50,265 +60726 -10461
Kudos
#1109 (Top 0.3470%)
| Kudos/dag | 20.55 |
| Kudos/reaguursel | 8.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1095 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -281 |
50,265 +60726 -10461
Kudos
#1109 (Top 0.3470%)
| Kudos/dag | 20.55 |
| Kudos/reaguursel | 8.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1095 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -281 |
6,151
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.51 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 12.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
| Aantal x weggejorist | 105 |
| Geregistreerd op | 03-06-2016 |
| Eerste reactie op | 15-10-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-12 05:41:03 door Hobaheemskerk op Droeftoeter vergeet te betalen
Verkoop je ook telefoons?
-1 kudos 2026-06-11 19:42:38 door Pufje op Voor en na de operatie
@Erikjan79 | 11-06-26 | 20:57: Vlak Volendam niet uit.
0 kudos 2026-06-11 19:25:12 door nergens_goed_voor op Droeftoeter vergeet te betalen
Onwaarschijnlijk!
7 kudos 2026-06-11 18:57:17 door Erikjan79 op Voor en na de operatie
@Olijke Guit | 11-06-26 | 20:38:
Zelfde had ik bij bezoek aan Urk.
9 kudos 2026-06-11 18:38:47 door Olijke Guit op Voor en na de operatie
Ik ben ooit in Dyarbakir geweest. Je wilt niet weten hoeveel doofstomme mensen we er tegenkwamen. Volgens onze gids resultaat van generaties lang binnen de familie kweken.
37 kudos 2026-06-11 18:35:27 door BromSnor86 op Overval op juwelier in Arnhem
Voor hem een thuiswedstrijd. Zijn familie in de advocatuur is hetzelfde. Misselijke mensen.
0 kudos 2026-06-11 17:26:22 door Stummy op Droeftoeter vergeet te betalen
@dikkedik | 11-06-26 | 17:08: TBS kliniek.
0 kudos 2026-06-11 16:14:56 door Kniptang op Droeftoeter vergeet te betalen
Bij ons is het een grote bende. We hebben ook nooit last van schooiers...
1 kudos 2026-06-11 16:10:29 door Matras88 op Droeftoeter vergeet te betalen
Ah dan kom ik mooi bij jou wonen!
20 kudos 2026-06-11 15:14:56 door wastedtime op Droeftoeter vergeet te betalen
Je kunt villa nog niet eens spellen, dus je jokt of je bent influencer.
-1 kudos 2026-06-11 15:13:11 door Ben_van_Gisteren op Droeftoeter vergeet te betalen
Dat was niet zo verstandig want voor zoveel geld kunnen er nog wel 100 telefoons gestolen worden, dus
19 kudos 2026-06-11 15:08:08 door dikkedik op Droeftoeter vergeet te betalen
Vila zeg je? Noemen ze de jeugdgevangenis tegenwoordig zo?
11 kudos 2026-06-11 15:04:49 door lulhoer op UEFA trolt FIFA
En we dachten allemaal dat het niet erger kon
0 kudos 2026-06-10 20:07:19 door LuipZap op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Er is wel een hele hoop hoer in Europa daar geef ik je wel gelijk.
27 kudos 2026-06-10 12:01:51 door Siks7Ate9 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
jij gaat ons vertellen dat een somatische scheidsrechter hetzelfde is als een vluchteling? Iemand die letterlijk een visum heeft aangevraagd om er te werken voor een tournament, waarbij die continue op de voet gevolgd word? Waarbij zijn accomodaties al geregeld zijn, welke wedstrijd hij waar fluit etc? Die persoon mag het land niet in, ze hebben hem niet eens een reden gegeven waarom hij er niet in mag.
Dit bovenstaande buiten al je andere lulkoek daaromheen dan he?
2 kudos 2026-06-09 08:48:30 door LaidBack op Afslag gemist?
It kin krek.
5 kudos 2026-06-08 18:16:25 door Alwetend Orakel op Jonge Amsterdammers...
Je raad het, niet het islamitisch geloof?
9 kudos 2026-06-04 09:01:53 door AirNinja op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Je ziet aan zijn houding, terwijl hij daar zit aan het begin van het filmpje, al direct dat het iemand met een zeer kort lontje is. Die gaat ooit nog in de problemen komen.
2 kudos 2026-06-02 08:37:05 door MVahl op Ik ben ook aan het werk
*houdt
-5 kudos 2026-06-02 07:53:35 door Ach.jochie.toch op Ik ben ook aan het werk
Schuld van de Rabobank zeker
0 kudos 2026-06-01 19:19:25 door John McClane op BMW pauper
Het mooie van adaptive cruise control is, dat je dus automatisch net zo hard als degene voor je kan rijden. Inhalen is geen verplichting he? Wat maakt het uit als diegene 98 rijdt of 96.
3 kudos 2026-06-01 17:48:50 door Kim Tuik op BMW pauper
Maar jij bestuurt die auto toch? En je bent als het goed is volledig bezig met de weg en alles wat er om je heen gebeurt.
Dus kun je gewoon gas geven als de adaptieve cruisecontrol je af remt, en gewoon naar rechts wanneer jij vindt dat het kan, en niet wanneer het oranje lampje pas uit gaat.
5 kudos 2026-06-01 17:39:46 door Waarschijnlijk op BMW pauper
@prakkert | 01-06-26 | 19:23: Het gaat niet om de afstand in te korten, (die overigens bijzonder weinig afstand inkort) of eerder gas te geven, maar om de Europese regelgeving waar deze instelling naar gezet zijn...
3 kudos 2026-06-01 17:23:50 door prakkert op BMW pauper
Bij vw kun je die afstand instellen, maar je kan ook gewoon je gas er op houden, dan remt ie niet af zodat je niet 8! seconden tevoren naar links hoeft en na het inhalen je gas weer los en de auto het zelf laten regelen.
-65 kudos 2026-05-30 20:43:54 door DiePanzerVorwaerts3 op Politie uitdagen is klappen vragen
Boeie.
-23 kudos 2026-05-30 18:10:24 door man_man_man_d op Bus vs rijinstructeur
Jezus, is dit de nieuwe discriminatie of zo? Je hoeft niet alleen maar negatief te doen tegeno er dashcammers? Je hebt zelf zeker geen auto?
2 kudos 2026-05-29 06:43:55 door Kaagweg op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
wacht maar even af, komt vanzelf want het is een van hun kiezers hè.
0 kudos 2026-05-27 18:48:25 door iqmo op Boete aanvechten
Dan heeft ze de telefoon nog steeds. niet in haar hand. Dus handsfree, dus een kutpolitieagent.
0 kudos 2026-05-27 15:35:46 door Skittle2mars op Gezellig potje Wordfeud spelen met een bankmedewerker.
(G)een reet te zien
0 kudos 2026-05-27 15:09:29 door dezakloper op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Dat geeft zo'n rommel op straat
7 kudos 2026-05-27 13:26:25 door tafelpoot38 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Dat schijnt niet goed te zijn voor de trek haak
1 kudos 2026-05-27 10:39:11 door Okikidoki op Boete aanvechten
Ik, stel dat ze hem vast had, dan nog is ze niet slim bezig.
0 kudos 2026-05-27 09:33:41 door A.tractie op Nederlands anno 2026
Religie van de wreden.
2 kudos 2026-05-25 11:40:02 door Erikjan79 op Peter, dat kan dus niet meer..
@Jesdetsmie2 | 25-05-26 | 12:53:
Aldus tokkie wiens hele leven gesubsidieerd is, maar denkt dat ie rechts is omdat ie buitenlanders haat.
-2 kudos 2026-05-25 10:53:09 door Jesdetsmie2 op Peter, dat kan dus niet meer..
@Erikjan. Over zwakzinnig gesproken. Het voor die linkse Pedo partij opnemen..
6 kudos 2026-05-25 10:08:44 door Borlaaz op Mevrouw wordt boos op vriend die zn mattie niet helpt
Gratis erelid erbij
-6 kudos 2026-05-25 09:05:04 door Erikjan79 op Peter, dat kan dus niet meer..
@nlnoob | 25-05-26 | 10:45:
Je moet ook wel zwakzinnig zijn als je een liberale partij als D66 sowieso links noemt.
10 kudos 2026-05-25 08:45:24 door nlnoob op Peter, dat kan dus niet meer..
Haha, die is leuk, het zelfde doen als deze linkse mensen en vanuit je zogenaamde rechtse kijk op de wereld D66 juist als extreemlinks afschilderen. Gevat!
3 kudos 2026-05-23 18:31:10 door Bounty82 op Powerbank knalt in de lift
@Hendrik-2112 | 23-05-26 | 19:25: schijten
-3 kudos 2026-05-23 17:56:35 door pms op Powerbank knalt in de lift
@Hendrik-2112 | 23-05-26 | 19:25: *gebeurT
10 kudos 2026-05-23 17:25:29 door Hendrik-2112 op Powerbank knalt in de lift
Goh, ik denk dat in de broek scheiten eerst gebeurd
-2 kudos 2026-05-22 15:38:54 door wittebeertje op Tetten in het reuzenrad
zeker te weten!
1 kudos 2026-05-22 14:28:58 door owikzegmaarwat op Ondertussen op de silent muziekbingo
@DieRooieVanDumpert | 22-05-26 | 13:57: je weet er meer van dan ik, weet je zeker of jij niet nog toevallig ontluikende gevoelens hebt?
-1 kudos 2026-05-22 13:05:32 door BehaardeTepel op Ondertussen op de silent muziekbingo
@DieRooieVanDumpert | 22-05-26 | 13:57: Amen
-1 kudos 2026-05-22 11:57:43 door DieRooieVanDumpert op Ondertussen op de silent muziekbingo
@owikzegmaarwat | 22-05-26 | 12:53: De meeste zijn er terdege van bewust dat ze een freak zijn.
En nee, om iemand die zichzelf als de andere sexe verkleedt een freak te noemen is helemaal niets mis mee: dat zijn ze namelijk ook.
Dat jíj nou ontluikende homosexuele gevoelens hebt, en dat je het zelf makkelijker ervaart om een lul te zuigen als het een 'vrouwelijke lul' betreft, is aan jou.
Ieder zijn eigen fetish, en dan mag jij gerust jezelf laten neuken door zo'n freak.
0 kudos 2026-05-22 11:53:31 door owikzegmaarwat op Ondertussen op de silent muziekbingo
ik ben er vrij zeker van dat zulke mensen zichzelf niet als freak zien, dat maak jij ervan met je vooroordelen.
1 kudos 2026-05-22 11:29:47 door HeelStijl op Ondertussen op de silent muziekbingo
"Ik ben zeker niet de grootste freak hier ..."
7 kudos 2026-05-22 07:16:31 door goodfellah op Volvo is graag haantje de voorste
de auto op de linker strook doet niks fout, die is gewoon met de maximum toegestane snelheid (!) aan het inhalen. de auto's op de middelste baan zitten fout, die harden rechts moeten rijden. Volvorijder is hier de debiel, zulke risico's nemen met andermans leven om 150 te willen rijden, moet gewoon poging tot moord voor staan.
0 kudos 2026-05-21 14:35:34 door pannekoekmetmosterd op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
We kunnen jouw wel sturen, eerste rang, kun jij ze laten zien hoe het moet.
5 kudos 2026-05-21 14:15:34 door Kaasplank op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
Gelukkig hebben we dan nog lieden zoals reaguurder 'Waarschijnlijk' die klaarblijkelijk overlopen van intelligentie...