DumpStats voor Metuzalem 👶

5,600 +8071 -2471

Kudos

#12642 (Top 3.9558%)

Kudos/dag 5.48
Kudos/reaguursel 6.88
Meeste kudos op 1 reaguursel 359
Minste kudos op 1 reaguursel -104

814

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.8
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 16.8
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 30-08-2023
Eerste reactie op 06-09-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-23 13:04:15 op Testje voor de autisten
Bij de tweede keer naar het filmpje kijken heb ik goed gegokt.

6 kudos 2026-06-22 21:23:59 op Sneeuwpanther kiest een maatje te groot
Ja Freek, je hebt gelijk dit is inderdaad een Linx. Het is ook een jong dier zoals jij goed hebt opgemerkt. Dat kun je zien omdat hij nog geen pluimpjes op zijn oren heeft en zijn staart moet nog gecoupeerd worden. Prima observatie!

18 kudos 2026-06-19 20:40:43 op Ik eet geen vlees
Als ouwehoeren pudding was, dan was hij dokter Oetker.

8 kudos 2026-06-16 20:42:39 op Fijn puistmomentje
Is geen puist, is een gerstekorrel (milia). Dat is een kleine cyste die gevuld is met keratine.

-11 kudos 2026-06-09 21:13:45 op Muntjes rapen in de V.S
Dit zijn gewoon yoga oefeningen. O.a. variaties op de Tadasana, de Adho mukha Svanasana en de Bhujangasana.

-6 kudos 2026-06-04 21:46:16 op Meisje die graag bloemetje terug geeft
Heel goed van je, die correctie. Oja het zijn trouwens verkleinwoorden en geen verkleinde woorden. Ach je kunt als betweeter ook niet alles weten.

8 kudos 2026-06-03 22:19:38 op Die ene NSB-collega
@Cor-Pulent | 03-06-26 | 21:52: Was je bij je geboorte al dom of is de desintegratie van je hersencellen begonnnen toen je op je achtste mee ging drinken met je alcoholische ouders?

21 kudos 2026-05-26 20:41:10 op Zoek je ruzie?!
Afhangende schoudertjes. Zal wel problemen geven met zijn behaatje.

1 kudos 2026-05-23 20:43:10 op Mooie lippen
Is dat de zus van die griet in die Aldi reclame?

0 kudos 2026-05-19 21:50:45 op Even blokkie om
Angst zit tussen je oren. Als deze balken op dezelfde manier op de grond zouden liggen dan durft iedereen er net zo snel als deze gast over te lopen.

-1 kudos 2026-05-18 18:48:22 op Kuikentje in nood
Zelf geen tekst kunnen bedenken en daarom maar W.F. Hermans fout citeren? Lees het boek nog maar eens.

-5 kudos 2026-04-29 22:37:35 op Beelden steekpartij Golders Green, Londen
@JaapAap2 | 29-04-26 | 22:29: Oh, het komt dus door een boek. Ik was al bang dat het iets te maken zou hebben met wat er in het Midden-Oosten is gebeurd en nog steeds doorgaat.

4 kudos 2026-04-29 21:56:00 op Het is weer motorrijweer!
Ik rijd al meer dan 40 jaar motor en alleen de mongolen onder de motorrijders zien dit gedrag als een teken dat je er langs wil/moet. Deze debiel ziet niet in dat dit bloedirritant is en dan ook nog op een paar meter achter die auto. Kansloos als er plots geremd moet worden want dan gaat hij op z'n plaat en breekt zijn rug door dat malle levensgevaarlijke harde koffertje op zijn rug. Overigens wel een overdreven groot koffertje om je verstand in te vervoeren.

59 kudos 2026-04-29 09:46:14 op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
Bij ons in de straat ook twee van die schijnheiligen. Twee auto's, want ja allebei een baan dus nodig. Vorig jaar op vakantie geweest naar Bali ( nee niet met een roeiboot) en een tuin vol met ge impregneerd hout. Waren ook op dit laatste protest, was maar 5 km bij ons vandaan. Opmerkelijk dat er één auto niet op de oprit stond. Ze zouden voor dit korte stukje toch niet ......?

-1 kudos 2026-04-28 20:36:28 op HowTo knopen
De ouwewijvennooitmeerlosknoop blijft toch de meest zekere knoop.

-7 kudos 2026-04-17 21:23:46 op Ritje op de autobahn gaat mis
@Verfblik | 17-04-26 | 20:48: Je hebt helemaal gelijk. Toch zul je veel minnetjes krijgen omdat 90% van de dumperskijkers het IQ van een stoeptegel heeft en zelf in een oude Dacia rijdt.

5 kudos 2026-04-12 21:31:58 op Dikke wheelie!
Crossmotor, geen kenteken, openbareweg. Foei niet meer doen?

3 kudos 2026-04-03 20:53:11 op Aangevallen door een koe
Komen al die werklozen bij jou in de straat pas na 13:00 uit hun nest?

19 kudos 2026-03-24 20:55:51 op $26 miljoen voor je boerderij
@Uhoortnogvanons | 24-03-26 | 20:50: Valt wel mee hoor, we hebben er teveel in Nederland. 75% van de landbouwproductie gaat naar het buitenland.

1 kudos 2026-03-20 21:27:13 op Tanken in Italie (20-03-2026)
Grappig dat gejank om een paar eurootjes. I.p.v. herrie te gaan schoppen bij Amerikaanse en Israëlische ambassade klagen we nu al over de nieuwe regering. Deze onzin hebben we te danken aan 2 vredelievende landen die er genoegen in scheppen om andere landen hun wil op te leggen door alles met de grond gelijk te maken. Helaas voor hun hebben ze zich een beetje verslikt in hun laatste doelwit.

3 kudos 2026-03-16 20:27:43 op Higland dancing
@Anaalintruder | 16-03-26 | 20:20: Loopt lekker die zin, grappig dat je iemand op deze manier op een fout wijst. Een zin eindig je trouwens met maar één punt .

-28 kudos 2026-03-14 21:26:03 op Hamsterennnnnn
Wat een partij droevigheid voor een paar tientjes. Koop de volgende keer een kleiner tweedehands auto.

0 kudos 2026-03-11 21:07:45 op Genieten van het leven
@WhySoSeriousss | 11-03-26 | 16:34: Nog nooit in Engeland geweest?