DumpStats voor Stumpert1001

5,810 +10198 -4388

Kudos

#12281 (Top 3.8428%)

Kudos/dag 17.61
Kudos/reaguursel 2.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 812
Minste kudos op 1 reaguursel -121

2,093

Reaguursels

Reaguursels/dag 6.34
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12.8
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 49
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 23-07-2025
Eerste reactie op 29-07-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 14:25:27 door ratava op Goed nieuws van Jeremy
Trieste opmerking.
Op welke tijdstippen of zenders werden jouw programma's uitgezonden de afgelopen 24 jaar?
Lekker makkelijk typen he terwijl je zelf waarschijnlijk niks kan.
Vent is een icoon en zal dat blijven tot ver na zijn dood.

-3 kudos 2026-06-22 12:53:12 door OhWow op Belgische verslaggever Belgie - Iran
deze sporters zijn verplicht geweest te ondertekenen dat ze het regime steunen, anders mochten ze niet naar het WK gaan. Slechts 1 speler heeft gewijgerd, de doelman. Zij die dit niet tekenen maken van zichzelf een doelwit van het regime. Lijkt me risicovol dat niet te ondertekenen

8 kudos 2026-06-22 10:55:48 door nlnoob op Goed nieuws van Jeremy
Maar dan wel één van de meest intelligente, integrerende en humoristische aandachtshoeren van de afgelopen 20 jaar.

2 kudos 2026-06-21 09:47:30 door ruubin op Koning Willey is lekker ad-rem
Als Nederlanders vinden dat de koning voor verbinding zorgt en een constante factor is dan lijkt me dat al een groot goed.

Daarnaast is deze opmerkingen van iemand die onder een vergrootglas ligt zo scherp als dat je ongeveer kan zijn.

8 kudos 2026-06-18 19:59:14 door Lux-et-Libertas op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Je zou wel gek zijn als je Lidl niet van AH kan onderscheiden en je zou wel gek zijn als je nog steeds niet weet dat de kosten van schade door overvallen gewoon in de prijzen van onze boodschappen worden doorberekend, en je zou wel gek zijn als je niet weet dat meehelpen overvallen te bestrijden volgens de RAAK methode of met Raken klappen uitdelen.

-3 kudos 2026-06-18 17:39:33 door Kniptang op Meneer op kantoor
dit zijn 2 zussen en hij is die blonde dr vriend. wat heeft een HoogRendementketel hier mee van doen?

4 kudos 2026-06-18 15:55:37 door Goddelozesingel op Meneer op kantoor
Nee hoor, HR zegt dat je niet stiekem mag filmen op het werk en dat je de opname moet wissen. HR heeft geen zin in gedoe.

16 kudos 2026-06-15 08:52:49 door ApoIIyon op Paaltje geeft niet mee
Je bedoelde dat het raar is om paaltjes te plaatsen zodat er geen auto's op het fietspad gaan? Zeker wel vreemd ja... Kan ook gewoon je ogen open doen.

8 kudos 2026-06-14 16:39:36 door TheCone op Van links naar rechts in Dallas!
Er is werkelijk waar niemand die daar tussen 'moet' staan. Wat is het toch vervelend als andere mensen plezier hebben he?

-5 kudos 2026-06-14 14:55:55 door vansuyle.com op Je bent een worst
@MakeEarthGreatAgain | 14-06-26 | 09:41: "If guns are outlawed, only outlaws carry guns" & "An armed society is a polite society". De statistieken uit de VS tonen dit ook aan, mits correct geinterpreteerd.

4 kudos 2026-06-14 14:41:54 door MakeEarthGreatAgain op Je bent een worst
@threeheadedmonkey | 14-06-26 | 12:33: Het wordt tijd dat ze pepperspray voor iedereen gaan toestaan in plaats van een selecte groep. De gestoorde gekken hebben toch al iets op zak.

0 kudos 2026-06-14 10:46:26 door owikzegmaarwat op Als je nummertje erop komt
ze doet maar alsof, om het filmpje grappiger te maken. je ziet 'r op 0;41 toch nog even lachen om daarna weer verder te gaan met haar "ik doe net alsof ik niet reageer"

24 kudos 2026-06-14 10:33:43 door threeheadedmonkey op Je bent een worst
@Korsten | 14-06-26 | 10:22: Als ik de nieuwsberichten van de laatste week zo doorscroll is dat niet geheel onterecht. Er lopen echt veel gevaarlijke gekken rond inmiddels.

42 kudos 2026-06-14 08:22:43 door Korsten op Je bent een worst
Daar zijn de meeste Nederlanders te schijterig voor want "ja, want mes in ribben etc"