2,912 +4059 -1147
Kudos
#20334 (Top 6.3627%)
| Kudos/dag | 7.52 |
| Kudos/reaguursel | 5.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 175 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -122 |
2,912 +4059 -1147
Kudos
#20334 (Top 6.3627%)
| Kudos/dag | 7.52 |
| Kudos/reaguursel | 5.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 175 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -122 |
489
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.26 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 25.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 34 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 02-06-2025 |
| Eerste reactie op | 02-06-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 21:18:57 door Routine op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Tja, ik hou ook niet van arrogantie, maar als je een van de betere voetbalspelers ooit bent, met meerdere records op je naam, is een beeeeetje arrogantie wel op zijn plaats. Terecht dat hij trots is op zijn prestaties, hij werkt er immers hard voor. Dus een beetje aandacht verdiend hij ook wel. Nee, ik ben geen fan van hem en heb geen verstand van voetbal. Maar ergens zo hard voor werken als wat hij doet, doen maar weinig mensen. Zou een voorbeeld voor velen kunnen zijn (niet alleen in het voetbal).
2 kudos 2026-06-23 18:52:03 door ZzMak op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Ik geef je helemaal gelijk. Hij claimt goals die hij niet eens gemaakt heeft.
https://9gag.com/gag/abA7Adp?u...
0 kudos 2026-06-23 18:16:56 door Blotus op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Au contraire.
5 kudos 2026-06-19 17:20:48 door ViezeRomper op Messi is een diva
Dit mannetje is opgegroeid met heel veel doping.
3 kudos 2026-06-19 16:07:44 door Duffe op Russische soldaat probeert drone te raken
@PisFinger | 19-06-26 | 16:43: Nee, hij bedoelt exact wat hij zei. Ze vuren een hittezoekende raket af op een drone die maar weinig warmte afgeeft terwijl ze naast enorme brand in een olieraffinaderij staan. De raket deed precies waar die voor gemaakt is: hitte zoeken.
2 kudos 2026-06-19 14:43:29 door PisFinger op Russische soldaat probeert drone te raken
Bedoel je dat deze luchtafweer de boel in brand heeft gezet? Keur ik ook goed!
0 kudos 2026-06-17 13:38:34 door KabbelendKontwater op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Is geen goedkope hobby heur
-1 kudos 2026-06-15 20:46:38 door pietaz op Japanners zijn goed opgevoed
Klinkt nobel, maar ze hebben daar geen afvalbakken nav de sarin aanval in de jaren 00. Heeft niks met schoon te maken
0 kudos 2026-06-15 09:59:27 door Lammeben op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Flierp! | 15-06-26 | 10:40: Klopt, maar dat was in een tijd dat het nog niet zo druk was op de weg, materiaal uit Duitsland kwam in plaats van China en je door de politie aanhouden werd en thuis afgeleverd werd waar je alsnog een keer flink straf kreeg van je vader die stiekum toch ook weer een glimlach op zijn gezicht had. Bovendien is de stabiliteit van een Kreidler toch iets beter was dan van een Sunnigoo electrische step
1 kudos 2026-06-15 09:19:03 door Pribram op Bijna de 70 aantikken met je E-step
En dan gaat het OM ook nog eens een keer beraadslagen of zo iemand die fiets weer terug krijgt of niet...
2 kudos 2026-06-15 08:55:07 door qreaguurder op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Flierp! | 15-06-26 | 10:40: ja en dat zijn daarna de scooters geworden en nu de fatbikes.
7 kudos 2026-06-15 08:42:23 door Bertie Wooster op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Flierp! | 15-06-26 | 10:40: Met een helmplicht, een kentekenplaat en een minimumleeftijd van 16. Dat was in ieder geval een begin.
-2 kudos 2026-06-15 08:40:16 door Flierp! op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Schakelbrommers liepen ook 100km/u vroeger.
10 kudos 2026-06-15 08:35:13 door Diwa88 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
We houden ze aan en nemen de fiets in beslag.
1 kudos 2026-06-14 16:54:40 door ZeesterP op Het WK op de Duitse televisie
Die gast is een hele goede voetballer geweest.
1 kudos 2026-06-14 16:54:03 door Pimbinnentuyn op Het WK op de Duitse televisie
voor je het weet is het weer m2 enzo
6 kudos 2026-06-14 16:52:13 door Onno_no op Het WK op de Duitse televisie
Gayyyyy
-2 kudos 2026-06-09 22:38:42 door tinustussegas op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
Gewoon iedereen die wat te vertellen heeft ontslaan en je vrienden op die positie zetten. Zo doet Trump dat en het werkt blijkbaar.
2 kudos 2026-06-09 19:02:34 door Paymaster op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
Nou, hij is (helaas) nog niet afgezet omdat daar schijnbaar nog geen meerderheid van stemmen voor is.
1 kudos 2026-06-09 16:52:27 door YojG op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
@doemawat | 09-06-26 | 17:59: Artsen mogen zichzelf arts noemen omdat ze arts zijn. Als Trump onzin roept en uit een live interview stormt gaan mensen dat analyseren. Een simpel kijkje op Youtube en je vindt zat filmpjes met artsen die hun professionele mening onderbouwen bij alles wat Trump in zo'n interview zegt en doet.
Ook zijn er meerdere filmpjes te vinden over de meerdere cognitieve tests die Trump heeft genomen, waarin een arts onder andere toelicht dat het behoorlijk vreemd is dat hij er al meerdere heeft genomen. Dit omdat iemand dat enkel laat doen omdat er een sterk vermoeden is van een familielid dat er iets mis is met de persoon die de test neemt. Ook kan ik je aanraden die filmpjes te kijken want als de presentator onder toezicht van de arts die test neemt, is het echt belachelijk hoe makkelijk de test is als je een normaal werkend brein hebt en de middelbare school hebt afgemaakt.
-19 kudos 2026-06-09 15:59:05 door doemawat op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
Ben benieuwd hoe je aan deze informatie komt en ook hoe die artsen aan hun informatie komen. Wanneer ze dit stellen op basis van wat knip en plakbeelden uit de media zou dat echt een aanfluiting voor de wetenschap zijn.
1 kudos 2026-06-06 16:55:05 door Kudtenpiemol op Badmode op de catwalk!
@MVahl | 06-06-26 | 17:59: nou, er zit er hier een bezwaren te maken op de bank naat mij
0 kudos 2026-06-06 16:37:56 door MC-Hemorrhoid op Welk trucje gaat deze orca doen
U heeft geen filterinstallatie in uw zwembad?
5 kudos 2026-06-06 15:59:20 door MVahl op Badmode op de catwalk!
Ik zie geen bezwaren.
-1 kudos 2026-06-03 19:34:00 door Vanderlinde op Nieuwe beelden aanval op Kiev
De tegenpartij, ukraine stuurt ook drones en toestanden regelrecht woonwijken in terug in Rusland. Dit is gewoon een actie > reactie. Mensen vergeten de definitie van oorlog even. In oorlog is alles geoorloofd.
0 kudos 2026-06-03 15:45:15 door Hobaheemskerk op Wanneer hij in zijn moedertaal praat
Yes!
0 kudos 2026-06-03 14:39:21 door mikkelokkio op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Nee das zelfverdediging Aleksandr.
0 kudos 2026-06-03 13:10:59 door SeymourButz op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Heel Moskou plat… misschien stoppen ze dan
2 kudos 2026-06-03 10:59:38 door gaatjegeenreetaan op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Aleksandr | 03-06-26 | 11:13: woontoren in Moskou; INCIDENT
woontorens in Kiev : dagelijks gerichte aanvallen
-13 kudos 2026-06-03 09:51:43 door Wimpulzz op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Parodontax | 03-06-26 | 10:44: aah dat zijn toch de partijen en voortvloeisel van mensen die EXACT hiervoor waarschuwden toen we dat assosciatie verdrag gingen tekenen? en dus nog ver voordat deze ellende echt losbrak?
de mensen die lachte toen putin in 2004 in munchen diploatiek de oplossing zocht voor het toen al ophanden zijnde probleem in oekraine.. dat waren echt geen FvD-ers of PVV-ers hoor...
-21 kudos 2026-06-03 09:13:32 door Aleksandr op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Maar als Oekraine woontorens in Moskou droned is dat niet monsterlijk?
25 kudos 2026-06-03 08:44:32 door Parodontax op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Hou er dan ook rekening mee als de volgende verkiezingen een PVV of FvD mee doet, je daar ook niet op stemt.
1 kudos 2026-05-28 14:21:53 door S² op Telegraafstagiair mocht ook een item maken
Ochies
-3 kudos 2026-05-26 16:56:42 door KabbelendKontwater op Kom maar naar beneden
Ik zou je maat even een cursus glijbaan kado doen, hij deed het verkeerd. Het is bovendien het beste om niet meer vanaf een glijbaan te gaan zodra je kunt schrijven. Zomaar een tip.
0 kudos 2026-05-21 14:07:30 door Andy007 op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
-weggejorist-
-12 kudos 2026-05-21 13:56:39 door Timmeh..! op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
En ik maar denken dat Trump knettergek was.
14 kudos 2026-05-21 13:56:12 door YojG op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
@blackphilip | 21-05-26 | 15:51: Dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel de volledige toewijding van de NAVO om Oekraïne te bevrijden van deze oorlog. Rusland heeft daar geen enkele kans tegen en dan is deze zinloze oorlog binnen korte tijd voorbij.
-14 kudos 2026-05-21 13:51:11 door blackphilip op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
Oekraine zoekt nog steeds mensen voor hun leger. Zo te zien ben jij geschikt.
3 kudos 2026-05-20 10:16:57 door YojG op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@Westsider | 20-05-26 | 10:30: Ze spreken de taal niet en gedragen zich onfatsoenlijk. Was dat zo moeilijk te begrijpen?
0 kudos 2026-05-20 09:39:35 door Aldobrandini op VRT verbergt afkomst in statistieken.
@Westsider | 20-05-26 | 10:30: Volgens mij hebben we het niet meerr over fatsoen en meedoen in de samenleving.. Dat station is allang gepasseerd.. Westsider.. Je snapt blijkbaar niet het ongenoegen in de samenleving.. Nederland is Nederland niet meer en Europa is Europa niet meer. Dat is het hele verhaal. Simpel en begrijpelijk toch>????? TOCH????????
8 kudos 2026-05-20 08:30:58 door Westsider op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Werken ze, is het nog niet goed.
0 kudos 2026-05-17 17:20:17 door Dirk-teur op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-17 10:21:16 door YojG op Einde verhaal voor team Verstappen.
@Gebruikersnaamm | 17-05-26 | 12:05: Ik bedoelde 2e en 3e plek.
-2 kudos 2026-05-17 10:08:44 door dumperd_user_1038849 op Einde verhaal voor team Verstappen.
verstappen was nummer 3 ja
-1 kudos 2026-05-17 10:05:16 door Gebruikersnaamm op Einde verhaal voor team Verstappen.
#3 is team verstappen toch?
5 kudos 2026-05-17 09:19:21 door ZxBiohazardZx op Race van Max bijna naar de kloten
Welkom bij Endurance racing. zeker hier met zoveel verschillende klassen
1 kudos 2026-05-10 09:59:44 door curryworstspecial op Miljoenen pakken door de Iran oorlog
hij mag misschien naief zijn maar de wereldeconomie is niet gemaakt voor de rijken, nochtans doen ze alsog dit wel zo is, kon de wereld maar stilstaan in 1912 dan was er nu geen 1%.
2 kudos 2026-05-10 09:18:45 door Brainy op Miljoenen pakken door de Iran oorlog
Lekker naïef. Je sentiment is begrijpelijk, maar de gevolgen voor jou niet blijkbaar.
2 kudos 2026-05-09 08:04:31 door CarloColluci op Noem je me nou een alcoholist?
Een echte alcoholist heeft daar niet genoeg aan hoor...
27 kudos 2026-05-09 07:24:14 door Brainy op Noem je me nou een alcoholist?
Amateur alcoholist