56,037 +73300 -17263
Kudos
#937 (Top 0.2932%)
| Kudos/dag | 13.04 |
| Kudos/reaguursel | 17.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3746 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -736 |
56,037 +73300 -17263
Kudos
#937 (Top 0.2932%)
| Kudos/dag | 13.04 |
| Kudos/reaguursel | 17.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3746 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -736 |
3,189
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.74 |
| Topreaguursels | 17 |
| Woorden per reaguursel | 15.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.45 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 49 |
| Geregistreerd op | 17-09-2014 |
| Eerste reactie op | 17-09-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 08:56:23 door Farthdater op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Voor 200 miljoen per jaar wil ik best van mijn reet afkomen
9 kudos 2026-06-20 22:22:37 door pinoderino op VV Haren viert in Chania overwinning nederland Zweden
Het zal wel zoiets zijn als een teamuitje van van Haren, ergens op Kreta.
4 kudos 2026-06-19 18:07:06 door Uhoortnogvanons op Hitteplan 10/10
Zo te zien is het aardig vlak.
5 kudos 2026-06-19 06:42:28 door Kadett op Pas op: hittegolf op je scherm!
Ella Alexandra. Zoek maar op ellaalexandraxo.
2 kudos 2026-06-19 01:29:24 door Anaalintruder op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Is de wk bezig dan?
16 kudos 2026-06-18 22:38:58 door Cesare Lombroso op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
De Amerikanen houden niet van voetbal en FIFA houdt alleen maar van voetbal, omdat ze er geld mee kunnen verdienen.
1 kudos 2026-06-18 11:30:40 door DominiqueWeesie op Kosso niet goed begrijpen
@lolmonkey | 18-06-26 | 00:05:
Wat een rare redenering. Die houdt namelijk in dat mensen dan maar ziek moeten worden want eigen schuld dikke bult. Dat kán wel maar het is nergens voor nodig. Simpelweg zo iemand geen toegang verlenen tot je winkel, je sportclub, je school, je crèche is doelgerichter. Ook houdt het de solidariteit in stand: een zorgstelsel met zijn allen voor zijn allen. Maar, niet onbelangrijk: iemand die zorg nodig heeft, omdat hij/zij nu eenmaal erg ziek is, wordt geholpen. Ik vind dat moreel acceptabeler dan eigen schuld dikke bult.
8 kudos 2026-06-17 22:05:51 door lolmonkey op Kosso niet goed begrijpen
Hoewel ikzelf zeer pro vaccinatie ben, zou ik het uiteindelijk niet zover willen verplichten. Iets met eigenbeschikking. En ja, dat betekend dat domme mensen het niet gaan doen, want ze snappen het niet.
Ik ben eigenlijk wel voor het Australische "No Jab, No Pay". Als je niet je bijdrage wil leveren aan volksgezondheid middels vaccinatie (zonder medische reden), moet je ook niet verwachten dat de overheid vanalles voor je gaat betalen.
0 kudos 2026-06-17 21:54:49 door dirko raum op Kosso niet goed begrijpen
Ik ben helemaal niet bevoegd om te vaccineren.
2 kudos 2026-06-17 21:12:16 door ZusAntigoon op Kosso niet goed begrijpen
@De_GBS | 17-06-26 | 22:31: je kan die toch juist een ontheffing geven? Zij hebben immers ook profijt dat de rest het wel afgedwongen wordt.
9 kudos 2026-06-17 20:31:01 door De_GBS op Kosso niet goed begrijpen
Nee, dat is in bepaalde gevallen helemaal geen goed idee.
Mensen men een immuunaandoening of een d.m.v. medicijnen bewust onderdrukt immuunsysteem om bijvoorbeeld orgaanafstoting na transplantatie te voorkomen kunnen enkel 'dode' vaccins ontvangen en geen vaccins met verzwakt pathogeen. Zij moeten bescherming kunnen genieten van mensen in hun omgeving die zich wel hebben laten vaccineren in plaats van hen uit te sluiten uit de maatschappij.
4 kudos 2026-06-17 18:54:45 door Creatieloos op Fan van het toernooi
Dat weet je nog goed, weet je ook nog wie je gefilmd heeft?
7 kudos 2026-06-17 16:40:00 door Rikkert223 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Had hij alsnog zijn excuses kunnen maken toch?
12 kudos 2026-06-16 04:47:02 door teevee op Er is hoop.
Goh, heb je ook zo'n wit badpak dan?
8 kudos 2026-06-14 09:11:49 door biliouslime op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Deze opmerking ook niet!
-2 kudos 2026-06-11 21:37:49 door A.tractie op Goed vasthouden
Zo is het ook duidelijk voor de reaguurders die niet alleen moeite hebben met simpel Nederlands schrijven, maar ook met begr-ei-pend lezen.
0 kudos 2026-06-11 19:12:11 door Plofcavia op Goed vasthouden
@A.tractie | 11-06-26 | 19:01: anders leg je de grap even uit.
-2 kudos 2026-06-11 17:24:11 door Hose op Goed vasthouden
best eigenaardig eigenlijk
0 kudos 2026-06-11 17:01:05 door A.tractie op Goed vasthouden
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-06 06:41:26 door Cthulhutec op Teamfoto selectie Curaçao met liefst 25 Nederlanders
Welk land staat op nummer 1?
10 kudos 2026-06-05 16:04:03 door Kasverrot op VrijMiBo
Maar wel van kut en tieten!
-33 kudos 2026-06-03 19:55:32 door SmegmaHelm op Die ene NSB-collega
Mwah, klinkt meer als iemand die haar collega's haat.
0 kudos 2026-06-02 21:42:30 door hansworzt op Toespraakje Theo Maassen
moeten ze zelf weten.
7 kudos 2026-06-02 21:32:37 door SpetterSpieterSpater op Toespraakje Theo Maassen
Het is de arrogante opstelling waarmee de Ajax supporter dat over zichzelf afroept "WZAWZDB"
3 kudos 2026-05-28 08:30:12 door Geheelnaarwaarheid op Waarom had niemand gezegd dat jullie stranden hebben?
Het zal je verbazen hoeveel mensen op een willekeurige dag nog over het strand wandelen, kou kun je gewoon op kleden.
-8 kudos 2026-05-28 08:25:10 door MikeMe op Waarom had niemand gezegd dat jullie stranden hebben?
Ik weet niet waar jij leeft, maar ik liep in de winter in een t-shirt en slippers in Nederland.
2 kudos 2026-05-28 08:24:16 door Kirchroatsjer op Tokkietoerist neemt een frisse duik in de Trevi fontein
Er was toen zelfs geen internet.
-6 kudos 2026-05-28 08:22:25 door Kirchroatsjer op Tokkietoerist neemt een frisse duik in de Trevi fontein
Ben ik effe blij dat , toen ik er was, het heel normaal was dat er in die fontein gezwommen werd. Er waren toen wel ook nauwelijks toeristen, niet zo'n meutes als tegenwoordig.
Veel spelende kinderen, waaronder ikkie en me zusje..
6 kudos 2026-05-26 17:40:20 door lekkerNSFW op Man word een beetje boos
Je moet ook niet op het fietspad lopen....
3 kudos 2026-05-23 08:59:42 door Westsider op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@Belezendgrijpen, vertel mij maar hoe ik als student zonder rijke ouders aan een huis had kunnen komen in Amsterdam (of omstreken).
-26 kudos 2026-05-23 03:28:54 door Belezendgrijpen op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Op mijn 28e woonde ik al jaren op mezelf. Dus het ligt ook een beetje aan jezelf denk ik hoor.
10 kudos 2026-05-22 20:57:11 door Scheelder op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Hier iets soortgelijks. 8 personen in rijtjeshuis. Geen eigen kamer hoor..
1 kudos 2026-05-21 22:54:11 door Spacecakeje12 op Voetfetisj van Raj
Telefoonnummer wel geprobeerd maar we kregen hem niet aan de lijn en online leek niks gelinkt aan iemand te zijn. We waren benieuwd of het echt geen grap was
5 kudos 2026-05-21 12:34:55 door Brouhur op Zijn mooiste zonsondergang
Nog langer geleden moest je een schilder en een draak inhuren.
5 kudos 2026-05-21 09:10:57 door Aleksandr op Zijn mooiste zonsondergang
@G.Kalf | 21-05-26 | 10:14: Wat dacht je van Ghost Recon Breakpoint dat flopte omdat al die drones TOTAAL niet realistisch was volgens de experts?
Nu werkelijkheid.
11 kudos 2026-05-21 08:14:16 door G.Kalf op Zijn mooiste zonsondergang
Wat denk je dat er zou gebeuren als iemand in 1970 zei 'In de toekomst zullen soldaten wegrennen van klein plastic vliegend kinderspeelgoed'?
7 kudos 2026-05-20 15:20:39 door gheiurgerfbkebvii op Neymar na 3 jaar terug in de Braziliaanse selectie voor het WK
het is idd de laatste keer dat je Messi, Ronaldo, Neymar en Weghorst op hetzelfde toernooi zult zien
0 kudos 2026-05-20 14:29:11 door Gaatjeniksaan op Neymar na 3 jaar terug in de Braziliaanse selectie voor het WK
Precies dit.
0 kudos 2026-05-17 18:52:46 door owikzegmaarwat op Het winnende lied op songfestival
alleen joost? hou eens op met die gast te bashen. zijn we bvb dat mislukte duo al vergeten die niet eens konden zingen? Ik weet hun namen niet eens meer. Jullie weten donders goed dat ze bij het songfestival houden van gekke acts, en dat had joost zeker. alleen zullen we door dat snowflake gedrag van de EBU nooit weten hoe hoog hij had kunnen eindigen. Misschien wel winst.
Ja, en dan winnen we eindelijk een keer in 2019, is het met een zeiklied van een manwijf waarvan ik zn geaardheid niet eens weet.
Maar nee, sinds we joost stuurden kunnen we andere landen niet uitlachen hoor. Alle andere acts waren top, niks mis mee.
-9 kudos 2026-05-15 10:32:59 door gerrtjeuh op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Gecondoleerd.
5 kudos 2026-05-15 04:59:04 door WierdKud op Nieuwe warming-up-shirt van Oranje aankomend WK
En Frenkie de Jong, Kees Smit en Matthijs de Ligt?
-2 kudos 2026-05-13 07:32:30 door SpaceVogel op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@knielen4allah | 13-05-26 | 09:07: Misschien rukt het lekker op jouw zoldertje,.. maar "onze" jongens zijn de rest van de wereld aan het bombarderen of roven het leeg. ... Was je wel je handen?
4 kudos 2026-05-13 07:13:24 door Infantilo op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@knielen4allah | 13-05-26 | 09:07: de nood is zo hoog dat mohammed over 3 of 4 jaar rustig zijn vrouw en kinderen laat invliegen.
-1 kudos 2026-05-13 07:07:39 door knielen4allah op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Noodopvang?! Omschrijf de nood. De enige nood is om niet Nederlanderse mannen op oorlogsleeftijd zo snel mogelijk Nederlander te maken ongeacht of ze geïnteresseerd zijn in de Nederlandse cultuur of uberhaubt het spreken van Nederlands.
0 kudos 2026-05-11 06:49:02 door pantoffel op Oranje kanarie komt invliegen
als hij die ander geraakt had was het geen debiel?
0 kudos 2026-05-07 21:35:26 door geile_belg op Broer broer broer he....
https://www.youtube.com/shorts...
0 kudos 2026-05-07 20:55:59 door Sandertje98 op Broer broer broer he....
Ik klik toevallig op het juiste tijdstip. Rond 5 minuten bespreken ze dit
0 kudos 2026-05-07 20:33:38 door Maloltalol op Staan ze wéér de snelweg te blokkeren
Ik heerhaal de vraag.... mag een deel bij jou komen inwonen?
0 kudos 2026-05-07 20:23:04 door Bastosss op Broer broer broer he....
Waarom praten die gasten gewoon altijd zo agressief en verontwaardigd.
-1 kudos 2026-05-07 15:35:55 door Hardigo op Staan ze wéér de snelweg te blokkeren
@KudtEV | 07-05-26 | 13:07: +NIMBY