803 +1516 -713
Kudos
#39631 (Top 12.4009%)
| Kudos/dag | 1.42 |
| Kudos/reaguursel | 4.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 131 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
803 +1516 -713
Kudos
#39631 (Top 12.4009%)
| Kudos/dag | 1.42 |
| Kudos/reaguursel | 4.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 131 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
179
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.32 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 28.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 10-07-2023 |
| Eerste reactie op | 06-12-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
14 kudos 2026-06-20 21:55:04 op Altijd leuk in Ter Apel
Helaas is gezichtsbedekking op straat nog niet wettelijk verboden in Nederland, alleen in overheidsgebouwen. Maar dit is provocerend gedrag om bewust angst te zaaien. Zsm de wet aanpassen voor dit soort gasten en enkeltje exit.
2 kudos 2026-06-19 22:03:31 op Dumpert Hitteplan #11
Zij is letterlijk NSFW
2 kudos 2026-06-17 20:31:43 op TikTok gaat nu echt te ver
De belangrijkste reden is dat haar na de menopauze dunner, droger en breekbaarder wordt, waardoor lang haar moeilijker gezond te houden. En ze krijgen ook een brief van de overheid inderdaad.
0 kudos 2026-06-14 13:26:27 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Je hebt absoluut geen notie van de hoeveelheid eters. Wat lul je nou? Ik krijg hier in ieder geval trek van!
9 kudos 2026-06-13 17:14:00 op Vriend van mij
Sukkel!
15 kudos 2026-06-11 20:49:53 op Al me dierbare persoonen
Doggiestyle wordt wel een afknapper zo...
1 kudos 2026-06-11 19:20:32 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Zo nieuw is die Porsche nou ook weer niet. Hij heeft april volgend jaar al zijn eerste apk. Kan de eigenaar gelijk dat krasje laten bijstiften. ANWB heeft die stiften overigens in voorraad voor alle Wegenwacht autootjes.
17 kudos 2026-06-07 17:35:25 op Even spiegeltje shoppen bij de Zara
leuk weetje: in de middeleeuwen werd r geen onderscheid gemaakt tussen krabben en kreeften. het sterrenbeeld Cancer is door een vrije vertaling bij ons Kreeft gaan heten. En het woord kanker is afgeleid van cancer omdat de Romeinse geneeskunde sommige tumoren op een krab vonden lijken en die tumoren daarom cancer noemden. Maar dit blijft een klein k.spiegeltje van de Zara.
0 kudos 2026-06-07 11:25:17 op Kwark in het bos
Thuis controleren is te laat. Het beste is een full body check ter plaatse. Dus hup... uit die kleertjes.
-2 kudos 2026-06-06 14:06:35 op Moeders gooit vogel
De intelligentie straalt er weer vanaf... Dode duif in 3, 2, 1. Dit is er eentje in de categorie filmpje: Vrouw flikkert een landschildpad in het water voor zijn vrijheid.
1 kudos 2026-06-03 19:37:53 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@reageer_meneer: Wat bedoel je?
-5 kudos 2026-06-03 09:19:18 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Circa USD 10mio per stuk zo'n Zirkon. Ik kan me leukere doeleinden bedenken.
0 kudos 2026-06-01 21:18:49 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Ben erg benieuwd hoe dat kindje gaat opgroeien, als de videos van de intens genietende zwangere mama bij klasgenootjes openbaar worden. Ik vind dit nogal ondoordacht voor het kindje en dat is een understatement.
0 kudos 2026-05-27 20:48:25 op Boete aanvechten
Dan heeft ze de telefoon nog steeds. niet in haar hand. Dus handsfree, dus een kutpolitieagent.
1 kudos 2026-05-26 23:12:11 op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
Beetje meer zelf fietsen ipv een electrische fiets zou geen kwaad kunnen bij iemand van zijn omvang. Maarja, deze is zelfs te lui om überhaupt enigszins iets van arbeid te verrichten bij een fietsendiefstal. Ik zucht maar weer eens diep van binnen... Ik word zo moedeloos van dit soort gasten met hun waardevolle bijdrage aan onze maatschappij en cultuur.
30 kudos 2026-05-24 00:24:16 op Tour de tokkie
Klapjosti kende ik nog niet. Kwijljosti en klapmongool wel. Weer eentje voor de verrijking van den Nederlandsche Taal. Maar ff serieus, brommerrijder moet ff cursus Wegenverkeerswet opnieuw doen en cursus sociale omgangsvormen.
3 kudos 2026-05-23 18:33:53 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Alle reviews van gisteren zijn vannacht verwijderd. Ik heb er een stuk of 10 gezien.
3 kudos 2026-05-23 18:28:10 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Berouw komt na de zonde...
1 kudos 2026-05-23 11:17:21 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Afgaande op de oude Google reviews en dit filmpje zie ik wel een bepaald patroon bij de beste man. Cursusje anger management en how not to be a Karen kan geen kwaad .
2 kudos 2026-05-23 11:11:01 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Meneer de uitbater heeft vanochtend wat vriendjes opgetrommeld om het filmpje goed te praten.
5 kudos 2026-05-23 11:08:56 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Meneer de uitbater heeft dit zelf geplaatst waarschijnlijk. Filmpje staat ook via zijn vriendenkring op Facebook. Hij geeft zelf aan dat hij denkt dat alle socials dit filmpje wel leuk zouden vinden. In de review van het restaurant staan meer van dit soort negatieve aanvaringen met hem in het verleden. Valt dit allemaal even vies tegen voor hem. Mega backfire. Als hij nou echt ballen heeft biedt hij zijn excuses aan.
16 kudos 2026-05-23 08:14:23 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Als je alle 1 ster reviews leest op Google maps voor Roadrunner, kom je erachter dat dit geen incident is maar dat mensen al jaren klagen over dit gedrag van de eigenaar. En dan ook de wanstaltige reacties die hij dan geeft... Wellicht leert hij er nu wel van, maar ik vrees dat dit soort mensen niet verandert. Hij hoort niet in de horeca met zijn walnoothersentjes. Schande voor het vak.
3 kudos 2026-05-23 00:32:29 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Waarschijnlijk heeft hij geen klanten en dus tijd genoeg.
28 kudos 2026-05-23 00:21:18 op Horecauitbater is boos op buiteneters
ik hoop dat de uploader in kwestie het zweet in zijn okseltjes voelt klotsen als hij alle reacties leest en angsten uitstaat voor het krentenboltoerisme op zijn terrein de komende tijd. Een excuus zou hem sieren.
11 kudos 2026-05-22 23:26:59 op Horecauitbater is boos op buiteneters
@Marieke005: Nee een oprit niet. Dat zegt ook niemand hier. Maar een terrein als bij dit restaurant langs de weg wel. Wet is hier duidelijk over. En om verwarring te voorkomen kan de eigenaar bordjes, logos, hekwerk, bossages of slagbomen plaatsen. Maar een grote bek geven gaat niet helpen.
16 kudos 2026-05-22 23:15:04 op Horecauitbater is boos op buiteneters
@mrv slagboom is een voorbeeld wat in de wet duidelijk is vastgelegd. Als de uitbater krentenboleters wil mijden moet hij duidelijk maken dat het terrein voor gasten is. Dat kan op legio manieren. Het kadaster doet volstrekt, maar dan ook volstrekt, niet ter zake in deze situatie. Uitbater denk dat hij in zijn recht staat, maar zal 100% geen gelijk krijgen.
12 kudos 2026-05-22 23:01:15 op Horecauitbater is boos op buiteneters
"Als je dit doet heb je gewoon simpel geen respect". 100% mee eens! Oh wacht je had het over het echtpaar, ik dacht dat je het over de uitbater zelf had...
110 kudos 2026-05-22 22:26:32 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Overigens staat deze meneer niet in zijn recht qua gebruik terrein: volgens Google Maps (wel verouderd) geen artikel 461 bord, geen bord alleen voor gasten, geen hekwerk of slagboom, geen bord eigen terrein en geen duidelijke afscheiding en ga zo maar door. Als hij rechten wil ontlenen aan zijn huurcontract, moet hij ook fysiek kenbaar maken wat mag en niet mag. Verder is het zielig ventje met een probleem.
31 kudos 2026-05-22 22:16:58 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Die eigenaar heeft opleiding middelbare hotelschool gedaan tot 2005. Hij is denk ik gezakt voor het vak hospitality of omgang met gasten. Hij had ze een kop koffie moeten aanbieden. Ik heb zelden zo'n sneuneus gezien die denkt dat hij zo met mensen om mag gaan. Ik hoop echt dat het filmpje backfired en hierbij hulde aan het echtpaar krentenbol. Laten we met z'n allen als we in de buurt zijn even een krnetebolletje daar nuttigen.
1 kudos 2026-05-22 00:11:37 op Goeeeeeedemorgen!
Waar laat je je telefoon, id en huissleutels, vraag ik me dan als eerste af... of eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten.
15 kudos 2026-05-19 21:49:18 op Binnen, buiten dodehoek?
Ik denk dat de uploader na deze actie wel zijn claxonvloeistof moet bijvullen.
21 kudos 2026-05-18 20:37:36 op Buurvrouw opent per ongeluk expres pakketje
"Ja wat moet ik daar nu mee?" Nou, gewoon de discrete inhoud van het pakketje van een van je buren m/v op het hele internet pleuren. Dat zouden ze zeker waarderen van een goede buur. Ik denk eigenlijk dat het stiekem gewoon een pakketje voor jezelf was.
0 kudos 2026-05-16 23:17:47 op Polariseren kan je leren
Een puntje van aandacht: Gargamel wilde de Smurfen hebben om goud te kunnen maken. Azrael mocht ze juist niet opeten, terwijl hij dat wel steeds probeerde. Verder goed verhaal. Jje hebt een plusje van mij.
4 kudos 2026-05-16 23:01:46 op Polariseren kan je leren
Ik hoor echt geen enkel steekhoudend argument van Tim. Hij heeft het over racisme en transfobie. Dit staat compleet los van wat er nu in Nederland en in de linkse politieke agenda door de strot van de burger geduwd wordt. de SIRE spotjes dat je niet moet polariseren geven de juiste toon, maar je mag in Nederland nog steeds je ongenoegen uiten als je vindt dat de overheid het verkeerde beleid voert en dat er niet naar je wordt geluisterd. Uiteraard zonder geweld of vernieling. Iedereen is het er hopelijk eens over het feit dat rascisme en discriminatie niet correct is en strafbaar is. Tim gaat voorbij aan het ongenoegen van burgers over verminderde veiligheid en de keuzes en prioritering van de overheid. Hij roept op om te polariseren en dat is juist haatzaaien en olie op het vuur.
2 kudos 2026-05-14 09:13:01 op Het is magie!
kan iemand dit uitleggen? Ik heb het filmpje 6x gepauzeerd en goed bekeken. Ik begrijp niet hoe hij dit doet. Heeft het met het magisch blazen op de pet aan het einde te maken of is dat alleen om ons op het verkeerde been te zetten?
3 kudos 2026-05-14 08:00:48 op Robots verboden vanaf morgen
Wat heeft Rob Jetten in hemelsnaam met dit filmpje te maken?
2 kudos 2026-05-14 07:53:59 op Scherp bochtje in de koers
Waarom zie ik niemand netjes zijn hand uitsteken??
2 kudos 2026-05-14 07:48:37 op Audi aso geeft mij geen voorrang
Maar... hebben jullie ook de dansende beer in de achtergrond gezien?
Audirijders doen dit echt altijd. Niets bijzonders. Gaat meestal goed totdat iemand het wel nodig vindt om hem in de zijkant te zetten. Rotondes zijn altijd een voedingsbodem voor paniekvogels en pauperrijders.
6 kudos 2026-05-03 11:24:34 op Demonstratie IJsselstein
Dat is juist het probleem, de gemeente IJsselstein heeft besloten voetbalvelden op te offeren voor een AZC
18 kudos 2026-05-02 22:57:27 op Ik moet ook niet op het internet zitten
Dat toontje is net ieniemienie uit Sesamstraat...
0 kudos 2026-04-26 20:26:18 op Cheater!
Volgens RDW is de auto standaard groen. dus lijkt me geen wrapping reclame.
0 kudos 2026-04-16 20:46:42 op Je racisme even parkeren
-weggejorist en opgerot-
-1 kudos 2026-04-14 22:18:35 op Elektricien is lekker bezig geweest
Nieuw soort knuffelmuur
25 kudos 2026-04-12 13:41:30 op Goocheltruc van Angels Inc gaat mis in Slagharen
Waar kan je zo'n kast met inhoud krijgen? Ik heb nog ruimte genoeg op mijn zolder.
7 kudos 2026-04-11 20:23:51 op Dit was de snelste zwemmer
Zijn kapsel pas wel bij zijn domheid. Zijn ouders die hem dit kapsel aanmeten, weten al vroeg dat hij later niet het slimste jongetje van de klas wordt.
4 kudos 2026-04-05 10:39:32 op Tweede bemanningslid F-15E gevonden
Terwijl ik dit lees, zie ik hier weer een 'prachtige' All American Feelgood Hollywood productie in. Een die de dominance and bravery of the US Army weer benadrukt. Het enige wat wel fijn aan dit verhaal is, is dat de piloot weer heelhuids naar huis kan.
0 kudos 2026-03-28 13:36:55 op Waarom Holland gewoon mag
"Verlies elkaar niet als polarisatie dichtbij komt!" Aldus SIRE...
9 kudos 2026-03-26 21:02:50 op Roddelkutje Yvonne is nu opeens niet meer blij met roddelpers
Ze was best lekker vroeger als Keet https://www.youtube.com/watch?...
0 kudos 2026-03-20 18:49:27 op Alles is weer opgeruimd
misschien is het wel haar eigen winkeltje
6 kudos 2026-03-17 19:51:57 op Verstandkies trekken DIY
Deze meneer neemt een grote gok, niet wetende of de wortels wel recht waren van deze kies. anders hadden we een heel ander filmpje gehad.... Maar wellicht is hij tandarts van beroep en is dit filmpje eigenlijk helemaal niet boeiend.