2,326 +2656 -330
Kudos
#23403 (Top 7.3230%)
| Kudos/dag | 2.19 |
| Kudos/reaguursel | 7.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 174 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
2,326 +2656 -330
Kudos
#23403 (Top 7.3230%)
| Kudos/dag | 2.19 |
| Kudos/reaguursel | 7.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 174 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
319
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.3 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.16 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 25-07-2023 |
| Eerste reactie op | 30-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 12:13:28 op Vetzakken in de sportschool
Ik vind wel wat van jou, vooral dat je dit slecht acteert voor de aandacht. Eigenlijk ben je mijn reaguursel al niet waard.
5 kudos 2026-06-23 22:45:21 op Nederlander uitgedrift in Japan
daar ligt het ook aan de buitenlanders, zie ik
29 kudos 2026-06-21 22:05:41 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
ik mis vooral het respect van de rijder naar de bacon. De baco's staan daar voor de veiligheid van de rijders. halen acties uit, om de rijders en motoren uit penibele situaties te halen. Dan is dit volkomen respectloos.
0 kudos 2026-06-21 14:39:36 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
en daarom mag je over de vluchtstrook inhalen?
3 kudos 2026-06-21 14:12:41 op Het meeste uit die hydration break halen
Wow, wat stoer...
9 kudos 2026-06-19 08:55:26 op Vulkaan laat scheetje
Darwin award?
3 kudos 2026-06-19 08:50:16 op Spiegeloefening voor reaguurders
Sommige mensen kan je maar beter negeren. Ik denk dat dit zo iemand is.
28 kudos 2026-06-17 18:48:31 op Popo mag het wel
ik zal het nog een keer uitleggen.
Als de politie even hard rijdt als de rest van het verkeer, zien ze steeds dezelfde mensen. Er zijn dus 2 opties, zachter of harder rijden. Bij zachter rijden kom jij de "popo" achterop en zal je braaf erachter blijven hangen. De meest logische keuze voor de "popo" is dus harder rijden, omdat mensen zoals jij alleen maar voor je kijken. Zo kunnen ze zien hoe je werkelijk rijdt, mand.
11 kudos 2026-06-17 18:42:00 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Sander wie?
1 kudos 2026-06-17 10:32:15 op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Until next time....
je zou denken na 2x, hier leert ze wel iets van. Nou nee dus
5 kudos 2026-06-11 23:18:32 op Voor en na de operatie
zo, en nu aan het werk.
14 kudos 2026-06-11 10:42:37 op Goeiemorgen vrienden
Een cheetah en een eend, samen in 1 video. Dat is nog nooit vertoond.
Ik had liever alleen de cheetah gezien.
28 kudos 2026-06-03 15:55:38 op re: Wanneer hij in z'n moedertaal praat
nog eem deurbakk'n, tis nog nait goud.
-23 kudos 2026-05-30 20:10:24 op Bus vs rijinstructeur
Jezus, is dit de nieuwe discriminatie of zo? Je hoeft niet alleen maar negatief te doen tegeno er dashcammers? Je hebt zelf zeker geen auto?
11 kudos 2026-05-30 20:00:18 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
die man wel even scherp in beeld, aan de digitale schandpaal. wat een flapdrol zeg.
0 kudos 2026-05-28 21:12:56 op Als er één schaap in de sloot is...
schapen kunnen prima zwemmen, maar als ze ongeschoren zijn, worden ze te zwaar en kunnen het water niet uitkomen.
0 kudos 2026-05-28 20:58:13 op Goh-je-verwacht-het-niet-nieuwsbericht
ik snap nu wel waarom vrouwen altijd mannen willen veranderen.bij zichzelf zijn ze klaar (na 10 lagen)
-1 kudos 2026-05-28 20:38:39 op Unihorn geeft geen fuck
u had geroepen?
9 kudos 2026-05-28 20:32:50 op De lasnaad van de week
top, veel mooier kan niet
9 kudos 2026-05-27 21:47:26 op Dit kan echt niet hoor...
welkom in Nederland, iedereen kijkt, maar niemand doet iets.
15 kudos 2026-05-27 21:45:22 op Rukker kan niet ritsen
mijn piemeltje is korter, nee hoor, de mijne...
0 kudos 2026-05-26 22:22:39 op Lekker vuurwerkje afsteken vanaf het balkon
lekker bezig...
1 kudos 2026-05-06 20:57:52 op Ik ben een worm
nee hoor, je bent een aandachtstrekker.
82 kudos 2026-05-06 20:18:17 op Immers en daarentegen
ga eens naar rechts joh.
38 kudos 2026-05-06 08:22:43 op Idioot op A10 heeft haast
ga eens naar rechts joh.
1 kudos 2026-05-05 22:23:30 op Komt die duik
schitterend, om door een ringetje te halen.
19 kudos 2026-05-03 21:18:13 op Typisch gevalletje minder lullen en meer poetsen
karma is a batch, heerlijk!
0 kudos 2026-04-23 18:31:44 op Wat gaan we?
vind ik ook.
15 kudos 2026-04-16 23:47:29 op Bijna raak!
welkom in 1983
-1 kudos 2026-04-16 22:04:58 op Truffelceremonieseizoen is begonnen
wil je de lente ingaan met fris gewassen haar, dan zou ik deze tent maar voorbij lopen.
5 kudos 2026-04-14 22:00:22 op Dakspringer in Utrecht
Dit soort mensen worden vaak niet heel oud. probleem lost zich vaak over langere tijd vanzelf op.
-1 kudos 2026-03-10 23:52:50 op Handen zijn overrated
op zijn raceslippers
16 kudos 2026-03-08 22:08:16 op De leuke oom op het kinderverjaardagsfeestje
hadden gij drugs op?
3 kudos 2026-02-24 21:18:45 op Wat zijn jullie red flags als koppeltje?
is dat een vrouwelijke chewbakka?
5 kudos 2026-02-20 17:53:45 op Oh nee, ooooh neee
vaak ben je te bang...
1 kudos 2026-02-19 21:56:58 op Doorgeslagen gek in de KKD
Gelukkig vraag je het je oprecht af. Als er één woord is dat totaal zijn kracht verloren heeft, is het oprecht wel.
4 kudos 2026-02-07 16:04:54 op Mannen zonder rijbewijs
Ik mag toch hopen dat dit satire is?
16 kudos 2026-02-07 15:55:11 op Lieve jongen
Ff lekker gemasseerd worden voor je gaat eten. Vooral die kaken ff losmaken, heerlijk....
11 kudos 2026-02-06 15:56:42 op Hij rijdt letterlijk...
Zou er een verband zitten tussen zich uitdrukken in woorden en uitdrukken in rijkunsten?
-4 kudos 2026-01-14 21:53:25 op PostNL meneertje is beetje boos
Nou poeh poeh, die gleuf is ook zo klein dat je er al snel overheen kijkt natuurlijk
1 kudos 2026-01-06 22:02:10 op De sneeuw is nep
Ja, zo krijg je global warming als je sneeuwballen al gaat opstoken met een aansteker.
127 kudos 2026-01-04 19:35:24 op Sneeuwschuiven op de Moerdijk
Ook graag inzetten bij de volgende XR demonstratie. Daarover gesproken, demonstreren ze alleen bij mooi weer? Watjes...
6 kudos 2025-12-30 10:12:16 op In Duitsland gaan ze normaal om met vuurwerk!
Repost
1 kudos 2025-12-22 19:51:42 op Opa is het nog niet verleerd
Berry
0 kudos 2025-12-18 11:26:50 op Wat wronk?
Airvrijer?
19 kudos 2025-12-14 16:13:39 op Stel je had één uur met mij he
Ahh, zo ziet overschatting eruit.
-1 kudos 2025-12-02 15:19:15 op Elektrikart in de hal
Beter doen is uploaden
-1 kudos 2025-11-28 13:36:28 op Keeper met aparte naam
Aan de naam te zien is hij voor zijn teamgenoten nog niet uit de kast.
5 kudos 2025-11-27 12:38:37 op Hulp nodig?
Film dan door..
0 kudos 2025-11-26 11:34:37 op Jaaa daaar
Doe maar een slippertje