem gebruikt hij voorlopig ook niet meer.
155 kudos 2026-02-21 08:03:18 op Oogverblindende sport dat shorttracken
Update: "Inmiddels is er bericht vanuit Milaan over de situatie Sellier. Het gaat 'oké' met het oog van de Poolse, meldt NOS. Ze is in de arena al gehecht en voor nader onderzoek naar het ziekenhuis gebracht, maar de verwachting is dat ze niets ernstigs heeft overgehouden aan de valpartij."
4 kudos 2026-02-16 22:23:44 op Actie-reactie
Ik vind helemaal mooi.
11 kudos 2026-02-12 07:15:01 op Sportmannetje met humor
Die krijgt al genoeg aandacht van de douanebeambte zo...
11 kudos 2026-02-08 21:57:09 op Kies je kont
C mag van mij wel mee.
7 kudos 2026-02-06 18:47:10 op Oplichter vermomd als PostNL bezorger
Klinkt goed! Wanneer is het eerste seizoen te zien? Alleen al als voorlichting voor in verzorgingshuizen een goed idee!
9 kudos 2026-02-05 19:38:47 op Omkleden op straat
Heerlijk figuur!
0 kudos 2026-02-04 12:21:07 op Valt het doek voor Flitsmeister?
Ah ze hebben Tom van TomTom gekopieerd.
34 kudos 2026-01-30 21:33:36 op Bank schoonmaken
8 dagen geleden Joris... https://www.dumpert.nl/item/10...
2 kudos 2026-01-30 11:09:44 op Pakketje in de brievenbus s.v.p.
Je hebt een baan/functie geaccepteerd, daar ga je gewoon je stinkende best voor doen. Wil je dat niet? Prima, zoek ander werk.
0 kudos 2026-01-24 17:55:39 op Opdagen, wegen moet niet moeilijk zijn....
Ik denk nog... Die leggen ze in de stabiele zijligging...
14 kudos 2026-01-24 17:46:13 op Aftermath: Auto rijdt door gevel
Bus botst op auto, leek me wel duidelijk, misschien filmpje even naar de redactie sturen. Maar gezond boerenverstand bij de auteur was ook wel fijn.
10 kudos 2026-01-17 00:35:41 op Simpele vraag
Hebben wij hetzelfde filmpje gekeken? HIJ zei meerdere keren "biological", zie o.a 1:15, 2:20, 2:29
43 kudos 2026-01-15 20:05:56 op Robert gestopt met dombo's pesten
Dit keek ik vroeger toch wel bijna elke avond... Nog bij mijn ouders wonend, op mijn slaapkamer met mijn tv met ingebouwde videorecorder... Goeie ouwe tijd. Rust in vrede Jensen!
-7 kudos 2026-01-10 16:32:40 op Winterklassieker
Prettig aan de ogen, geen haast, ze ligt op ijs.
4 kudos 2026-01-10 10:22:05 op Van 23:59 naar 00:00
"Show me the way"