DumpStats voor Second_chance

46,468 +49981 -3513

Kudos

#1226 (Top 0.3836%)

Kudos/dag 20.27
Kudos/reaguursel 25
Meeste kudos op 1 reaguursel 4418
Minste kudos op 1 reaguursel -226

1,859

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.81
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 15.6
Reacties per reaguursel 0.64
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 42
Geregistreerd op 16-03-2020
Eerste reactie op 16-03-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-19 14:35:01 door Leegzwembad op Zeuren is oppleuren
@AgentPigleton | 19-06-26 | 14:09: hoeft je zeker niet te hebben Amazon kan zo even duizenden werknemers de deur uitgooien als ze weer een nieuwe robot erbij hebben.

0 kudos 2026-06-19 14:34:20 door Leegzwembad op Zeuren is oppleuren
@Tycz | 19-06-26 | 14:39: maar 10% van mensen in loondienst in de VS is aangesloten bij een vakbond, denk dat er meer mensen zwart werken daar dan zijn aangesloten bij een vakbond.

5 kudos 2026-06-19 12:56:16 door jamaarikweethetbeter op Zeuren is oppleuren
Er staat nergens dat ie ontslaan is. Het was een contractor, dus gewoon geen samenwerking meer. Dat is heel wat anders.

-1 kudos 2026-06-19 12:39:48 door Tycz op Zeuren is oppleuren
@AgentPigleton | 19-06-26 | 20:09: Hangt er vanaf of het een 'at will' staat is en of hij aangesloten is bij een vakbond.

11 kudos 2026-05-11 19:26:32 door Draakje.Floris op Ballen knallen in de lucht
Ryan Dunn is met z'n dronken kop veel te hard gaan rijden en heeft niet alleen zichzelf maar ook een passagier omgebracht. Heel jammer voor zijn fans dat hij niet meer in Jackass te zien is, maar ik zou dat eigen schuld en niet een ongeluk noemen.

7 kudos 2026-05-11 16:34:35 door Ongecompliceerd op Ballen knallen in de lucht
Ongeluk, zo kun je het ook noemen ja. Bam is er verder gelukkig wel goed van afgekomen. Volgens mij is SteveO de enige die er uiteindelijk beter van is geworden.

7 kudos 2026-05-06 11:19:23 door Kreationist op Hij valt
Toen waren er gewoon boze meneren en mevrouwen met boodschappentassen die je terecht wezen.

0 kudos 2026-05-04 21:17:19 door Routine op Donald heeft alle kaarten
@nieuwsgierige pelg | 04-05-26 | 14:35: Aldus vermeld in een reaguursel wat niets met het filmpje te maken heeft. Sein ze dan in voor het wegjorissen.

0 kudos 2026-05-04 12:35:31 door nieuwsgierige pelg op Donald heeft alle kaarten
@Thomtidom | 04-05-26 | 13:15: Dumpert is geen instructieve Nederlandse taalsite. Als je tenenkrullende fouten (zie reglement) vindt, sein ze dan voor het jorissen, maar stop met opmerkingen die niets te maken hebben met het filmpje.

-5 kudos 2026-04-27 15:52:52 door Mawe op Crash Jos Verstappen
Dan zei hij :'Ik zag een gaatje' en dan gingen ze er met z'n tweeën weer af, de grindbak in.

-4 kudos 2026-03-27 16:08:54 door Be2712be op Motorrijder is Levensmoe
Waarschijnlijk is de motorrijder boos omdat hij geen plaats maakte zoals het hoort bij die snelheid in België.

-4 kudos 2026-03-08 12:02:00 door Dee Miller op Piastri crasht al voordat de GP start
@redthehaghue | 08-03-26 | 12:50: Je kan zo zien wie hier gen Z is, die gebruiken geen hoofdletters want teveel moeite en ze hebben het al zo zwaar en zo.

-3 kudos 2026-03-08 11:50:03 door redthehaghue op Piastri crasht al voordat de GP start
@Departed82 | 08-03-26 | 10:22:
Aan onze minnetjes te zien, hadden ze dat dus al helemaal niet begrepen. Kijk dat je een komma verward met een punt, tot daar aan toe, maar geen hoofdletters, is onbegrijpelijk. Zeker omdat het merendeel van de ongeletterde hier, via de app reaguuren, dan zet je gewoon standaard je spellingscontrolle aan.

0 kudos 2026-03-03 09:32:27 door Kreationist op Goeiemorgen
Als mijn vrouw me hiermee betrapt, dan ben ik nog niet jarig.

-4 kudos 2026-03-03 07:54:07 door Chodt op Goeiemorgen
Felicitaties aan het uitlokken?