42,560 +55360 -12800
Kudos
#1332 (Top 0.4848%)
Kudos/dag | 11.45 |
Kudos/reaguursel | 23.31 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 3746 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -736 |
42,560 +55360 -12800
Kudos
#1332 (Top 0.4848%)
Kudos/dag | 11.45 |
Kudos/reaguursel | 23.31 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 3746 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -736 |
1,826
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.49 |
Topreaguursels | 17 |
Woorden per reaguursel | 15.1 |
Reacties per reaguursel | 0.43 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
Aantal x weggejorist | 18 |
Gestart op | 17-09-2014 |
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2024-11-20 18:39:43 door Westsider op Alle buitenlanders zijn….. arm?
Toch is het voor sommigen lastig om uit zo'n situatie te ontsnappen. Ze hebben vaak analfabete ouders, wonen in kleine huizen, geen plek om te studeren, geen geld om te sporten, dus de straat op. Foute vrienden, die je onder druk zetten. En dan stap voor stap in de criminaliteit belanden. Tuurlijk, het is persoonsafhankelijk, want er zijn er een hoop die wel slagen in het leven. Maar de kans dat jongeren uit deze groep in de criminaliteit belanden is gewoon groter dan gemiddeld. En dat komt door het milieu waar ze in opgroeien, niet hun etniciteit. Dus ja, het zijn vaak Marokkanen, maar de oorzaak ligt anders.
5 kudos 2024-11-20 16:46:02 door PaternKoekwaus op Alle buitenlanders zijn….. arm?
Juist, en die hebben dus kans op kans op kans op kans gehad om er iets van te maken. En daarna nog een kans. En moet je nu eens zien…
-3 kudos 2024-11-19 14:56:56 door Westsider op Feelgood el dia
@balophethek, dan kan een huurmoordenaar ook altijd zeggen dat het niet zijn idee was.
17 kudos 2024-11-19 11:49:16 door balophetdak op Feelgood el dia
Daar is die man zélf niet verantwoordelijk voor, toch ?
0 kudos 2024-11-19 09:38:18 door plakvoetje op Feelgood el dia
-weggejorist-
0 kudos 2024-11-19 09:29:00 door Fiets op Feelgood el dia
Trump gaat het helemaal anders doen. Mark my words.
6 kudos 2024-11-16 15:17:19 door Hakopdekak op Collega's die wandelen zijn triest
Dit herken ik wel. Ik zit zelf met regelmaat echt op een toffe camping. Echt een aanrader!
-3 kudos 2024-11-10 16:59:15 door HeilSatan666 op Bij1 Amsterdam doet bedankje
@Sjeufke01 | 10-11-24 | 17:51: Verifieerbare bronnen?
12 kudos 2024-11-10 16:51:01 door Sjeufke01 op Bij1 Amsterdam doet bedankje
Beschermen heet dat tegenwoordig?? De adressen van de hotels doorgeven waar zij zojuist Joden hebben afgezet, en ook daarbij hoeveel Joden. Waarbij de receptie de paspoorten hebben weggegeven aan de relschoppers op hun scooters?
Ja, er zijn 200 Maccabi hooligans tekeer gegaan in Amsterdam en die behoren gestraft te worden door justitie. De rest is opgejaagd als vee!
-3 kudos 2024-11-10 16:35:00 door DiePanzerVorwaerts op Gisteren in Jeruzalem
Typisch reaguursel van een stiekeme antisemiet.
7 kudos 2024-11-10 16:06:58 door YepYep1970 op Bij1 Amsterdam doet bedankje
Het feit dat zij het scootertuig organiseerden is verder niet van belang dan natuurlijk.
15 kudos 2024-11-09 04:29:04 door Jeroengewoondoen op Biden is plotseling superscherp
ja indd, laat het over aan jonge mannen zoals Trump
2 kudos 2024-11-07 15:51:51 door noemphatie op Je eerste Rolex kopen in Dubai samen met Oma
@Kamerplant99 | 07-11-24 | 09:44: Betalen waarschijnlijk
5 kudos 2024-11-07 15:48:48 door Fedde71 op Samson & Gert in een vol sportpaleis
ben 53 en zit weer voor Bassie en Adriaan met de kinderen van mijn oomzegger.
16 kudos 2024-11-07 08:44:09 door Kamerplant99 op Je eerste Rolex kopen in Dubai samen met Oma
Mocht je oma kijken?
-16 kudos 2024-11-07 08:38:32 door GraafSteno op Je eerste Rolex kopen in Dubai samen met Oma
Da's nog best knap, met al die winkelketens die failliet gaan de laatste tijd. Toch een soort van verrassingstocht. Is ie open of bestaat ie niet meer?
17 kudos 2024-11-06 23:05:42 door MysticVirus88 op Samson & Gert in een vol sportpaleis
Klopt +1 voor jou!
0 kudos 2024-11-06 13:47:03 door BroodjeEiersalade op Donald Trump's victory speech
Je kunt niet ontkennen dat het heel knap is wat hij doet. Trump liegt en bedriegt, de waarheid en wetenschap doen er niet meer toe, hij is beledigend en alles wat hij doet, doet hij voor Trump. Maar hij noemt zichzelf gelovig, dus alles is goed. Heel knap.
5 kudos 2024-11-03 04:32:45 door altijd-guus op 20 jaar geleden is Theo van Gogh vermoord
pssst, ik ga je een geheimpje verklappen....Mohammed bestaat helemaal niet, sterker nog hij heeft ook nooit bestaan....het is een verzinsel van de populisten avant la lettre. Het hele geloof, welk geloof dan ook, is gebaseerd op mensenmennerij. Je belooft mensen een heilig land, hemel, of paradijs, maar dan moeten ze zich wel houden aan de regeltjes, want anders wacht daar de eeuwige hel
Het is stelsel dat gebasseerd is op angst aanjagen met een beloning die je krijgt na je dood.
Je mag heel veel niet van de geestelijk leider, je moet zelfs van alles en dat doe je braaf, want jij wil in de paradijs komen en je wilt ook niet door je medegelovigen als afvalige of heiden gezien worden, dus braaf doen wat je leider je verteld. Dat geeft de geestelijk leiders zo ongelooflijk veel macht over hun gelovigen, dat ze hen feitelijk alles kunnen laten doen wat ze maar vragen.
Over alles waar ze moeilijke vragen over stellen of over twijfelen, kun je eenvoudig afdoen met "het is de wil van god en de wegen van god zijn ondoorgrondelijk".
Het is eigenlijk heel doorzichtig en ook heel vreemd dat zo weinig mensen dit inzien.
De angst voor het ongewisse, de angst voor de hel, de angst om buiten de boot te vallen, is schijnbaar zo groot dat men er met open ogen intuint.
-2 kudos 2024-11-02 23:35:12 door belco1998 op 20 jaar geleden is Theo van Gogh vermoord
@aceshigh | 02-11-24 | 15:20:Man, man, wat een belachelijk voorbeeld. Als jij iets uit de Koran niet begrijpt, maak er dan geen negatieve propaganda van. Jihad betekent letterlijk "inspanning" en heeft meerdere betekenissen. Er is een persoonlijke jihad, wat betekent dat je de inspanning moet leveren om een goed leven te leiden en slechte neigingen te overwinnen. Daarnaast is er de vertegenwoordiging van het geloof, wat inhoudt dat je de waarheid (islam) verspreidt als mensen er naar vragen en goede daden verricht. Ten slotte is er de gewapende strijd, wat de heilige oorlog is die je voert tegen degenen die jou aanvallen. Dit is dus ter verdediging. Helaas zijn er te veel mensen die hiervan oorlog tegen de rest van de wereld maken. Als jij niets met geloven hebt probeer dan wel een beetje te verdiepen als jij een mening wilt geven. Amen
5 kudos 2024-11-02 16:34:55 door aceshigh op 20 jaar geleden is Theo van Gogh vermoord
@westsider, dat is inderdaad precies wat de moslimextremisten doen, ze gebruiken passages uit de Koran om hun terreurdaden goed te praten. Ook worden ze als martelaar beloond volgens de Koran. Het klopt ook dat in het oude testament veel extreme passages zijn, maar waarom zijn het vooral moslimextremisten die terreurdaden plegen in naam van hun heilige boek? Je ziet zelden een christelijke terrorist bijbelteksten schreeuwen en zichzelf opblazen. Uiteraard staat dit los van 99% van de moslims in deze wereld, we hebben het hier over de extremisten.
-3 kudos 2024-11-02 15:05:11 door Droakenslagter op 20 jaar geleden is Theo van Gogh vermoord
@Westsider | 02-11-24 | 15:32:
De verzen zijn bedoeld de macht te consolideren bij Mohammed en zijn aanhangers. Ze hebben dus ook totaal geen betrekking op het hedendaags leven met als uitzondering natuurlijk dat je ook graag mensen wil vertellen wat moeten doen en laten.
-6 kudos 2024-11-02 15:00:28 door Jazekerrrrrz op 20 jaar geleden is Theo van Gogh vermoord
ja, laten we de koran erbij halen want er kan maar 1 verklaring zijn voor geweld dat door mensen uit het midden oosten of sympathisanten gericht wordt op westerse landen en mensen.
Zou er een andere reden kunnen zijn voor hun boosheid? Hmmm…ze komen wel allemaal uit dezelfde regio. Is daar iets gebeurd? Nee, het zal inderdaad wel pagina 7 van de koran zijn!
Ik ga nu even mijn pik in eeen wespennest steken en verbaasd doen als ik gestoken word. Doei
-7 kudos 2024-11-02 14:32:16 door Westsider op 20 jaar geleden is Theo van Gogh vermoord
@aceshigh, Dit is dus precies wat die extremisten doen. Verzen uit de koran zonder context op het hedendaagse leven betrekken. Zo zijn de teksten nooit bedoeld. Vaak werden verzen geopenbaard tijdens oorlogen of andere gevechten en hadden ze betrekken op die specifieke situatie. Alle heilige boeken bevatten dit soort strijdkreten. Maakt dat de aanhangers per definitie gewelddadig?
22 kudos 2024-11-02 14:20:55 door aceshigh op 20 jaar geleden is Theo van Gogh vermoord
@westsider, ouwe cherrypicker. U bent blijkbaar niet erg bekend met de Koran. Ik stel voor dat u hoofdstuk 9 van de Koran even doorleest. Daar wordt namelijk over de Jihad gesproken. Daar staat onder anderen, 'als de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodenaanbidders waar jullie hen ook vinden etc'. Misschien begrijpt u nu waar het geweld van moslimextremisten vandaan komt. Er zijn genoeg aanleiding voor geweld uit heilige boeken te halen ook uit het oude testament.
0 kudos 2024-11-02 11:09:48 door JorisClitoris op Touchdown 2.0
Jammer joh!
1 kudos 2024-10-31 08:58:55 door Ronp911 op Ajax klopt Feyenoord
Of gelijkspel
1 kudos 2024-10-27 08:59:31 door nergens_goed_voor op Shampoo Verboten
De tering in kale! Ga lekker naar de libelle met die onzin.
3 kudos 2024-10-25 16:13:03 door Lokalesheriff op Als je goed bent, speel je niet bij Feyenoord?
Als je oprechte interesse hebt kan het zeker, maar daar twijfel ik in deze aan.
4 kudos 2024-10-25 15:55:08 door marco6625 op Als je goed bent, speel je niet bij Feyenoord?
De Nederlandse competitie kunnen ze wel presenteren, die stelt toch geen bal voor.
30 kudos 2024-10-25 13:37:56 door Wesley119 op Als je goed bent, speel je niet bij Feyenoord?
Is goed Mohammed.
-3 kudos 2024-10-20 11:49:07 door -Egmond- op Door dik en dun
Je moet gewoon uitkijken als je uitstapt. Stel dat er net een landmijn ligt. Lekker je poot eraf.
1 kudos 2024-10-20 09:47:45 door Het_is_ikkus op Door dik en dun
Dat is normaal anders dan?
0 kudos 2024-10-19 11:04:47 door Robert_Dn_Hero op Naast je schoenen lopen
en dan ook zo'n code erop, net een gevangenis schoen ofzo
10 kudos 2024-10-19 09:52:15 door darkracer125 op Buschauffeur wordt helemaal lijp in Zwolle
@The_Noudster | 19-10-2024 | 11:19:
mensen moeten leren dat het knipperlicht een waarschuwingssignaal is.
dat moet dus aangezet worden met wat tijd voor mensen om het te kunnen zien en er op te reageren. VOORDAT de actie ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt.
met andere woorden je zet die kut knipperlicht niet pas aan wanneer je al begint te sturen om van baan te wisselen of om af te slaan. je zet die van te voren aan.
dus als jij al een halve meter van de achterkant van de bus af bent en letterlijk op het moment zit dat je begint in te halen.
en DAN zet de buschauffeur het knipperlicht pas aan en geeft meteen gas en voegt meteen in, dan ben jij er nog niet voorbij en mag je vol in de rem om een ongeluk te voorkomen.
oh en het knipperlicht is ook geen afdwingsignaal.
je VRAAGT of je van rijbaan mag verwisselen.
je gooit hem er dus niet ineens voor.
-10 kudos 2024-10-19 09:19:02 door The_Noudster op Buschauffeur wordt helemaal lijp in Zwolle
Moeilijk anticiperen? Als je een bus over het hoofd ziet die bij een bushalte staat dan vraag ik mij af waar je nog meer moeite mee hebt?
10 kudos 2024-10-12 11:32:45 door belco1998 op Pannekoek fileert vakkundig Dilan Yesilgöz bij DWHN
@Gekipte_pluk | 12-10-24 | 12:41: Je maakt een polariserende fout door deze demonstranten pro-Hamas te noemen. Ze zijn pro-Palestijns en tegen wat Israël doet ten opzichte van de Palestijnen. Dus stop alsjeblieft met je polariserende, populistische vergelijkingen.
1 kudos 2024-10-12 11:28:33 door Anyways op Pannekoek fileert vakkundig Dilan Yesilgöz bij DWHN
@Gekipte_pluk | 12-10-2024 | 12:41: Jij denkt dat ze pro-Hamas maar veel zijn anti-geweld tegen de Palestijnense bevolking.
-1 kudos 2024-10-12 10:41:39 door Gekipte_pluk op Pannekoek fileert vakkundig Dilan Yesilgöz bij DWHN
Demonstranten die achter Hamas staan zijn gewoon antisemitisch. Demonstranten die anti Israël zijn hoeven dit niet te zijn. Ook hier zit een groot verschil tussen, maar ze demonstreren samen. Zeggen dat demonstranten niet antisemitisch zijn omdat er ook een aantal Israëlische zijn, die tegen hun regering is, is wel een beetje een vreemd argument. Niet alle Nazis wilde de joden uitroeien, dus nazis waren niet antisemitisch. Klinkt vreemd toch
10 kudos 2024-10-12 09:50:37 door PatrickHatrick op Pannekoek fileert vakkundig Dilan Yesilgöz bij DWHN
@ploktokopjekop | 12-10-24 | 11:26: enerzijds (terecht) janken dat er te veel als anti-semitisme wordt weggezet, maar vervolgens wel in de val trappen om van alles fascistisch te noemen. Dat is ook zo een term die veel te veel gebruikt wordt.
3 kudos 2024-10-12 09:47:42 door westcoast op John Cena is een goedzak
Moment ben bijna klaar (snif)
49 kudos 2024-10-12 09:26:29 door ploktokopjekop op Pannekoek fileert vakkundig Dilan Yesilgöz bij DWHN
Exact! Men 'verward' deze twee zaken soms maar al te graag. Met Wilders voorop… we beginnen langzaamaan steeds meer fascistische geniepigheden terug te zien in de hedendaagse politiek, ik vind dit best eng, aangezien Wilders er voorlopig bij herverkiezingen zelfs nog op vooruit gaat! Slechts weinigen lijken de judas te zien voor wie hij is…
0 kudos 2024-10-02 09:19:20 door rasluPi op Israëlische luchtafweer is op vakantie?
In Israel wonen ook moslims en die gaan daar ook naar de moskee.
Het is echt niet dat alle Israëliërs (daar zitten dus ook nog eens moslimse staatsburgers tussen) anti-moslim zijn. Wel zijn er ultraorthodoxe groepen en de bekende H-terroristen, maar dat omvat niet alle inwoners.
11 kudos 2024-10-02 08:55:17 door Justin Bieber op Grote chaos boven Israel
Klopt de moslims in die regio hadden alang wereldvrede bereikt als Israel er niet was geweest.
Het zijn de meest vooruitstrevende, vredelievende mensen op de wereld maar helaas dus gekoloniseerd.
-4 kudos 2024-09-28 10:06:42 door Djabber op Trump: ik heb goede relatie met Poetin
Trump is een marionette van hogere machten, die waarschijnlijk veel bezwarende informatie over hem hebben. Ik denk dat ie doodsbang is om in de bak te belanden en er dus alles aan doet om aan de macht te komen.
4 kudos 2024-09-25 18:36:31 door AmraniPlatje op Muziek van eigen bodem
@Heldpesk | 25-09-24 | 10:14: Ah dat verklaart waarom de hele kroeg hier alleen de Engelbewaarder wil horen.
15 kudos 2024-09-25 10:19:40 door stahlindiehose op Allemaal in de rij
Ja klopt, deze 2 dames vertegenwoordigen alle vrouwen. Als er nou nog eentje is die durft te zeggen dat ze als een lustobject wordt gezien, kun je refereren naar dit filmpje.
44 kudos 2024-09-25 08:14:46 door Heldpesk op Muziek van eigen bodem
Dat komt meestal doordat je het niet kan volgen. Dit is complexe muziek en mensen met een minder ontwikkeld muzikaal gehoor of ervaring worden hier idd vaak onrustig van. Hetzelfde heb ik met complexe jazz, dat vind ik ook kut omdat ik het niet snap.
8 kudos 2024-09-24 06:50:53 door Bertus_Butsers op Dakgoot van nasi
Nee sommige kiezen voor bami.
15 kudos 2024-09-20 07:35:54 door Jopie drieten op Verschil Twentenaren en Amsterdammers
Daar kun je voor behandeld worden.