16,473 +19956 -3483
Kudos
#4402 (Top 1.3774%)
| Kudos/dag | 8.22 |
| Kudos/reaguursel | 13.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 814 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -181 |
16,473 +19956 -3483
Kudos
#4402 (Top 1.3774%)
| Kudos/dag | 8.22 |
| Kudos/reaguursel | 13.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 814 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -181 |
1,217
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.61 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 7.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.55 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 27-12-2020 |
| Eerste reactie op | 27-12-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 18:13:45 door dikkebertha op Hond uitlaten in Amsterdam
niets, ze leven hun leven.. zou jij ook moeten doen.
6 kudos 2026-06-17 20:18:30 door Slake op Fan van het toernooi
Ja, dat komt dus door hem
48 kudos 2026-06-17 18:56:29 door Mafmalloot op Fan van het toernooi
Wedden dat hij honger heeft?
-3 kudos 2026-06-15 19:23:08 door Uncle Paulie op Agent, heeft u een duwtje nodig?
Liever burqa.nl?
4 kudos 2026-06-12 21:01:45 door menniehoennie op Voetbal=Oorlog
@Krokobillen | 12-06-26 | 20:05: man man man, Dumpert heeft echt een zwakzinnig publiek zeg. Deze mensen zijn volledig terecht boos dat er meer geld en energie naar een loos voetbaltoernooitje gaat terwijl het land kapot wordt gemaakt door criminelen, corrupte politici en corrupte politieeenheden.
-2 kudos 2026-06-12 18:05:39 door Krokobillen op Voetbal=Oorlog
Waarom rubber?. Die randdebielen verdienen lood!!
8 kudos 2026-06-08 19:24:55 door Doccie op Doe maar een tattoetje
Smaken verschillen, maar ik zou die blouse ook niet kopen.
5 kudos 2026-05-04 20:48:14 door Geen jeweetwel op Over die dubbele streep je met 3pk boodschappenwaggie
Als je kind op sterven ligt is het belangrijk om daar aan te komen, op deze manier zijn er straks 2 sterfgevallen in de familie, en als het een beetje tegenzit in 2 families.
19 kudos 2026-05-04 20:09:35 door Uhoortnogvanons op Over die dubbele streep je met 3pk boodschappenwaggie
Niets, maar dan ook niets, rechtvaardigd het opzettelijk in gevaar brengen van andermans leven.
4 kudos 2026-03-22 18:15:16 door HierSukkeKok op De trein naar Zwolle
Bedoel je de VS?
1 kudos 2026-03-21 15:15:21 door Ronnierocket18 op Meisje slaat jongen
Eigenlijk vind ik dit een kut filmpje.
0 kudos 2026-03-21 14:21:01 door JanBraaipan op Meisje slaat jongen
zn andrew tate-achtige figuur, spoort niet
1 kudos 2026-03-21 13:54:56 door Thuisbezorgd op Meisje slaat jongen
@Harrydeasohulpsint | 21-03-26 | 12:36: 'Letterlijk'. Zoiets ongelooflijks doms van deze generatie; dat te pas en te onpas 'letterlijk' gebruiken. M'n zoontje van drie zegt steeds 'eigenlijk' op momenten dat het niet echt klopt, ik vind dat vele malen minder dom dan dit.
2 kudos 2026-03-21 12:15:56 door ApoIIyon op Meisje slaat jongen
@Harrydeasohulpsint | 21-03-26 | 12:36: Letterlijk ja?
14 kudos 2026-03-21 11:59:44 door RegistrerenIsKt op Meisje slaat jongen
Aangifte voor mishandeling
-5 kudos 2026-03-21 11:36:47 door Harrydeasohulpsint op Meisje slaat jongen
letterlijk niks.
0 kudos 2026-03-11 17:51:43 door Onbekende Meneer op Megabiem in Qom, Iran
Als die wortel kan aantonen dat Iran inderdaad echt kernwapen aan het maken was dan mag hij hem van mij part hebben. De EU had die kernwapens willen opvangen en een uitkering willen geven.
0 kudos 2026-03-08 13:14:55 door Wiccalicious op Mogool op fatbike rijd door rood
De autobestuurder in dit filmpje.
2 kudos 2026-03-08 12:33:23 door Zijkweif op Mogool op fatbike rijd door rood
Een soort parasol.
6 kudos 2026-03-08 12:16:59 door HeldOpWitteSokken op Mogool op fatbike rijd door rood
Nog minder dan een mongool.
0 kudos 2026-02-24 20:30:43 door aardt op Verveelio wil even voorkruipen
@Eephje | 24-02-26 | 20:42:
Tijdens het ritsen naar mijn jas kijken?
16 kudos 2026-02-24 19:57:58 door KelderKebabKwab op Verveelio wil even voorkruipen
@voorveelgezeik | 24-02-26 | 19:45: Ja dat klopt maar er is een groot verschil tussen: met dezelfde snelheid gezamelijk tot het eind blijven rijden en daar dan invoegen of als een asociale kudtmongool iedereen die daar staat te wachten inhalen en hem dan pas helemaal vooraan ertussen te persen.
2 kudos 2026-02-24 19:42:12 door Eephje op Verveelio wil even voorkruipen
Als iedereen netjes om-en-om ritst (zoals ritsen bedoeld is, kijk naar je jas!) is er ook geen frustratie meer, afgezien van het feit dat je het druk op de weg vind.
16 kudos 2026-02-24 19:26:30 door Maxicozy op Verveelio wil even voorkruipen
@voorveelgezeik | 24-02-26 | 19:45: de gehele invoegstrook gebruiken...haal je theorieboek er maar weer bij....
26 kudos 2026-02-24 18:45:21 door voorveelgezeik op Verveelio wil even voorkruipen
Op tijd invoegen zorgt juist voor de frustraties bij stilstaand verkeer, omdat er altijd wel weer iemand toch naar voren rijdt. Allemaal van voren invoegen, dan is er geen probleem (uiteraard niet over het verdrijvingsvlak nee)
-26 kudos 2026-02-21 17:58:34 door Fritssz op Goud is niet het enige wat Marijke Groenewoud binnensleept vandaag
Bron: je reet
4 kudos 2026-01-27 21:33:13 door Zolderhok_kleefsok op Achterhoekers brekkn de boel af bij Rust N Dust rally
Waarschijnlijk is zijn frontbalk van het subframe afgescheurd.
2 kudos 2026-01-13 19:51:38 door Braakselplek op Dikke hont krijgt een koekje
Inderdaad een TaalNaatsie.
-2 kudos 2025-11-12 17:04:11 door Orichinals op Man heeft alle geluidseffecten opgegeten
Ik gun het je.
0 kudos 2025-11-06 22:55:23 door Het Vragevuur op Modemeisje wil héél even jullie aandacht
Ik vind het prima dat je homo bent, maar klik verdomme gewoon op een andere post als je onpasselijk wordt van een mooie vrouw.
2 kudos 2025-11-06 20:46:55 door NiCeY op Modemeisje wil héél even jullie aandacht
Omdat dat met een v moet.
3 kudos 2025-11-06 20:30:34 door Halfweg op Modemeisje wil héél even jullie aandacht
@ZeesterP | 06-11-25 | 21:21: Geyl!
8 kudos 2025-11-06 20:26:00 door Braakselplek op Modemeisje wil héél even jullie aandacht
@ZeesterP | 06-11-25 | 21:21: In Crocs met witte sokken.
15 kudos 2025-11-06 20:21:01 door ZeesterP op Modemeisje wil héél even jullie aandacht
Jij heb liever zo een slenterende Karen van 140 kilo met witte legging...
-5 kudos 2025-11-06 20:16:06 door Petrike op Modemeisje wil héél even jullie aandacht
ffff dimmen
-1 kudos 2025-11-01 20:45:51 door ApoIIyon op Als je 20 jaar gerookt hebt
Oceaan leegscheppen met een theelepel idee? Waar maak je je druk om...
5 kudos 2025-11-01 19:34:54 door LordPerceval op Als je 20 jaar gerookt hebt
daarom
7 kudos 2025-11-01 19:33:19 door Orichinals op Als je 20 jaar gerookt hebt
Omdat je dan dat vieze filter weg moet gooien, nu ben je de rotzooi gratis kwijt, zonder smerige handen. Ach, het milieu, wat maakt dat uit? Die lost dat zelf toch wel op? Toch, toch?
11 kudos 2025-10-29 19:02:26 door Lolliestokje op GA AAN DE KANT!!!!
Of het begint dan bij jezelf en gaat gewoon achter de vrachtwagen , wat is het nut om er dan schuin achter te blijven hangen?
Om je punt te maken zeker.. precies
Aldus het probleem begint bij de mensen die links blijven plakken , niet de mensen die gewoon met een fatsoenlijk verschil kunnen en willen passeren
2 kudos 2025-10-12 07:53:12 door LowBudgetStuntman op Kleren wassen in India
@Koeieboer | 11-10-25 | 18:26: of prioriteiten. Een smartwatch kan schijnbaar wel.
11 kudos 2025-10-11 16:26:06 door Koeieboer op Kleren wassen in India
Ja. Dat heet armoede
-1 kudos 2025-10-05 05:36:52 door Rest in privacy op Potje volleyballen in Thailand
Wellicht.
3 kudos 2025-10-05 00:31:06 door FireFox1 op Potje volleyballen in Thailand
Beide gok op beide.
5 kudos 2025-10-04 22:09:54 door Krijgnouwat op Potje volleyballen in Thailand
Ballen met een volley
0 kudos 2025-09-27 18:36:33 door Erwaseenseen op Verveeltje op kinderbrommer
-weggejorist-
0 kudos 2025-09-27 17:38:47 door grotgraver op Verveeltje op kinderbrommer
-weggejorist-
0 kudos 2025-09-27 17:15:21 door lekkerwijf21 op Verveeltje op kinderbrommer
-weggejorist-
-9 kudos 2025-09-19 14:38:41 door Loosecanon op De nieuwe hit van vandaag
Fijn hoor! Ook fijn dat je dat met ons wil delen, heel waardevol.
36 kudos 2025-09-11 16:42:45 door TellMeWhy op They see me rollin
Ja heel onnodig. Meestal vangt je hoofd de klap wel op.
13 kudos 2025-09-05 19:04:38 door Sanguine op Gaza toen en nu
In 2005 hebben de Israëliërs alle Joodse nederzettingen in Gaza gesloten en Gaza overgedragen aan de Gazanen;
https://www.britannica.com/eve... .
Maar een ideetje hoor, maar na die overdracht hadden de Palestijnen iets heel makkelijks kunnen doen: zich gedragen, ophouden met Israël te blijven aanvallen, en de internationale hulpgelden in de eigen ontwikkeling ipv in tunnels, raketten en aanslagen te steken. Dan zou de druk op Israël om op de Westbank een gelijksoortige overdracht van land te voltrekken natuurlijk immens zijn geweest.
Het gedrag dat ze in plaats daarvan hebben getoond heeft het omgekeerde bereikt.
.
Overigens als zij-noot:
Onder o.a. Bill Clinton hebben de Palestijnen ook de kans gehad een twee-staten-oplossing aan te nemen, waarmee ook een einde aan nieuwe nederzettingen zou zijn gekomen:
https://www.britannica.com/eve... Helaas ook daar de foute keuze gemaakt.