DumpStats voor YojG

2,913 +4058 -1145

Kudos

#20334 (Top 6.3627%)

Kudos/dag 7.53
Kudos/reaguursel 5.96
Meeste kudos op 1 reaguursel 175
Minste kudos op 1 reaguursel -122

489

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.26
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 25.6
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 34
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 02-06-2025
Eerste reactie op 02-06-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

175 kudos 2026-01-24 21:10:07 op Andere hoek ICE-executie
@WW1WGA | 24-01-26 | 20:59: Blanke inwoner van de stad met legaal verkregen vuurwapen beveiligd op zak wordt ervan beroofd en 1 seconde later vermoord. Dat koppel jij aan illegale immigratie? Ik mis wat in die gedachtegang.

138 kudos 2026-01-07 14:03:10 op Winkelmeneer geeft geen f*ck
Kijk dan naar dat wapen. Die is gewoon vastgelopen bij het doorladen. Wat een sukkel die overvaller.

126 kudos 2025-09-20 15:50:59 op Opa heeft een mening
De juiste reactie tegen een gore slet. Niet de reactie die elke man zou hebben.

93 kudos 2025-06-21 18:33:02 op Even alle likes bijhouden
Ik vrees dat dat gebeurde toen iedere mongool zijn mening erop kon flikkeren.

90 kudos 2026-06-19 18:19:54 op Messi is een diva
Maar hij mag wel met z'n hele schoen op de tegenstander z'n kuit gaan staan? Flikker toch op. Dit mannetje is opgegroeid met straatvoetbal en dat zit nog steeds in hem. Valsspelen waar het maar kan.

88 kudos 2026-01-08 10:53:33 op ICE in Amerika slaat door
Kijk eens waar de auto eindigt. Ver van de agenten. Je kan ook op banden schieten en ervoor kiezen om niet voor de auto te gaan staan. Dit is moord en zijn collega's laten hem vluchten, medeplichtigheid heet dat.

81 kudos 2025-07-24 18:04:57 op Fietsmevrouw door rood
Fietser heeft voor 6 rijbanen van rechts rood en fiets vol door rood. Slim is ze niet, dat is zeker.

71 kudos 2026-06-15 10:33:40 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Ik las vanochtend dat de politie van Boxtel een fatbiker heeft aangehouden en de fiets in beslag heeft genomen omdat die 100 (!!) km/u reed!
Waar zijn we mee bezig met zulke idioten op de weg!?

71 kudos 2026-06-23 20:20:44 op En hoe is dat nou om door te zijn Erling?
Iedereen zal dit WK herinneren om 1 ding. Messi kreeg vrij spel om overtredingen links en rechts te maken. Dat maakt dit geen competitie maar show.

69 kudos 2026-01-09 17:59:19 op Nieuwe rant Johnathan Pie
Toch opvallend dat deze persoon, die normaal gesproken iets te ver gaat voor mij, nu mijn gedachten uitspreekt. Het is echt geschift wat er in de VS gebeurt onder Trump.

61 kudos 2026-06-03 10:31:46 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Zelfs de meest hardcore aanhangers van Poetin geloven toch al lang niet meer dat hij alleen militaire doelen aanvalt? Als je dit ziet, 's nachts aanvallen van burger doelen om de psychologische schade te maximaliseren. Afschuwelijk hoe monsterlijk Poetin zich gedraagt in deze oorlog.

59 kudos 2025-09-28 09:47:16 op Rotje in de pylon
Het is hier in Middelburg alweer begonnen. Na zonsondergang knallen. Fijn hoor, in fucking september. Wat een stelletje zwakbegaafden. Hopelijk overkomt hun dit z.s.m.

50 kudos 2025-11-10 21:59:03 op Televaag legt straatintimidatie vast met verborgen cameraploeg
Kom op. Dit is toch veel te laat. Zelfs bij klaarlichte dag was mijn moeder niet veilig in een volle coupe toen ze zo'n smerige rat een krant aanbood om met zijn schoenen op de zitten. Ze kreeg klappen en niemand deed wat. Dit land is veel langer naar de klote.

49 kudos 2025-06-21 18:29:21 op Geen schaduw op de A10
Zijn verhuist naar de Afsluitdijk waar ze moesten vluchten voor eieren en stenen. Lekker voor ze.

49 kudos 2025-08-03 17:23:51 op Hij wilde gelijk inhalen
Had hem prima kunnen zien als hij over zijn schouder had gekeken. Niks dode hoek.

46 kudos 2026-06-23 20:18:28 op 121 jaar geleden..
Gatverdamme. Wat een smerige jaknikkers en het hoop stront wat het lef heeft om Einstein te beledigen.

46 kudos 2026-02-04 15:42:51 op Verslaggeefster heeft vraag voor Trump over Epsteinslachtoffers
Dit is zijn standaard reactie op elke vorm van kritische vraagstelling. Hij zegt niet eens "ik ga daar niet op antwoorden". Trump beledigt de verslaggeefster en zegt dat de mediabron die ze vertegenwoordigt slecht is. Doet hij altijd. En als ze niet zwijgen is het "quiet piggy". Wat een stuk oranje stront is het. Ironisch genoeg scheet hij een paar dagen geleden nog in zijn broek waardoor de pers direct moest vertrekken. Zou dit een nieuwe stoel zijn? Dat denk ik wel.

38 kudos 2025-10-28 13:36:58 op Gooi hem er maar voor.
Ooit van afremmen bij wegwerkzaamheden gehoord? Dit moet je eens in Duitsland proberen. Het zal een dure grap worden voor je.

38 kudos 2025-09-22 08:52:22 op Typisch interview
Meneer hoort zijn dood al om de hoek komen. Geeft niks om toekomstige generaties die zullen moeten leven in zijn vervuilde lucht. Als iedereen wat zuiniger leeft, niet in grote slurpende auto's rijdt en je die enorme lichtgevende bal in de lucht gebruikt om energie uit te halen en je water te verwarmen, dan hoef je echt niet bruinkool te verbranden. Ja het kost wat, maar in ieder geval niet de lucht in je longen.

37 kudos 2025-10-18 20:19:35 op Crofty omschrijft de F1 titelstrijd
Ik zie het vooral als een enorme puinhoop wat McLaren ervan maakt met een geniale auto. Ergens zit een groepje engineers die die auto heeft ontworpen zich enorm te schamen.

36 kudos 2026-06-23 20:22:43 op 121 jaar geleden..
Einstein beledigen. Alleen Trump zou dit doen. Wat een randdebiel.

34 kudos 2026-06-19 13:24:16 op Russische soldaat probeert drone te raken
Heerlijk die ironie.
Denken dat je dure hittezoekende raket de drone kiest boven de raffinaderij die veel meer hitte afgeeft dan een kleine drone.

34 kudos 2025-08-25 08:28:10 op Scheldventje krijgt boete
Je hoort aan hoe hij praat dat hij hier alleen "werkt" vanwege het geld en het land en de originele bevolking haat. Die doet vast hele onzuivere zaken in zijn vrije tijd.

33 kudos 2025-09-26 12:38:17 op Taferelen in het Middelburgse centrum
Winkelcentrum Tref. Het is elke dag afwachten welke kansparel zich misdraagt. Ze hangen er de hele middag rond met of zonder fatbike. Gratis Wifi en zitplekken in de hal. Nog een paar weken en dan gooien ze ook vuurwerk. Je kan er beter niks van zeggen of ze staan ineens met z'n tienen om je heen. Is me een paar jaar geleden nog gebeurt. Ik kreeg vuurwerk naar me gegooid en zei er wat van. Toen ik het niet zag heeft een van ze mijn fietsbanden lekgestoken. Volgende dag aangifte gedaan en binnen een week stonden er camera's van de politie.
Het gaat hard achteruit met Middelburg. En maar blijven importeren die kansparels.

32 kudos 2026-04-30 22:26:44 op With those beautiful ears of yours
Piloot. Eigenaar van de enige vliegende prive-MiG-29. Miljardair. Directeur van NASA. En dan heb je ome Donald met zijn spraakdiarree.

32 kudos 2025-08-30 10:23:22 op Klap op je postzegel
Doen alsof je op boksen zit tegen een vrouw waar je een meningsverschil mee hebt. Sneuer kan niet. Cultuurverrijking?

30 kudos 2025-08-20 10:09:47 op Politieachtervolging in Tsjechië
Hopelijk hebben de agenten eerst de machinist gerust gesteld dat die eikel het verdiende en dat hij een goede daad heeft verricht.

29 kudos 2025-10-24 18:06:57 op Akkefietje bij de lokale snackbar
Meneer die patsen uitdeelt weet goed wat die doet. Op de kaak, daar zitten de zenuwen die voor de knock-out zorgen.

27 kudos 2026-01-24 21:32:41 op Nog eentje dan
@MisterHP | 24-01-26 | 21:27: bruine kleding, zwarte muts, komt van rechts en raakt hem amper aan. Trekt zijn pistool tegelijk met dat agent met grijze jas pistool van slachtoffer steelt.

27 kudos 2026-02-09 12:07:09 op Lekker gewerkt pik!
@STD-C309 | 09-02-26 | 12:02: Veeeeeel goedkoper dan een raket en veel makkelijker munitie voor te verkrijgen.

27 kudos 2026-05-17 18:53:30 op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
Geluk dat dashcammert niet op zijn telefoon keek of eventjes aan de radio zat omdat er toch niemand voor hem reed.

27 kudos 2025-09-10 18:24:07 op Beelden neerhalen Russische drone boven Czesniki
Even terug naar waar het mee begint hè. Dus je vindt het prima dat Poetin burgerdoelen bombardeert in een Europees democratisch land en ze zonder enige onderbouwing Nazi noemt als reden?

26 kudos 2025-06-15 19:03:56 op Jack Black casually lopende
Huh? Ik zie een man die oversteekt en iemand die hem vraagt of hij zijn kinderen wil groeten.
Ben jij wel eens bij de psychiater geweest?

25 kudos 2025-06-15 22:49:05 op BREKEND: de iron dome
Ballistische raketten. Is te zien aan de aanvalshoek. Die stop je niet allemaal.

24 kudos 2025-11-15 16:26:28 op Zwarte Piet in Yerseke
Mooi hoe iets rampzaligs leidt tot iets vrolijks voor iedereen in Yerseke.

23 kudos 2026-06-09 17:27:59 op Trump bij de NBA finale in Madison Square Garden
Waarom die nog niet afgezet is als ongeschikt voor de rol begrijp ik niet.
Trump heeft een ernstige psychologische stoornis. Dat hebben al meerdere artsen bevestigt. Hij vertoont alle tekenen van "malignant narcissism" wat beschreven staat in het "Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM)". Dit maakt het werk van iemand in een leiderschapspositie onmogelijk.

23 kudos 2026-01-18 20:40:22 op Europa in een notendop
Een "heel hard veroordelen" uit de mond van een Westerse vrouw bekent niks, letterlijk niks, in de ogen van Iraanse machthebbers. Ze moet in hun ogen sowieso al dood omdat ze Westers is en niet hun verzonnen regeltjes volgt. Ja, zo simpel zijn die machthebbers, ook wel bekend als de haatbaarden.