5,810 +10198 -4388
Kudos
#12281 (Top 3.8428%)
| Kudos/dag | 17.61 |
| Kudos/reaguursel | 2.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 812 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -121 |
5,810 +10198 -4388
Kudos
#12281 (Top 3.8428%)
| Kudos/dag | 17.61 |
| Kudos/reaguursel | 2.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 812 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -121 |
2,093
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 6.34 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 12.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 49 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 23-07-2025 |
| Eerste reactie op | 29-07-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 06:04:30 door Nietstemelden op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Balloze binnenkater | 23-06-26 | 03:59: Wilt u mijn naam niet misbruiken. Bij voorbaat mijn dank.
0 kudos 2026-06-23 03:30:50 door RW00 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Was de zorg weer eens niet op tijd om je broek te verschonen?
0 kudos 2026-06-23 03:03:00 door Wiccalicious op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Ik ben gisteren ook met gevaar voor eigen leven een winkel ingegaan, komt wel dichtbij zo!
1 kudos 2026-06-23 01:59:31 door Balloze binnenkater op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Wat een dom onsamenhangend reaguursel, hou gewoon jouw vingers weg van het toetsenbord als je niks te melden hebt.
1 kudos 2026-06-22 15:58:37 door TellMeWhy op Reaguurder stelt zich voor
Niet ruziën maar netjes om de beurt
2 kudos 2026-06-22 15:44:54 door NSFWFTW op Reaguurder stelt zich voor
Rot op man, deze is van mij!!
1 kudos 2026-06-22 14:25:27 door ratava op Goed nieuws van Jeremy
Trieste opmerking.
Op welke tijdstippen of zenders werden jouw programma's uitgezonden de afgelopen 24 jaar?
Lekker makkelijk typen he terwijl je zelf waarschijnlijk niks kan.
Vent is een icoon en zal dat blijven tot ver na zijn dood.
-3 kudos 2026-06-22 12:53:12 door OhWow op Belgische verslaggever Belgie - Iran
deze sporters zijn verplicht geweest te ondertekenen dat ze het regime steunen, anders mochten ze niet naar het WK gaan. Slechts 1 speler heeft gewijgerd, de doelman. Zij die dit niet tekenen maken van zichzelf een doelwit van het regime. Lijkt me risicovol dat niet te ondertekenen
4 kudos 2026-06-22 11:33:15 door Peerke16 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
Pils is wel bier, plus je zin is zodanig geschreven dat ik juist lees dat je geen bier drinkt. Probeer het anders nog eens?
8 kudos 2026-06-22 10:55:48 door nlnoob op Goed nieuws van Jeremy
Maar dan wel één van de meest intelligente, integrerende en humoristische aandachtshoeren van de afgelopen 20 jaar.
54 kudos 2026-06-22 07:16:10 door Internetriddert op Goed nieuws van Jeremy
Mijn aandacht heeft ie, al tientallen jaren en met volle overgave.
Clarkson for president!
2 kudos 2026-06-21 12:35:20 door Buddystutta op Hup Holland Hup
Stumpert.....
O'wacht
2 kudos 2026-06-21 09:47:30 door ruubin op Koning Willey is lekker ad-rem
Als Nederlanders vinden dat de koning voor verbinding zorgt en een constante factor is dan lijkt me dat al een groot goed.
Daarnaast is deze opmerkingen van iemand die onder een vergrootglas ligt zo scherp als dat je ongeveer kan zijn.
5 kudos 2026-06-21 07:56:10 door Het Vragevuur op Koning Willey is lekker ad-rem
Misschien moet je zelf eens je leven op orde krijgen, in plaats van de schuld bij anderen te leggen.
0 kudos 2026-06-19 19:53:57 door duuveseboer op Lekker stranddagje met de familie
Nee joh, die wil kijken waar de naakten wijven liggen
3 kudos 2026-06-19 13:29:20 door 24qv op Volvo boomer wilt boekje lezen
Ja, die Musk, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor.
8 kudos 2026-06-19 12:06:39 door NLmichiej op Volvo boomer wilt boekje lezen
Dit is geen Tesla...
0 kudos 2026-06-18 22:19:58 door humpty_dumpty op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Jij bent zeker wel zo'n iemand, die klaagt over dure boodschappen als gevolg van dit soort zaken en diefstal
8 kudos 2026-06-18 19:59:14 door Lux-et-Libertas op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Je zou wel gek zijn als je Lidl niet van AH kan onderscheiden en je zou wel gek zijn als je nog steeds niet weet dat de kosten van schade door overvallen gewoon in de prijzen van onze boodschappen worden doorberekend, en je zou wel gek zijn als je niet weet dat meehelpen overvallen te bestrijden volgens de RAAK methode of met Raken klappen uitdelen.
-3 kudos 2026-06-18 17:39:33 door Kniptang op Meneer op kantoor
dit zijn 2 zussen en hij is die blonde dr vriend. wat heeft een HoogRendementketel hier mee van doen?
-1 kudos 2026-06-18 16:34:58 door altijd-guus op Vader helpt zijn kleine meisjes
Dom rechts is dom....
4 kudos 2026-06-18 15:55:37 door Goddelozesingel op Meneer op kantoor
Nee hoor, HR zegt dat je niet stiekem mag filmen op het werk en dat je de opname moet wissen. HR heeft geen zin in gedoe.
2 kudos 2026-06-18 15:43:51 door Goddelozesingel op Vader helpt zijn kleine meisjes
Gewaagde uitspraak op Dumpert!
2 kudos 2026-06-18 15:35:04 door Borlaaz op How i meth your father
Sta je voor de spiegel?
5 kudos 2026-06-17 13:36:26 door Kazoop op Ze wil graag helpen in de tuin
Soms wel
1 kudos 2026-06-16 19:51:53 door killingdjeff op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
ja zo gaat het altijd heh.. waarschijnlijk wel grootmeester in the way of the zeester...
0 kudos 2026-06-16 18:26:31 door Nozemans op Nederlandse kitesurfer waagt een sprongetje
Nee, dat kan jij helemaal niet.
8 kudos 2026-06-15 15:11:27 door cftbl01 op Snelrecht op zijn best!
Hij is zo lief voor kinderen.
-5 kudos 2026-06-15 11:05:05 door Zoepvogel op Josh Hokit heeft nog een boodschap
Goed dat je het nog even zegt, ik was al bijna overgestapt naar links.
6 kudos 2026-06-15 10:44:06 door stiefelen op Frikandel graveren? Kan gewoon
Kipjorn?
1 kudos 2026-06-15 10:39:20 door Eduardo5000 op WK? Wat is dat?
Alzheimer, stumpertje?
3 kudos 2026-06-15 10:23:16 door RemkoNHN op Paaltje geeft niet mee
@markstar1963 | 15-06-26 | 11:58: Opstakkels zelfs. Geen idee joh.
-3 kudos 2026-06-15 09:58:00 door markstar1963 op Paaltje geeft niet mee
Opstakels? Wat zijn dat?
7 kudos 2026-06-15 09:51:23 door Bunkertime op WK? Wat is dat?
En 1 miljoen gelukszoekers als je links stemt.
-1 kudos 2026-06-15 09:19:40 door ApoIIyon op Bavianen nemen huis over
hmhmmm
12 kudos 2026-06-15 09:13:06 door Ruud66 op Bavianen nemen huis over
dan kun je Nederland ook wel gaan verlaten
16 kudos 2026-06-15 08:52:49 door ApoIIyon op Paaltje geeft niet mee
Je bedoelde dat het raar is om paaltjes te plaatsen zodat er geen auto's op het fietspad gaan? Zeker wel vreemd ja... Kan ook gewoon je ogen open doen.
8 kudos 2026-06-14 16:39:36 door TheCone op Van links naar rechts in Dallas!
Er is werkelijk waar niemand die daar tussen 'moet' staan. Wat is het toch vervelend als andere mensen plezier hebben he?
2 kudos 2026-06-14 16:11:30 door Zolderbunker op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
@StevenQ | 14-06-26 | 17:49: Je weet dat zendit elke toernooi doen?
2 kudos 2026-06-14 15:49:57 door StevenQ op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
Dit zijn fans van Reijnders , die is van Molukse afkomst aan moeders kans
-1 kudos 2026-06-14 15:14:39 door Creatieloos op Driften met je Opel Manta
Droge vaper?
-5 kudos 2026-06-14 14:55:55 door vansuyle.com op Je bent een worst
@MakeEarthGreatAgain | 14-06-26 | 09:41: "If guns are outlawed, only outlaws carry guns" & "An armed society is a polite society". De statistieken uit de VS tonen dit ook aan, mits correct geinterpreteerd.
4 kudos 2026-06-14 14:41:54 door MakeEarthGreatAgain op Je bent een worst
@threeheadedmonkey | 14-06-26 | 12:33: Het wordt tijd dat ze pepperspray voor iedereen gaan toestaan in plaats van een selecte groep. De gestoorde gekken hebben toch al iets op zak.
-1 kudos 2026-06-14 14:39:31 door AmraniPlatje op Driften met je Opel Manta
Is dat hoe Musk nu Tesla gaat noemen?
-1 kudos 2026-06-14 13:30:21 door Rest in privacy op Touw vergeten bij bungeejump
Scheelt wel in de kosten, begraven in 30 seconden of minder.
2 kudos 2026-06-14 12:51:12 door Kasverrot op Driften met je Opel Manta
Die ken ik niet
0 kudos 2026-06-14 10:46:26 door owikzegmaarwat op Als je nummertje erop komt
ze doet maar alsof, om het filmpje grappiger te maken. je ziet 'r op 0;41 toch nog even lachen om daarna weer verder te gaan met haar "ik doe net alsof ik niet reageer"
24 kudos 2026-06-14 10:33:43 door threeheadedmonkey op Je bent een worst
@Korsten | 14-06-26 | 10:22: Als ik de nieuwsberichten van de laatste week zo doorscroll is dat niet geheel onterecht. Er lopen echt veel gevaarlijke gekken rond inmiddels.
-1 kudos 2026-06-14 10:09:47 door Dizsaidup op De Koreaan tussen de Mexicanen
SMS "Kore Aan" als je de opmerking grappig vind.
42 kudos 2026-06-14 08:22:43 door Korsten op Je bent een worst
Daar zijn de meeste Nederlanders te schijterig voor want "ja, want mes in ribben etc"