DumpStats voor Westsider

56,037 +73300 -17263

Kudos

#937 (Top 0.2932%)

Kudos/dag 13.04
Kudos/reaguursel 17.57
Meeste kudos op 1 reaguursel 3746
Minste kudos op 1 reaguursel -736

3,189

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.74
Topreaguursels 17
Woorden per reaguursel 15.5
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 49
Geregistreerd op 17-09-2014
Eerste reactie op 17-09-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-18 11:30:40 door DominiqueWeesie op Kosso niet goed begrijpen
@lolmonkey | 18-06-26 | 00:05:
Wat een rare redenering. Die houdt namelijk in dat mensen dan maar ziek moeten worden want eigen schuld dikke bult. Dat kán wel maar het is nergens voor nodig. Simpelweg zo iemand geen toegang verlenen tot je winkel, je sportclub, je school, je crèche is doelgerichter. Ook houdt het de solidariteit in stand: een zorgstelsel met zijn allen voor zijn allen. Maar, niet onbelangrijk: iemand die zorg nodig heeft, omdat hij/zij nu eenmaal erg ziek is, wordt geholpen. Ik vind dat moreel acceptabeler dan eigen schuld dikke bult.

8 kudos 2026-06-17 22:05:51 door lolmonkey op Kosso niet goed begrijpen
Hoewel ikzelf zeer pro vaccinatie ben, zou ik het uiteindelijk niet zover willen verplichten. Iets met eigenbeschikking. En ja, dat betekend dat domme mensen het niet gaan doen, want ze snappen het niet.

Ik ben eigenlijk wel voor het Australische "No Jab, No Pay". Als je niet je bijdrage wil leveren aan volksgezondheid middels vaccinatie (zonder medische reden), moet je ook niet verwachten dat de overheid vanalles voor je gaat betalen.

2 kudos 2026-06-17 21:12:16 door ZusAntigoon op Kosso niet goed begrijpen
@De_GBS | 17-06-26 | 22:31: je kan die toch juist een ontheffing geven? Zij hebben immers ook profijt dat de rest het wel afgedwongen wordt.

9 kudos 2026-06-17 20:31:01 door De_GBS op Kosso niet goed begrijpen
Nee, dat is in bepaalde gevallen helemaal geen goed idee.
Mensen men een immuunaandoening of een d.m.v. medicijnen bewust onderdrukt immuunsysteem om bijvoorbeeld orgaanafstoting na transplantatie te voorkomen kunnen enkel 'dode' vaccins ontvangen en geen vaccins met verzwakt pathogeen. Zij moeten bescherming kunnen genieten van mensen in hun omgeving die zich wel hebben laten vaccineren in plaats van hen uit te sluiten uit de maatschappij.

12 kudos 2026-06-16 04:47:02 door teevee op Er is hoop.
Goh, heb je ook zo'n wit badpak dan?

-2 kudos 2026-06-11 21:37:49 door A.tractie op Goed vasthouden
Zo is het ook duidelijk voor de reaguurders die niet alleen moeite hebben met simpel Nederlands schrijven, maar ook met begr-ei-pend lezen.

0 kudos 2026-06-11 19:12:11 door Plofcavia op Goed vasthouden
@A.tractie | 11-06-26 | 19:01: anders leg je de grap even uit.

1 kudos 2026-05-21 22:54:11 door Spacecakeje12 op Voetfetisj van Raj
Telefoonnummer wel geprobeerd maar we kregen hem niet aan de lijn en online leek niks gelinkt aan iemand te zijn. We waren benieuwd of het echt geen grap was

5 kudos 2026-05-21 09:10:57 door Aleksandr op Zijn mooiste zonsondergang
@G.Kalf | 21-05-26 | 10:14: Wat dacht je van Ghost Recon Breakpoint dat flopte omdat al die drones TOTAAL niet realistisch was volgens de experts?
Nu werkelijkheid.

11 kudos 2026-05-21 08:14:16 door G.Kalf op Zijn mooiste zonsondergang
Wat denk je dat er zou gebeuren als iemand in 1970 zei 'In de toekomst zullen soldaten wegrennen van klein plastic vliegend kinderspeelgoed'?

0 kudos 2026-05-17 18:52:46 door owikzegmaarwat op Het winnende lied op songfestival
alleen joost? hou eens op met die gast te bashen. zijn we bvb dat mislukte duo al vergeten die niet eens konden zingen? Ik weet hun namen niet eens meer. Jullie weten donders goed dat ze bij het songfestival houden van gekke acts, en dat had joost zeker. alleen zullen we door dat snowflake gedrag van de EBU nooit weten hoe hoog hij had kunnen eindigen. Misschien wel winst.
Ja, en dan winnen we eindelijk een keer in 2019, is het met een zeiklied van een manwijf waarvan ik zn geaardheid niet eens weet.
Maar nee, sinds we joost stuurden kunnen we andere landen niet uitlachen hoor. Alle andere acts waren top, niks mis mee.

-2 kudos 2026-05-13 07:32:30 door SpaceVogel op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@knielen4allah | 13-05-26 | 09:07: Misschien rukt het lekker op jouw zoldertje,.. maar "onze" jongens zijn de rest van de wereld aan het bombarderen of roven het leeg. ... Was je wel je handen?

-1 kudos 2026-05-13 07:07:39 door knielen4allah op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Noodopvang?! Omschrijf de nood. De enige nood is om niet Nederlanderse mannen op oorlogsleeftijd zo snel mogelijk Nederlander te maken ongeacht of ze geïnteresseerd zijn in de Nederlandse cultuur of uberhaubt het spreken van Nederlands.